Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - "90510000 - 5 "Утилізація сміття та поводження зі сміттям", "Послуги з поводження з побутовими відходами за адресою: м. Курахове вул. Пушкіна, буд. 17"
Очікувана вартість
3 312,72 UAH
UA-2020-05-20-000997-c bc3bc1c4e0d344a6b4c027eff4c2fc3b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Волобоєва

+380975641903 aho212@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 травня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДПС У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 43142826
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Італійська, буд. 59
Контактна особа: Олена Волобоєва
+380975641903
aho212@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Послуги з поводження з побутовими відходами за адресою: м. Курахове вул. Пушкіна, буд. 17
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15.96 метр кубічний
ДК 021:2015 - "90510000 - 5 "Утилізація сміття та поводження зі сміттям", "Послуги з поводження з побутовими відходами за адресою: м. Курахове вул. Пушкіна, буд. 17"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85612, Україна, Донецька область, м. Курахове, вул. Пушкіна, буд. 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

20 травня 2020 10:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА СЛУЖБА ЄДИНОГО ЗАМОВНИКА" КУРАХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
#32371188
Переможець 3 312,72
UAH з ПДВ
20 травня 2020 10:20

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 10:19
Електронний підпис укладений
20 травня 2020 10:25
договор 13-20.pdf укладений
20 травня 2020 10:24

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 312,72
UAH (в тому числі ПДВ 552,12 UAH)