Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького |
Код ЄДРПОУ: | 14321481 |
Місцезнаходження: | 29003, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, м. Хмельницький, вул. Шевченка, буд. 46 |
Контактна особа: |
Карський Леонід Іванович +380985008590 TENDERNADPSU@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 травня 2020 11:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 травня 2020 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 червня 2020 13:00 |
Початок аукціону: | 05 червня 2020 14:38 |
Очікувана вартість: | 967 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 675,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 29025 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 травня 2020 11:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 травня 2020 11:26 |
Додаток 6. Реєстр поданих документів.docx | |
20 травня 2020 11:26 |
Тендерна Документація.docx | |
20 травня 2020 11:26 |
Додаток 5. Проект договору.docx | |
20 травня 2020 11:26 |
Додаток 4. Технічна специфікація.docx | |
20 травня 2020 11:26 |
Додаток 3. Довідка інформація про учасника.doc | |
20 травня 2020 11:26 |
Додаток 2. Кваліфікаційні вимоги.docx | |
20 травня 2020 11:26 |
ДОДАТОК 1. Форма тендерної пропозиції.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запитання перше: Відповідно до Тендерної документації (Додат. 1), учасник-нерезидент повинен надати зазначені у цій тендерній документації документи з урахуванням особливостей законодавства країни, в якій цей учасник зареєстрований (аналоги документів). У разі подання аналогу документу або у разі відсутності такого документу та його аналогу учасник-нерезидент повинен додати до тендерної пропозиції пояснювальну записку із зазначенням назви документу/інформації, передбаченої тендерною документацією та назви аналогу документу або інформації про відсутність такого документу та його аналогу із зазначенням причин відсутності.
Запитання друге: . Необхідна кількість паперу щільністю 80 г/м2: рулон шириною 61 см – 4000 кг і рулон шириною 84 см – 7000 кг.
В тому числі і відповідність вимогам стандартів тощо.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-19-000025 ● 6b4f9ca869cc4c5383008c7300dd15fd
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 червня 2020 14:06 |
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.06.2020 № 37
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника
Західного офісу
Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 19.06.2020 № 37
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Працівник, відповідальний за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
3 UA-2020-05-20-001854-c 20.05.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Сабадаш Д.О.
В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Скасування процедури згідно з протоколом №347 від 07.07.2020 року
2020-07-07 16:26:24
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення пункту 1 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення пункту 1 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону.) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Замовником оприлюднено рішення про відміну процедури закупівлі (Протокол ТК №347 від 07.07.2020 року)
2020-07-09 10:28:37
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 червня 2020 15:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Імаго 2014" |
848 250,00
UAH з ПДВ
|
787 997,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Парус Плюс" |
933 900,00
UAH з ПДВ
|
787 997,35
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП" |
928 680,00
UAH з ПДВ
|
928 680,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Імаго 2014" #39301866 |
Переможець |
787 997,00
UAH з ПДВ
|
16 червня 2020 18:03
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 07 липня 2020 16:25 |
Кінець періоду оскарження: | 18 липня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 18 липня 2020 00:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до результату розгляду УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ моніторингу № 37 від 19.06.2020 |
07 липня 2020 16:25
|
Електронний підпис |
07 липня 2020 16:25
|
Протокол 347 від 07.07.2020.pdf |