Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Зовнішній експерт - послуги з нагляду за виконанням проекту «Екологічна оцінка можливостей відновлення природних ресурсів у Солотвино з метою запобігання подальшому забрудненню басейну Верхньої Тиси через підготовку комплексної системи моніторингу -REVITAL I.»
Очікувана вартість
523 738,80 UAH
UA-2020-05-20-001293-a ● 6eeed690618740c6b9f52c878f34e465
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Солотвинська селищна рада Тячівського району Закарпатської області |
Код ЄДРПОУ: | 04349691 |
Місцезнаходження: | 90575, Україна , Закарпатська обл., смт.Солотвино, Харківська, б.1 |
Контактна особа: |
Кочерга Янош Яношович 380979334671 solotvino@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 травня 2020 12:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 травня 2020 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 червня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 05 червня 2020 14:24 |
Очікувана вартість: | 523 738,80 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 237,39 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79420000-4: Управлінські послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Зовнішній експерт - послуги з нагляду за виконанням проекту «Екологічна оцінка можливостей відновлення природних ресурсів у Солотвино з метою запобігання подальшому забрудненню басейну Верхньої Тиси через підготовку комплексної системи моніторингу -REVITAL I.»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2021
ДК 021:2015: 79420000-4 — Управлінські послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата Послуг проводиться Замовником щоквартально, на підставі підписаних Сторонами актів передачі-приймання наданих послуг згідно плану грантової угоди з урахуванням вимог ст. 47-49 Бюджетного кодексу України та в межах фактично отриманого Замовником фінансування протягом 10 банківських днів з дня підписання актів. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 травня 2020 12:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 травня 2020 12:16 |
5. Декларація Додаток 4.docx | |
20 травня 2020 12:16 |
6. Тендерна пропозиція Додаток 5.docx | |
20 травня 2020 12:16 |
4. Проєкт договору Додаток 3..docx | |
20 травня 2020 12:16 |
1. Тендерна документація..docx | |
20 травня 2020 12:16 |
2. Додаток 1..docx | |
20 травня 2020 12:16 |
3. Технічне завдання Додаток 2..docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Підтвердження кваліфікаційних критеріїв та Декларація (Додаток 4)
Дата подання: 25 травня 2020 08:45
Дата відповіді: 26 травня 2020 17:40
Шановний Замовнику, просимо надати роз’яснення та уточнення до тендерної документації за наступних питань.
1. У Додатку 1, п. 2.1 вимагається надати додатки до дипломів, сертифікати\або свідоцтва, тощо про отримання кваліфікації, згідно вимог тендерної документації. Додаток 2 «Технічне завдання» встановлює наступні вимоги до професійної підготовки Виконавця: 1) вища юридична освіта за кваліфікаційним ступенем не нижче магістра; 2) навички роботи з комп’ютером (Windows environment MS Oficce (Word, Excel, Access, PowerPoint) 3) знання англійської мови (наявність сертифікату B2 або іншого підтверджуючого документу) 4) стресостійкість, ефективність, самоорганізація, гнучкість, орієнтованість на деталі і досягнення результату 5) самовдосконалення (підвищення кваліфікації); 6) досвід комунікативної діяльності; 7) навички організації та управління часом.
Просимо розְ’яснити, які саме документи необхідно надати на підтвердження кваліфікацій, визначених пунктами 2)-6).
Які інші підтверджуючі документи необхідно надати для підтвердження знання англійської мови за відсутності сертифікату В2?
Навички, перелічені у п.п. 1)-6) мають бути в одного працівника чи можуть бути у декількох працівників організації-виконавця?
2. Просимо виключити вимогу стосовно подання додатків до дипломів, адже це конфіденційна інформація.
3. У Додатку 4 у розділ «Кваліфікаційні критерії», крім іншого, наведено «Має документально підтверджений досвід виконання аналогічних договору(ів)». Хоча у Тендерній документації у Додатку 1 вимога стосовно подання аналогічних договорів відсутня. Просимо усунути невідповідність або вказати, на якому етапі необхідно надати досвід виконання аналогічних договорів виконавцем, а також пояснити, який договір буде вважатись аналогічним в умовах цієї закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Додаток 2 «Технічне завдання» Тендерної документації містить перелік вимог щодо професійної підготовки Виконавця, з яких документального підтвердження потребують:
- навички роботи з комп’ютером (Windows environment MS Office (Word, Excel, Access, PowerPoint);
- знання англійської мови (наявність сертифікату B2 або іншого підтверджуючого документу).
Документом, що підтверджує рівень користування програмами Windows environment MS Office є відповідний диплом (сертифікат тощо), виданий уповноваженим акредитованим навчальним закладом.
Знання англійської мови на рівні В2 підтверджується відповідним сертифікатом міжнародного зразка (IELTS, TOEFL, PET, FCE, CAE тощо) або сертифікатом, виданим уповноваженим акредитованим навчальним закладом.
Вимогам, переліченим у Додатку 2 «Технічне завдання» Тендерної документації можуть відповідати як один, так і декілька працівників організації-виконавця.
Відповідно до частини 2 статті 11 Закону України «Про інформацію» до конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження. У зв’язку з наведеним, просимо на Вашому електронному майданчику подавати відомості про освіту у розділі «Конфіденційність» - «Приватний документ».
Вимога щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів визначена статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Зазначені документи надаються Учасником під час подання тендерної пропозиції. Аналогічними в умовах цієї закупівлі вважаються договори з надання послуг з координації, управління міжнародними проектами.
- навички роботи з комп’ютером (Windows environment MS Office (Word, Excel, Access, PowerPoint);
- знання англійської мови (наявність сертифікату B2 або іншого підтверджуючого документу).
Документом, що підтверджує рівень користування програмами Windows environment MS Office є відповідний диплом (сертифікат тощо), виданий уповноваженим акредитованим навчальним закладом.
Знання англійської мови на рівні В2 підтверджується відповідним сертифікатом міжнародного зразка (IELTS, TOEFL, PET, FCE, CAE тощо) або сертифікатом, виданим уповноваженим акредитованим навчальним закладом.
Вимогам, переліченим у Додатку 2 «Технічне завдання» Тендерної документації можуть відповідати як один, так і декілька працівників організації-виконавця.
Відповідно до частини 2 статті 11 Закону України «Про інформацію» до конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження. У зв’язку з наведеним, просимо на Вашому електронному майданчику подавати відомості про освіту у розділі «Конфіденційність» - «Приватний документ».
Вимога щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів визначена статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Зазначені документи надаються Учасником під час подання тендерної пропозиції. Аналогічними в умовах цієї закупівлі вважаються договори з надання послуг з координації, управління міжнародними проектами.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-05-20-001293-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ДП "Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства", Код ЄДРПОУ:03363588
Дата подання: 24 червня 2020 16:11
Дата подання: 24 червня 2020 16:11
скарга на рішення замовника, прийняте за результатами оцінки тендерної пропозиції
замовник відхилив більш економічно вигідну пропозицію зстосувавши дискримінаційних підхід та вказавши про невідповідність учасника кваліфікаційним критеріям, які замовником не встановлювалися
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 червня 2020 19:38
рішення від 30.06.2020 № 12720.pdf
Дата публікації: 30 червня 2020 19:37
інформація про перенесення дати розгляду скарги № 9410.pdf
Дата публікації: 07 липня 2020 20:52
Інформація про перенесення розгляду скарги № 9820.pdf
Дата публікації: 08 липня 2020 22:43
Інформація про резолютивну частину рішення від 08.07.2020 № 13291.pdf
Дата публікації: 09 липня 2020 16:08
рішення від 08.07.2020 № 13291.pdf
Дата публікації: 13 липня 2020 19:27
Коментар замовника щодо усунення порушення: Усунуто порушення порядку оприлюднення інформації, наведеної в пункті 2
мотивувальної частини рішення за процедурою закупівлі – "ДК 021:2015: 79420000-4 —
Управлінські послуги", оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі
Уповноваженого органу за № UA-2020-05-20-001293-a.
Дата виконання рішення замовником: 07 серпня 2020 12:15
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 червня 2020 14:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АУДИТОРСЬКА ФІРМА "АНАЛІТИК" |
364 000,00
UAH
|
364 000,00
UAH
|
Документи |
ДП "Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства" |
449 000,00
UAH
|
449 000,00
UAH
|
Документи |
ФОП Рівіс Михайло Михайлович |
500 000,00
UAH
|
489 524,00
UAH
|
Документи |
ФОП Мунило Василь Васильович |
523 738,80
UAH
|
523 738,80
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АУДИТОРСЬКА ФІРМА "АНАЛІТИК" #14274505 |
Рішення скасоване |
364 000,00
UAH
|
07 серпня 2020 10:50
|
ДП "Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства" #03363588 |
Рішення скасоване |
449 000,00
UAH
|
07 серпня 2020 10:50
|
ФОП Рівіс Михайло Михайлович #3557500318 |
Рішення скасоване |
489 524,00
UAH
|
07 серпня 2020 10:50
|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АУДИТОРСЬКА ФІРМА "АНАЛІТИК" #14274505 |
Відхилено |
364 000,00
UAH
|
07 серпня 2020 11:47
|
ДП "Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства" #03363588 |
Переможець |
449 000,00
UAH
|
07 серпня 2020 11:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 вересня 2021 18:03
|
Adobe Scan 2 сент. 2021 г..pdf | зміни до договору |
02 вересня 2021 18:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 квітня 2021 16:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 квітня 2021 16:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 квітня 2021 16:26
|
Додаткова 1 revital.pdf | зміни до договору |
07 квітня 2021 16:23
|
Електронний підпис | укладений |
10 грудня 2020 16:34
|
Електронний підпис | укладений |
10 грудня 2020 16:32
|
Електронний підпис | укладений |
10 грудня 2020 16:30
|
Договір 08.12.2020.pdf | укладений |
10 грудня 2020 16:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення фінансування на 2021 рік (за вимогою ДКСУ) |
Номер договору про закупівлю: | 85 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Зовнішній експерт - послуги з нагляду за виконанням проекту «Екологічна оцінка можливостей відновлення природних ресурсів у Солотвино з метою запобігання подальшому забрудненню басейну Верхньої Тиси через підготовку комплексної системи моніторингу -REVITAL I.» | 1 | послуга |
449 000,00
UAH
|
Інформація про відміну
Скасовано
Дата оприлюднення: | 20 серпня 2020 11:00 |
Кінець періоду оскарження: | 31 серпня 2020 00:00 |
Дата скасування відміни: | 08 жовтня 2020 13:06 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Робочою групою учасників проекту «REVITAL I.» надано висновок щодо необхідності невідкладного проведення дослідження геологічних та структурних умов та водойм басейну Верхньої Тиси, для чого необхідно терміново придбати інструменти вимірювання рівня води для проведення таких досліджень. Таким чином, на закупівлю послуг зовнішнього експерта - послуги з нагляду за виконанням проекту «Екологічна оцінка можливостей відновлення природних ресурсів у Солотвино з метою запобігання подальшому забрудненню басейну Верхньої Тиси через підготовку комплексної системи моніторингу «REVITAL I.», буде передбачена менша сума, ніж була оприлюднена в оголошенні за № UA-2020-05-20-001293-a. Враховуючи, що розкриття пропозицій учасників вже відбулось, Замовник не має можливості внести зміни в оголошення за № UA-2020-05-20-001293-a. |
Документи:
20 серпня 2020 10:55
|
Електронний підпис |
20 серпня 2020 10:54
|
Скасування тендеру.pdf |
Скарги:
Номер скарги: UA-2020-05-20-001293-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ДП "Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства", Код ЄДРПОУ:03363588
Дата подання: 26 серпня 2020 16:35
Дата подання: 26 серпня 2020 16:35
Скарга на рішення замовника про визнання тендеру таким, що не відбувся
Скарга на рішення, оформлене протоколом № 16 засідання тендерного комітету Солотвинської селищної ради щодо визнання процедури відкритих торгів по предмету закупівлі – Зовнішній експерт - послуги з нагляду за виконанням проекту «Екологічна оцінка можливостей відновлення природних ресурсів у Солотвино з метою запобігання подальшому забрудненню басейну Верхньої Тиси через підготовку комплексної системи моніторингу - REVITAL I.» такими що не відбулися.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 серпня 2020 18:18
Рішення від 28.08.2020 №16229.pdf
Дата публікації: 28 серпня 2020 18:18
інформація про резулятивну частину рішення від 08.09.2020 №16922.pdf
Дата публікації: 09 вересня 2020 18:05
Рішення від 08.09.2020 №16922.pdf
Дата публікації: 11 вересня 2020 22:43
Коментар замовника щодо усунення порушення: скасовано рішення Солотвинської селищної ради Тячівського району Закарпатської області, про відміну процедури закупівлі — "ДК 021:2015: 79420000-4 — Управлінські послуги", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-05-20-001293-a.
Дата виконання рішення замовником: 08 жовтня 2020 16:59