Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 070603 Синевир – Колочава – Буштино км 0+000 – км 17+600 Закарпатської області. Коригування. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (Код ДК 021:2015 - 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
93 865 580,00 UAH
UA-2020-05-20-001160-b 01f3f0bb431f4b77a04a0118b6dd9a94
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковш Норберт Федорович

+380681977059 DP_SMAD_UO@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 43427067
Місцезнаходження: 88008, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, ПЛОЩА НАРОДНА, будинок 4
Контактна особа: Ковш Норберт Федорович
+380681977059
DP_SMAD_UO@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 травня 2020 15:04
Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2020 16:00
Початок аукціону: 11 червня 2020 14:05
Очікувана вартість: 93 865 580,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 938 655,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 469300 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 070603 Синевир – Колочава – Буштино км 0+000 – км 17+600 Закарпатської області. Коригування. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робіт проводиться поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт і здійснюється їх приймання-передавання з оформленням актів за формою КБ-2в. Поетапна оплата здійснюється Замовником за умови фактичного надходження бюджетних коштів в межах виділених бюджетних асигнувань Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 травня 2020 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2020 15:01
ТД О 070603 від 20.05.2020.docx
20 травня 2020 15:01
Додаток 10 проєкт договору кап рем.docx
20 травня 2020 15:01
Оголошення О 070603.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2020 14:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД" 77 908 431,40
UAH з ПДВ
74 999 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «БУДМАКСПЛЮС» 79 700 000,00
UAH з ПДВ
74 999 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД" 82 600 000,00
UAH з ПДВ
74 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДП "АЛЬКОР" 85 136 000,00
UAH з ПДВ
75 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" 84 800 000,00
UAH з ПДВ
82 920 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" 89 170 000,00
UAH з ПДВ
83 761 344,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "СТІК" 87 294 900,00
UAH з ПДВ
87 294 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 червня 2020 15:30
Електронний підпис
10 червня 2020 15:21
БГ Буштино.zip
10 червня 2020 15:21
мат тех база.rar
10 червня 2020 15:21
проєкт договору.pdf
10 червня 2020 15:21
копії наказів.rar
10 червня 2020 15:20
Рiшення_Керiвн_Статут.pdf
10 червня 2020 15:20
лабораторія.rar
10 червня 2020 15:20
Ліцензія з додатком.pdf
10 червня 2020 15:20
довідка працівники.pdf
10 червня 2020 15:20
довідки ст17.pdf
10 червня 2020 15:20
листи підтвердження.rar
10 червня 2020 15:20
довідка субпідряд.pdf
10 червня 2020 15:20
довідка ОЗ на балансі.pdf
10 червня 2020 15:20
довідка печатка.pdf
10 червня 2020 15:20
АБЗ.rar
10 червня 2020 15:20
довідка довкілля.pdf
10 червня 2020 15:20
довідка лабораторія.pdf
10 червня 2020 15:20
довідка ліцензія.pdf
10 червня 2020 15:20
довідка АБЗ.pdf
10 червня 2020 15:20
Сертифікати.rar
10 червня 2020 15:20
транспортна схема.pdf
10 червня 2020 15:20
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

10 червня 2020 15:41
Електронний підпис
10 червня 2020 15:39
Гарантійний 3.png
10 червня 2020 15:39
Техніка.rar
10 червня 2020 15:39
2020-06-10 ДОВІДКИ.rar
10 червня 2020 15:39
2020-06-10 АБЗ.rar
10 червня 2020 15:39
001.jpg
10 червня 2020 15:39
АБЗ (1).pdf
10 червня 2020 15:39
Лабораторія.rar
10 червня 2020 15:39
2020-06-09 Довідки.rar
10 червня 2020 15:39
ЦПД 3_0001.pdf
10 червня 2020 15:39
ISO.rar
10 червня 2020 15:39
Банківська гарантія.zip
10 червня 2020 15:38
Відгуки_сс2.rar
10 червня 2020 15:38
Довідка працівники .pdf
10 червня 2020 15:38
Договір ЩЕДРІНА Онов..7z
10 червня 2020 15:38
Наказ директор.jpg
10 червня 2020 15:38
Накази _0001 (1).pdf
10 червня 2020 15:38
реєстр.документи.zip
10 червня 2020 15:38
Сертифікати.rar
10 червня 2020 15:38
ТОВ Будмаксплюс_1-ПВ.pdf
10 червня 2020 15:38
УСТ ДОКИ.7z

Публічні документи

11 липня 2020 12:21
Електронний підпис
11 липня 2020 12:17
п.5 ч.1 ст.17.pdf
09 липня 2020 22:44
Електронний підпис
09 липня 2020 22:40
абз.1 ч.2 ст.17.pdf
09 липня 2020 22:40
п.12 ч.1 ст.17.pdf
09 липня 2020 22:40
ч.2 ст.17.pdf
09 липня 2020 20:51
Довідка МВС.pdf
09 липня 2020 20:51
Довідка ДФС.pdf
01 липня 2020 11:18
Електронний підпис
30 червня 2020 21:19
Електронний підпис
10 червня 2020 15:30
Електронний підпис
10 червня 2020 15:28
2. Додаток № 3 Форма ТП..pdf
10 червня 2020 15:27
Повноваження.rar
10 червня 2020 15:27
3. Інформація ст. 17.pdf
10 червня 2020 15:27
Копія витягу ПДВ.pdf
10 червня 2020 15:27
23. Довідка.pdf
10 червня 2020 15:27
21. Гарантійний лист.pdf
10 червня 2020 15:26
Техпаспорта.rar
10 червня 2020 15:26
Лабораторія.rar
10 червня 2020 15:26
АБЗ.rar
10 червня 2020 15:26
Кваліфікація і досвід.rar
10 червня 2020 15:26
Аналогічний договір.rar
10 червня 2020 15:26
Банківська гарантія.rar

Публічні документи

10 червня 2020 14:18
Електронний підпис
10 червня 2020 14:17
Тендерна пропозиція.pdf
10 червня 2020 14:17
Техпаспорта.rar
10 червня 2020 14:17
Працівники.rar
10 червня 2020 14:17
Досвід.rar
10 червня 2020 14:17
Документи ДП Алькор.rar
10 червня 2020 14:17
Довідки_ ГЛ.rar
10 червня 2020 14:17
ГЛ техніка.rar
10 червня 2020 14:17
АБЗ.rar
10 червня 2020 14:17
Gmail (26).zip

Публічні документи

10 червня 2020 15:59
Електронний підпис
10 червня 2020 15:58
52_пропозиція_.pdf
10 червня 2020 15:58
Електронний підпис
10 червня 2020 15:58
52_пропозиція_.pdf
10 червня 2020 15:54
Електронний підпис
10 червня 2020 15:54
52_пропозицiя.pdf
10 червня 2020 15:53
Електронний підпис
10 червня 2020 15:53
52_пропозицiя.pdf
10 червня 2020 15:42
19184 Онур К.І. p7s.zip
10 червня 2020 15:21
52_дод6 ч.2.pdf
10 червня 2020 15:16
Nakazy_150520.pdf
10 червня 2020 15:16
iso.pdf
10 червня 2020 15:16
Техпаспорти ч.3.pdf
10 червня 2020 15:16
Техпаспорти ч.2.pdf
10 червня 2020 15:16
Техпаспорти ч.1.pdf
10 червня 2020 15:16
СТАТУТ.pdf
10 червня 2020 15:16
ПДВ.pdf
10 червня 2020 15:16
Ліцензія.pdf
10 червня 2020 15:16
витяг.pdf
10 червня 2020 15:16
52_дод6.pdf
10 червня 2020 15:16
52_дод 4.pdf
10 червня 2020 15:16
52_дод 1.pdf
10 червня 2020 15:16
52_ дод 5.pdf
10 червня 2020 15:16
51-06_18_ch2.pdf
10 червня 2020 15:16
51-06_18_ch1.pdf

Публічні документи

10 червня 2020 12:37
Електронний підпис
10 червня 2020 12:36
Сертифікати копії.pdf
10 червня 2020 12:36
Досвід ДОГОВІР БІЛА.pdf
10 червня 2020 12:36
Накази на працівників.PDF
10 червня 2020 12:36
сертифікати.zip
10 червня 2020 12:36
Проект договору.pdf
10 червня 2020 12:36
Транспортна схема.pdf
10 червня 2020 12:36
Техпаспорти ПБС.zip
10 червня 2020 12:36
Технічне завдання.pdf
10 червня 2020 12:36
Погодження Буковель.pdf
10 червня 2020 12:36
Листи погодження.pdf
10 червня 2020 12:36
fw71.zip
10 червня 2020 12:36
Коток дорожній Hamm dv70tv.pdf
10 червня 2020 12:36
Відгук 22.pdf
10 червня 2020 12:36
0 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

10 червня 2020 15:29
Електронний підпис
10 червня 2020 15:09
Електронний підпис
10 червня 2020 14:42
фреза дор.2.jpg
10 червня 2020 14:42
фреза дор.1.jpg
10 червня 2020 14:42
Транспортна схема.pdf
10 червня 2020 14:42
Технічне завдання.pdf
10 червня 2020 14:42
Тендерна пропозиція.pdf
10 червня 2020 14:42
СТАТУТ.pdf
10 червня 2020 14:42
Ст.17.pdf
10 червня 2020 14:42
Сертифікат 0...5мм..pdf
10 червня 2020 14:42
Ресайклер 2500S 2001.PDF
10 червня 2020 14:42
Паспорт біт.емульсія.pdf
10 червня 2020 14:42
Оголошення О 070603 (1).docx
10 червня 2020 14:42
Ліцензія.pdf
10 червня 2020 14:42
Лист-згода ТМГ до 22 р..pdf
10 червня 2020 14:42
Лист відгук Тячів.jpg
10 червня 2020 14:42
лист відгук Рахів.PDF
10 червня 2020 14:42
Кран.jpg
10 червня 2020 14:42
Кран 2.jpg
10 червня 2020 14:42
Коток HAMM 3520 HT.pdf
10 червня 2020 14:42
Коток HAMM 130 HD.PDF
10 червня 2020 14:42
Камінь бутовий.pdf
10 червня 2020 14:42
Інформаційна довідка.pdf
10 червня 2020 14:42
звіт з праці.pdf
10 червня 2020 14:42
Договір.pdf
10 червня 2020 14:42
Договір оренди Копач.pdf
10 червня 2020 14:42
Договір оренди Дядюра.pdf
10 червня 2020 14:42
Договір оренди Балтом.pdf
10 червня 2020 14:42
Довідка щодо печатки.pdf
10 червня 2020 14:42
довідка про санкції.pdf
10 червня 2020 14:42
довідка з банка.pdf
10 червня 2020 14:42
Диплом Кочетов.jpg
10 червня 2020 14:42
Диплом геодезист.jpg
10 червня 2020 14:42
Диплом геодезист 1.jpg
10 червня 2020 14:42
Витяг з ЄДР 25.04.2020.pdf
10 червня 2020 14:42
бухгалтерська довідка.pdf
10 червня 2020 14:42
Бульдозер NEW HOLLAND D180.pdf
10 червня 2020 14:42
Бенефіціар.pdf
10 червня 2020 14:42
Атестат АБЗ АВ ВА 086.pdf
10 червня 2020 14:42
Аналогічні договори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД"

ТОВ «БУДМАКСПЛЮС»

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД"

ТОВ "ДП "АЛЬКОР"

ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС"

ПП "СТІК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД"
#34455332
Відхилено 74 999 000,00
UAH з ПДВ
18 червня 2020 16:32
ТОВ «БУДМАКСПЛЮС»
#40947480
Відхилено 74 999 900,00
UAH з ПДВ
25 червня 2020 17:04
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД"
#36856010
Переможець 74 999 999,00
UAH з ПДВ
01 липня 2020 18:39
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 липня 2020 14:50

Документи

18 червня 2020 16:32
Електронний підпис

Документи

25 червня 2020 17:04
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей: Учасник ПП "АРТЕМБУД"у складі документів тендерної пропозиції надав чорно-білу копію атестату виробництва асфальтобетонного заводу. Учасник ПП "АРТЕМБУД"у складі документів тендерної пропозиції не надав: -довідку згідно форми Таблиці №1 додатку №4 щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) за переліком та в кількості не менше, визначеної Замовником в тендерній документації. - бухгалтерську довідку, довільної форми, за підписом уповноваженої особи Учасника та головного бухгалтера (бухгалтера) про знаходження зазначених основних засобів (машин, механізмів та техніки), які включені Учасником до довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази на балансі Учасника. - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт; - посвідчені відповідно до умов тендерної документації акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) таких транспортних засобів (основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів) до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - кольорову скан копію з оригіналу листа-підтвердження від орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати: 1) довідку згідно форми Таблиці №1 додатку №4 щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) за переліком та в кількості не менше, визначеної Замовником в тендерній документації. Для документального підтвердження власного парку техніки для виконання робіт Учасник повинен надати: - кольорові скан копії з оригіналів свідоцтв про державну реєстрацію транспортного засобу (основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів); - бухгалтерську довідку, довільної форми, за підписом уповноваженої особи Учасника та головного бухгалтера (бухгалтера) про знаходження зазначених основних засобів (машин, механізмів та техніки), які включені Учасником до довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази на балансі Учасника. Для документального підтвердження орендованого або залученого на іншому праві користування парку техніки для виконання робіт Учасник повинен надати: - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт; - посвідчені відповідно до умов тендерної документації акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) таких транспортних засобів (основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів) до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - кольорову скан копію з оригіналу листа-підтвердження від орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі; - кольорові скан копії з оригіналів всіх свідоцтв про державну реєстрацію транспортних засобів (основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів). 2) Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015, про що Учасником додатково надається кольорова скан копія атестату виробництва. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - Бухгалтерську довідку, довільної форми, за підписом уповноваженої особи Учасника та головного бухгалтера (бухгалтера) про знаходження зазначених основних засобів (машин, механізмів та техніки), які включені Учасником до довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази на балансі Учасника. - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт; - посвідчені відповідно до умов тендерної документації акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) таких транспортних засобів (основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів) до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - кольорову скан копію з оригіналу листа-підтвердження від орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі; - кольорову скан копію Атестату виробництва.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 липня 2020 18:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД"
#36856010
74 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2023 10:38
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2021 13:42
SCAN0003.PDF зміни до договору
21 грудня 2021 13:41
Електронний підпис зміни до договору
11 жовтня 2021 10:40
Доп_5_71.PDF зміни до договору
11 жовтня 2021 10:39
Електронний підпис зміни до договору
12 липня 2021 16:27
SCAN0093 (1).PDF зміни до договору
12 липня 2021 16:26
Електронний підпис зміни до договору
09 липня 2021 17:09
SCAN0090 (1).PDF зміни до договору
09 липня 2021 17:08
Електронний підпис зміни до договору
17 травня 2021 11:46
SCAN0023 (1).PDF зміни до договору
17 травня 2021 11:45
Електронний підпис зміни до договору
13 травня 2021 19:34
SCAN0018 (1).PDF зміни до договору
13 травня 2021 19:33
Електронний підпис укладений
16 липня 2020 10:01
Дог_71.pdf укладений
16 липня 2020 09:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Договору, Сторони домовились внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 71
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Договору, Сторони домовились внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 71
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Договору, сторони домовились внесит зміни до договору
Номер договору про закупівлю: 71
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до договору, сторони домовились внести зміни до договору
Номер договору про закупівлю: 71
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Договору, Сторони домовились внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 71
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Договору, Сторони домовились внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 71
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 липня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 74 531 735,49
UAH (в тому числі ПДВ 12 421 955,91 UAH)