Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

щепа паливна
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2020-05-20-001596-b 32c8d27b6710430a8c720fc73955b9dd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Голоднюк Наталя Юріївна

+380434421004 jcdsnf@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Шаргородської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02141515
Вебсайт: http://www.shedu.vn.ua
Місцезнаходження: 23500, Україна , Вінницька обл., місто Шаргород, вул.Героїв Майдану, 224
Контактна особа: Голоднюк Наталя Юріївна
+380434421004
jcdsnf@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 травня 2020 17:06
Звернення за роз’ясненнями: до 26 травня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 червня 2020 14:00
Початок аукціону: 09 червня 2020 11:43
Очікувана вартість: 450 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


щепа паливна - 300 т.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 т
щепа паливна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Вінницька область, Навчальні заклади підпорядковані замовнику, Шаргородський р-н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 жовтня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу протягом 30 банківських днів з дня поставки (передачі) товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Тендерні пропозиції готуються українською мовою; Категорія замовника - передбачена п.3 ч.4 ст.2 Закону, а саме юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 травня 2020 17:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2020 17:06
ТД щепа.doc
20 травня 2020 17:06
ДОГОВІР.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

сертифікат на товар
Дата подання: 25 травня 2020 09:40
Дата відповіді: 27 травня 2020 15:22
Доброго дня, шановний Замовнику, прошу дати роз'яснення вимоги: копії сертифікатів відповідності (або сертифікатів якості та аналізу, тощо) на товар. Що саме може бути надано Учасником? Дякую.
Відповідь: Доброго дня. пп. 6.1 п. 6 розділу "ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації викладена:
"Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником:
- копії сертифікатів відповідності (або сертифікатів якості та аналізу, тощо) на товар, чинних на дату подання тендерних пропозицій або інший документ, що підтверджує технічні, якісні та кількісні характеристики згідно чинного законодавства;"
Отже, дана вимога не містить вичерпний перелік документів, якими учасник може підтвердити якість запропонованого товару.
лист-відгук
Дата подання: 26 травня 2020 12:59
Дата відповіді: 27 травня 2020 16:53
Шановний Замовнику! Просимо надати роз'яснення щодо необхідності виконання вимог пункту 5 розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації в частині надання у складі тендерної пропозиції учасника листа-відгука до кожного наданого аналогічного договору. Так, відповідно до умов тендерної документації, лист-відгук до аналогічного договору повинен бути датований не раніше дати оприлюднення даної закупівлі. У зв'язку з цим, просимо роз'яснити: 1) яким чином наданий учасником лист-відгук до аналогічного договору датований раніше дати оприлюднення даної закупівлі впливає на зміст пропозиції учасника торгів? 2) в чому переваги листа-відгука до аналогічного договору, датованого після оприлюднення даної закупівлі у порівнянні з листом-відгуком, датованим до оприлюднення даної закупівлі? 3) чи не вважаєте Ви, що вимога тендерної документації щодо дати видачі листа-відгука звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі і призводить до обмеження конкуренції, внаслідок чого порушується принцип максимальної економії та ефективності закупівлі? У випадку, якщо Замовник вважає за можливе, просимо також внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу щодо дати видачі листа-відгука до аналогічного договору, що на нашу думку призведе до підвищення економічної конкуренції серед учасників торгів. Завчасно дякуємо за Ваше рішення
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Розглянувши ваше звернення, тендерний комітет повідомляє наступне:
1) Оскільки в тендерній документації не вказано період за який учасники мають надати аналогічні договори, то учасники можуть надавати відгуки до будь яких договорів, які виконані в більш раніші роки відносно проведення даної процедури закупівлі. Але іноді учасники надають відгуки, які датовані декількома роками раніше відносно дати подачі такого відгука у своїй пропозиції. Надані відгуки часто бувають надані від Замовників, які були реорганізовані або ліквідовані за цей тривалий термін, що потім унеможливлює перевірити достовірність отримання даного відгуку в разі потреби;
2) Відповідь на п. 2) описано у п. 1) даного роз’яснення;
3) Тендерний комітет не вважає вимогу про видачу відгуку, дата якого має бути не раніше дати оприлюднення закупівлі, оскільки в учасників є достатньо часу для отримання даного відгуку. На сьогоднішній день отримання відгуку не є проблемою як в паперовому вигляді, так в електронному. Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тому дана вимога не звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі і не призводить до обмеження конкуренції, внаслідок чого не порушується принцип максимальної економії та ефективності закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 червня 2020 12:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СТОУН-ТРЕЙД» 246 000,00
UAH з ПДВ
229 650,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Ковальчук Євген Володимирович 249 000,00
UAH з ПДВ
229 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Гранко Плюс 440 000,00
UAH з ПДВ
230 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ПІЩАНСЬКИЙ СЕРГІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ 440 000,00
UAH з ПДВ
235 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Подгурская Ирина Николаевна" 315 000,00
UAH з ПДВ
299 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП Шаргородське районне комунальне агролісогосподарське дочірнє підприємство ВОКСЛП "Віноблагроліс" - Шаргородський "Райагроліс" 390 000,00
UAH з ПДВ
300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Славресурс 432 000,00
UAH з ПДВ
313 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕТРА-П" 343 200,00
UAH з ПДВ
343 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СТАРГРУП" 385 200,00
UAH з ПДВ
385 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОРЖ ВІТА ВОЛОДИМИРІВНА 399 900,00
UAH з ПДВ
399 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕД" 429 000,00
UAH з ПДВ
426 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 червня 2020 16:34
Електронний підпис
25 червня 2020 16:33
Довідка ДПА_0001.pdf
25 червня 2020 12:42
Електронний підпис
25 червня 2020 12:40
2_Довідка п12 ч1 ст17 ЗУ.pdf
25 червня 2020 12:40
1_Dovidka_20168638300340989549.pdf
25 червня 2020 12:40
6_public_doc.pdf
25 червня 2020 12:40
6_public_doc.p7s
16 червня 2020 18:00
Електронний підпис
13 червня 2020 15:00
Електронний підпис
13 червня 2020 14:58
2_2_Лист-відгук 1.pdf
13 червня 2020 14:58
2_4_Лист-відгук 2.pdf
05 червня 2020 00:18
Електронний підпис
05 червня 2020 00:17
37_Копія виписка з ЄДР.pdf
05 червня 2020 00:17
30_Дислокація.pdf
05 червня 2020 00:17
6_Технічні вимоги.pdf
05 червня 2020 00:17
2_1_Аналогічний договір.pdf
05 червня 2020 00:16
2_2_Лист-відгук.pdf
05 червня 2020 00:16
1_Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

05 червня 2020 13:54
Електронний підпис
05 червня 2020 13:50
25 Фінзвітність.pdf
05 червня 2020 13:50
23 протокол.pdf
05 червня 2020 13:50
22 Відгук 2.pdf
05 червня 2020 13:50
21 Відгук 1.pdf
05 червня 2020 13:50
20 видаткові накладні 2.pdf
05 червня 2020 13:50
19 видаткові накладні 1.pdf
05 червня 2020 13:50
16 Договір ваги.pdf
05 червня 2020 13:50
15 Договір склад.pdf
05 червня 2020 13:50
31 Додаток 4.pdf
05 червня 2020 13:50
10 Витяг з ЄДР.pdf
05 червня 2020 13:50
28 Договір.pdf
05 червня 2020 13:50
9 Копія витягу з ЄДР.pdf
05 червня 2020 13:50
27 Довідки.pdf
05 червня 2020 13:49
8 Витяг з ДФС копія.pdf
05 червня 2020 13:49
26 ст17.pdf
05 червня 2020 13:49
7 Витяг з ДФС ориг.pdf
05 червня 2020 13:49
6 Виписка ориг.pdf
05 червня 2020 13:49
5 Виписка копія.pdf
05 червня 2020 13:49
4 ІПН оригінал.PDF
05 червня 2020 13:49
3 ІПН копія.pdf
05 червня 2020 13:49
2 паспорт_оригінал.PDF
05 червня 2020 13:49
1 паспорт_-_копія.PDF

Публічні документи

04 червня 2020 16:04
Електронний підпис
04 червня 2020 16:00
IMG-cd2d4022f96f1ec3aa02f8749b068f4b-V.jpg
04 червня 2020 15:59
IMG-4852625109db26d235cb2f85b133a1e2-V.jpg
04 червня 2020 15:59
IMG-21d4b145f23fa609b8a59a961ab76cfe-V.jpg
04 червня 2020 15:59
IMG-8c44e7ab088d3fbbcff9a63ce5b0f4ff-V.jpg
04 червня 2020 10:39
Сканировать3 (65).PDF
04 червня 2020 10:39
17.jpg
04 червня 2020 10:39
15.jpg
04 червня 2020 10:39
14.jpg
04 червня 2020 10:39
13.jpg
04 червня 2020 10:39
12.jpg
04 червня 2020 10:39
11.jpg
04 червня 2020 10:39
9.PDF
04 червня 2020 10:39
10.jpg
04 червня 2020 10:39
8.pdf
04 червня 2020 10:39
7.pdf
04 червня 2020 10:39
6.pdf
04 червня 2020 10:39
5.jpg
04 червня 2020 10:39
4.jpg
04 червня 2020 10:39
3.jpg
04 червня 2020 10:39
2.jpg
04 червня 2020 10:38
1.jpg

Публічні документи

03 червня 2020 15:12
Фінансова звітність.pdf
03 червня 2020 15:12
Довідки різні.pdf
03 червня 2020 15:12
Довідка ДФС.pdf
03 червня 2020 15:12
Паспорт_ код.pdf
03 червня 2020 15:12
Витяг.pdf
03 червня 2020 15:12
Витяг ПДВ.pdf
03 червня 2020 15:12
Проект договору.pdf
03 червня 2020 15:12
Вимоги згідно ст.17.pdf
03 червня 2020 15:12
Аналогічний договір.pdf
03 червня 2020 15:12
Аналогічні договора.pdf
03 червня 2020 15:12
Наявність працівників.pdf
03 червня 2020 15:12
Матер_-технічна база.pdf
03 червня 2020 15:12
Технічні вимоги.pdf
03 червня 2020 15:12
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

05 червня 2020 09:04
Електронний підпис
05 червня 2020 09:02
Протокол випробування.PDF
05 червня 2020 09:02
Статут.pdf
05 червня 2020 09:02
опис.pdf
05 червня 2020 09:02
наказ про призначення.pdf
05 червня 2020 09:02
лист-гарантія ст.17.PDF
05 червня 2020 09:02
Лист-гарантія РНБО.PDF
05 червня 2020 09:02
Лист-відгук лікарня.PDF
05 червня 2020 09:02
Лист-відгук культура.PDF
05 червня 2020 09:02
Копія сертифіката.PDF
05 червня 2020 09:01
Довідка поліція.PDF
05 червня 2020 09:01
Дозвіл.pdf
05 червня 2020 09:01
Довідка податкова.PDF
05 червня 2020 09:01
Довідка п.13 ч.1.ст.17.PDF
05 червня 2020 09:01
Довідка п.12.ч.1.ст.17.PDF
05 червня 2020 09:01
Довідка п.2 ч. 1 ст.17.PDF
05 червня 2020 09:01
Витяг.pdf
05 червня 2020 09:01
Виписка.pdf
05 червня 2020 09:01
Баланс.PDF

Публічні документи

04 червня 2020 11:36
Електронний підпис
04 червня 2020 11:34
3 тех вимоги.pdf
04 червня 2020 11:34
7 інші документи.pdf
04 червня 2020 11:34
5 повноваження особи.pdf
04 червня 2020 11:34
2 ст 17.pdf
04 червня 2020 11:34
4 тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

05 червня 2020 13:55
Електронний підпис
05 червня 2020 13:53
8-Наказ_1-К.PDF
05 червня 2020 13:53
2._Тендерна_пропозицiя.PDF
05 червня 2020 13:53
10-Статут.PDF
05 червня 2020 13:53
12-Копiя_паспорт.PDF
05 червня 2020 13:53
2-Виписка_з_EДР.PDF
05 червня 2020 13:53
Витяг_EДР_29.05.2020.PDF
05 червня 2020 13:53
9-Рiшення_Засновника.PDF
05 червня 2020 13:53
1-Витяг_EДР._10.04.2020.PDF
05 червня 2020 13:53
3-Вiдомостi_EДР_Держстат.PDF
05 червня 2020 13:53
10.1-Опис.PDF
05 червня 2020 13:53
13-IПН.PDF

Публічні документи

05 червня 2020 13:59
Електронний підпис
05 червня 2020 13:58
ст.17.pdf
05 червня 2020 13:58
Лист згода.pdf
05 червня 2020 13:58
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
05 червня 2020 13:58
01 Тендерна пропозицiя.pdf

Публічні документи

05 червня 2020 13:58
Електронний підпис
05 червня 2020 13:55
Накладні та відгук.pdf
05 червня 2020 13:55
Накладні та відгук.pdf
05 червня 2020 13:55
22.Vityag ЄDR (kopіya).pdf
05 червня 2020 13:55
27. Аналог договор 2.pdf
05 червня 2020 13:55
11.паспорт Іпн.pdf
05 червня 2020 13:55
23.виписка ЕДР Корж.pdf
05 червня 2020 13:55
21.Vityag platnika ЄP.pdf
05 червня 2020 13:55
4.Проект договору (2).pdf
05 червня 2020 13:55
16.Довідка про мтб.pdf
05 червня 2020 13:55
17.Довідка_ працівники.pdf
05 червня 2020 13:54
7.Довідка_ліцензія.pdf

Публічні документи

05 червня 2020 09:42
Електронний підпис
05 червня 2020 09:41
Фінансова звітність.pdf
05 червня 2020 09:41
Технічні вимоги.pdf
05 червня 2020 09:41
Технічна специфікація.pdf
05 червня 2020 09:41
Тендерна пропозиція.pdf
05 червня 2020 09:41
Рішення печатка.pdf
05 червня 2020 09:41
Проект договору.pdf
05 червня 2020 09:41
Оригінал Статуту.pdf
05 червня 2020 09:41
Оригінал відгуку.pdf
05 червня 2020 09:41
Оригінал витягу ПДВ.pdf
05 червня 2020 09:41
Місця поставки.pdf
05 червня 2020 09:41
Копія Статуту.pdf
05 червня 2020 09:41
Копія опису.pdf
05 червня 2020 09:41
Копія накладної.pdf
05 червня 2020 09:41
Копія витягу ПДВ.pdf
05 червня 2020 09:41
Копія виписки.pdf
05 червня 2020 09:41
Довідка статистика.pdf
05 червня 2020 09:41
Довідка працівники.pdf
05 червня 2020 09:41
Довідка МТБ.pdf
05 червня 2020 09:41
Довідка - стаття 17.pdf
05 червня 2020 09:41
Відгук Камянка.pdf
05 червня 2020 09:41
Витяг з ЄДР 22.05.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СТОУН-ТРЕЙД»

ФОП Ковальчук Євген Володимирович

ТОВ Гранко Плюс

ФОП ПІЩАНСЬКИЙ СЕРГІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ

ФОП "Подгурская Ирина Николаевна"

ДП Шаргородське районне комунальне агролісогосподарське дочірнє підприємство ВОКСЛП "Віноблагроліс" - Шаргородський "Райагроліс"

ТОВ Славресурс

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕТРА-П"

ТОВ "СТАРГРУП"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОРЖ ВІТА ВОЛОДИМИРІВНА

ТОВ "ТЕД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СТОУН-ТРЕЙД»
#35877071
Переможець 229 650,00
UAH з ПДВ
16 червня 2020 16:14
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 червня 2020 17:41

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей: а) учасник надав інформацію тільки про один аналогічний договір, а вимагалося в множині, тобто в учасника має бути не менше двох аналогічних договорів; в довідці про досвід виконання аналогічного договору не вказано контактну особу, а вказано прізвище, ініціали керівника; інформація про виконання договору – в довідці про досвід виконання аналогічних договорів вказано період виконання договору, але стан виконання договору відсутній; б) Довідка про наявність працівників містить лише одно працівника – директора, в довідці вимагалася довідка про досвід виконання аналогічних договорів (у множині); в) Згідно довідки про наявність в учасникам обладнання та матеріально-технічної бази учасник зазначив, що має 2 автомобілі (Автомобіль MAN з краном маніпулятором Hiab – 1000, Автомобіль Mercedes з краном маніпулятором HMF 170). В тендерній документації було зазначено, що в довідці має бути зазначено техніку, якою учасник планує здійснювати доставку товару. Тобто немає інформації що ці автомобілі мають кузов, чи є тягячами (має бути ще причеп). З наданої інформації слідує що є лише маніпулятори, які для доставки щепи не застосовуються, тому учасник не надав інформацію про наявність техніки, якою учасник планує здійснювати доставку товару. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: а) абз. 2 п. 5.2 ч. 5 розділу «Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації; б) абз. 6 п. 5.2 ч. 5 розділу «Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації; в) абз. 8 п. 5.2 ч. 5 розділу «Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: а) учасник має надати інформацію про 2 або більше аналогічних договори, оскільки в тенедерній документації міститься вимога про наявність АНАЛОГІЧНИХ ДОГОВОРІВ; в довідці про досвід виконання аналогічних договорів, учасник має зазначити інформацію про раніше виконі аналогічні договори, із зазначенням номеру та дати договору, предмету договору, кількості товару, найменування та код ЄДРПОУ контрагента, його адреси та контактної особи (прізвище, ініціали та контактний телефон), інформації про виконання договору (стан виконання договору); б) учасник в довідці про наявність працівників має заначити про наявність не менше двох працівників, які мають необхідні знання та досвід, оскільки в тендерній документації міститься вимога про наявність ПРАЦІВНИКІВ; в) учасник має надати в довідці інформацію про техніку, якою планує здійснювати ДОСТАВКУ ТОВАРУ, а саме мають бути зазначені автомобілі самоскиди або вантажні бортові автомобілі, для перевезення сипучих матеріалів.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 червня 2020 16:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СТОУН-ТРЕЙД»
#35877071
229 650,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 13:33
Електронний підпис укладений
01 липня 2020 15:52
договір укладений
01 липня 2020 15:40

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 229 650,00
UAH (в тому числі ПДВ 38 275,00 UAH)