Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір для друку: 70 г/м.кв формату А2 (420*600см)-18000,0 кг; 80 г/м.кв шир.рул 61 см.- 4000,0 кг; 80г/м.кв. шир.рул 84 см-7000,0кг
Очікувана вартість
967 500,00 UAH
UA-2020-05-20-001854-c 6b14bd23032348eca61fea993e35c0aa
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карський Леонід Іванович

+380985008590 TENDERNADPSU@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького
Код ЄДРПОУ: 14321481
Місцезнаходження: 29003, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, м. Хмельницький, вул. Шевченка, буд. 46
Контактна особа: Карський Леонід Іванович
+380985008590
TENDERNADPSU@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 травня 2020 11:29
Звернення за роз’ясненнями: до 25 травня 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 червня 2020 13:00
Початок аукціону: 05 червня 2020 14:38
Очікувана вартість: 967 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 675,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 29025 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
29000 кг
Папір для друку: 70 г/м.кв формату А2 (420*600см)-18000,0 кг; 80 г/м.кв шир.рул 61 см.- 4000,0 кг; 80г/м.кв. шир.рул 84 см-7000,0кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29003, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, Шевченка, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Додаток 4 до тендерної документації
Дата подання: 22 травня 2020 14:06
Дата відповіді: 26 травня 2020 08:39
Добрий день! У Додаток 4до Тендерної Документації ,зазначається 1.1. Папір для друку щільністю 70 г/м2має поставлятися у палетах в аркушах формату А2(420x600 см) у відповідній упаковці і непошкодженим. Високоякісна лазерна порізка. Вологість –5-7 %, білизна –78-83 % і гладкість –30-170 с. ГОСТ 9094–89. Необхідна кількість паперу – 18 000 кг. 1.2. Папір для друку щільністю 80 г/м2 має поставлятися у рулонах шириною 61 або 84 см у відповідній упаковці і непошкодженим. Вологість –5-7 %, білизна –78-83 % і гладкість –30-170 с. ГОСТ 9094–89. Необхідна кількість паперу: рулон шириною 61 см – 4000 кг і рулон шириною 84 см – 7000 кг. Запитання перше:На теперешній час ГОСТ 9094–89 Бумага для печати офсетная. Технические условия не діє на Україні,відповідно до інформації з вільних джерел http://csm.kiev.ua/nd/nd.php?z=9094&st=0&b=2, прохання внести відповідні зміни Запитаня друге: відповідно п "1.2. Папір для друку щільністю 80 г/м2 має поставлятися у рулонах шириною 61 або 84 см",мабуть потрібно розуміти "1.2. Папір для друку щільністю 80 г/м2 має поставлятися у рулонах шириною 61 та 84 см Дякую!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Запитання перше: Відповідно до Тендерної документації (Додат. 1), учасник-нерезидент повинен надати зазначені у цій тендерній документації документи з урахуванням особливостей законодавства країни, в якій цей учасник зареєстрований (аналоги документів). У разі подання аналогу документу або у разі відсутності такого документу та його аналогу учасник-нерезидент повинен додати до тендерної пропозиції пояснювальну записку із зазначенням назви документу/інформації, передбаченої тендерною документацією та назви аналогу документу або інформації про відсутність такого документу та його аналогу із зазначенням причин відсутності.

Запитання друге: . Необхідна кількість паперу щільністю 80 г/м2: рулон шириною 61 см – 4000 кг і рулон шириною 84 см – 7000 кг.
Додаток 4 до тендерної документації
Дата подання: 22 травня 2020 14:11
Дата відповіді: 27 травня 2020 12:54
Доброго дня! Запитання : У Додатку 4 ,не має інформації щодо необхідності у складі документації надати ті чи інші документи які ,підтверджують якість товару..але У Додатку 5 п.3. 3.1. Товар повинен бути поточного року випуску, а його якість відповідати вимогам стандартів і діючих державних стандартів, відображених у кожній специфікації до цього договору та підтверджуватись відповідними сертифікатами якості. На наш погляд, має сенс витребувати сертифікати якості у Учасників у складі документації, та додати такі вимоги до Додатку 4 Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до Тендерної документації - основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору або щодо обставин, які склалися до укладення договору через оскарження процедури закупівлі, чи інші обставини, які не впливають на істотні умови договору.
В тому числі і відповідність вимогам стандартів тощо.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-19-000025 ● 6b4f9ca869cc4c5383008c7300dd15fd
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 червня 2020 14:06
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.06.2020 № 37
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника
Західного офісу
Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 19.06.2020 № 37

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Працівник, відповідальний за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
3 UA-2020-05-20-001854-c 20.05.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Сабадаш Д.О.

В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Скасування процедури згідно з протоколом №347 від 07.07.2020 року

2020-07-07 16:26:24


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 16 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення пункту 1 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення пункту 1 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону.) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Замовником оприлюднено рішення про відміну процедури закупівлі (Протокол ТК №347 від 07.07.2020 року)

2020-07-09 10:28:37

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 червня 2020 15:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Імаго 2014" 848 250,00
UAH з ПДВ
787 997,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Парус Плюс" 933 900,00
UAH з ПДВ
787 997,35
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП" 928 680,00
UAH з ПДВ
928 680,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 липня 2020 17:25
PDF_0001.pdf
02 липня 2020 14:41
Dovidka_20157624820770705117.pdf
03 червня 2020 13:23
Електронний підпис
03 червня 2020 13:05
Лицензия с ЭЦП.pdf
03 червня 2020 13:05
G0620-7565-GL_tender.pdf
03 червня 2020 13:05
G0620-7565-G_Zayava.pdf
03 червня 2020 13:05
7565.pdf
03 червня 2020 13:05
Статут Імаго 2014.pdf
03 червня 2020 13:05
Сертифікат офсет 70,80.pdf
03 червня 2020 13:05
Проект договору оф.70,80.pdf
03 червня 2020 13:05
Довідка ст 17.pdf
03 червня 2020 13:05
Довідка працівники.pdf
03 червня 2020 13:05
Довідка мат-техн.база.pdf
03 червня 2020 13:05
Витяг платника ПДВ.pdf
03 червня 2020 13:05
Виписка Імаго 2014.pdf

Публічні документи

03 червня 2020 13:27
Договір_поставки.pdf
03 червня 2020 13:22
інформація учасника.pdf
03 червня 2020 13:22
Інформація по ст.17.pdf
03 червня 2020 13:22
Договір_поставки.pdf
03 червня 2020 13:22
Довідка МТБ.pdf
03 червня 2020 13:22
Статут.pdf
03 червня 2020 13:22
витяг_реєстр_ПДВ.pdf
03 червня 2020 13:22
Витяг статистика.pdf
03 червня 2020 13:22
Виписка ЄДР.jpeg.pdf
03 червня 2020 13:22
Баланс_1кв_2020.pdf
03 червня 2020 13:22
Тендерна прпозиція.pdf

Публічні документи

03 червня 2020 14:51
Електронний підпис
03 червня 2020 14:49
технічний опис.rar
03 червня 2020 14:49
Гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Імаго 2014"

ТОВ "Парус Плюс"

ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Імаго 2014"
#39301866
Переможець 787 997,00
UAH з ПДВ
16 червня 2020 18:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 червня 2020 18:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Імаго 2014"
#39301866
787 997,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 07 липня 2020 16:25
Кінець періоду оскарження: 18 липня 2020 00:00
Дата відміни: 18 липня 2020 00:01
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Відповідно до результату розгляду УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ моніторингу № 37 від 19.06.2020
Документи:
07 липня 2020 16:25
Електронний підпис
07 липня 2020 16:25
Протокол 347 від 07.07.2020.pdf