Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Паливна деревина м'яких та твердих порід
Очікувана вартість
476 809,00 UAH
UA-2020-05-20-000231-b ● 2c5c67ae38774c1dadf492f39eda61f7
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти, молоді, спорту, культури і туризму Кролевецької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41761455 |
Місцезнаходження: | 41300, Україна , Сумська обл., Кролевець, вулиця Франка,8 |
Контактна особа: |
Діброва Наталія Володимирівна +380984953313 otgkrolosvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 травня 2020 10:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 травня 2020 10:10 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 червня 2020 10:10 |
Початок аукціону: | 05 червня 2020 12:22 |
Очікувана вартість: | 476 809,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 768,09 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
157.55 м.куб
Паливна деревина м'яких порід
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
41300, Україна, Сумська область, м. Кролевець, вул. Франка, 8 (згідно дислокації закладів освіти управління освіти, молоді, спорту, культури і туризму Кролевецької міської ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
375.65 м.куб
Паливна деревина твердих порід
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
41300, Україна, Сумська область, м. Кролевець, вул. Франка, 8 (згідно дислокації закладів освіти управління освіти, молоді, спорту, культури і туризму Кролевецької міської ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 травня 2020 10:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 травня 2020 10:06 |
ТД Деревина 2020.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Додаток 4
Дата подання: 20 травня 2020 19:58
Дата відповіді: 21 травня 2020 13:01
Відповідно п. 7, додатку 4 Технічних вимог Вами було вказана вимога щодо надання " одориметричних досліджень", Хочу звернути увагу Замовника, що Відповідно Додатоку 5 до Державних санітарних норм та правил - Одориметричні дослідження включають:
визначення зовнішнього стану виробів (цілісність упаковки, естетичність виробів, відповідність їх призначенню і віковій групі тощо);
встановлення характеру і оцінки інтенсивності запаху.
Визначення характеру та інтенсивності запаху продукції проводиться шляхом залучення волонтерів (не менше 6 осіб), які не мають змін органів нюху і порожнини носа. Дослідження проводять у добре освітленому та провітреному приміщенні. І всі ці перелічені характеристики стосуються такої групи товарів як: матеріалів текстильних, шкіряних і хутрових, текстильних матеріалів, трикотажних полотен, одягу, взуття, головних уборів, рукавиць, панчішно-шкарпеткових оздоблених виробів, постільної білизни та постільних речей, столової білизни, рушників. ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ ПАЛИВНА ДЕРЕВИНА! Тож дана вимога ну ніяк не стосується предмету закупівлі. Прошу внести відповідні зміни!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий День!Одориметричні дослідження передбачають встановлення характеру і оцінки інтенсивності запаху. Законодавством України не заборонено проводити подібні дослідження на інші види продукції, окрім тих, які зазначені у Вашому питанні. Ураховуючи, що паливна деревина закуповується для навчальних закладів, у тому числі дошкільних, Замовником передбачено подання потенційними учасниками протоколу досліджень на ці показники. Дана вимога не є незаконною чи дискримінаційною, оскільки потенційний учасник може провести подібні дослідження в акредитованих лабораторіях.
Ця вимога є обов’язковою і цілком обґрунтованою умовою, яка була встановлена у чіткій відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», користуючись, зокрема, положенням п. 3 ст. 22, яка дозволяє Замовнику включити в тендерну документацію іншу інформацію, яку він вважає за необхідне.
Підстав для внесення змін до тендерної документації не вбачається.
Ця вимога є обов’язковою і цілком обґрунтованою умовою, яка була встановлена у чіткій відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», користуючись, зокрема, положенням п. 3 ст. 22, яка дозволяє Замовнику включити в тендерну документацію іншу інформацію, яку він вважає за необхідне.
Підстав для внесення змін до тендерної документації не вбачається.
Дискримінація учасників
Дата подання: 20 травня 2020 20:04
Дата відповіді: 21 травня 2020 11:40
Шановний Замовник! Прошу Вас роз'янити вимогу до автотранспорту, яким буде здійснюватися постачання , а саме, самоскид. Повідомляю, що Учасник бере на себе зобов'язання щодо навантажування, поставки, розвантажування. Навантажування та Розвантаження деревини також може проводитись автомобілями, обладнаними гідроманіпуляторами. Прошу внести зміни!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! : Враховуючи досвід попередніх поставок деревини, враховуючи довжину, товщину дров, які вимагаються Замовником, особливості під’їзду та заїзду до місць відвантаження визначено саме самоскид.
Невідповідні вимоги до предмету закупівлі
Дата подання: 20 травня 2020 20:16
Дата відповіді: 21 травня 2020 11:36
"Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, виданий на імя Учасника, чинний на момент подання пропозиції". Інформуємо Замовника, що згідно Наказу N 247 від 09.10.2000, а саме , Порядку проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи п. 3 п.п. 3.1. Державній санітарно-епідеміологічній експертизі підлягають об'єкти, визначені в статті 11 Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" . Стаття 11 вищевказаного Закону передбачає Об'єкти державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Державній санітарно-епідеміологічній експертизі підлягають: проекти міждержавних, державних цільових, регіональних, місцевих і галузевих програм соціально-економічного розвитку; інвестиційні проекти і програми у випадках і порядку, встановлених законодавством; схеми, передпроектна документація, що стосується районного планування і забудови населених пунктів, курортів тощо; проекти нормативно-технічної, інструкційно-методичної документації, що стосується здоров'я та середовища життєдіяльності людини; продукція, напівфабрикати, речовини, матеріали та небезпечні фактори, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров'ю людей; документація на розроблювані техніку, технології, устаткування, інструменти тощо; діючі об'єкти, у тому числі військового та оборонного призначення. Тож просимо внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий День!Санітарно-епідеміологічна експертиза продукції потрібна для підтвердження відповідності об’єкта дослідження вимогам українського санітарного законодавства та всім вимогам щодо безпеки об'єкта для здоров'я та життя людини, особливо якщо це стосується навчальних закладів. Висновок СЕС потрібно отримувати на будь-яку діяльність, технологію, продукцію та сировину, проекти нормативних документів, реалізація яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Вимога отримання висновку СЕС стосується лише промислової групи товарів, що і має місце в даному випадку. Отримувати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи вимагає закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення». Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи – це документ установленої форми, що засвідчує відповідність об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини. Ураховуючи, що паливна деревина закуповується для навчальних закладів, у тому числі дошкільних, Замовником передбачено подання потенційними учасниками даного документу. Підстав для внесення змін до тендерної документації не вбачається.
Висновок санепід експертизи
Дата подання: 21 травня 2020 13:15
Дата відповіді: 22 травня 2020 09:30
Доброго дня, шановний Замовнику! Враховуючи Вашу вимогу щодо надання висновку санепідекспертизи прошу Вас роз'яснити: 1) де саме можна отримати даний висновок саме на деревину паливну? 2) Згідно попередньо наданих відповідей іншим учасникам про ОБОВ'ЯЗКОВІСТЬ надання даного висновку наша організація звернулася за роз'ясненнями до Держсанепіднагляду в м. Києві, де спеціаліст еспертної комісії нам повідомив, що жодним нормативним актом не регламентовано порядок видачі експертиз на таку групу товарів як - паливна деревина. ЄДИНИМ БЕЗПЕРЕЧНИМ ДОКУМЕНТОМ ЯКИЙ ПІДТВЕРДЖУЄ ЯКІСТЬ та БЕЗПЕЧНІСТЬ ТОВАРУ, А САМЕ ДЕРЕВИНИ ПАЛИВНОЇ - Є РАДІАЦІЙНИЙ СЕРТИФІКАТ АБО ПРОТОКОЛ РАДІОЛОГІЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ. Дякую за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий День!гідно чинного законодавства України виконавцями державної санітарно-епідеміологічної
експертизи є установи та заклади державної санітарно-епідеміологічної служби України (зараз - Держпродспоживслужба). Документи, які необхідно підготувати для того щоб отримати висновок СЕС на промислову групу товарів; Заява встановленого зразка, Нормативний документ (ДСТУ) згідно якого виготовляється продукція; Документи, які підтверджують якість; Зразок продукції.
експертизи є установи та заклади державної санітарно-епідеміологічної служби України (зараз - Держпродспоживслужба). Документи, які необхідно підготувати для того щоб отримати висновок СЕС на промислову групу товарів; Заява встановленого зразка, Нормативний документ (ДСТУ) згідно якого виготовляється продукція; Документи, які підтверджують якість; Зразок продукції.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-20-000231-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ДП Кролевецьке лісомисливське господарство, Код ЄДРПОУ:00993001
Дата подання: 18 червня 2020 14:49
Лист оскарження
Просимо прийняти до уваги дане оскарження.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 червня 2020 15:53
Було прийяте рішення - вимогу не задоволено.
Номер вимоги: UA-2020-05-20-000231-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ДП Кролевецьке лісомисливське господарство, Код ЄДРПОУ:00993001
Дата подання: 19 червня 2020 08:54
Розглянути звернення
Розглянути зверненн
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 червня 2020 15:53
Було прийнято рішення - вимогу не задоволено.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 червня 2020 12:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ДП Кролевецьке лісомисливське господарство |
307 049,10
UAH з ПДВ
|
307 049,10
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Титаренко Євгенія Костянтинівна |
474 548,00
UAH з ПДВ
|
474 548,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Нікітін Сергій Петрович |
476 680,80
UAH з ПДВ
|
476 680,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДП Кролевецьке лісомисливське господарство #00993001 |
Відхилено |
307 049,10
UAH з ПДВ
|
09 червня 2020 09:35
|
ФОП Титаренко Євгенія Костянтинівна #3266303785 |
Переможець |
474 548,00
UAH з ПДВ
|
09 червня 2020 11:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 липня 2020 14:03
|
Договір на закупівлю | укладений |
20 липня 2020 14:02
|
Електронний підпис | укладений |
22 червня 2020 08:12
|
Договір на закупівлю | укладений |
22 червня 2020 08:10
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 22 червня 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | У зв'язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі та на виконання Рішення 39 сесії Кролевецької міської ради |