Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Грама Сергія, 36А в с. Нова Некрасівка Ізмаїльсь-кого району- будівництво
Очікувана вартість
5 881 261,00 UAH
UA-2020-05-19-006223-c cd7f17ae1fc84fd58a446353d71c0979
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Діброва

+380487148515 uks.ooda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 41485381
Місцезнаходження: 65107, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Канатна, буд. 83
Контактна особа: Марія Діброва
+380487148515
uks.ooda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 травня 2020 19:07
Звернення за роз’ясненнями: до 25 травня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 04 червня 2020 13:59
Очікувана вартість: 5 881 261,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 29 406,31 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 29406.3 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


кошти державного та місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Грама Сергія, 36А в с. Нова Некрасівка Ізмаїльсь-кого району- будівництво
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68661, Україна, Одеська область, с. Нова Некрасівка Ізмаїльського району, вул. Грама Сергія, 36А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт Авансовий платіж є правом Замовника, а не його обов’язком. Замовник вправі відмовитися від перерахування авансового платежу Підряднику, а останній не вправі вимагати обов’язкової сплати такого платежу. Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані роботи здійснюються при отриманні Замовником бюджетного призначення на фінансування цих робіт Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 травня 2020 15:12
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 травня 2020 15:12
Нова Некрасівка.pdf
27 травня 2020 15:11
ТД Нова Некрасівка.pdf
19 травня 2020 19:07
Додаток 1.pdf
19 травня 2020 19:07
Додаток 7.pdf
19 травня 2020 19:07
Додаток 6.pdf
19 травня 2020 19:07
Додаток 4.pdf
19 травня 2020 19:07
Додаток 2.pdf
19 травня 2020 19:07
План фінансування до договору.pdf
19 травня 2020 19:07
Графік до договору.pdf
19 травня 2020 19:07
Додаток 5.pdf
19 травня 2020 19:07
Додаток 3.pdf
19 травня 2020 19:07
Додаток 8.pdf
27 травня 2020 15:12
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 травня 2020 14:57
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 травня 2020 19:08
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 травня 2020 15:12
Нова Некрасівка.pdf
27 травня 2020 15:11
ТД Нова Некрасівка.pdf
19 травня 2020 19:07
ТД Нова Некрасівка.pdf
19 травня 2020 19:07
Додаток 1.pdf
19 травня 2020 19:07
Додаток 7.pdf
19 травня 2020 19:07
Додаток 6.pdf
19 травня 2020 19:07
Додаток 4.pdf
19 травня 2020 19:07
Додаток 2.pdf
19 травня 2020 19:07
План фінансування до договору.pdf
19 травня 2020 19:07
Графік до договору.pdf
19 травня 2020 19:07
Додаток 5.pdf
19 травня 2020 19:07
Додаток 3.pdf
19 травня 2020 19:07
Додаток 8.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо Забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 22 травня 2020 16:13
Дата відповіді: 27 травня 2020 10:14
Доброго дня! Пунктом 2. "Забезпечення тендерної пропозиції" Розділу ІІІ. "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Тендерної документації на закупівлю робіт: " Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Грама Сергія, 36А в с. Нова Некрасівка Ізмаїльського району" (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013; назва за кодом ДК 021:2015 - 45215000-7 Будівництво закладів охорони здоров'я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень), затвердженої Рішенням Уповноваженої особи Протокол №108 від "18" травня 2020 року, та розміщеної за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-19-006223-c, (далі - Тендерна документація) передбачено: "Учасник торгів під час надання забезпечення тендерної пропозиції, для підтвердження права Гаранта на здійснення відповідної діяльності, через електронну систему закупівель надає також скановані копії наступних документів: ... - внутрішні правила (далі – "Правила") надання фінансових послуг (або додаток чи витяг з «Правил») та відповідну "Програму добровільного страхування фінансових ризиків невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації порядку і умов проведення допорогової закупівлі, оголошення про проведення відбору» (далі – «Програма»), складену до «Правил» затверджену Страховиком та зареєстровані (затверджені) Нацкомфінпослуг. ... " Діючі на моменті нормативні документи, що регулюють дане питання, а саме - Закон України "Про страхування" та Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів), затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 7 грудня 2016 р. № 913 - не містять жодних вимог до Страховика (страхової компанії) щодо розробки, затвердження чи реєстрації в Нацкомфінпослуг будь якої програми страхування, в т.ч. "Програми добровільного страхування фінансових ризиків невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації порядку і умов проведення допорогової закупівлі, оголошення про проведення відбору». Так, згідно з ч. 1 ст. 17 Закону України «Про страхування»: Правила страхування розробляються страховиком для кожного виду страхування окремо і підлягають реєстрації в Уповноваженому органі при видачі ліцензії на право здійснення відповідного виду страхування. Також, відповідно до п. 48 "Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів)", затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 7 грудня 2016 р. № 913: Страховик зобов’язаний розробляти та затверджувати правила страхування окремо для кожного виду добровільного страхування, на який він отримує ліцензію, та реєструвати такі правила в Нацкомфінпослуг, а також реєструвати в Нацкомфінпослуг нові редакції правил страхування, зміни та/або доповнення до правил страхування у випадку їх затвердження страховиком. Просимо надати пояснення щодо правомочності Вашої вимоги з приводу надання учасником торгів серед іншого "Програми добровільного страхування фінансових ризиків невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації порядку і умов проведення допорогової закупівлі, оголошення про проведення відбору», складеної до відповідних правил страхування , затвердженої Страховиком та зареєстрованої (затвердженої) Нацкомфінпослуг. У випадку відсутності правомочності Вашої вимоги щодо надання учасником торгів серед іншого "Програми добровільного страхування фінансових ризиків невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації порядку і умов проведення допорогової закупівлі, оголошення про проведення відбору», складеної до відповідних правил страхування , затвердженої Страховиком та зареєстрованої (затвердженої) Нацкомфінпослуг, просимо видалити з тексту Тендерної документації дану умову з огляду на положення частини четвертою статті 22 Закону України “Про здійснення державних закупівель": " 4. Документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників."
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено встановлення замовником тендерного забезпечення у вигляді гарантії, в тому числі і страхової гарантії. Дана вимога повністю відповідає вимогам чинного законодавства, що підтверджується результатом моніторингу по даній закупівлі.
Пояснення щодо Додатку 1 Тендерної документації
Дата подання: 22 травня 2020 16:14
Дата відповіді: 27 травня 2020 10:15
Доброго дня! Просимо Замовника надати пояснення щодо Додатку № 1 до тендерної документації. «Працівники учасника, які будуть залучатись до виконання робіт повинні мати документи, що підтверджують проходження навчання з питань охорони праці. Учасник у складі пропозиції має надати протоколи (витяги з протоколів) та посвідчення (видані організаціями, що мають свідоцтва (декларації) Держпромгірнагляду України, що має підтверджуватись у пропозиції учасника), а саме: … Правил експлуатації електроустановок споживачів (ПТЕЕС),…» Просимо надати пояснення: 1. Діяльність Держгірпромнагляду припинено. У вересні 2014 року Кабінетом Міністрів України прийнято рішення про створення Державної служби з питань праці, реорганізувавши шляхом злиття Державну інспекцію з питань праці та Державну службу гірничого нагляду та промислової безпеки. З 30 вересня 2015 року, у зв'язку із виданням Кабінетом Міністрів України розпорядження № 1021-р, функції Держгірпромнагляду перейшли до Держпраці (крім функцій з реалізації державної політики у сфері охорони надр). Чи будуть відповідати вимогам тендерної документації протоколи та посвідчення видані Держпраці України, який є правонаступником Держгірпромнагляду? 2. Чи помилково указана назва «…Держпромгірнагляду України,…» замість Держгірпромнагляду? 3. Чи помилково указана назва «… Правил експлуатації електроустановок споживачів (ПТЕЕС),…» замість Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів (ПТЕЕС)? З повагою
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, зазначені вами протоколи та посвідчення будуть відповідати вимогам тендерної документації.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-20-000033 ● 64eb6f49c2af4af4b30ae800b17e1dc5
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 травня 2020 14:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.05.2020 Одеса № 144

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 20.05.2020.

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 20.05.2020 № 144
Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення

4. UA-2020-05-19-006223-c 19.05.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Протокольним рішенням уповноваженої особи було вирішено усунути порушення, виявлені у ході моніторингу Південним офісом Держаудитслужби. Додаємо Протокол №122 від 27.05.2020

2020-05-27 15:13:13


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 06 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

-

2020-06-01 09:30:30

  • UA-M-2020-10-30-000032 ● 2b2104434fd44c5e8475d7db4d1a1068
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 жовтня 2020 15:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.10.2020 Одеса № 373
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 30.10.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 30.10.2020.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 30.10.2020 № 373
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
12 UA-2020-05-19-006223-c 19.05.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-11-05 16:15:06

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом ДК 021:2015: 45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень (амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Грама Сергія, 36А в с. Нова Некрасівка Ізмаїльського району- будівництво) (оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднено за номером ID: UA-2020-05-19-006223-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень.
1. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «МІСТОБУДПРОЕКТ-18» (далі – ТОВ «МІСТОБУДПРОЕКТ-18») умовам пункту 2 розділу 3 тендерної документації (далі - ТД) тоді як у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «МІСТОБУДПРОЕКТ-18» відсутня ліцензія на здійснення страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків, видана Нацкомфінпослуг, або інформація від фінансової установи у вигляді довідки, яка містить посилання саме на офіційний сайт Нацкомфінпослуг та підтверджує наявність діючої ліцензії, що надає право провадити діяльність?
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «МІСТОБУДПРОЕКТ-18» умовам підпункту 2.1 пункту 2 Додатку 1 до ТД тоді як учасником надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації від 25.05.2020 № 024, яка не містить необхідної кількості працівників (зазначено інформацію про 12 працівників), при цьому підпунктом 2.1 пункту 2 Додатку 1 до ТД передбачено, що учасник має підтвердити наявність працівників в кількості, якої достатньо для виконання робіт, що є предметом закупівлі у встановлений строк (не менше 20 працівників)?
3. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «МІСТОБУДПРОЕКТ-18» умовам підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 1 до ТД тоді як у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «МІСТОБУДПРОЕКТ-18» відсутні документи, що підтверджують правові підстави наявності складського (виробничого) приміщення (м. Київ, вул. Архітектора Вербицького, 1 – 128,12 кв. м.), зазначеного у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 25.05.2020 № 023, при цьому підпунктом 1.1 пункту 1 Додатку 1 до ТД передбачено, що учасник повинен надати в тому числі документи, що підтверджують правові підстави наявності складського (виробничого) приміщення?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-11-11 10:11:32

Відповідь на запит про надання інформації, оприлюдненій в електроній системі публічних закупівель «Prozorro» UA-2020-05-19-006223-c

Запитувана Вами інформація відноситься до періоду перебування на посаді Уповноваженої особи Дібрової М.С. відповідно наказу т.в.о. начальника управління капітального будівництва Одеської обласної державної адміністрації від 27.01.2020 року, яка на теперішній час перебуває на лікарняному.
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» та Положення про Уповноважену особу управління капітального будівництва Одеської обласної державної адміністрації, Уповноважена особа (особи) - службова (посадова) чи інша особа, яка є працівником замовника і визначена відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель, несе персональну відповідальність за прийняті нею рішення і вчинення дій (бездіяльність), за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу, за порушення вимог, визначених Законом у сфері публічних закупівель.
Наказом т.в.о. начальника управління капітального будівництва Одеської обласної державної адміністрації від 05.10.2020 року на посаду Уповноваженої особи призначено Світенко О.В., який не має правових підстав коментувати прийняті рішення іншої Уповноваженої особи.
Коли Діброва М.С. приступить до виконання своїх службових обов’язків, на Вашу адресу додатково буде надана запитувана інформація.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 01 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 червня 2020 14:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА СТОУНБУДІНВЕСТ" 5 351 947,51
UAH з ПДВ
5 351 947,51
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІСТОБУДПРОЕКТ-18" 5 712 270,71
UAH з ПДВ
5 712 270,71
UAH з ПДВ
Документи
ПП Роднік 5 828 897,67
UAH з ПДВ
5 828 897,67
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 червня 2020 18:40
Опис до Статуту 35.PDF
03 червня 2020 18:40
Лист_про_непод_докум_49.PDF
03 червня 2020 18:40
Згода_з_форм_помил_47.PDF
03 червня 2020 18:40
Звіт про договір ВМЛ 66.PDF
03 червня 2020 18:40
Договір ВМЛ 64.zip
03 червня 2020 18:40
Довiдка_рахунок 41.pdf
03 червня 2020 18:40
Довiдка_МТБ_59.PDF
03 червня 2020 18:40
Довiдка_кредит 42.pdf
03 червня 2020 18:40
Дов_про_зах_дов_50.PDF
03 червня 2020 18:40
Вiдгук_65.PDF
03 червня 2020 18:39
Витяг_ПДВ_40.PDF
03 червня 2020 18:39
Витяг 19.05.20 31.pdf
03 червня 2020 18:39
43112414_вiдомостi_32.pdf

Публічні документи

15 червня 2020 14:37
Електронний підпис
15 червня 2020 14:36
довідка МВС.rar
15 червня 2020 14:36
довідка 12.1.17.pdf
03 червня 2020 22:12
Електронний підпис
03 червня 2020 22:11
36 МТБ.pdf
03 червня 2020 22:11
21 дія пропозиції.pdf
03 червня 2020 22:11
12 реєстр.pdf
03 червня 2020 22:11
11 пропозиція Н.некрас.pdf
03 червня 2020 18:36
Електронний підпис
03 червня 2020 18:15
7 персональні дані всі.pdf
03 червня 2020 18:15
6 Обробка даних-1.pdf
03 червня 2020 18:15
57 довідка по кредитам.pdf
03 червня 2020 18:14
55 план фінансування.pdf
03 червня 2020 18:14
53 без авансу.pdf
03 червня 2020 18:14
50 Дозвіл.pdf
03 червня 2020 18:14
5 Довідка печатка.pdf
03 червня 2020 18:14
47 Витяг ПДВ.pdf
03 червня 2020 18:14
46.2 значний правочин.pdf
03 червня 2020 18:14
46.1 Описи.pdf
03 червня 2020 18:14
46 Статут.pdf
03 червня 2020 18:14
45 ст17.pdf
03 червня 2020 18:14
42 форма 1ДФ.pdf
03 червня 2020 18:14
40 накази.pdf
03 червня 2020 18:14
4 Нова некрасівка.imd
03 червня 2020 18:14
39 працівники.pdf
03 червня 2020 18:13
37 Оренда склад.pdf
03 червня 2020 18:13
36 мтб.pdf
03 червня 2020 18:13
35 проет договору.pdf
03 червня 2020 18:13
34 порядок оплати.pdf
03 червня 2020 18:13
33 Санкції.pdf
03 червня 2020 18:13
32 Відомості з ЄДР.pdf
03 червня 2020 18:13
31 ISO 9001.pdf
03 червня 2020 18:13
30 згода сертифікати.pdf
03 червня 2020 18:13
27 Довкілля.pdf
03 червня 2020 18:13
26 довідка податки.pdf
03 червня 2020 18:13
24.3 кошторис.rar
03 червня 2020 18:13
24.2 Кошторис.rar
03 червня 2020 18:13
24.1 кошторис.rar
03 червня 2020 18:13
23.4 висновки СЕС.pdf
03 червня 2020 18:13
21 дія пропозиції.pdf
03 червня 2020 18:12
17-20 Забезпечення.zip
03 червня 2020 18:12
16 про ненадання.pdf
03 червня 2020 18:12
15 Паспорт.pdf
03 червня 2020 18:12
13 формальні помилки.pdf
03 червня 2020 18:12
12 реєстр.pdf
03 червня 2020 18:12
11 пропозиція.pdf

Публічні документи

03 червня 2020 17:24
Електронний підпис
03 червня 2020 17:20
44. Інформація виробник.pdf
03 червня 2020 17:20
43. Перелік.pdf
03 червня 2020 17:20
39-3. Декларація.pdf
03 червня 2020 17:20
39-2. Дозвіл 198.15.pdf
03 червня 2020 17:20
32-1. 87-В-ІЗФ-18 ПП Роднік.pdf
03 червня 2020 17:19
39-1. Дозвіл 197.15.pdf
03 червня 2020 17:19
35-2. Витяг ПДВ.pdf
03 червня 2020 17:19
31-18. ліцензія РАДАР ВС.pdf
03 червня 2020 17:19
35-1. Свідоцтво ПДВ.pdf
03 червня 2020 17:19
31-17. Дозвіл ЧЕТЦ.pdf
03 червня 2020 17:19
34. Статут Родник.pdf
03 червня 2020 17:19
31-16. Протокол з ОП.pdf
03 червня 2020 17:18
31-14. Протокол Узун С.Ф..pdf
03 червня 2020 17:18
33-3-2. ЛІЦЕНЗИЯ Скай.pdf
03 червня 2020 17:18
33-3-1-1. Росукрсерт.pdf
03 червня 2020 17:18
30-1. Квитанція 1-ДФ.pdf
03 червня 2020 17:18
29-32. За сумісництвом.pdf
03 червня 2020 17:18
29-30. ЦПД Чумаченко Ю.О..pdf
03 червня 2020 17:18
29-29. ЦПД Чумаченко М.Г..pdf
03 червня 2020 17:17
29-27. ЦПД Григоренко М.М..pdf
03 червня 2020 17:17
29-26-1. Трудовая Станева.pdf
03 червня 2020 17:17
29-25. Наказ Скай.pdf
03 червня 2020 17:17
29-24. Тимофіїв..pdf
03 червня 2020 17:17
29-12. ЦПД Даскалов О.І..pdf
03 червня 2020 17:17
29-11-1. ТК Чумаченко О.І..pdf
03 червня 2020 17:17
29-23. ЦПД Узун С.Ф..pdf
03 червня 2020 17:17
29-22. ЦПД Дога О.Д..pdf
03 червня 2020 17:17
29-10-1. ТК Чернов В.С..pdf
03 червня 2020 17:17
29-21. ЦПД Захаров В.О..pdf
03 червня 2020 17:17
29-20. ТК Пельтек С.І..pdf
03 червня 2020 17:17
29-9-1. ТК Коваленко С.М..pdf
03 червня 2020 17:17
29-19. ЦПД Сітніков К.В..pdf
03 червня 2020 17:17
29-8-1. ТК Загубін С.П..pdf
03 червня 2020 17:17
29-18. ЦПД Хінкул С.І..pdf
03 червня 2020 17:17
29-17. ЦПД Калніньш А.Я..pdf
03 червня 2020 17:17
29-7-1. ТК Гусаренко О.І..pdf
03 червня 2020 17:17
29-16. ЦПД Коваленко В.С..pdf
03 червня 2020 17:17
29-15. ЦПД Бабак С.П..pdf
03 червня 2020 17:17
29-14. ЦПД Догару С.С..pdf
03 червня 2020 17:17
29-13. ЦПД Тополенко В.В..pdf
03 червня 2020 17:17
29-6. ЦПД Ткаченко А.В..pdf
03 червня 2020 17:17
29-5. ЦПД Комарова М.Г..pdf
03 червня 2020 17:17
29-4-1. ТК Чумаченко Є.О..pdf
03 червня 2020 17:17
29-3. ТК Дехтярьов Д.І..pdf
03 червня 2020 17:16
29-2. ТК Дженкова М.І..pdf
03 червня 2020 17:16
29-1. ТК Дехтярьов І.В..pdf
03 червня 2020 17:16
28. Довідка працівники.pdf
03 червня 2020 17:16
27-3. ЗИЛ ММЗ 4502.pdf
03 червня 2020 17:16
27-10-2. повірка Жуков 2.pdf
03 червня 2020 17:16
27-10-1. повірка Жуков 1.pdf
03 червня 2020 17:16
27-2. Екскаватор.pdf
03 червня 2020 17:16
27-10. Жуков А.В. Договір.pdf
03 червня 2020 17:16
27-9. Договір Коток..pdf
03 червня 2020 17:16
27-8. Договір JCB 3CX.pdf
03 червня 2020 17:16
27-7. Договір КОМПРЕССОР.pdf
03 червня 2020 17:16
26. Істотні умови.pdf
03 червня 2020 17:16
27-6. Право власності.pdf
03 червня 2020 17:16
25. щодо санкцій.pdf
03 червня 2020 17:16
19. Ліцензія АВК-5.pdf
03 червня 2020 17:16
17-9. Розрахунки ЗВВ.pdf
03 червня 2020 17:16
17-8. Розрахунки.rar
03 червня 2020 17:16
17-2-8. ЛК 3-1-1.pdf
03 червня 2020 17:16
17-2-7. ЛК 2-2-6.pdf
03 червня 2020 17:16
17-3. Об_єктні кошториси.rar
03 червня 2020 17:16
17-2-6. ЛК 2-2-5.pdf
03 червня 2020 17:16
17-2-11. ЛК 7-1-1.pdf
03 червня 2020 17:16
17-2-5. ЛК 2-2-4.pdf
03 червня 2020 17:16
17-2-10. ЛК 4-1-1.pdf
03 червня 2020 17:16
17-2-4. ЛК 2-2-3.pdf
03 червня 2020 17:16
17-2-3. ЛК 2-2-2.pdf
03 червня 2020 17:16
17-2-9. ЛК 3-2-1.pdf
03 червня 2020 17:16
17-2-2. ЛК 2-2-1.pdf
03 червня 2020 17:16
17-2-1. ЛК 2-1-1.pdf
03 червня 2020 17:16
15. Тендерна пропозиція.pdf
03 червня 2020 17:16
14. Формальні помилки.pdf
03 червня 2020 17:16
11-3. Довідка ДКСУ.pdf
03 червня 2020 17:16
11-2. Довідки Південний.pdf
03 червня 2020 17:16
11-1. довідки Аваль.pdf
03 червня 2020 17:16
10-2. Календарний графік.pdf
03 червня 2020 17:16
10-1. Договірна ціна.pdf
03 червня 2020 17:16
10. Проект договору.pdf
03 червня 2020 17:16
5-1. наказ_рішення 1 та 2.pdf
03 червня 2020 17:16
4.1.imd
03 червня 2020 17:16
1 Електронні документи.pdf
03 червня 2020 17:16
0 Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА СТОУНБУДІНВЕСТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІСТОБУДПРОЕКТ-18"

ПП Роднік

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА СТОУНБУДІНВЕСТ"
#43112414
Відхилено 5 351 947,51
UAH з ПДВ
10 червня 2020 10:27
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІСТОБУДПРОЕКТ-18"
#42333877
Переможець 5 712 270,71
UAH з ПДВ
10 червня 2020 10:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 червня 2020 10:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІСТОБУДПРОЕКТ-18"
#42333877
5 712 270,71
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 червня 2021 14:18
Нова-Некрасівка.PDF укладений
30 червня 2021 14:13
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 13:14
Д.У. № 4 до Договору № 35.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 13:12
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2020 15:49
Д.У. № 3 до Договору № 35 від 23 червня 2020 р..PDF зміни до договору
10 грудня 2020 15:49
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2020 11:04
SCAN0001.PDF зміни до договору
04 листопада 2020 11:03
Електронний підпис зміни до договору
10 вересня 2020 14:27
Договір №35 ДУ №2 від 10.09.2020.PDF зміни до договору
10 вересня 2020 14:26
Електронний підпис зміни до договору
02 липня 2020 15:57
Договір №35 ДУ №1 від 02.07.2020.PDF зміни до договору
02 липня 2020 15:56
Електронний підпис укладений
24 червня 2020 12:35
Договір №35 від 23.06.2020.PDF укладений
24 червня 2020 12:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни у п.5.2 Розділу 5, п.13.1, п.13.1.3, п.13.1.5-13.1.7, п.13.2 Розділу 13 та викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінити прізвище підрядника, п.4.3 р.4 викласти в новій реадкції, р. 16 викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до преамбули договору
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна перамбули до основного Договору
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження строку дії Договору
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 червня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 713 681,21
UAH (в тому числі ПДВ 285 613,54 UAH)
Причини розірвання договору: Невиконання Генеральним підрядником зобов'язань за Договором.