Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015:60140000-1 Нерегулярні пасажирські перевезення (організація перевезення медичних працівників)
Очікувана вартість
310 099,11 UAH
UA-2020-05-20-000203-c 98d3f7a9d6de45e9a89337a5f9273b11
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ляшук Марина Володимирівна

+380979883162 MARINALIA@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 травня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКИЙ КЛІНІЧНИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК"
Код ЄДРПОУ: 03399089
Вебсайт: https://lkpb.lic.org.ua/
Місцезнаходження: 43005, Україна , Волинська обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ ГУЛАКА-АРТЕМОВСЬКОГО, будинок 18
Контактна особа: Ляшук Марина Володимирівна
+380979883162
MARINALIA@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60140000-1: Нерегулярні пасажирські перевезення


Організація перевезення медичних працівників - 1134 годин.
Технічні та якісні характеристики послуг відповідають вимогам чиного законодавства України.
Категорія замовника: пункт 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції №114-ІХ від 19.09.2019р.;
Вид закупівлі: договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1134 година
Організація перевезення медичних працівників
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43005, Україна, Волинська область, Луцьк, вул. Гулака-Артемовського, буд. 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 травня 2020
ДК 021:2015: 60140000-1 — Нерегулярні пасажирські перевезення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

20 травня 2020 08:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТИМОЩУК МИКОЛА СТЕПАНОВИЧ
#2336401350
Переможець 310 099,11
UAH з ПДВ
20 травня 2020 08:51

Документи

20 травня 2020 08:50
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 23:40
Електронний підпис зміни до договору
16 червня 2020 16:08
Електронний підпис укладений
20 травня 2020 09:00
Договір № COVID-19-3 від 20.05.20р..pdf укладений
20 травня 2020 08:59
Договір № COVID-19-3 від 20.05.20р..pdf.p7s укладений
20 травня 2020 08:59

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Організація перевезення медичних працівників 1134 година 273,46
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уклавши дану додатку угоду, Сторони вирішили: 1. Відповідно до 3 абзацу пункту 1.4. Договору, Сторони вирішили викласти 2 абзац пункту 1.4. в новій редакції, а саме: «Загальна сума Договору становить 310 099,11 грн. (Триста десять тисяч дев’яносто дев’ять грн. 11 коп.), в тому числі ПДВ 51683,19 грн. за кошти місцевого бюджету.» 2. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 3. Угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. 4. Ця Угода вступає в силу з моменту підписання сторонами та вважається невід’ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: COVID-19-3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Організація перевезення медичних працівників 1134 година 273,46
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 310 099,11
UAH (в тому числі ПДВ 51 683,19 UAH)