Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Амбулаторія загальної практики-сімейної медицини по вул. Центральна, 1Б в смт. Захарівка Захарівського району - будівництво
Очікувана вартість
12 697 176,60 UAH
UA-2020-05-19-006285-c f9b5ab660d204966b91fcc6043bab8f3
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Діброва

+380487148515 uks.ooda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 41485381
Місцезнаходження: 65107, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Канатна, буд. 83
Контактна особа: Марія Діброва
+380487148515
uks.ooda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 травня 2020 20:13
Звернення за роз’ясненнями: до 14 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 вересня 2020 00:00
Очікувана вартість: 12 697 176,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 63 485,88 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 63485.88 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


кошти державного та місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Амбулаторія загальної практики-сімейної медицини по вул. Центральна, 1Б в смт. Захарівка Захарівського району - будівництво
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66700, Україна, Одеська область, смт. Захарівка, Захарівського району, вул. Центральна, 1Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт Авансовий платіж є правом Замовника, а не його обов’язком. Замовник вправі відмовитися від перерахування авансового платежу Підряднику, а останній не вправі вимагати обов’язкової сплати такого платежу. Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані роботи здійснюються при отриманні Замовником бюджетного призначення на фінансування цих робіт. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 вересня 2020 08:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2020 08:34
Додаток 1-1.pdf
16 вересня 2020 08:34
ТД_амбулаторії Захарівка.pdf
16 вересня 2020 08:34
зміни до ТД Захарівка.doc
09 вересня 2020 22:48
протокол№294.pdf
09 вересня 2020 22:48
Т.Д. Захарівка.pdf
20 липня 2020 17:28
зміни Захарівка.doc
13 липня 2020 14:56
Додаток 7.pdf
13 липня 2020 14:56
Додаток 3 Захаровка.pdf
27 травня 2020 15:07
Захарівка.pdf
19 травня 2020 20:14
План фінансування до договору.pdf
19 травня 2020 20:14
Додаток 6.pdf
19 травня 2020 20:14
Додаток 5.pdf
19 травня 2020 20:14
Додаток 4.pdf
19 травня 2020 20:14
Додаток 2.pdf
19 травня 2020 20:14
Графік до договору.pdf
19 травня 2020 20:13
Додаток 8.pdf
16 вересня 2020 08:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2020 22:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2020 17:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2020 15:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2020 15:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 травня 2020 20:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2020 08:34
Додаток 1-1.pdf
19 травня 2020 20:14
Додаток 1.pdf
16 вересня 2020 08:34
ТД_амбулаторії Захарівка.pdf
20 липня 2020 17:28
ТД Захарівка.pdf
13 липня 2020 14:56
ТД Захарівка.pdf
27 травня 2020 15:07
ТД Захарівка.pdf
19 травня 2020 20:13
ТД Захарівка.pdf
16 вересня 2020 08:34
зміни до ТД Захарівка.doc
09 вересня 2020 22:48
протокол№294.pdf
09 вересня 2020 22:48
Т.Д. Захарівка.pdf
20 липня 2020 17:28
зміни Захарівка.doc
13 липня 2020 14:56
зміни до ТД UA-2020-05-19-006285-c.pdf
13 липня 2020 14:56
Додаток 7.pdf
19 травня 2020 20:14
Додаток 7.pdf
13 липня 2020 14:56
Додаток 3 Захаровка.pdf
19 травня 2020 20:13
Додаток 3.pdf
27 травня 2020 15:07
Захарівка.pdf
19 травня 2020 20:14
План фінансування до договору.pdf
19 травня 2020 20:14
Додаток 6.pdf
19 травня 2020 20:14
Додаток 5.pdf
19 травня 2020 20:14
Додаток 4.pdf
19 травня 2020 20:14
Додаток 2.pdf
19 травня 2020 20:14
Графік до договору.pdf
19 травня 2020 20:13
Додаток 8.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Календарний графік, план фінансування, класс наслідків
Дата подання: 22 травня 2020 11:05
Дата відповіді: 25 травня 2020 10:31
Доброго дня. Чому в календарному графіку виконання робіт та плані фінансування робіт (Додаток №2 та Додаток №3 до договору) строки виконання робіт та фінансування робіт починаються з квітня 2020 року? Це помилка чи роботи та фінансування участнику потрібно вказувати з червня 2020 року? Як заповнювати наданий Вами план фінансування, а саме стовпці: КЕКВ (що це таке?), Фінансування 90% за рахунок субвенції державного бюджету грн та інші стовпці? Які будуть "Находження" та "Видатки"? План фінасування в такому вигляді - це документ бухгалтерії Замовника, де вказаний розподіл коштів. Тому пропонуємо спростити цей додаток. До якого класу наслідків відноситься об'єкт будівництва згідно розрахунку?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, календарний графік виконання робіт заповнюється самостійно, з урахуванням строків та інших норм виконання робіт. КЕКВ - це економічна класифікація видатків бюджету.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-19-006285-c.b1
Статус:
Скасовано
Скаржник: Товариство з Обмеженою Відповідальністю "Строй Імперія", Код ЄДРПОУ:42846419
Скарга
Скарга про порушення законодавства публічних закупівель та встановлення замовником дискримінаційних вимог в тендерній документації
Документи
Причина: Період оскарження закінчився
Номер скарги: UA-2020-05-19-006285-c.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "СТРОЙСЕРВІС ЮГ", Код ЄДРПОУ:41670866
Дата подання: 30 травня 2020 22:02
Скарга
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та встановлення замовником дискримінацвйних вимог в тендерній документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 червня 2020 19:54
Коментар замовника щодо усунення порушення: Управління капітального будівництва Одеської обласної державної адміністрації виконало рішення рішення АМКУ та внесло відповідні зміни до тендерної документації
Дата виконання рішення замовником: 13 липня 2020 15:00
Номер скарги: UA-2020-05-19-006285-c.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "СТРОЙСЕРВІС ЮГ", Код ЄДРПОУ:41670866
Дата подання: 16 липня 2020 15:45
Скарга
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та встановлення замовником дискримінаційних вимог в тендерній документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 липня 2020 19:54
рішення від 20.07.2020№13935+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 20 липня 2020 19:53
рішення від 10.08.2020№15273.pdf
Дата публікації: 13 серпня 2020 20:44
Коментар замовника щодо усунення порушення: 1. а) внести зміни та доповнити п.2 Розділ III «Забезпечення тендерної пропозиції», а саме «Учасник закупівлі має надати забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної страхової гарантії» та доповнити «Учасник закупівлі має надати забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної страхової гарантії або у виді банківської гарантії». б) внести зміни п.2 Розділ III, а саме змінити вказану адресу «prozoiTO.gov.ua» на «prozorro.gov.ua» 2. Викласти ТД «Амбулаторія загальної практики-сімейної медицини по вул. Центральна, 1Б в смт. Захарівка Захарівського району - будівництво» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-05-19-006285-c) у новій редакції. 3. Відповідно до ч.17 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі усунення замовником порушень, зазначених в скарзі, замовник протягом одного робочого дня з моменту усунення порушення повинен повідомити про це орган оскарження та розмістити в електронній системі закупівель підтвердження.
Дата виконання рішення замовником: 09 вересня 2020 22:52

Документи подані скаржником

30 травня 2020 20:11
рішення від 05.05.2020 №8721.pdf

Документи подані скаржником

30 травня 2020 21:49
рішення від 05.05.2020 №8721.pdf
30 травня 2020 21:49
скарга амб.зах..pdf

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

16 липня 2020 14:35
Скарга.pdf

Документи подані замовником

09 вересня 2020 22:43
протокол№294.pdf
09 вересня 2020 22:52
протокол№294.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-20-000025 ● 2f424cc4ca0241bf978db61e696a04b9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 травня 2020 14:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.05.2020 Одеса № 144

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 20.05.2020.

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 20.05.2020 № 144
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
1. UA-2020-05-19-006285-c 19.05.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Протокольним рішенням уповноваженої особи було вирішено усунути порушення, виявлені у ході моніторингу Південним офісом Держаудитслужби. Додаємо Протокол №122 від 27.05.2020 року

2020-05-27 15:06:55


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 06 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

-

2020-06-01 10:57:33

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 вересня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з Обмеженою Відповідальністю "Строй Імперія" 12 062 473,60
UAH з ПДВ
12 062 473,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 вересня 2020 17:47
Електронний підпис
23 вересня 2020 17:45
Лист банк 2.pdf
23 вересня 2020 17:45
Fwd_ гарантия.zip
23 вересня 2020 17:45
Таблици.pdf
23 вересня 2020 17:45
Під.від..рес ч 1 (стр 1-19.pdf
23 вересня 2020 17:45
Під. від рес ч2 (стр 20-39).pdf
23 вересня 2020 17:45
ТП.pdf
23 вересня 2020 17:45
ЛК № 2-2-1.pdf
23 вересня 2020 17:45
Роз витрат до ЛК № 2-2-1.pdf
23 вересня 2020 17:45
Розрах витрат до ЛК 32-2-3.pdf
23 вересня 2020 17:45
Роз витрат доЛК№2-1-1.pdf
23 вересня 2020 17:45
Розрах №№1-4.pdf
23 вересня 2020 17:45
Пояс записка.pdf
23 вересня 2020 17:45
ЛК №2-2-2.pdf
23 вересня 2020 17:45
ЛК №2-2-5.pdf
23 вересня 2020 17:45
ЛК №2-2-4.pdf
23 вересня 2020 17:45
ЛК № 6-1-1.pdf
23 вересня 2020 17:45
ОК № 7-1.pdf
23 вересня 2020 17:45
ОК № 6-1.pdf
23 вересня 2020 17:45
ОК № 4-1.pdf
23 вересня 2020 17:45
Обект. коштор № 2-1.pdf
23 вересня 2020 17:45
ЛК № 2-2-3.pdf
23 вересня 2020 17:45
Договір.Цена.pdf
23 вересня 2020 17:45
Вед з-п до ОК №4-1.pdf
23 вересня 2020 17:45
Вед з-п до ОК № 7-1.pdf
23 вересня 2020 17:44
Вед з-п до ОК № 6-1.pdf
23 вересня 2020 17:44
Вед з-п до ОК № 2-2.pdf
23 вересня 2020 17:44
Договор_арены_склада.pdf
23 вересня 2020 17:44
мельников.pdf
23 вересня 2020 17:44
МТБ.pdf
23 вересня 2020 17:44
Відгук будівництво.pdf
23 вересня 2020 17:44
Городинец_кв.серт.архіт..pdf
23 вересня 2020 17:44
видгук реконструкция.pdf
23 вересня 2020 17:44
Трудові.pdf
23 вересня 2020 17:44
Статут.pdf
23 вересня 2020 17:44
Проект договора.pdf
23 вересня 2020 17:44
статистика.pdf
23 вересня 2020 17:44
Паспорт код.pdf
23 вересня 2020 17:44
решение_2_новый_директор.pdf
23 вересня 2020 17:44
Накази на призначення.pdf
23 вересня 2020 17:44
Стат_я_17.pdf
23 вересня 2020 17:44
Реeстр_документiв.pdf
23 вересня 2020 17:44
ПДВ.pdf
23 вересня 2020 17:44
Ліцензія.pdf
23 вересня 2020 17:44
Лист_пидт._про_оплати.pdf
23 вересня 2020 17:44
Згода_про_помилки.pdf
23 вересня 2020 17:44
Зразки_печат__подпiс_.pdf
23 вересня 2020 17:44
наказ_антикорупция.pdf
23 вересня 2020 17:44
Додаток 1 до договору.pdf
23 вересня 2020 17:44
Срок_дii_ТП.pdf
23 вересня 2020 17:43
Захист_довкiл_я.pdf
23 вересня 2020 17:43
Довідка ИСО.pdf
23 вересня 2020 17:43
Довiдка_про_цiну.pdf
23 вересня 2020 17:43
Погоджен._субпiдряд..pdf
23 вересня 2020 17:43
Довiдка_про_податки.pdf
23 вересня 2020 17:43
Витяг ЄДР.pdf
23 вересня 2020 17:43
Ведомости_про_учасника.pdf
23 вересня 2020 17:43
Гарант._лист_про_санкцii.pdf
23 вересня 2020 17:43
Гарантия_вик_роб_в_сроки.pdf
23 вересня 2020 17:43
Лист к гарантії.pdf
23 вересня 2020 17:43
Розрах витр до ЛК №4-1-1.pdf
23 вересня 2020 17:43
110.imd
23 вересня 2020 17:43
ОК №3-1.pdf
23 вересня 2020 17:43
ОК №2-2.pdf
23 вересня 2020 17:43
ЛК № 7-1-1.pdf
23 вересня 2020 17:43
ЛК №2-1-1.pdf
23 вересня 2020 17:43
ЛК № 4-1-1.pdf
23 вересня 2020 17:43
ЛК № 3-1-1.pdf
23 вересня 2020 17:43
Вед з-п до ОК №3-1.pdf
23 вересня 2020 17:43
вед з-п до ОК №2-1.pdf
23 вересня 2020 17:43
Забелін.pdf
23 вересня 2020 17:43
Доброжан.pdf
23 вересня 2020 17:43
квітанц. 1 дф.pdf
23 вересня 2020 17:43
План_фiнансув.pdf
23 вересня 2020 17:43
Опис.pdf
23 вересня 2020 17:43
Пiдтвердж_якостi.pdf
23 вересня 2020 17:43
Наказ_директор_Лисай.pdf
23 вересня 2020 17:42
Додаток_3.pdf
23 вересня 2020 17:42
Лист_про_дiнамiч_цiну.pdf
23 вересня 2020 17:42
Код_доступу.pdf
23 вересня 2020 17:42
Зрозумiлiст__вимог_ТД.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з Обмеженою Відповідальністю "Строй Імперія"

Інформація про відміну

Дата відміни
24 вересня 2020 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій