Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт стадіону та благоустрій прилеглої території за адресою:вул Пушкіна, 69-А , с. Холмське Арцизького району Одеської області
Очікувана вартість
19 383 652,00 UAH
UA-2020-05-20-001664-c abb4773dd86448c687b63c79020ccdcf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пєльтек Микола Трифонович

+380484541435 holmss324@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Холмська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04377434
Місцезнаходження: 68443, Україна , Одеська обл., село Холмське Арцизський район, вул.Шкільна№37
Контактна особа: Пєльтек Микола Трифонович
+380484541435
holmss324@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 травня 2020 11:11
Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2020 16:00
Початок аукціону: 11 червня 2020 14:45
Очікувана вартість: 19 383 652,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 383,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 19383 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника :68443, Одеська обл.,Арцизький район, село Холмське, вул Шкільна,будинок 37.Категорія замовника:органи державної влади та органи місцевого самоврядування , зазначені уп 1 частини першої статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі"( а саме - орган місцевого самоврядування).План фінансування 2020 рік-3000000,00 грн; 2021 рік-різниця суми, з якою генпідрядник став переможцем торгів та вартості робіт на 2020 рік
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт стадіону та благоустрій прилеглої території
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68443, Україна, Одеська область, Холмське, вул Пушкіна 69-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Відповідно до Постанови КМУ від 04.12.2019 №1070 "Деякі питанні здійснення розпорядникми (одержувачами)бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти ", Замовник може здійснювати попередню оплату в розмірі , що не перевищує 30% вартості Договору Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконання роботи проводяться замовником в безготівковому порядку , на підставі підписаного акту приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма №КБ-3) Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 червня 2020 14:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2020 15:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2020 12:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2020 11:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2020 14:29
Перелік змін до ТД 03.06.20.docx
03 червня 2020 14:29
Тендерна докум (НОВА РЕДАКЦІЯ 03.06.2020).doc
26 травня 2020 15:03
Перелік змін до тендерної документації .doc
26 травня 2020 15:03
Тендерна докум (НОВА РЕДАКЦІЯ).doc
21 травня 2020 11:36
тенд стад річн п.docx
20 травня 2020 11:11
Додаток 5. Проект договору (1).odt
20 травня 2020 11:11
Додаток 2.2. (1).rtf
20 травня 2020 11:11
Додаток 2.1. (1).rtf
20 травня 2020 11:11
Тендерна докум 18.05 (Кап ремонт стадіон).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 24 травня 2020 23:26
Дата відповіді: 27 травня 2020 10:25
Просимо надати роз'яснення щодо деяких пунктів Технічного завдання для коректного розрахунку Кошторису. п 47 Монтаж спортивних та ігрових комплексів -11 шт, яких саме? Вкажіть будь ласка, матеріал, вид конструкції, розміри, тощо. п.62,п78. Установлення металевої огорожi з сiтчастих панелей по стовпах без цоколя. Надайте уточнення, яка висота панелей? п. 77 Улаштування спортивного наливного безшовного покриття. Якого саме покриття? Вкажіть матеріал, характеристики, тощо. п 218 Установлення шаф - 30 шт. яких саме шаф? Вкажіть будь ласка матеріал, розміри, характеристики.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику,
Звертаємо Вашу увагу, що Замовником було надано не лише Відомість обсягів робіт (додаток 2.1.),а й Підсумкову відомість ресурсів (додаток 2.2.), яка містить детальні характеристики.

Щодо запитуваних Вами пунктів надаємо деталі:
П. 47 склад спортивних та ігрових комплексів:
1. Спортивний комплекс «кілія» - 1шт
2. Комплекс перекладин – 2шт.
3. Рукоход класичний дорівневий- 2шт
4. брусся реабілітаційні – 1шт.
5. лабіринт «пазл» - 4шт.
6. дитячий майданчик – 1шт.

П.62, п.78: Секція огорожі 2,5х4(h) м зі стовпами, поґрунтована та пофарбована.
П. 77: Покриття гумове наливне безшовне спортивне товщина шару 25 мм. По бетонній основі.
П.218: шафа для одягу 850х400х1820.

* Відповідно до статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» не наводимо посилання на конкретні марку чи виробника.

Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до Додатку 2 до тендерної документації Проектна документація на виконання робіт за предметом закупівлі, що пройшла експертизу доступна для ознайомлення за юридичною адресою Замовника. В разі наявності в подальшому запитань щодо технічної складової наполегливо просимо ознайомитись з проектною документацією.
Кошторис
Дата подання: 24 травня 2020 23:26
Дата відповіді: 27 травня 2020 10:26
чи буде експлуатуватися будівля під час виконання робіт та які коефіцієнти доцільно використовувати при складанні кошторису? Який рівень середньомісячної заробітної плати доцільно використовувати при складанні кошторису?
Відповідь: Шановний Учаснику,
Щодо експлуатації будівлі відповідь міститься в Додатку 2 до тендерної документації (Технічні вимоги) пункт 10:
виконання ремонтно-будівельних робіт в обмежених умовах забудованої частини населених пунктів та в приміщеннях будинків, будівель, що експлуатуються, звільнених від меблів, устаткування та інших предметів.

Для цілей визначення коефіцієнтів рекомендуємо користуватись Національним Стандартом України ДСТУ Б Д.2.4-20:2012 Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи (зокрема Вказівки щодо застосування Додаток Б).

Щодо рівня середньомісячної заробітної плати на 1 робітника в режимі повної зайнятості (при середньомісячній нормі тривалості робочого часу 166,83 люд-г та розряді робіт 3,8) доцільно застосовувати 9955,00 грн.
Субпідрядник
Дата подання: 24 травня 2020 23:33
Дата відповіді: 27 травня 2020 10:27
Просимо надати роз'яснення, якщо Учасник планує залучити субпідрядника в обсязі меньше ніж 20% від вартості закупівлі - які документи потрібно надавати у такому разі?
Відповідь: Шановний Учаснику, відповідно пункту 7 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації у разі, якщо учасник планує залучати субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, у складі тендерної пропозиції учасник має надати довідку з інформацією про кожного такого суб’єкта господарювання – субпідрядника.
При цьому, якщо учасник не планує залучати до виконання робіт в зазначеному обсязі субпідрядника(ів), то він має надати довідку в довільній формі із зазначенням такої інформації.
Договірна ціна
Дата подання: 24 травня 2020 23:33
Дата відповіді: 27 травня 2020 10:28
Просимо надати роз'яснення, чи правильно ми зрозуміли, що розрахунки ціни пропозиції (Договірна ціна, та інші розрахунки) не подаються Учасником на етапі подання пропозиції, а подаються протягом двох робочих днів після проведення аукціону або при розгляді?
Відповідь: Шановний Учаснику, згідно п.1 Розділу V. Оцінка тендерних пропозицій Тендерної документації протягом двох робочих днів після проведення аукціону, учасник, який за результатами аукціону надав цінову пропозицію з найнижчою вартістю, повинен надати Замовнику форму «Пропозиція» (згідно вимог Додатку № 4 до тендерної документації) зі всіма обов’язковими додатками.
Надання розрахунків ціни пропозиції на етапі подання пропозицій не передбачено Тендерною документацією, оскільки ціна пропозиції може зазнавати змін під час аукціону.
Проект договору
Дата подання: 24 травня 2020 23:35
Дата відповіді: 27 травня 2020 10:28
Просимо надати роз'яснення, чи потрібно надавати на етапі подання пропозиції підписаній Проект Договору, або будет достатньо листа-згода з його умовами? Якщо потрібно надавати Проект Договору, чи потрібно надавати Додатку до нього?
Відповідь: Шановний учаснику, відповідь на Ваше запитання міститься в Додатку 5 (Проект договору):
(Учасники не заповнюють даний проект договору та не подають у складі тендерної пропозиції).
Посвідчення працівників
Дата подання: 24 травня 2020 23:38
Дата відповіді: 27 травня 2020 10:30
Просимо надати роз'яснення щодо надання копій посвідчень п. 1.6 НПАОП 0.00-1.16-96 «Правила атестації зварників», зварника пластмас, тощо. Якщо зазначені працівники не вказані у довідці, так як вони оформлені у субпідрядника, чи надаются посвідчення у такому разі, та як правильно оформити інформацію про таких працівників? Також просимо зазначити, якщо працівники лише отримують такі документи, та через ситуацію в Україні щодо карантину, не мають можливості отримати їх вчасно (до аукціону), чи можливе надання гарантійного листа, тощо, щодо надання всіх необхідних посвідчень, дозвільних документів працівників, тощо, до моменту підписання договору?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, відповідь на Ваше запитання щодо способу вказання інформації про працівників субпідрядників міститься в п.1.2. Додатку 1 до Тендерної документації, а саме:

Відповідно до ч.3. ст. 16 Закону якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.

В такому разі учасник надає інформацію щодо відповідності вищезазначеним кваліфікаційним критеріям, визначеним Замовником у вигляді сукупної інформації щодо учасника та субпідрядника(ків) в одній довідці або окремих довідках.

Також повідомляємо, що Замовник згідно чинного законодавства встановлює кваліфікаційні критерії до учасників закупівлі. Надання можливості комусь з учасників брати участь в закупівлі під чесне слово надати документи пізніше не передбачено чинним законодавством та може бути розцінене як порушення принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Дозвільні документи
Дата подання: 24 травня 2020 23:40
Дата відповіді: 27 травня 2020 10:31
Надайте, будь ласка, роз'яснення, якщо Учасник залучає субпідрядника на виконання робіт, на які потрібен Дозвіл), чи потрібно надавати Дозвіл самого Учасника в такому разі? Також, якщо Учасник надає свою ліцензію, чи потрібно надавати ліцензію субпідрядника у такому випадку? Адже у Тендерній документацій зазначено формулювання Учасника або субпідрядника. Такі документи надаються у вигляді оригіналу?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, відповідно до пунктів 2.5., 2.6. Додатку 1 до Тендерної документації передбачається надання дозволів/ліцензій, оформлених на Учасника або субпідрядника, якого учасник планує залучати до виконання робіт. Таким чином відповідні дозвільні документи надаються тільки на ту юридичну особу, яка буде фактично виконувати певний вид робіт. В разі надання Учасником дозвільних документів на іншу юридичну особу, остання повинна бути зазначена в довідці про залучення субпідрядників відповідно до вимогу пункту 7 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації.

Щодо форми надання документів:
відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації: усі документи …. що подаються учасником у складі своєї тендерної пропозиції повинні бути скановані з оригіналів або копій (якщо надання копій вимагається ТД).Таким чином, якщо в ТД не зазначено, що вимагається копія – надається оригінал.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-20-001664-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ, Код ЄДРПОУ:43346384
Дата подання: 26 червня 2020 20:25
Скарга на неправомірні дії Замовника з приводу дискваліфікації ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ
20 травня 2020 року ХОЛМСЬКОЮ СІЛЬСЬКОЮ РАДОЮ АРЦИЗЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ (надалі за текстом – Замовник) оголошено процедуру закупівлі на предмет: Код ДК 021:2015 – 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» (Капітальний ремонт стадіону та благоустрій прилеглої території за адресою: вул. Пушкіна, 69-А, с. Холмське Арцизького району Одеської області) Закупівля здійснюється з врахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, за ідентифікатором закупівлі UA-2020-05-20-001664-c (надалі за текстом – Закупівля).

11 червня 2020 року проведено аукціон по Закупівлі у якому прийняли участь:
1. ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ
2. ТОВ "СН I Т ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
3. ПП "ГРАНІТ-МОНТАЖБУД"
4. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКСТРА-БУД."

Найбільш економічно вигідною за результатами аукціону виявилась пропозиція ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ (18 549 000, 00 грн.).
Протоколом № 6 від 17.06.2020 року (надалі за текстом – Протокол) Замовником розглянуто найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію - ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ (код ЄДРПОУ 43346384) (18 549 000, 00 грн.) на відповідність вимогам тендерної документації та прийнято рішення про її відхилення.

ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ (надалі за тестом може бути вживано – Скаржник) не погоджується із прийнятим рішенням Замовника, вважає їх такими, що суперечать вимогам чинного законодавства України у сфері публічних закупівель та є такими, що порушують основні принципи здійснення закупівель, а до того ж грубо порушують законні права та інтереси ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ, як учасника даної закупівлі.

Щодо прийнятого рішення Замовником про відхилення (дискваліфікації) пропозиції ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ зазначаємо наступне.

1. Щодо протирічь у наданих документах
Замовником у тендерній пропозиції вимагається від учасників: «При пропозиції Учасником еквіваленту зазначеного товару за Предметом закупівлі, обов’язкове надання технічної документації (підтвердження), що запропонований еквівалент відповідає вимогам Замовника, тобто не гірше за технічними та якісними характеристиками та може бути використаний для потреб Замовника.»
Звертаємо увагу, що тип предмету закупівлі – це роботи.
В будь – якому випадку, ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ у тендерній документації гарантовано, що товар запропонований учасником відповідає вимогам Замовника, тобто не гірше за технічними та якісними характеристиками та може бути використаний для потреб Замовника, що в жодному разі не суперечить вимогам Замовника і навпаки підтверджує його відповідність вимогам тендерної документації.
Враховуючи викладене вище, ми переконані, що тендерна пропозиція повністю відповідає зазначеній вимозі Замовника, що не може бути підставою для відхилення, оскільки навіть сформувавши свою пропозицію відповідним чином і наданими у ній документами нами визначено, що товар не гірше за технічними та якісними характеристиками та може бути використаний для потреб Замовника, що в жодному разі не суперечить вимогам Замовника і навпаки підтверджує його відповідність вимогам тендерної документації.

2. Щодо не надання документів.
У Протоколі Замовником зазначено, що ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ у складі пропозиції не надав підтвердження щодо того, що при пропозиції Учасником еквіваленту зазначеного товару за Предметом закупівлі, запропонований еквівалент відповідає вимогам Замовника, тобто не гірше за технічними та якісними характеристиками та може бути використаний для потреб Замовника.
Однак, ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ надав у складі пропозиції Довідку про запропонований еквівалент (вих.№ 14 від 25.05.2020 року) у якому чітко зазначив щодо того, що ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕЛІКТ ІНВЕСТ"(ТОВ "РЕЛІКТ ІНВЕСТ") як учасник процедури закупівлі на предмет: Код ДК 021:2015 - 45453000-7«Капітальний ремонт і реставрація» (Капітальний ремонт стадіону та благоустрій прилеглої територіїза адресою: вул. Пушкіна, 69-А, с. Холмське Арцизького району Одеської області) заідентифікатором закупівлі UA-2020-05-20-001664-C поданням пропозиції еквіваленту зазначеного товару за Предметом закупівлі, надає технічну документацію (підтвердження), а також гарантує, що запропонований еквівалент відповідає вимогам Замовника, тобто не гірше за технічними та якісними характеристиками та може бути використаний для потреб Замовника.
Враховуючи викладене, ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ зазначив, що надає Технічну документацію (підтвердження) та гарантував, що запропонований еквівалент відповідає вимогам Замовника, тобто не гірше за технічними та якісними характеристиками та може бути використаний для потреб Замовника.
Враховуючи викладене, ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ дотримано вимог Замовника та зазначено і тим паче надано документи на підтвердження тому, що товар відповідає вимогам Замовника, тобто не гірше за технічними та якісними характеристиками та може бути використаний для потреб Замовника.
Таким чином, пропозиція ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ відповідає вимогам тендерної документації Замовника і передбачає документи які вимагались Замовником по при зазначене твердження у Протоколі, що «…таких докумен6тів не надано».

3. Щодо кошторисної документації.
Відповідно до вимог тендерної документації Замовника зазначено, що: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів…».
Відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система повинна забезпечити можливість подання пропозиції всім особам на рівних умовах. Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію [у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота)]. Отримана тендерна пропозиція вноситься автоматично до реєстру, форма якого встановлюється Уповноваженим органом. Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали.
Кінцевим строком для подання тендерних пропозицій було встановлено: 10 черв. 16:00
Таким чином, тендерна пропозиція, що надана після кінцевого строку подання Пропозицій, не є складовою Пропозиції учасника, а тому її невідповідність умовам Документації або відсутність, не може бути підставою для відхилення Пропозиції учасника.
Так, звісно, що відповідно до вимоги тендерної документації Замовника, що встановлена у п.1 розділу IV. Подання та розкриття тендерної пропозиції : «Протягом двох робочих днів після проведення аукціону, учасник, який за результатами аукціону надав цінову пропозицію з найнижчою вартістю, повинен надати Замовнику форму «Пропозиція» (згідно вимог Додатку № 4 до тендерної документації) зі всіма обов’язковими додатками, якими є:
- тверда договірна ціна;
- пояснювальна записка до договірної ціни;
- локальний кошторис;
- розрахунки до договірної ціни, складені відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
- підсумкова відомість ресурсів.»
Звертаємо увагу, що Замовником не зазначено у вимогах, яким саме чином має бути надана відповідна інформація (відповідні документи) та відповідно встановлено строк після аукціону щодо надання відповідних документів.
На встановлену вимогу Замовника ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ з урахуванням того, що відсутня технічна можливість підвантажувати будь – які документи у період кваліфікації учасника на електронний майданчик, надав на електронну адресу Замовника всі документи, що вимагались тендерною документацією, а оскільки тендерна пропозиція, що надана після кінцевого строку подання Пропозицій, не є складовою Пропозиції учасника, не може бути підставою для відхилення пропозиції.
На рахунок зазначеного інформуємо, що є подібне РІШЕННЯ АМКУ № 10584-р/пк-пз від 28.05.2020, які мають результати розгляду схожої вимоги.
4. Щодо гарантійного листа на підтвердження відповідності тендерної документації
П. 2 розділу V Тендерної документації Замовника від учасників вимагається: «Відповідно до частини першої статті 5 Закону України «Про санкції»; доручення Прем’єр-міністра України від 24.09.2015 №39207/1/1-15 та наказу Міністерства оборони України 29.09.2015 № 518 «Питання виконання Указу Президента України від 16.09.2015 №549/2015», закупівля товарів, робіт і послуг не буде здійснюватися у юридичних осіб – резидентів Російської Федерації державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності Російської Федерації, а також в інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі України.
На підтвердження відповідності тендерної пропозиції зазначеній вище вимозі, учасником надається гарантійний лист.
У гарантійному листі учасник має обов’язково зазначити, що замовник не несе відповідальність, у разі зазначення учасником недостовірних даних, наданих на підтвердження вищезазначеної інформації.»
На виконання вимог тендерної документації Замовника, ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ у складі пропозиції надав гарантійний лист (Вих.№ 18 від 25.05.2020 року) в якому чітко зазначено, що ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕЛІКТ ІНВЕСТ" (ТОВ "РЕЛІКТ ІНВЕСТ") як учасник процедури закупівлі на предмет: Код ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» (Капітальний ремонт стадіону та благоустрій прилеглої території за адресою: вул. Пушкіна. 69-А, с. Холмське Арцизького району Одеської області) за ідентифікатором закупівлі UA-2020-05-20-001664-C, на підтвердження відповідності тендерної пропозиції зазначеній вимозі, надає цей гарантійний лист та таким чином гарантує, що Відповідно до частини першої статті 5 Закону України «Про санкції»; доручення Прем’єр-міністра України від 24.09.2015 No39207/1/1-15 та наказу Міністерства оборони України 29.09.2015 No 518 «Питання виконання Указу Президента України від 16.09.2015 No549/2015», закупівля товарів, робіт і послуг не буде здійснюватися у юридичних осіб - резидентів Російської Федерації державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності Російської Федерації, а також в інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі України.
Таким чином, ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ належним чином на вимогу Замовника підтвердив відповідності тендерної пропозиції зазначеній вище вимозі Замовника, що була ним передбачена у тендерній документації.
З урахування зазначеного, пропозиція ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ відповідає встановленим вимогам Замовника і не може бути відхилена ним на таких підставах, що зазначив у Протоколі.
Враховуючи все викладене вище, вбачаються неправомірні дії Замовника з приводу дискваліфікації ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ , а від так і порушення основних принципів здійснення публічних Закупівель, а крім того і порушено права та законні інтереси ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ .
В ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) наведено вичерпний перелік підстав, за яких скарга може бути залишена без розгляду, а саме: «1) суб’єкт оскарження подає скаргу щодо того самого порушення, у тій самій процедурі закупівлі та з тих самих підстав, що вже були предметом розгляду органу оскарження і щодо яких органом оскарження було прийнято відповідне рішення; 2) скарга не відповідає вимогам частин другої - п’ятої та дев’ятої цієї статті; 3) замовником відповідно до цього Закону усунено порушення, зазначені в скарзі; 4) до дня подання скарги замовником прийнято рішення про відміну тендеру чи визнання його таким, що не відбувся, відміну переговорної процедури закупівлі, крім випадку оскарження будь-якого з цих рішень».
На виконання ч.1 ст. 18 Закону, скарга містить «найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються; ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження; підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати; обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи; вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування».
Скарга подана з дотриманням строку, встановленого електронною системою закупівель.
Скаржник виконав всі вимоги, необхідні для прийняття даної скарги до розгляду.
Відповідно до 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст.7 Закону України «Про антимонопольний комітет України»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про дискваліфікацію (відхилення) пропозиції ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ та прийняти нове рішення щодо визнання його переможцем процедури Закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 липня 2020 17:24
Шановний учаснику!
Перш за все просимо звернути увагу на важливість використання правильної термінології відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі». Так ст.18 Закону встановлює порядок оскарження процедур закупівель до Антимонопольного комітету України як органу оскарження, тому посилання на пункти даної статті в «вимозі» є недоречними.
Відповідно до ч.3 ст31 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Холмська сільська рада як Замовник закупівлі суворо дотримується вимог Закону та повторно роз’яснює причини відхилення пропозиції Учасника.
Відповідно до вимог Замовника, викладених в Додатку 2 до тендерної документації при пропозиції Учасником еквіваленту зазначеного товару за Предметом закупівлі, обов’язкове надання технічної документації (підтвердження), що запропонований еквівалент відповідає вимогам Замовника, тобто не гірше за технічними та якісними характеристиками та може бути використаний для потреб Замовника.
На підтвердження відповідності пропозиції Учасника вимогам Тендерної документації Учасником було надано відсканований завірений з боку Учасника Додаток №2, що містить таку інформацію «не пропонуємо еквівалент, а товар, що чітко визначено Замовником». При цьому окремим документом надано «Довідку про запропонований еквівалент» за №14 від 25.05.2020р., в якій зазначено «ТОВ "РЕЛІКТ ІНВЕСТ"…поданням пропозиції еквіваленту зазначеного товару за Предметом закупівлі надає технічну документацію (підтвердження), а також гарантує, що запропонований еквівалент відповідає вимогам Замовника, тобто не гірше за технічними та якісними характеристиками та може бути використаний для потреб Замовника». Таким чином наявні протиріччя в наданих документах. Саме протиріччя в документах є підставою вважати наявність невідповідності пропозиції Учасника вимогам Тендерної документації.
15.06.2020р. ТОВ "РЕЛІКТ ІНВЕСТ" на виконання вимог Розділу V. Оцінка тендерних пропозицій Тендерної документації надали Замовнику форму «Пропозиція» (згідно вимог Додатку № 4 до тендерної документації) зі всіма обов’язковими додатками шляхом надсилання на офіційну електронну адресу Замовника, що визнано Замовником способом, який відповідає вимогам Тендерної документації, оскільки Замовник не встановив яким саме чином повинна бути надана така документація.
При вивченні кошторисної документації, що була надана Учасником як додаток до Пропозиції за результатами електронного аукціону було виявлено, що частина позицій по матеріалам, що пропонуються до застосування при виконанні робіт містить заміну, зокрема замість Iзоляцiї для труб "K-flex" запропоновано Iзоляцiю для труб "Sanflex". Така заміна може бути прийнята лише при наданні «технічної документації (підтвердження), що запропонований еквівалент відповідає вимогам Замовника, тобто не гірше за технічними та якісними характеристиками та може бути використаний для потреб Замовника.». Проте таких документів не надано. Тільки технічна документація може бути підтвердженням відповідності однієї позиції іншій, гарантійний лист з підтвердженням від Учасника не є технічною документацією, яка підтверджує еквівалентність, Замовник не може вірити «на слово» в питаннях, що стосуються якості робіт.
При вивченні кошторисної документації, що була надана Учасником як додаток до Пропозиції за результатами електронного аукціону, зокрема локальних кошторисів та підсумкової відомості ресурсів, було виявлено невідповідність об’ємів робіт вимогам тендерної документації (деталі викладені в Протоколі розгляду пропозиції Учасника).
Прийняття пропозиції учасника несе ризик безумовного погодження Замовника на виконання лише частини робіт, а отже протирічить самій меті публічної закупівлі. При цьому інші Учасники надали свої пропозиції на повний об’єм робіт. Таким чином, «вигідність» пропозиції Учасника обґрунтовується неврахуванням частини робіт, а отже така пропозиція безумовно не відповідає вимогам Тендерної документації.
Відповідно до Розділу V. Оцінка тендерних пропозицій Тендерної документації у випадку ненадання у визначений тендерною документацією термін форми «Пропозиція», обов’язкових додатків до неї (кошторисної документації) або, якщо відображені в кошторисній документації дані відрізняються від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону, Учасник вважається таким, що відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та укладення договору про закупівлю, а його тендерна пропозиція підлягає відхиленню.
Відповідно до п.2 розділу V. Оцінка тендерних пропозицій Тендерної документації Замовником вимагалось надати гарантійний лист на підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам щодо незакупівлі товарів/робіт/послуг у певних категорій суб’єктів. Учасником наданий гарантійний лист за №18 від 25.05.2020р., проте в цьому листі не надано жодної інформації чи підпадає безпосередньо учасник під дію санкцій, що введені в Україні нормативними актами, переліченими в Тендерній документації та чи підпадає Учасник під якусь з категорій суб’єктів господарювання, у яких Замовник не здійснює закупівлю товарів/робіт/послуг на виконання вимог зазначених нормативних актів. Таким чином, Учасником не підтверджена відповідність вимогам Тендерної документації, визначеним в п.2 розділу V Тендерної документації.
З урахуванням всього вищевикладеного тендерним комітетом прийнято законне та обґрунтоване рішення про невідповідність пропозиції ТОВ "РЕЛІКТ ІНВЕСТ" вимогам тендерної документації та відхилено її.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-21-000020 ● 075077ed45454431a26f0ebe256924d3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 травня 2020 16:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.05.2020 Одеса № 148

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 21.05.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 21.05.2020.

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 21.05.2020 №148
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
1. UA-2020-05-20-001664-c 20.05.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунено шляхом внесення змін до тендерної документації.

2020-06-01 15:51:06


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 06 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

-

2020-06-01 15:54:47

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2020 15:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ 18 606 000,00
UAH з ПДВ
18 549 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СН I Т ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 18 899 808,00
UAH з ПДВ
18 550 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ГРАНІТ-МОНТАЖБУД" 19 283 196,96
UAH з ПДВ
18 780 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКСТРА-БУД." 19 370 532,53
UAH з ПДВ
18 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 червня 2020 11:54
Електронний підпис
10 червня 2020 11:12
Наказ Директор.pdf
10 червня 2020 11:12
наказ 1 - ОП.pdf
10 червня 2020 11:11
Лист - згода обробка ПД.pdf
10 червня 2020 11:11
Довідка ст. 17.pdf
10 червня 2020 11:11
Цінова пропозиція.pdf
10 червня 2020 11:11
Статут.pdf
10 червня 2020 11:11
3 Довідка МТБ.pdf

Публічні документи

26 червня 2020 14:42
Електронний підпис
26 червня 2020 14:41
Електронний підпис
26 червня 2020 14:32
Довідка_інші підстави.pdf
26 червня 2020 14:23
Довідка_інші підстави.pdf
26 червня 2020 14:22
Довідка_інші підстави.pdf
10 червня 2020 15:55
Електронний підпис
10 червня 2020 15:52
11. Довідка_МТБ.pdf
10 червня 2020 15:52
13. Довідка_працівники.pdf
10 червня 2020 15:52
28. Ліцензія ДАБІУ.pdf
10 червня 2020 15:52
1. Протокол директор.pdf
10 червня 2020 15:52
24. Витяг ПДВ.pdf
10 червня 2020 15:52
Пiдписаний_Лицензия.pdf
10 червня 2020 15:52
1. Наказ директор.pdf
10 червня 2020 15:52
22. Cтатут_оригінал.pdf
10 червня 2020 15:52
27. Дозвіл Держпраці.pdf
10 червня 2020 15:52
Пiдписаний_G0620-7553-GL_tender.pdf

Публічні документи

10 червня 2020 14:56
Електронний підпис
10 червня 2020 14:53
Загальна частина.pdf
10 червня 2020 14:53
Гарантия_№11300_20-ТГ.zip
10 червня 2020 14:53
договір 26-18П.pdf
10 червня 2020 14:53
UA-2018-03-28-001394-b-contract-ongoing.pdf
10 червня 2020 14:53
Технічна частина.pdf

Публічні документи

10 червня 2020 11:45
Електронний підпис
10 червня 2020 11:44
Акти Херсон ч3.pdf
10 червня 2020 11:44
Акти Херсон ч2.pdf
10 червня 2020 11:44
Акти Херсон ч1.pdf
10 червня 2020 11:44
Деп Херсон дог 5.pdf
10 червня 2020 11:34
Либхер 924, 311 и Татра65.pdf
10 червня 2020 11:34
Либхер 914_тех паспорт.pdf
10 червня 2020 11:34
Гарантiя_498.pdf.(2).P7S
10 червня 2020 11:34
Гарантiя_498.pdf.(1).P7S
10 червня 2020 11:34
Гарантiя_498.pdf
10 червня 2020 11:34
Дод 3 _згода.PDF
10 червня 2020 11:34
ведомост__про_учасника.PDF
10 червня 2020 11:34
гарантийний_лист (Р).PDF
10 червня 2020 11:34
Ліцензія ЛІОН.pdf
10 червня 2020 11:34
довiдка_субпiдрядники.PDF
10 червня 2020 11:34
гарант.лит ліцензія.PDF
10 червня 2020 11:34
Дозвіл 1,2.pdf
10 червня 2020 11:34
Ліцензія з додатком.pdf
10 червня 2020 11:34
свид НДС.pdf
10 червня 2020 11:34
Статут.pdf
10 червня 2020 11:33
паспорт, код директор.pdf
10 червня 2020 11:33
гарант.лист зг Дод2.PDF
10 червня 2020 11:33
п.7 ст 17.PDF
10 червня 2020 11:33
п.4 ст 17.PDF
10 червня 2020 11:33
п.3 ст 17.PDF
10 червня 2020 11:33
п.1,2 ст 17.PDF
10 червня 2020 11:33
п 8 ст 17.PDF
10 червня 2020 11:33
п.13 ст 17 довідка.PDF
10 червня 2020 11:33
п.12 ст 17.PDF
10 червня 2020 11:33
п. 6 ст 17.PDF
10 червня 2020 11:33
УКРНАФТІНВЕСТ відгук.pdf
10 червня 2020 11:33
Укрнафтінвест Акт.pdf
10 червня 2020 11:32
Укрнафтінвест дог.pdf
10 червня 2020 11:31
Дофіновка відгук.PDF
10 червня 2020 11:30
Дофиновка Дог и акт 2019.pdf
10 червня 2020 11:27
Деп Херсон Відгук.pdf
10 червня 2020 11:25
Деп Херсон акти к дог 5.pdf
10 червня 2020 11:24
Деп Херсон дог 5.pdf
10 червня 2020 11:22
Деп Херсон КБ3 за 2016-2017.pdf
10 червня 2020 11:21
Акти Херсон ч3.pdf
10 червня 2020 11:20
Акти Херсон ч2.pdf
10 червня 2020 11:19
Акти Херсон ч1.pdf
10 червня 2020 11:18
Деп Херсон дог 1.pdf
10 червня 2020 11:16
охрана труда.PDF
10 червня 2020 11:16
Степаненко удостов.pdf
10 червня 2020 11:16
справка сотрудники.PDF
10 червня 2020 11:16
сертификат сметчик.PDF
10 червня 2020 11:15
Договор_аренды_ДРСУ_2.PDF
10 червня 2020 11:15
Договор_аренды_ДРСУ_1.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ

ТОВ "СН I Т ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

ПП "ГРАНІТ-МОНТАЖБУД"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКСТРА-БУД."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ
#43346384
Відхилено 18 549 000,00
UAH з ПДВ
18 червня 2020 15:24
ТОВ "СН I Т ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#34815428
Переможець 18 550 000,00
UAH з ПДВ
25 червня 2020 15:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 червня 2020 15:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СН I Т ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#34815428
18 550 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 липня 2020 16:05
договір укладений
10 липня 2020 15:58