Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Поточний ремонт приміщення музичного залу у МНРЦ «Сонечко», розташованого по вул. Ф.А. Полєтаєва, будинок 1 у м. Маріуполі Донецької області»
Очікувана вартість
185 320,00 UAH
UA-2020-05-20-000786-c 2a44ceb7bbef48f0ba24b0d63f467a40
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яна Царьова

+380687950896 mariupol.solnce@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Маріупольський навчально-реабілітаційний центр "Сонечко"
Код ЄДРПОУ: 21969857
Місцезнаходження: 87543, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Ф.А. ПОЛЄТАЄВА, 1
Контактна особа: Яна Царьова
+380687950896
mariupol.solnce@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 травня 2020 09:59
Звернення за роз’ясненнями: до 26 травня 2020 09:53
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 травня 2020 09:53
Очікувана вартість: 185 320,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 926,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Поточний ремонт приміщення музичного залу у МНРЦ «Сонечко», розташованого по вул. Ф.А. Полєтаєва, будинок 1 у м. Маріуполі Донецької області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87543, Україна, Донецька область, Маріуполь, вулиця Ф.А. Полєтаєва,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 червня 2020  —  31 липня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 травня 2020 10:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2020 09:59
4_СД_ДФ_2-1-1 (2).rtf
20 травня 2020 09:59
Договiр поточний ремонт (1).doc
20 травня 2020 09:59
Оголошення поточний ремонт 2020.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 травня 2020 09:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ОГАНДЖАНЯН СУРЕН ВОЛОДИМИРОВИЧ 172 000,00
UAH з ПДВ
172 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 травня 2020 16:08
Електронний підпис
26 травня 2020 16:07
16 проект договору.pdf
26 травня 2020 16:07
10 довідка щодо досвіду.pdf
26 травня 2020 16:07
договірна ціна.imd
26 травня 2020 16:07
1 лист пояснення.pdf
26 травня 2020 16:07
5 витяг з ЄДРПОУ.pdf
26 травня 2020 16:07
7 лист згода.pdf
26 травня 2020 16:07
11 аналогічний договір.pdf
26 травня 2020 16:07
9 довідка щодо мтб.pdf
26 травня 2020 16:07
3 копія паспорта.pdf
26 травня 2020 16:07
8 цінова пропозиція.pdf
26 травня 2020 16:07
15 договірна ціна.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ОГАНДЖАНЯН СУРЕН ВОЛОДИМИРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ОГАНДЖАНЯН СУРЕН ВОЛОДИМИРОВИЧ
#1973415139
Переможець 172 000,00
UAH з ПДВ
01 червня 2020 16:23

Документи

01 червня 2020 16:23
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 червня 2020 16:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ОГАНДЖАНЯН СУРЕН ВОЛОДИМИРОВИЧ
#1973415139
172 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 червня 2020 16:23
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 11:35
Електронний підпис зміни до договору
21 серпня 2020 09:52
дод угода ФОП Оганджанян .pdf зміни до договору
21 серпня 2020 09:51
Електронний підпис зміни до договору
07 серпня 2020 08:53
сонечко.pdf зміни до договору
07 серпня 2020 08:51
Електронний підпис зміни до договору
12 червня 2020 10:37
Протокол 12 .pdf зміни до договору
12 червня 2020 10:36
дод угода Пот ремонт .pdf зміни до договору
12 червня 2020 10:36
Електронний підпис укладений
09 червня 2020 15:45
Поточний ремонт договір 37.pdf укладений
09 червня 2020 15:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 1 Предмету договору п.п.1.1 викласти в наступній редакції: Замовник доручає, а Підрядник бере на себе виконання послуг з «Поточного ремонту приміщення музичного залу у МНРЦ «Сонечко», розташованого по вул. Ф.А. Полєтаєва, будинок 1 у м. Маріуполі Донецької області», згідно ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи 2. Внести зміни до графіка виконання послуг (додаток №4), а саме в строки виконання послуг та викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання зобов’язань щодо надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 172 000,00
UAH