Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт ( Послуги з технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті : Ремонтно-реставраційні роботи покрівлі будівлі комунального закладу « Донецький академічний обласний драматичний театр (м. Маріуполь )». Роботи з обліком пристосування даху та горища об’єкта культурної спадщини місцевого значення (охоронний знак № 2056-Дн) за адресою: Донецька область., м . Маріуполь, площа Театральна,1.
Очікувана вартість
127 521,00 UAH
UA-2020-05-19-005832-c e20cc56d0a4a44c08712b46333845511
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Пігарєва

+380677973894
+380989489819
kz.mardramteatr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДОНЕЦЬКИЙ АКАДЕМІЧНИЙ ОБЛАСНИЙ ДРАМАТИЧНИЙ ТЕАТР (М.МАРІУПОЛЬ)"
Код ЄДРПОУ: 02225312
Місцезнаходження: 87515, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, Театральна площа, буд. 1
Контактна особа: Олена Пігарєва
+380677973894,+380989489819
kz.mardramteatr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 травня 2020 17:02
Звернення за роз’ясненнями: до 25 травня 2020 16:44
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 травня 2020 16:44
Початок аукціону: 01 червня 2020 14:34
Очікувана вартість: 127 521,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 637,61 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87515, Україна, Донецька область, м . Маріуполь, площа Театральна,1.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2020  —  12 листопада 2020
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг згідно договору Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 травня 2020 17:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 травня 2020 17:02
Тендерна документація тех нагляд (2020) (на затвердження).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-19-005832-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "Стратегія", Код ЄДРПОУ:38914550
Дата подання: 03 червня 2020 17:57
Неправомірне визначення переможця
Відповідно Протоколу уповноваженої особи по спрощеним закупівлям «Донецький академічний обласний драматичний театр (м. Маріуполь)» № 43\06-20 від «02/05» 2020 р. вирішено визначити Учасника ФОП Кудряшов Євген Михайлович переможцем закупівлі.
Розглянувши пропозицію Учасника ФОП Кудряшов Євген Михайлович, повідомляємо, що визначення даного учасника, як переможця закупівлі є неправомірною дією Замовника.
Згідно вимог пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації, учасники мали надати «довідку у довільній формі про те, чи використовує Учасник у своїй діяльності печатку (якщо не використовує, то відколи і цим це підтверджується), із зазначенням переліку документів, на які (у випадку використання) проставляється відбиток його печатки».
Учасник у складі своєї пропозиції надає «Довідка про використання печатки» Вих. №23/28.05 від 28.05.2020р., в якій інформую про використання печатки у своїй діяльності, проте не зазначає переліку документів, на які проставляється відбиток його печатки, що є порушення вимог пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації.
Учасник ФОП Кудряшов Євген Михайлович у складі своєї пропозиції надає довідку «ІНФОРМАЦІЯ про перелік матеріально-технічної бази» Вих. №7/28.05 від 28.05.2020р., в якій зазначає автомобіль MAZDA АН2919СМ та як підтвердження цього зазначає Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СХО 106140 від 28.04.2016р. Проте, відповідно наданого Учасником у складі своєї пропозиції Свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу СХО 106140 від 28.04.2016р. власником автомобіля MAZDA АН2919СМ є Крячек Олексій Миколайович, що суперечить твердженню про належність автомобіля учаснику ФОП Кудряшов Євген Михайлович. Таким чином, учасник мав зазначити даний автомобіль, як орендований, надати відповідний Догові оренти та відповідно Додатку №4 мав надати оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі, проте учасник не виконав даних умов, чим порушив вимоги Тендерної документації.
Відповідно до вимог Таблиці №4 Додатку №4 Тендерної документації, учасники для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору мали надати скан-копії: виконаного аналогічного договору з усіма додатками, що є невід’ємною частиною договору; скан-копію позитивного листа ( за наявністю) – відгука щодо виконання наданого аналогічного договору із обов’язковою інформацією щодо якості наданих послуг/виконаних робіт, стану виконання договору, класу наслідків (відповідальності)/категорії складності об’єкту будівництва, відсутності з боку замовника робіт (послуг) претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору; скан-копію акту(ів) наданих послуг/виконаних робіт, що підтверджує(ють) повне виконання наданого аналогічного договору.
Учасник ФОП Кудряшов Євген Михайлович надає Договір № 42 від 10 травня 2017 року, згідно Частини 2 якого Ціна договору становить 1 999 000,00 грн. В той же час, учасником надано скан-копії актуів наданих послуг/виконаних робіт, на загальну суму 811 475,28 грн. Враховуючи, що Договір № 42 від 10 травня 2017 року не містить жодних додаткових угод, щодо зменшення вартості договору, надані учасником акти на загальну суму 811 475,28 грн не підтверджують повне виконання наданого аналогічного договору, чим порушено вимоги Таблиці №4 Додатку №4 Тендерної документації.
Вимагаємо скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ФОП Кудряшов Євген Михайлович та відхилити пропозицію учасника, відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 червня 2020 15:27
ПРОТОКОЛ
ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ
По спрощеним закупівлям
Комунальний заклад
«Донецький академічний обласний дра-матичний театр (м. Маріуполь)»

«04.06» 2020 р. № 44\06-20 «м. Маріуполь»
Враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Положення про уповноважену особу, що затверджене рішенням Замовника.
Відповідно до ст. 11 п.6. уповноважена особа під час, організації та прведення спрощеної процедури повинна забезпечити об’єктивність та неупередженність процессу організації та проведення процедури закупівлі в інтересах замовника.
Розкриття пропозицій відбувається у порядку передбаченному абзацами 1 і 2 частини першої ст. 28 цього Закону
Згідно ст.14 п.11. Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону визначена найбільш економічно вигідною.
Відповідно до вимоги про усунення порушення:
• Автор вимоги:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "Стратегія"
• Дата подачі: 03.06.20, 17:57
• Тип: Оскарження визначення переможця
• Ідентифікатор: UA-2020-05-19-005832-c.c1
• Переможець: ФОП КУДРЯШОВ ЄВГЕН МИХАЙЛОВИЧ


Розглянувши вимоги про усунення порушення що до рішення визначення переможцем ФОП КУДРЯШОВ ЄВГЕН МИХАЙЛОВИЧ
Вирішила:
1) Надати роз’яснення на звернення учасника спрощеної закупівлі від Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "Стратегія"

Роз’яснення

Розглянувши Вашу вимогу, замовником повторно переглянуто рішення про визначення переможцем закупівлі ФОП Кудряшов Є.М.
1.Згідно вимог пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації, учасники мали надати «довідку у довільній формі про те, чи використовує Учасник у своїй діяльності печатку (якщо не використовує, то відколи і цим це підтверджується), із зазначенням переліку документів, на які (у випадку використання) проставляється відбиток його печатки». ФОП Кудряшов Є.М. у складі своєї пропозиції надав «Довідку про використання печатки» Вих. №23/28.05 від 28.05.2020р., в якій надається інформація про використання печатки у діяльності підприємства. Враховуючи вимоги статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо принципів здійснення закупівель, формальними (несуттєвими) вважаються інші технічні помилки в тендерної пропозиції Учасника, якщо вони не впливають на зміст тендерної пропозиції та на прийняття рішення щодо відповідності Учасника умовам тендерної документації. Не зазначення переліку документів, на які проставляється відбиток печатки, є формальною (несуттєвою) помилкою, що не впливають на зміст пропозиції.
2.Автомобіль MAZDA АН2919СМ, згідно свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, є власністю головного інженера підприємства Крячек О.М., що згідно «Довідки про працівників» Вих. №8/28.05 від 28.05.2020р. буде безпосередньо задіяний до виконання робіт. У складі пропозиції ФОП Кудряшов Є.М. було надано інформацію, щодо права власності на автомобіль HYUNDAI ACCENT АН8344КВ, власником якого є безпосередньо Кудряшов Є.М. Кваліфікаційними критеріями тендерної документації не було встановлено кількість автомобілів, що мають входити до матеріально-технічної бази учасника.
3. Відповідно до частини 7 Ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Замовником було перевірено надану інформацію щодо наявності досвіду виконання технічного нагляду учасником ФОП Кудряшов Є.М. У відкритому реєстрі дозвільних документів на офіційному сайті Державної архітектурно-будівельної інспекції України знаходиться інформація щодо сертифікату готовності до експлуатації об’єкту, вказаного в «Довідці про аналогічні договори» Вих. №33/28.05 від 28.05.2020р. (№ у реєстрі дозвільних документів ІУ 163182190749). Крім того, відгук від попереднього замовника містить інформацію щодо повного виконання договору.
На підставі вищевикладеного, вважаю, підстави для скасування рішенням про визначення переможцем ФОП Кудряшов Є.М. відсутні.
Також, слід зазначити, що під час проведення тендерних закупівель, замовник керується Законом України «Про публічні закупівлі», та діє відповідно до основних принципів здійснення закупівель, а саме добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.

2. Забезпечити оприлюднення роз’яснення, у вигляді даного протоколу, на звернення Учасника: Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "Стратегія" , через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 14 Закону.

Уповноважена особа «Пігарєва О.Б.»

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 червня 2020 14:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП КУДРЯШОВ ЄВГЕН МИХАЙЛОВИЧ 95 000,00
UAH з ПДВ
95 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "Стратегія" 115 000,00
UAH з ПДВ
115 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 червня 2020 15:04
Електронний підпис
29 травня 2020 09:30
Електронний підпис
29 травня 2020 09:30
Проект договору.pdf
29 травня 2020 09:30
Підтвердження досвіду.pdf
29 травня 2020 09:30
НАКАЗ 2019.pdf
29 травня 2020 09:30
Копія паспорта.pdf
29 травня 2020 09:30
Копія ІПН.pdf
29 травня 2020 09:30
Довідка щодо витрат.pdf
29 травня 2020 09:30
Довідка про Ст.17..pdf
29 травня 2020 09:30
Витяг Document_USR_1006570479.pdf
29 травня 2020 09:30
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

29 травня 2020 16:32
Електронний підпис
29 травня 2020 16:23
Статут завірено.pdf
29 травня 2020 16:23
Статут.PDF
29 травня 2020 16:23
Проект договору.pdf
29 травня 2020 16:23
Тендерна пропозиція.pdf
29 травня 2020 16:23
Рішення участника 01-29.pdf
29 травня 2020 16:23
Повірка Колесо.pdf
29 травня 2020 16:23
Наказ Хоменко.pdf
29 травня 2020 16:23
Наказ Волков.pdf
29 травня 2020 16:23
Наказ Богданов.pdf
29 травня 2020 16:23
Повірка Нівелір.pdf
29 травня 2020 16:23
Наказ 2к на директора.pdf
29 травня 2020 16:22
АВК-5 договір завірено.pdf
29 травня 2020 16:22
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
29 травня 2020 16:22
Виписка з ЄДР завірено.pdf
29 травня 2020 16:22
АВК-5 Ліцензія.pdf
29 травня 2020 16:22
АВК-5 Договір.pdf
29 травня 2020 16:22
Витяг з реєстру ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КУДРЯШОВ ЄВГЕН МИХАЙЛОВИЧ

Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "Стратегія"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП КУДРЯШОВ ЄВГЕН МИХАЙЛОВИЧ
#2658010178
Переможець 95 000,00
UAH з ПДВ
02 червня 2020 14:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 червня 2020 14:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП КУДРЯШОВ ЄВГЕН МИХАЙЛОВИЧ
#2658010178
95 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2022 13:30
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2021 10:44
додаткова угода (4).PDF зміни до договору
30 березня 2021 10:41
Електронний підпис зміни до договору
10 березня 2021 13:42
Протокольне рішення уповноваженої особи( виправлення помилки).pdf зміни до договору
10 березня 2021 13:40
Електронний підпис зміни до договору
03 березня 2021 11:51
додаткова тех нагляд (Кудряшов).pdf зміни до договору
03 березня 2021 11:49
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 16:19
Додаткова угода№2 від 24.12.2020р. до договору №65-20 від 12.06.2020р..pdf зміни до договору
24 грудня 2020 16:15
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 15:48
Додаткова угода№2 від 24.12.2020р. до договору №65-20 від 12.06.2020р..pdf зміни до договору
24 грудня 2020 15:45
Електронний підпис зміни до договору
12 листопада 2020 13:45
Дод. угода.PDF зміни до договору
12 листопада 2020 13:38
Електронний підпис укладений
12 червня 2020 09:10
Дог. №65.PDF укладений
12 червня 2020 09:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 65-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг згідно предмета договора. п. 5.1. викладено в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 65-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін у полє "Редагувати інформацію в договорі"
Номер договору про закупівлю: 65-20
Договір:
Номер додаткової угоди: внесення змін до договору
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни до п. 2.1 договору , викласти план-графік відвідувань об'єкту апеціалістами технічного нагляду у новій редакції ( додається)
Номер договору про закупівлю: 65-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічних (механічних) помилок, допущених при заповненні даних у додаткової угоді №3 до закупівлі за ДК 021:2015: 71520000-9 — «Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт» на об’єкті: Комунальний заклад «Донецький академічний обласний драматичний театр (м. Маріуполь)», а саме виправити у тексті повідомлення номер пункту що до внесення змін.(додається)
Номер договору про закупівлю: 65-20
Договір:
Номер додаткової угоди: протокол № 53\03-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.( зміни до додатку 3 до договору"План-графік відвідувань об'єкту спецалістами технічного нагляду"
Номер договору про закупівлю: 65-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 червня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 95 000,00
UAH