Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 – 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації (код GMDN: 40761))
Очікувана вартість
1 792 542,00 UAH
UA-2020-05-19-005870-c b0260dc948094af086b15e1f511613ff
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Шевцова

+380612805714 tender_shmd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЕКСТРЕНОЇ ТА ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05498677
Місцезнаходження: 69005, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Перемоги, буд. 80
Контактна особа: Надія Шевцова
+380612805714
tender_shmd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 травня 2020 17:08
Звернення за роз’ясненнями: до 25 травня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 червня 2020 15:00
Початок аукціону: 05 червня 2020 14:21
Очікувана вартість: 1 792 542,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 962,71 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації (код GMDN: 40761)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69005, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Перемоги, 80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2020
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару місцевий бюджет Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 травня 2020 15:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2020 15:00
Додаток 4.doc
27 травня 2020 15:00
ЗМІНИ 27.05.20.docx
19 травня 2020 17:08
Додаток_2_документи.docx
19 травня 2020 17:08
Додаток_1_технічне завдання.doc
19 травня 2020 17:08
Додаток_3_проект договору.doc
19 травня 2020 17:08
Додаток 4.doc
19 травня 2020 17:08
1-ТД _УЗД.docx
27 травня 2020 15:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 травня 2020 17:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2020 15:00
Додаток 4.doc
27 травня 2020 15:00
ЗМІНИ 27.05.20.docx
19 травня 2020 17:08
Додаток_2_документи.docx
19 травня 2020 17:08
Додаток_1_технічне завдання.doc
19 травня 2020 17:08
Додаток_3_проект договору.doc
19 травня 2020 17:08
Додаток 4.doc
19 травня 2020 17:08
1-ТД _УЗД.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-20-000035 ● 71e9389daf8e46f09b316beaa7afcbc4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 травня 2020 15:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

20.05.2020 №79

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-ІХ), пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.



В.о. начальника управління Віктор БОРОДІН

Додаток до наказу управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 20.05.2020 №79

Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу

1) UA-2020-05-19-005870-c, КНП «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» Запорізької міської ради, код ДК 021:2015: 33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатом моніторингу Замовником були внесені відповідні зміни.

2020-05-27 15:05:38


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 09 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 червня 2020 14:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІМД Технології" 1 790 000,86
UAH з ПДВ
1 790 000,86
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКР ДІАГНОСТИКА" 1 792 538,90
UAH з ПДВ
1 792 538,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 червня 2020 12:03
Електронний підпис
11 червня 2020 12:02
Документи переможця.zip
04 червня 2020 10:49
Електронний підпис
04 червня 2020 10:45
Технічна частина.pdf
04 червня 2020 10:45
Специфікація поставки.pdf
04 червня 2020 10:45
Проект договору.pdf

Публічні документи

27 травня 2020 15:54
Електронний підпис
27 травня 2020 15:53
5 Технічна частина.pdf
27 травня 2020 15:53
2 Тендерна пропозиція.pdf
27 травня 2020 15:53
1 Реєстр .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ІМД Технології"

Товариство з обмеженою відповідальністю "УКР ДІАГНОСТИКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІМД Технології"
#43062306
Переможець 1 790 000,86
UAH з ПДВ
10 червня 2020 15:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 червня 2020 15:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІМД Технології"
#43062306
1 790 000,86
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 14:52
Електронний підпис зміни до договору
04 вересня 2020 19:14
Договір 20-3110-.pdf зміни до договору
04 вересня 2020 19:12
Протокол_виправлення технічної помилки.pdf зміни до договору
04 вересня 2020 19:12
Електронний підпис зміни до договору
05 серпня 2020 09:25
ДУ 1 договір 20-3110.pdf зміни до договору
05 серпня 2020 09:23
Електронний підпис укладений
23 червня 2020 10:33
Договір 20-3110.pdf укладений
23 червня 2020 10:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 20/3110
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправлення технічної помилки
Номер договору про закупівлю: 20/3110
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 790 000,86
UAH (в тому числі ПДВ 117 102,86 UAH)