Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво Гандрабурівської амбулаторії загальної практики сімейної медицини за адресою: Одеська обл., Ананьївський р-н, с. Гандрабури, вул. Зарічна, 114
Очікувана вартість
5 787 943,20 UAH
UA-2020-05-19-006275-c d0ebeaa3a92944bf9db1119bd0d66d44
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Діброва

+380487148515 uks.ooda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 41485381
Місцезнаходження: 65107, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Канатна, буд. 83
Контактна особа: Марія Діброва
+380487148515
uks.ooda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 травня 2020 20:03
Звернення за роз’ясненнями: до 25 травня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 04 червня 2020 15:47
Очікувана вартість: 5 787 943,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 28 939,72 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 28939.71 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


(кошти державного та місцевого бюджету)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво Гандрабурівської амбулаторії загальної практики сімейної медицини за адресою: Одеська обл., Ананьївський р-н, с. Гандрабури, вул. Зарічна, 114
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66428, Україна, Одеська область, с. Гандрабури Ананьївського району, вул. Зарічна, 114
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору . Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт. Авансовий платіж є правом Замовника, а не його обов’язком. Замовник вправі відмовитися від перерахування авансового платежу Підряднику, а останній не вправі вимагати обов’язкової сплати такого платежу. Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані роботи здійснюються при отриманні Замовником бюджетного призначення на фінансування цих робіт. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 травня 2020 14:54
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 травня 2020 14:53
Гандрабури.pdf
27 травня 2020 14:53
ТД Гандрабурів.pdf
19 травня 2020 20:03
План фінансування до договору.pdf
19 травня 2020 20:03
Додаток 7.pdf
19 травня 2020 20:03
Додаток 6.pdf
19 травня 2020 20:03
Додаток 5.pdf
19 травня 2020 20:03
Додаток 4.pdf
19 травня 2020 20:03
Додаток 2.pdf
19 травня 2020 20:03
Додаток 1.pdf
19 травня 2020 20:03
Графік до договору.pdf
19 травня 2020 20:03
Додаток 3 Гандрабурів.pdf
19 травня 2020 20:03
Додаток 8.pdf
27 травня 2020 14:54
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 травня 2020 15:03
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 травня 2020 20:03
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 травня 2020 14:53
Гандрабури.pdf
27 травня 2020 14:53
ТД Гандрабурів.pdf
19 травня 2020 20:03
ТД Гандрабурів.pdf
19 травня 2020 20:03
План фінансування до договору.pdf
19 травня 2020 20:03
Додаток 7.pdf
19 травня 2020 20:03
Додаток 6.pdf
19 травня 2020 20:03
Додаток 5.pdf
19 травня 2020 20:03
Додаток 4.pdf
19 травня 2020 20:03
Додаток 2.pdf
19 травня 2020 20:03
Додаток 1.pdf
19 травня 2020 20:03
Графік до договору.pdf
19 травня 2020 20:03
Додаток 3 Гандрабурів.pdf
19 травня 2020 20:03
Додаток 8.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-20-000027 ● 8d3e320532204b6eabdf49d9aa8e02fe
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 травня 2020 14:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.05.2020 Одеса № 144

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 20.05.2020.

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 20.05.2020 № 144
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
2. UA-2020-05-19-006275-c 19.05.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Протокольним рішенням уповноваженої особи було вирішено усунути порушення, виявлені у ході моніторингу Південним офісом Держаудитслужби. Додаємо Протокол №122 від 27.05.2020 року

2020-05-27 15:05:42


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 06 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

-

2020-06-01 10:58:12

  • UA-M-2020-11-02-000005 ● 6fd2dbf0b7b646d38dbdfb7c00f19ac7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 листопада 2020 11:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.10.2020 Одеса № 373

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 30.10.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 30.10.2020.

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 30.10.2020 № 373
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
7 UA-2020-05-19-006275-c 19.05.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-11-06 14:52:01

Запит про надання пояснення

Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 30.10.2020 № 373 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 45215000-7 Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень (будівництво Гандрабурівської амбулаторії загальної практики сімейної медицини за адресою: Одеська обл., Ананьївський р-н, с. Гандрабури, вул. Зарічна, 114, яка проводилась Управлінням капітального будівництва Одеської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-05-19-006275-c).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника щодо проведення процедури закупівлі, а саме:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності наданого учасником товариством з обмеженою відповідальністю «МІСТОБУДПРОЕКТ-18» (далі – ТОВ «МІСТОБУДПРОЕКТ-18») забезпечення тендерної пропозиції умовам пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «МІСТОБУДПРОЕКТ-18» відсутня ліцензія або інформація від фінансової установи у вигляді довідки, яка містить посилання саме на офіційний сайт Нацкомфінпослуг та підтверджує наявність діючої ліцензії, що надає право провадити діяльність?
2) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності учасника ТОВ «МІСТОБУДПРОЕКТ-18» вимогам пункту 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» та не прийняття рішення про розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах відповідно до вимог частини 16 статті 29 Закону, тоді як Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації від 25.05.2020 № 024 не містить необхідної кількості працівників (необхідно не менше 20 працівників)?
3) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності учасника ТОВ «МІСТОБУДПРОЕКТ-18» вимогам пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» та не прийняття рішення про розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах відповідно до вимог частини 16 статті 29 Закону, тоді як у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «МІСТОБУДПРОЕКТ-18» відсутні документи, що підтверджують правові підстави наявності складського (виробничого) приміщення, зазначеного у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 25.05.2020 № 023 (нежитлове (виробниче) приміщення загальною площею 128,12 м2, розташоване за адресою: вул. Архітектора Вербицького, 1, м. Київ).
Так, учасник ТОВ «МІСТОБУДПРОЕКТ-18» у складі тендерної пропозиції надає договір оренди нерухомого майна від 01.01.2020 № 1, укладений між товариством з обмеженою відповідальністю «АКРОПОЛІС КИЇВ» (орендодавець) та товариством з обмеженою відповідальністю «АБСОЛЮТ-КЛІМАТ» (орендар), щодо частини нежитлового приміщення, загальною площею 80,00 м2 та піднавісу загальною площею 25,0 м2, розташовані за адресою: вул. Канальна, 2, м. Київ, 02081?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи. Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-11-11 10:13:08

Відповідь на запит про надання інформації, оприлюдненій в електроній системі публічних закупівель «Prozorro» UA-2020-05-19-006275-c

Запитувана Вами інформація відноситься до періоду перебування на посаді Уповноваженої особи Дібрової М.С. відповідно наказу т.в.о. начальника управління капітального будівництва Одеської обласної державної адміністрації від 27.01.2020 року, яка на теперішній час перебуває на лікарняному.
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» та Положення про Уповноважену особу управління капітального будівництва Одеської обласної державної адміністрації, Уповноважена особа (особи) - службова (посадова) чи інша особа, яка є працівником замовника і визначена відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель, несе персональну відповідальність за прийняті нею рішення і вчинення дій (бездіяльність), за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу, за порушення вимог, визначених Законом у сфері публічних закупівель.
Наказом т.в.о. начальника управління капітального будівництва Одеської обласної державної адміністрації від 05.10.2020 року на посаду Уповноваженої особи призначено Світенко О.В., який не має правових підстав коментувати прийняті рішення іншої Уповноваженої особи.
Коли Діброва М.С. приступить до виконання своїх службових обов’язків, на Вашу адресу додатково буде надана запитувана інформація.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 02 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 червня 2020 16:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІСТОБУДПРОЕКТ-18" 5 615 189,30
UAH з ПДВ
5 615 189,30
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Петрушин Станіслав Валерійович 5 759 003,48
UAH з ПДВ
5 759 003,48
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 червня 2020 14:28
Електронний підпис
15 червня 2020 14:28
довідка МВС.rar
15 червня 2020 14:28
довідка 12.1.17.pdf
03 червня 2020 22:01
Електронний підпис
03 червня 2020 22:01
36 МТБ.pdf
03 червня 2020 22:01
21 дія пропозиції.pdf
03 червня 2020 22:01
12 реєстр.pdf
03 червня 2020 17:59
Електронний підпис
03 червня 2020 17:51
7 персональні дані всі.pdf
03 червня 2020 17:51
6 Обробка даних-1.pdf
03 червня 2020 17:51
57 довідка по кредитам.pdf
03 червня 2020 17:51
55 план фінансування.pdf
03 червня 2020 17:51
53 без авансу.pdf
03 червня 2020 17:51
50 Дозвіл.pdf
03 червня 2020 17:51
5 Довідка печатка.pdf
03 червня 2020 17:51
47 Витяг ПДВ.pdf
03 червня 2020 17:51
46.2 значний правочин.pdf
03 червня 2020 17:51
46.1 Описи.pdf
03 червня 2020 17:51
46 Статут.pdf
03 червня 2020 17:51
45 ст17.pdf
03 червня 2020 17:50
42 форма 1ДФ.pdf
03 червня 2020 17:50
40 накази.pdf
03 червня 2020 17:50
4 Гандрабури.imd
03 червня 2020 17:50
39 працівники.pdf
03 червня 2020 17:50
37 Оренда склад.pdf
03 червня 2020 17:50
36 мтб.pdf
03 червня 2020 17:50
35 проект договору.pdf
03 червня 2020 17:50
34 порядок оплати.pdf
03 червня 2020 17:50
33 Санкції.pdf
03 червня 2020 17:50
32 Відомості з ЄДР.pdf
03 червня 2020 17:50
31 ISO 9001.pdf
03 червня 2020 17:50
30 згода сертифікати.pdf
03 червня 2020 17:50
27 Довкілля.pdf
03 червня 2020 17:50
26 довідка податки.pdf
03 червня 2020 17:50
24 Кошторис.rar
03 червня 2020 17:50
23.4 висновки СЕС.pdf
03 червня 2020 17:50
21 дія пропозиції.pdf
03 червня 2020 17:50
17-20 Забезпечення.zip
03 червня 2020 17:50
16 про ненадання.pdf
03 червня 2020 17:50
15 Паспорт.pdf
03 червня 2020 17:50
13 формальні помилки.pdf
03 червня 2020 17:50
12 реєстр.pdf
03 червня 2020 17:50
11 пропозиція.pdf

Публічні документи

02 червня 2020 18:20
Електронний підпис
02 червня 2020 18:19
петрушин выписка стр.1.jpeg
02 червня 2020 18:19
Петрушин выписка стр.2.jpeg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІСТОБУДПРОЕКТ-18"

ФОП Петрушин Станіслав Валерійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІСТОБУДПРОЕКТ-18"
#42333877
Переможець 5 615 189,30
UAH з ПДВ
10 червня 2020 11:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 червня 2020 11:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІСТОБУДПРОЕКТ-18"
#42333877
5 615 189,30
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 липня 2021 09:59
Електронний підпис укладений
01 липня 2021 16:33
Електронний підпис укладений
01 липня 2021 15:37
Електронний підпис укладений
30 червня 2021 15:27
Гандрабури.PDF укладений
30 червня 2021 14:54
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 13:06
Д.У. № 4 до Договору № 34.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 13:05
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2020 15:58
Д.У. № 3 до Договору № 34 від 23 червня 2020 р..PDF зміни до договору
10 грудня 2020 15:57
Електронний підпис зміни до договору
10 вересня 2020 14:48
Договір №34 ДУ №2 від 10.09.2020.PDF зміни до договору
10 вересня 2020 14:47
Електронний підпис зміни до договору
02 липня 2020 15:53
Договір №34 ДУ №1 від 02.07.2020.PDF зміни до договору
02 липня 2020 15:52
Електронний підпис укладений
24 червня 2020 10:48
Договір №34 від 23.06.2020.PDF укладений
24 червня 2020 10:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни у Додаток 3 "План фінансування", п.5.2 Розділу 5, п.13.1, п.13.1.3, п.13.1.5-13.1.7, п.13.2 Розділу 13 та викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни : в преамбулу договору, п. 4.3 р.4, р.16 та викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна преамбули до основного Договору
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження строку дії Договору
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 червня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 573 159,17
UAH (в тому числі ПДВ 428 859,86 UAH)
Причини розірвання договору: Невиконання Підрядником зобов'язань за Договором