Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту приміщеня ВПЗ, вул.Івана Проскури, 56, смт. Іванків, Іванківський район, Київська область, 07201 (пересувні відділення поштового зв'язку)
Очікувана вартість
517 758,00 UAH
UA-2020-05-19-006029-c 2af7322af58b4ebe83945533a659ae93
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анісіфорова Світлана

+380504110057
+380442300885
anisiforova-sa@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта" в особі київської міської дирекції
Код ЄДРПОУ: 01189979
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 22
Контактна особа: Анісіфорова Світлана
+380504110057,+380442300885
anisiforova-sa@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 травня 2020 17:41
Звернення за роз’ясненнями: до 25 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 травня 2020 00:00
Початок аукціону: 28 травня 2020 11:56
Очікувана вартість: 517 758,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 588,79 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Найменування замовника: АТ «Укрпошта», Місцезнаходження Замовника: 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, Код ЄДРПОУ: 21560045, Категорія Замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту приміщеня ВПЗ, вул.Івана Проскури, 56, смт. Іванків, Іванківський район, Київська область, 07201 (пересувні відділення поштового зв'язку)(Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07201, Україна, Київська область, смт. Іванків, Іванківський район, вул.Івана Проскури, 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки здійснюються протягом 20 (двадцяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами Актів виконання робіт, що складаються на підставі наданих Замовнику форм КБ-2В та КБ-3 після надання Виконавцем повного об’єму робіт. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 травня 2020 17:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 травня 2020 17:42
Vymohy do predmetu zakupivli (remont Ivankiv).docx.p7s
19 травня 2020 17:42
Vymohy do predmetu zakupivli (remont Ivankiv).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кошторисна вартість
Дата подання: 20 травня 2020 15:41
Дата відповіді: 21 травня 2020 12:11
Доброго дня ! У Додатку 5 п. 9 тендерної документації, зокрема, зазначене наступне : "Переможець спрощеної закупівлі подає кошторисну документацію, погоджену Замовником на експертизу для отримання позитивного висновку ..." і далі за текстом . Виходячи з цього, дозвольте запитати ; На якій підставі було оголошено закупівлю, якщо навіть суму закупівлі не визначено висновком експертизи ? Дякую .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вітаємо! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Замовником розглянуто ваше питання, про що повідомляємо наступне стосовно експертизи кошторисної документації:
- розрахунок вартості робіт (послуг з поточного ремонту) та складання дефектного акту проведено спеціалістами відділу будівництва та ремонтів Київської міської дирекції АТ «Укрпошта» у ліцензованій програмі ІВК/АВК для виділення коштів та оголошення спрощеної закупівлі послуг з поточного ремонту;
- відповідно до постанови Кабінету міністрів № 560 від 11 травня 2011 р. «Порядок затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» абзац третій пункту 10 {із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 595 від 04.07.2012, № 759 від 17.10.2013}: обов'язковій експертизі підлягають проекти будівництва об'єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, якщо їх кошторисна вартість перевищує 300 тис. гривень, - щодо кошторисної частини проекту будівництва.
Враховуючи викладене вище та те, що учасник спрощеної закупівлі UA-2020-05-19-006029-c за предметом "Послуги з поточного ремонту приміщення ВПЗ, вул. Івана Проскури, 56, смт. Іванків, Іванківський район, Київська область, 07201 (пересувні відділення поштового зв'язку)" самостійно формує пропозицію для участі на власних кошторисних розрахунках (кошторисній документації) відповідно до вимог до предмету закупівлі, встановлених в Додатку 2 до документації. Таким чином, відповідно до вимог додатку 5 (п. 9) до документації, переможець спрощеної закупівлі повинен здійснити експертизу кошторисної документації, яку він запропонував для участі в закупівлі з урахуванням результатів аукціону.
Запрошуємо до участі в закупівлі.
Кошторисні розрахунки
Дата подання: 20 травня 2020 16:06
Дата відповіді: 20 травня 2020 18:26
Скажіть, будь ласка, чи потрібно учаснику у тендерній пропозиції надати кошторисні розрахунки (договірна ціна, локальний кошторис, підсумкова відомість ресурсів і т.д.) чи кошторис надається виключно переможцем закупівлі ?
Відповідь: Вітаємо! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Замовником розглянуто ваше питання, про що повідомляємо наступне.
Умовами документації (Технічна специфікація, наведена в Додатку 2 до документації) на зазначену закупівлю замовником передбачено, що кошторисний розрахунок надається виключно переможцем, а саме: розрахунок остаточної вартості пропозиції (цінової пропозиції) здійснюється учасником, визнаним переможцем спрощеної закупівлі, відповідно до технічної специфікації (з урахуванням результатів аукціону) у вигляді кошторисної документації, розробленої в програмному комплексі АВК/ІВК, в електронному форматі IMD/BDSU та додатково в форматі exel, та протягом 5 (п’яти) днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю надається для укладання договору на визначену в документації електронну пошту: договірна ціна; зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою; відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обґрунтуванням та посиланням на постачальника (з зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів); локальні кошториси.
Водночас, звертаємо Вашу увагу, що учасник має надати в складі своєї пропозиції усі документи, передбачені Додатком 1 та Додатком 1.1 до документації.
Запрошуємо до участі в закупівлі.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-19-006029-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПрАТ "Іванківська пересувна механізована колона №2", Код ЄДРПОУ:23568074
Дата подання: 21 травня 2020 16:43
Усунення порушень у тендерній документації
Згідно ПОРЯДКУ затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, що ЗАТВЕРДЖЕНИЙ постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560, зокрема пп. 8-13, Підрядник не має повноважень на проходження експертизи кошторисної вартості будівництва . Вимагаємо усунути неправомірні вимоги тендерної документації .
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 травня 2020 12:24
Вимогу за ідентифікатором UA-2020-05-19-006029-c.c1 до спрощеної закупівлі UA-2020-05-19-006029-c за предметом Послуги з поточного ремонту приміщення ВПЗ, вул. Івана Проскури, 56, смт. Іванків, Іванківcький район, Київська область, 07201 (пересувні відділення поштового зв'язку) (Будівельні роботи та поточний ремонт), код згідно ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт залишити без задоволення та оприлюднити наступну інформацію:
Відповідно до частини 1 ст. 31 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", проектна документація на будівництво об'єктів розробляється у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування, з урахуванням вимог містобудівної документації та вихідних даних і дотриманням вимог законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил та затверджується замовником.
Відповідно до частини 4 ст. 31 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та згідно з постановою Кабінету міністрів № 560 від 11 травня 2011 р. «Порядок затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» абзац третій пункту 10 {із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 595 від 04.07.2012, № 759 від 17.10.2013}(далі Порядок) встановлено: обов'язковій експертизі підлягають проекти будівництва об'єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, якщо їх кошторисна вартість перевищує 300 тис. гривень, - щодо кошторисної частини проекту будівництва.
Згідно з цим Порядком визначено,
- пунктом 7, що експертизу проводять експертні організації незалежно від форми власності, що відповідають визначеним Мінрегіоном критеріям і відомості про які внесені Мінрегіоном або на підставі делегованих повноважень саморегулівною організацією у сфері архітектурної діяльності за відповідним напрямом підприємницької діяльності до переліку експертних організацій.
- пунктом 8, що експертна організація, яка проводить експертизу, визначається замовником будівництва. Експертизу не може проводити розробник проекту будівництва.
- пунктом 12, що замовником експертизи є: замовник будівництва, проектувальник, якщо це передбачено договором на виконання проектно-вишукувальних робіт.
У вимогах до предмету закупівлі на зазначену закупівлю в технічній специфікацій (Додаток 2 до документації) пунктами 7 та 10 передбачено, що
«7. До вартості послуг/робіт включаються: всі витрати Виконавця, пов’язані з наданням послуг/виконанням робіт, в тому числі вартість обладнання та матеріалів для виконання робіт, транспортні витрати, загальновиробничі витрати, кошти на покриття адміністративних витрат, заробітна плата, кошторисний прибуток, всі податки, збори та інші обов’язкові платежі, що сплачуються Виконавцем, тощо. Кошторисна документація на послуги/роботи, що є предметом цієї закупівлі, складається на основі дефектних актів, затверджених Замовником, та у відповідності до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Розрахунок остаточної вартості пропозиції (цінової пропозиції) здійснюється учасником, визнаним Переможцем спрощеної закупівлі, відповідно до цієї технічної специфікації (з урахуванням результатів аукціону) у вигляді кошторисної документації, розробленої в програмному комплексі АВК/ІВК, в електронному форматі IMD/BDSU та додатково в форматі exel, та протягом 5 (п’яти) днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю надається для укладання договору на електронну пошту provozon-rm@ukrposhta.ua та trufanova-la@ukrposhta.ua: договірна ціна; зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою; відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обґрунтуванням та посиланням на постачальника (з зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів); локальні кошториси.
У разі надання пропозицій Учасником-неплатником ПДВ або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, то такі пропозиції надаються без врахування ПДВ, про що Учасник робить відповідну позначку.
Переможець спрощеної закупівлі може надати пропозицію, що перерахована в бік зменшення від пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) без зменшення обсягів закупівлі.
10. Переможець спрощеної закупівлі подає кошторисну документацію, погоджену з Замовником, на експертизу для отримання позитивного висновку, тому в розрахунках необхідно передбачити кошти на оплату послуг експертизи. Висновок за результатами експертизи необхідно надати Замовнику не пізніше дати укладання договору, а саме протягом 20 днів з дати оприлюднення рішення про визначення Переможця.»
Зважаючи на викладене, у законодавчих нормах відсутня заборона делегування замовником спрощеної закупівлі повноважень щодо замовника експертизи кошторисної документації підрядній організації (учаснику, який розробив пропозицію для участі в цій закупівлі та визнаний переможцем). Експертиза кошторисної документації акредитованої, «не зацікавленої», третьої сторони унеможливлює будь-які маніпуляції, як з боку учасника, так і з боку замовника даної закупівлі. Таким чином, така вимога документації (вимог до предмету закупівлі) не є дискримінаційною, а, навпаки, юридично і економічно доцільною та обґрунтованою.
З урахуванням викладеного, підстави для внесення змін до документації (вимог до предмету закупівлі) в цій частині відсутні, у зв’язку з чим вирішено залишити вимогу без задоволення.

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 травня 2020 12:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "САНТАКО" 423 383,00
UAH з ПДВ
319 838,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа підприємець Абакумова Наталія Олександрівна 488 626,84
UAH з ПДВ
320 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Альянс Строй Качество 492 000,00
UAH з ПДВ
485 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТД Спецтранс 507 632,00
UAH з ПДВ
499 865,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 травня 2020 15:41
Електронний підпис
27 травня 2020 15:40
Технічна специфікація.pdf
27 травня 2020 15:40
Тендерна пропозиція.pdf
27 травня 2020 15:40
Статут та опис.pdf
27 травня 2020 15:40
Листи відгуки.pdf
27 травня 2020 15:40
Виписка.pdf

Публічні документи

27 травня 2020 15:50
Електронний підпис
27 травня 2020 13:46
аналогічний договір 2.pdf
27 травня 2020 13:46
акт виконаних робіт 1.pdf
27 травня 2020 13:46
аналогічний договір 1.pdf
27 травня 2020 13:46
довідка досвід.pdf
27 травня 2020 13:45
паспорт директор.pdf
27 травня 2020 13:45
додаток 2.pdf
27 травня 2020 13:45
акт виконаних робіт 2.pdf
27 травня 2020 13:45
новий статут.pdf
27 травня 2020 13:45
гарантыйний лист.pdf
27 травня 2020 13:45
витяг ПДВ.pdf
27 травня 2020 13:45
виписка ЄДР.pdf

Публічні документи

27 травня 2020 16:48
Протокол засновників.pdf
27 травня 2020 16:48
лист відгук.pdf
27 травня 2020 16:47
Технічна специфікація.pdf
27 травня 2020 16:47
довідка.pdf
27 травня 2020 16:47
гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "САНТАКО"

Фізична особа підприємець Абакумова Наталія Олександрівна

ТОВ Альянс Строй Качество

ТОВ ТД Спецтранс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "САНТАКО"
#41549790
Очікує рішення 319 838,00
UAH з ПДВ
28 травня 2020 12:29

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 01 червня 2020 16:09
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Відмінити закупівлю UA-2020-05-19-006029-c з підстави, що передбачена згідно з п. 2 ч. 17 ст. 14 Закону, а саме: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Підстава: службова записка від 01.06.2020 від начальника РБВ КМД АТ «Укрпошта» Провозьона Р.М. про дефектний акт в технічній специфікації, що не відповідає об’єкту, на який проводиться закупівля послуг поточного ремонту, у зв’язку з помилкою у заявці на проведення цієї закупівлі.
Документи:
01 червня 2020 16:09
Електронний підпис
01 червня 2020 16:06
Rishennia UO pro vidminu zakupivli (remont Ivankiv).docx.p7s
01 червня 2020 16:06
Rishennia UO pro vidminu zakupivli (remont Ivankiv).docx