Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеіали (голки,катетери)
Очікувана вартість
12 000,00 UAH
UA-2020-05-20-001334-a 02b08e028118453b9d05c253fdfdd2c1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кирилюк Анатолій Іванович

380974058155 1989.rodl@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Рівненська обласна дитяча лікарня" Рівненської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 03067009
Місцезнаходження: 33027, Україна , Рівненська обл., Рівне, Київська, 60
Контактна особа: Кирилюк Анатолій Іванович
380974058155
1989.rodl@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 травня 2020 12:10
Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 10 червня 2020 12:47
Очікувана вартість: 12 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 120,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Місцезнаходження замовника - м. Рівне, вул. Київська 60, 33027. Категорія - 3. Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2; (юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями та їх об'єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів, органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи, у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків.) Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання Учасником будь - яких документів, складених іншою мовою, ніж українська мова, вони повинні бути перекладені на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 пара
Голка Куліковського для верхньощелепної пазухи одноразова
код НК 024:2019 34903 - Канюля для носових пазух
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
50 штуки
Голка для міринготомії Косаковського одноразова
код НК 024:2019 34903 - Канюля для носових пазух
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
50 штуки
Катетер для зупинки носової кровотечі ( з дистальним балоном)
код НК 024:2019 12699 - Балон для зупиняння носової
кровотечі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
450 штуки
Катетер аспіраційний СH-14, конектор Kapkon,60 см
код НК 024:2019 10749 - Аспіраційний трахеальний катетер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
450 штуки
Катетер аспіраційний СH-12, конектор Kapkon,60 см.
код НК 024:2019 10749 - Аспіраційний трахеальний катетер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 травня 2020 13:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 13:29
ТД КП РОДЛ 2020 голки,катетери.docx
29 травня 2020 13:29
протокол 154 зміни до тд(голки,катет).pdf
29 травня 2020 13:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2020 12:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 13:29
ТД КП РОДЛ 2020 голки,катетери.docx
20 травня 2020 12:17
ТД КП РОДЛ 2020 голки,катетери.docx
29 травня 2020 13:29
протокол 154 зміни до тд(голки,катет).pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-20-001334-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "Фірма Фармікс", Код ЄДРПОУ:30398035
Дата подання: 26 травня 2020 11:20
Скасування гарантійного листа
Шановний замовнику! Прохання видалити з тендерної документації пункт про надання гарантійних листів виробником. Відповідно до ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципами здійснення закупівель в тому числі є максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до частини 3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Дана вимога є дискримінаційною та призводить до звуження кола потенційних учасників та не забезпечує добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на рівень цін, ефективність проведення процедури закупівлі та прямо суперечить засадам здійснення публічних закупівель, бо призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників та до здорожчання предмету закупівлі. Всі прекрасно розуміють, що дана вимога є просто тлумачення вимоги про надання гарантійного листа від виробника на своєчасне постачання товару. Згідно законодавства України, у разі підписання договору про закупівлю між учасником та замовником, виробник не несе жодної відповідальності за договорними відносинами. Дії Замовника в частині встановлення таких вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи наведене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині, а саме видалити з тендерної документації будь які тлумачення щодо надання гарантійних листів від виробника чи уповноважених представників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 травня 2020 13:28
Тендерним комітетом вимогу враховано. До тендерної документації внесуться зміни (про відсутність гарантійного листа).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2020 13:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ОРГАНІЗАЦІЯ " КАММЕД" 10 697,00
UAH з ПДВ
10 697,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МОСТІПАКА ВІРА ВАСИЛІВНА" 11 200,00
UAH з ПДВ
11 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Фірма Фармікс" 11 999,94
UAH з ПДВ
11 999,94
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 червня 2020 16:21
Довідка щодо статуту.pdf
09 червня 2020 16:21
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

17 червня 2020 16:29
Електронний підпис
17 червня 2020 16:26
Установчі дод№8.7z
17 червня 2020 16:26
ДОГОВІР+СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf
17 червня 2020 16:26
НОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
05 червня 2020 09:17
Електронний підпис
05 червня 2020 09:16
Установчі дод№8.7z
05 червня 2020 09:16
Тех.паспорта на авто.7z
05 червня 2020 09:16
Проект договору дод№6.pdf
05 червня 2020 09:16
ЛИСТ ГАРАНТІЯ 80%.pdf
05 червня 2020 09:16
Інформаційна довідка.pdf
05 червня 2020 09:16
ДОВІДКИ дод№4,8.7z
05 червня 2020 09:16
Гарантійний лист МОЗ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ОРГАНІЗАЦІЯ " КАММЕД"

ФОП "МОСТІПАКА ВІРА ВАСИЛІВНА"

ПП "Фірма Фармікс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ОРГАНІЗАЦІЯ " КАММЕД"
#14146931
Відхилено 10 697,00
UAH з ПДВ
16 червня 2020 14:36
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 червня 2020 10:13
ФОП "МОСТІПАКА ВІРА ВАСИЛІВНА"
#2966305388
Відхилено 11 200,00
UAH з ПДВ
16 червня 2020 14:46
ПП "Фірма Фармікс"
#30398035
Переможець 11 999,94
UAH з ПДВ
16 червня 2020 14:50

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, подання яких вимагалося тендерною документацією, а саме: ненадання документів які вимагалися тендерною документацією, що стосуються розділу ІІІ, п.5 , п.п. 4 Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю (надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі, який відповідає очікуваній вартості предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лоту) у разі поділу предмета закупівель на частини). Просимо внести зміни до тендерної пропозиції.

Документи

16 червня 2020 14:36
Електронний підпис

Документи

16 червня 2020 14:41
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 червня 2020 14:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Фірма Фармікс"
#30398035
11 999,94
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 14:55
дод уг 04-104.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 12:25
Електронний підпис укладений
30 червня 2020 15:57
договір голка катетер.pdf укладений
30 червня 2020 15:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): звільнення від сплати ПДВ на час карантину
Номер договору про закупівлю: 04-104
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 11 612,50
UAH (в тому числі ПДВ 397,60 UAH)