Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

комплект малих архітектурних форм за Програмою «Затишний двір»
Очікувана вартість
52 440,00 UAH
UA-2020-05-20-001971-c 733f976d8f324a60ab1f01d2f6f62317
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Іваніна Валентина Іванівна

+380970698369 magis1959@mail.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЖБК "Жовтневий-168"
Код ЄДРПОУ: 23767431
Місцезнаходження: 87512, Україна , Донецька обл., місто, Мариуполь бул.Шевченка буд. 361
Контактна особа: Іваніна Валентина Іванівна
+380970698369
magis1959@mail.ru
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 травня 2020 11:32
Звернення за роз’ясненнями: до 25 травня 2020 11:37
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 травня 2020 11:37
Очікувана вартість: 52 440,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 270,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37530000-2: Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор


бул. Шевченка, 361
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
комплект малих архітектурних форм за Програмою «Затишний двір»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87512, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, бул. Шевченка, 361
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2020
ДК 021:2015: 37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару комплект малих архітектурних форм за Програмою «Затишний двір» Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 травня 2020 11:33
договір купівлі продажу.doc
20 травня 2020 11:33
КК.pdf
20 травня 2020 11:33
ТЗ.pdf
20 травня 2020 11:33
ТЗ елементи благоустрою 2020.doc
20 травня 2020 11:33
затвердження документації.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 травня 2020 11:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АРХСТРОЙТЕХНАДЗОР" 52 160,00
UAH з ПДВ
52 160,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 травня 2020 10:37
Спеціфікація.pdf
28 травня 2020 10:37
Моніторінг.pdf
28 травня 2020 10:37
16. Дозвіли.7z
28 травня 2020 10:37
13.1 Дилерський договір.pdf
28 травня 2020 10:37
10.3 Сертифікат.pdf
28 травня 2020 10:37
10.2 Кольорові схеми.7z
28 травня 2020 10:37
8.4 Аналогичні договори.zip
28 травня 2020 10:37
8.3 Штатний розклад.pdf
28 травня 2020 10:37
7. Пропозиція.pdf
28 травня 2020 10:37
2. Відомості з реєстру.pdf
28 травня 2020 10:37
1. Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АРХСТРОЙТЕХНАДЗОР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АРХСТРОЙТЕХНАДЗОР"
#41397497
Переможець 52 160,00
UAH з ПДВ
03 червня 2020 11:38

Документи

03 червня 2020 11:38
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 червня 2020 11:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АРХСТРОЙТЕХНАДЗОР"
#41397497
52 160,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 червня 2020 11:38
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 16:50
Електронний підпис укладений
04 листопада 2020 10:11
дод.угода 3.pdf зміни до договору
04 листопада 2020 09:57
Електронний підпис укладений
20 серпня 2020 10:10
дод угода 2.pdf зміни до договору
20 серпня 2020 10:08
Електронний підпис укладений
20 серпня 2020 10:05
дод угода 1.pdf зміни до договору
20 серпня 2020 10:01
Електронний підпис укладений
16 червня 2020 13:13
договір укладений
16 червня 2020 13:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення термінів поставки товару
Номер договору про закупівлю: 7/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження терміну поставки товару
Номер договору про закупівлю: 7/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження терміну поставки товару, у зв'язку затримкою поставки комплектуючих до обладнання через карантинні заходи, введені на території України, відповідно до Постанови КМУ від 20 травня 2020 №392
Номер договору про закупівлю: 7/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 52 160,00
UAH