Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги по перевірці та випробування внутрішніх пожежних кранів та їх обладнання пожежними рукавами
Очікувана вартість
3 681,00 UAH
UA-2020-05-20-002152-c 0153ddd8c01e40208f880a1864f8b3ff
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Шевченко

+380678654334 zakupka-shkola_7@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "КРИВОРІЗЬКА САНАТОРНА ШКОЛА № 7" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 20209802
Місцезнаходження: 50071, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ВЕЛИКОГО, 27
Контактна особа: Світлана Шевченко
+380678654334
zakupka-shkola_7@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 травня 2020 11:45
Звернення за роз’ясненнями: до 26 травня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 травня 2020 09:00
Очікувана вартість: 3 681,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


категорія замовника :3
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги по перевірці та випробування внутрішніх пожежних кранів та їх обладнання пожежними рукавами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50071, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 липня 2020
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 травня 2020 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 15:18
оголошення пож рукава2.docx
22 травня 2020 15:18
проект договору пож рукава 2.docx
20 травня 2020 11:45
пропозиція-пож рукава.doc
20 травня 2020 11:45
оголошення пож рукава,крани 3681.docx
20 травня 2020 11:45
Договір пож рукава.docx
22 травня 2020 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2020 12:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 15:18
оголошення пож рукава2.docx
22 травня 2020 15:18
проект договору пож рукава 2.docx
20 травня 2020 11:45
пропозиція-пож рукава.doc
20 травня 2020 11:45
оголошення пож рукава,крани 3681.docx
20 травня 2020 11:45
Договір пож рукава.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

наявність документально підтвердженого досвіду
Дата подання: 21 травня 2020 15:20
Дата відповіді: 22 травня 2020 15:17
Згідно документації вимагається довідка, яка містить відомості про виконання аналогічного договору про надання послуг, що виконувалися в період з 2019 року, але згідно ст 16 ЗУ потрібна наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) без зазначення року виконання. Вважаю вимогу договору за 2019 р не законною, вимагаю внести зміни до документації замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, розгянувши Ваше питання повідомляю наступне. Враховуючи очікувану вартість предмета закупівлі замовник для її здійснення використовує електронну систему закупівель з метою ефективного використання бюджетних коштів.
Документація для проведення допорогової закупівлі не є тендерною, так як дана закупівля не підпадає під дію чинного Закону України «Про публічні закупівлі». Тому вимога замовника щодо надання довідки в довільній формі, яка містить відомості про виконання аналогічного (их) договору (ів) про надання послуг, що виконувалися в період з 2019 року, є правомочною і не суперечить чинному законодавству. Мета даної закупівлі – дотримання протипожежних умов в освітньому санаторному закладі, при цьому вважаю, що строк виконання аналогічних послуг є суттєвим фактором для визначення переможця. Але враховуючи Ваше звернення після проведеної консультації із відповідальними фахівцями закладу в документацію про закупівлю будуть внесені зміни щодо можливості надання інформації про виконання аналогічних послуг в період з травня 2017 року (за останні три роки).
Протокл узгодження ціни
Дата подання: 21 травня 2020 15:36
Дата відповіді: 22 травня 2020 15:17
Протокол узгодження ціни - це документ, який засвідчує домовленість між сторонами про вартість виконання договору. Він повинен бути підписаний обома сторонами, яке відношення цей документ має до закупівлі через електронну систему?
Відповідь: Шановний Учасник, розглянувши Ваше питання повідомляю наступне. Протокол узгодження ціни – додаток до договору про надання послуг для затвердження остаточної ціни предмета закупівлі, яка визначається на рівні, або нижче результату редукціону. Його наявність не суперечить чинному законодавству, але не є суттєвою вимогою в даній закупівлі, тому ця вимога буде виключена. Відповідні зміни будуть внесені в документацію про закупівлю.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 травня 2020 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Прохода Лариса Євгеніївна 3 474,00
UAH з ПДВ
3 474,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 травня 2020 13:33
Електронний підпис
29 травня 2020 11:09
Калькуляція
29 травня 2020 11:09
Паспорт та ІПН
29 травня 2020 08:21
Пропозиція.pdf
29 травня 2020 08:21
Про санкції.pdf
29 травня 2020 08:21
Персонал.pdf
29 травня 2020 08:21
Ліцензія Прохода Л.Є..pdf
29 травня 2020 08:21
Лист-згода.pdf
29 травня 2020 08:21
Лист-гарантія.pdf
29 травня 2020 08:21
калькуляция.pdf
29 травня 2020 08:21
Паспорт Инн.rar
29 травня 2020 08:21
Виписка Прохода Л.Є..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Прохода Лариса Євгеніївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Прохода Лариса Євгеніївна
#3088823141
Переможець 3 474,00
UAH з ПДВ
01 червня 2020 15:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 червня 2020 15:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Прохода Лариса Євгеніївна
#3088823141
3 474,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 червня 2020 13:26
дог 25-20-В 05.06.20 пож рукава.pdf укладений
05 червня 2020 13:25