Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт пішохідної доріжки по вул. Надії, ж/м «Чорноморка» (Золота гірка), с. Лиманка» Овідіопольського району Одеської області» (ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Очікувана вартість
1 905 138,00 UAH
UA-2020-05-19-006246-c d8bd8c0a7fcc4a559f0313d9695cce91
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Андріївна Бурлака

+380487732556 tairove.rada@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТАЇРОВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ОВІДІОПОЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 05582159
Вебсайт: https://tairovska-gromada.gov.ua/
Місцезнаходження: 65496, Україна , Одеська обл., Овідіопольський р-н., смт. Таїрове,, вул. 40-річчя Перемоги, буд. 25
Контактна особа: Лариса Андріївна Бурлака
+380487732556
tairove.rada@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 травня 2020 19:23
Звернення за роз’ясненнями: до 25 травня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 04 червня 2020 14:56
Очікувана вартість: 1 905 138,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 051,38 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ОГОЛОШЕННЯ
про проведення відкритих торгів

1. Найменування замовника: Таїровська селищна рада Овідіопольського району Одеської області.
2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 05582159.
4. Місцезнаходження замовника: Юридична адреса: вул. 40-річчя Перемоги, 25, смт. Таїрове, Овідіопольський район, Одеська область, 65496. Фактична адреса: вул. 40-річчя Перемоги, 27, смт. Таїрове, Овідіопольський район, Одеська область, 65496.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Бурлака Лариса Андріївна, голова тендерного комітету, вул. 40-річчя Перемоги, 27, смт. Таїрове, Овідіопольський район, Одеська область, 65496, телефон +380487732556, e-mail: tairove.rada@gmail.com.
6. Вид предмета закупівлі: роботи.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт пішохідної доріжки по вул. Надії, ж/м «Чорноморка» (Золота гірка), с. Лиманка» Овідіопольського району Одеської області».
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота.
10. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Надії, ж/м «Чорноморка» (Золота гірка), с. Лиманка, Одеська область Овідіопольський район.
11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.07.2020 року.
12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт».
13. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 905 138,00 грн. (один мільйон дев’ятсот п’ять тисяч сто тридцять вісім грн. 00 коп.) з ПДВ.
14. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
15. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету.
16. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 051,38 грн. (дев’ятнадцять тисяч п’ятдесят одна грн. 38 коп.) – 1 %.
17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
19. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «04» червня 2020 року час 00:00 год.
20. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): 9 000‬,00 грн. (дев’ять тисяч грн. 00 коп.).
21. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Електронна гарантія.
22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді електронної гарантії (надалі – банківська гарантія) в електронному форматі з накладанням електронного цифрового підпису банка – гаранта. Основні вимоги до банківської гарантії: безвідклична, безумовна, згідно з якими перший зобов’язання несе банк, форма та зміст банківської гаранті оформлюється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639. Банківська гарантія повинна свідчити про безумовний обов’язок банку сплатити на користь замовника: Таїровська селищна рада Овідіопольського району Одеської області (код ЄДРПОУ 05582159), р/р: №UA108201720344221013100036305 в ДКСУ в м. Київ МФО 820172 суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, зазначених у тендерній документації, а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі, назву учасника та його код за ЄДРПОУ. Крім того, електронна банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку або інший документ банку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції 9 000‬,00 грн. (дев’ять тисяч грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має відповідати строку дії пропозиції. До закінчення встановленого у тендерній документації строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого ЕП (електронним підписом) банка – гаранта) відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію Учасника, про що у складі тендерної пропозиції учасник надає довідку довільної форми про погодження продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії у разі отримання відповідної вимоги від замовника. Вид забезпечення: електронна гарантія у вигляді електронної банківської гарантії. Усі витрати пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківська гарантія повинна бути видана обслуговуючим банком, реквізити якого зазначені у тендерної пропозиції Учасника. Пропозиції, що не супроводжується забезпеченням тендерної пропозиції або форма змісту такого забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляється замовником. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. В складі тендерної пропозиції має міститися лист від банку-гаранта щодо платоспроможність та не знаходження в стадії ліквідації. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюється за рахунок коштів Учасника.
23. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт пішохідної доріжки по вул. Надії, ж/м «Чорноморка» (Золота гірка), с. Лиманка» Овідіопольського району Одеської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2020
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 травня 2020 19:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 травня 2020 19:24
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв.pdf
19 травня 2020 19:24
Додаток 4.pdf
19 травня 2020 19:24
Тендерна_документацiя.pdf
19 травня 2020 19:24
Додаток 1.pdf
19 травня 2020 19:23
Додаток 5.pdf
19 травня 2020 19:23
Додаток 2.pdf
19 травня 2020 19:23
Додаток 3.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 24 травня 2020 23:16
Дата відповіді: 26 травня 2020 12:09
Просимо надати роз'яснення до деяких пунктів Додатку 2, які необхідні для коректного розрахунку вартості, а саме: п1, п12: Зрізання рослинного шару бульдозером; група грунту 2 - якої потужності бульдозери? п. 35 на кожні 0,5 см зміни товщини шару додавати або виключати до норм 18-46-3,18-46-4, надайте пояснення, до якої товщини?
Відповідь: За результатами розгляду Вашого питання Таїровська селищна рада Овідіопольського району Одеської області повідомляє про наступне: Бульдозери, потужність 59кВт (80к.с.); Товщина шару має бути 5см. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
ПВР
Дата подання: 24 травня 2020 23:19
Дата відповіді: 26 травня 2020 12:12
Додатком 3 до тендерної докментації вимагається надання у складі кваліфікаційної частини Проекту виконання робіт (ПВР). Відповідно до діючих нормативів ДБН, ПВР розробляється на підставі проектної документації. Відповідно до Проекту договору проектна документація надається Замовником тільки післе підписання Договору. Просимо надати роз'яснення, яким чином можливе надання ПВР на етапі подання пропозиції, якщо Замовник сам зазначає надання проектної документації (яка є необхідної для розробки документації), ПІСЛЯ Підписання договору? Просимо вилучити з Тендерної документації дискримінаційну вимогу щодо надання Проекту Виконання Робіт на етапі Подання Пропозиції, оскільки через умови, які визначені Замовником в Проекті Договору, зробити це НЕМОЖЛИВО.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого питання Таїровська селищна рада Овідіопольського району Одеської області повідомляє про наступне: Відповідно до змісту вимог тендерної документації (у тому числі вимог Додатку 3 до тендерної документації) Замовником не вимагається від учасників надання у складі тендерної пропозиції Проекту виконання робіт (ПВР). Рекомендуємо Вам повторно та більш уважніше ознайомитися зі змістом вимог тендерної документації.
Вид документів
Дата подання: 24 травня 2020 23:23
Дата відповіді: 26 травня 2020 12:13
Просимо надати роз'яснення, якщо щодо конкретного документу не зазначено у вигляді оригіналу чи копії потрібно його надавати, Учасник в такому випадку надає документи у будь-якому вигляді?
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо, що вимоги щодо документів, шо надаються учасником у складі тендерної пропозиції (у тому числі їх копій) встановлено замовником торгів у пункті 1 розділу 3 тендерної документації. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
Кошторис
Дата подання: 24 травня 2020 23:23
Дата відповіді: 26 травня 2020 12:14
Які коефіцієнти доцільно використовувати при складанні кошторису?
Відповідь: Шановний учасник процедури закупівлі! Замовником було розглянуте ваше звернення (вимогу), та вирішено надати наступну відповідь (роз’яснення): при складанні кошторису доцільно використовувати коефіцієнт 1,0. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 червня 2020 15:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СПК "ФЛАГМАН" 1 672 707,22
UAH з ПДВ
1 634 603,62
UAH з ПДВ
Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР" 1 740 613,20
UAH з ПДВ
1 653 180,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 червня 2020 20:47
Електронний підпис
03 червня 2020 20:42
3.Оригінал Відгуку.pdf
03 червня 2020 20:42
12.Копія Опис.pdf
03 червня 2020 20:42
14.Копія ліцензії (1).pdf
03 червня 2020 20:42
17.Гарантійний лист .pdf
03 червня 2020 20:42
29.Лист _ роз_яснення.pdf
03 червня 2020 20:41
Договірна ціна_1590824344.rar

Публічні документи

03 червня 2020 14:03
Електронний підпис
03 червня 2020 14:03
287_ДЦ_Т2.rtf
03 червня 2020 14:03
287_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.rtf
03 червня 2020 14:03
287_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
03 червня 2020 14:03
287_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.rtf
03 червня 2020 14:03
287_ДЦ_ДЦ_4.rtf
03 червня 2020 14:03
287_ДЦ_ДЦ_2.rtf
03 червня 2020 14:03
287.imd
03 червня 2020 14:03
Технічна частина.pdf
03 червня 2020 14:03
Гарантія 11.19-GT.113-27.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СПК "ФЛАГМАН"

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СПК "ФЛАГМАН"
#41592914
Відхилено 1 634 603,62
UAH з ПДВ
09 червня 2020 16:41
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР"
#34168990
Відхилено 1 653 180,00
UAH з ПДВ
16 червня 2020 19:09

Інформація про відміну

Дата відміни
16 червня 2020 19:09
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі