Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Очікувана вартість
279 740,00 UAH
UA-2020-05-20-002276-c cfcd6230636c435eac602986966240a2
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Василь Мисько

+380965759075 ppni@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПОЧАЇВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ БУДИНОК-ІНТЕРНАТ
Код ЄДРПОУ: 03189529
Місцезнаходження: 47025, Україна , Тернопільська обл., м. Почаїв , вул. Шкільна, 36
Контактна особа: Василь Мисько
+380965759075
ppni@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 травня 2020 11:53
Звернення за роз’ясненнями: до 26 травня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 червня 2020 17:00
Початок аукціону: 09 червня 2020 12:44
Очікувана вартість: 279 740,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 398,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13987 кілограми
Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб житній, хліб пшеничний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 47025, Україна, Тернопільська область, Почаїв, вул.Шкільна 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 червня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 травня 2020 11:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2020 11:53
Проект Договору.docx
20 травня 2020 11:53
ТД Хлібопродукти хліб житн і пшен 2020.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-25-000014 ● a5f566cb1d374ee78774baf8b6a0fb05
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 травня 2020 13:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

25.05.2020 №38
Тернопіль

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16),

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.


В.о.начальника Ганна ШКЛЯР


до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 25.05.2020 №38
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2020-05-20-002276-c від 20.05.2020 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Оскільки порушення, зазначені висновком Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 27.05.2020 року по даній закупівлі, стосуються відповідності тендерної документації вимогам Закону, і дані порушення неможливо усунути, єдиним прийнятним рішенням є, згідно п.2 ч.1 ст.32 Закону України "Про публічні закпівлі", відміна тендеру, про що було прийнято відповідне рішення на засіданні тендерного комітету Почаївського психоневрологічного будинку-інтернату. Дане скасування тендеру є єдиним заходом, можливим бути застосованим на зобов’язуання щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку.

2020-05-28 10:32:32


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення вимог частини 2 статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення вимог частини 2 статті 21 Закону.) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

порушення усунуто

2020-06-03 09:40:40

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 28 травня 2020 10:14
Кінець періоду оскарження: 08 червня 2020 00:00
Дата відміни: 08 червня 2020 00:02
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Некорректно заповнена інформація у тендерній документації
Документи:
28 травня 2020 10:14
Електронний підпис
28 травня 2020 10:12
Протокол про скасування тендеру.pdf