Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція розподільчих теплових мереж кварталів (ділянка від ВТ17/24 до ж/б по вул. Архітекторів, 34 з відгалуженням до ж/б по вул. Архітекторів, 28 в м. Харків (код ДК 021:2015 - 45454000-4 – Реконструкція)
Очікувана вартість
4 884 673,00 UAH
UA-2020-05-19-005918-c 3e76ca28ed3e4bd48a9405130677f954
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Ключка

+380577588535 kliuchka.i.a@hts.kh.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Харківські теплові мережі"
Код ЄДРПОУ: 31557119
Вебсайт: http://hts.kharkov.ua
Місцезнаходження: 61037, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. МЕФОДІЇВСЬКА, 11
Контактна особа: Ірина Ключка
+380577588535
kliuchka.i.a@hts.kh.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 травня 2020 17:17
Звернення за роз’ясненнями: до 25 травня 2020 01:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 червня 2020 17:00
Очікувана вартість: 4 884 673,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 48 846,73 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція розподільчих теплових мереж кварталів (ділянка від ВТ17/24 до ж/б по вул. Архітекторів, 34 з відгалуженням до ж/б по вул. Архітекторів, 28 в м. Харків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61174, Україна, Харківська область, м. Харків, ділянка від ВТ17/24 до ж/б по вул. Архітекторів, 34 з відгалуженням до ж/б по вул. Архітекторів, 28 в м. Харків
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування – кошти місцевих бюджетів. Замовник відноситься до категорії юридичних осіб, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначених у п.4 статті 2 Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 р. № 114-ІХ Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 травня 2020 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 15:13
Спрощ процедура Архит_ нова редакція_22.05.doc
19 травня 2020 17:17
Додаток №4-ПРОЕКТ ДОГОВОРА.doc
19 травня 2020 17:17
Додаток №5.XLS
19 травня 2020 17:17
ДОДАТОК № 1_Техз._ВТ_17-24_-_жд_Архит.,_34.XLS
22 травня 2020 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2020 09:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 травня 2020 17:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 15:13
Спрощ процедура Архит_ нова редакція_22.05.doc
21 травня 2020 08:35
Спрощ процедура Архит_ нова редакція.doc
19 травня 2020 17:17
Спрощ процедура Архит.doc
19 травня 2020 17:17
Додаток №4-ПРОЕКТ ДОГОВОРА.doc
19 травня 2020 17:17
Додаток №5.XLS
19 травня 2020 17:17
ДОДАТОК № 1_Техз._ВТ_17-24_-_жд_Архит.,_34.XLS

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

розрахунки
Дата подання: 20 травня 2020 19:40
Дата відповіді: 21 травня 2020 08:20
на якому етапі торгів та які саме учасник має надавати розрахунки?
Відповідь: Уповноваженою особою Замовника розглянуто ваше звернення та буде внесено зміни до документації спрощеної процедури закупівлі з метою уточнення інформації відносно надання розрахунків вартості пропозиції учасника

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-19-005918-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ГОЛДЕН КОНСТРАКТ", Код ЄДРПОУ:39763605
Дата подання: 22 травня 2020 12:15
Щодо виключення вимоги встановленої Замовником, яка наявна у відкритих реєстрах
Замовником, в переліку наведеному в Додатку 2 встановлено вимоги надання сканованих копій документів у форматі pdf., що надаються учасником у складі цінової пропозиції на електронні торги. Однією з таких вимог є надання оригіналу або нотаріально завіреної копії довідки (або витягу) уповноваженого органу про відсутність підприємства учасника в єдиній базі даних про підприємства, щодо яких порушено провадження у справах про банкрутство, стосовно суб’єкта підприємницької діяльності, щодо якого запитується інформація*або документу отриманого в електронній формі за он-лайн запитом юридичної або фізичної особи про видачу довідки з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство (що видається у порядку згідно Положення про Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство затвердженого Наказом міністерства юстиції №441/5 від 27.03.2015)* (підтвердження даної інформації перевірятиметься у Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, доступ до якого є вільним). *- документ повинен бути датованим не раніше дати оприлюднення оголошення.
Так як відповідна інформація наявна у відкритих реєстрах і Замовник має змогу самостійно перевірити Учасників на предмет відсутності підприємства в єдиній базі даних про підприємства, щодо яких порушено провадження у справах про банкрутство, вимагаємо виключити дану вимогу з вищенаведеної підстави.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 травня 2020 14:38
Будуть внесені зміни

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 червня 2020 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХСПЕЦРЕМ" 4 757 733,27
UAH з ПДВ
4 757 733,27
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 травня 2020 14:24
Електронний підпис
29 травня 2020 14:22
31т Цінова пропозиція.pdf
29 травня 2020 14:22
24т Dovidka_20142372650120235013.pdf.p7s
29 травня 2020 14:22
24т Dovidka_20142372650120235013.pdf
29 травня 2020 14:22
16т Відгук дог 68082001.pdf
29 травня 2020 14:22
14т Відгук дог 68101803.pdf
29 травня 2020 14:22
09т Відомості з ЄДРПОУ.pdf
29 травня 2020 14:21
05т Копія Статуту.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХСПЕЦРЕМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХСПЕЦРЕМ"
#37189510
Переможець 4 757 733,27
UAH з ПДВ
11 червня 2020 11:44

Документи

11 червня 2020 11:44
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 червня 2020 11:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХСПЕЦРЕМ"
#37189510
4 757 733,27
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 червня 2020 11:44
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 17:33
Електронний підпис зміни до договору
02 липня 2021 08:14
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
30 червня 2021 11:27
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 17:07
ДУ №2 до дог. 68062603.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 17:04
Електронний підпис зміни до договору
02 липня 2020 15:25
ДУ №1.pdf зміни до договору
02 липня 2020 15:24
Електронний підпис укладений
26 червня 2020 14:00
Договір №68062603.pdf укладений
26 червня 2020 13:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Кількість, обсяг, ціна договору без змін
Номер договору про закупівлю: 68062603
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю (затримки фінансування витрат замовника)
Номер договору про закупівлю: 68062603
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 68062603
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 червня 2020 — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 4 444 668,16
UAH