Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 34350000-5 – Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (зимові автомобільні шини)
Очікувана вартість
164 300,00 UAH
UA-2020-05-19-005615-c 20fc8d5d63294ef480c38a1ab822c7a6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Сольська

+380512531893 tender@mk.npu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Національної поліції в Миколаївській області
Код ЄДРПОУ: 40108735
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Декабристів,5
Контактна особа: Оксана Сольська
+380512531893
tender@mk.npu.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 травня 2020 16:41
Звернення за роз’ясненнями: до 25 травня 2020 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 червня 2020 08:00
Початок аукціону: 05 червня 2020 14:58
Очікувана вартість: 164 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 821,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
112 штуки
зимові автомобільні шини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул.Маршала Василевського,63
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 34350000-5 — Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється в безготівковій формі в національній валюті шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Продавця згідно наданих накладних та рахунків протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати отримання Товару. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 травня 2020 15:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 15:45
перелік змін.docx
22 травня 2020 15:45
додаток 2 (тех.завдання)-нова редакція.docx
21 травня 2020 17:40
перелік змін.docx
19 травня 2020 16:41
додаток3 - ст.16, 17,перелік.docx
19 травня 2020 16:41
Додаток 4 (проект договору).doc
19 травня 2020 16:41
додаток 6.docx
19 травня 2020 16:41
додаток 1-пропозиція.doc
19 травня 2020 16:41
ТД.doc
19 травня 2020 16:41
додаток 5.docx
22 травня 2020 15:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2020 17:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 травня 2020 16:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 15:45
перелік змін.docx
22 травня 2020 15:45
додаток 2 (тех.завдання)-нова редакція.docx
21 травня 2020 17:40
додаток 2 (тех.завдання)-нова редакція.docx
19 травня 2020 16:41
додаток 2 (тех.завдання).docx
21 травня 2020 17:40
перелік змін.docx
19 травня 2020 16:41
додаток3 - ст.16, 17,перелік.docx
19 травня 2020 16:41
Додаток 4 (проект договору).doc
19 травня 2020 16:41
додаток 6.docx
19 травня 2020 16:41
додаток 1-пропозиція.doc
19 травня 2020 16:41
ТД.doc
19 травня 2020 16:41
додаток 5.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні вимоги
Дата подання: 19 травня 2020 16:51
Дата відповіді: 21 травня 2020 17:37
Шановний Замовнику! У технічних вимогах вказано, що товар має бути виготослений не раніше 2020 року. Надайте, будь ласка, пояснення на підставі чого висувається така вимога? Адже шини - це не продукт швидкого псування, вони вважаються новими протягом трьох років з дати виробництва (відповідно до гарантійних термінів). Навіть якщо їх купують безпосередньо у виробника з заводу, вони можуть бути як мінімум минулорічні. Тож така вимога до терміну виробництва являється необгрунтованою. Просимо внести зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! ГУНП в Миколаївській області є територіальним органом Національної поліції та, згідно із законодавством України, реалізовує повноваження Національної поліції на території Миколаївської області – служить суспільству шляхом забезпечення охорони прав і свобод людини, протидії злочинності, підтримання публічної безпеки і порядку.
Для забезпечення безперервного та цілодобового виконання своїх завдань для співробітників поліції необхідно максимально організувати належні та безпечні умови несення служби для уникнення можливих надзвичайних ситуацій та у кінцевому результаті спричинення збитків державному майну, життю та здоров'ю людей.
3 огляду на викладене, безпека співробітників є одним з основних критеріїв при організації проведення закупівель товарів, робіт та послуг.
За одностайним поглядом представників галузі у сфері виробництва автомобільних шин без експлуатації нові шини зберігають початкові технічні характеристики протягом не менше трьох років, але лише при правильному їх зберіганні (в вертикальному або горизонтальному положенні в залежності від того з дисками зберігати шини чи ні), при наявності в складському приміщенні відповідних температурного діапазону, вологості, світла. У складському приміщенні не повинно бути пристроїв, що виробляють озон, наприклад флуоресцентних та ртутних ламп, високовольтного електрообладнання, електродвигунів та інших електроприладів, які можуть іскрити і спричиняти повільні дугові розряди, забезпечити уникнення від деформації шин тощо.
На момент здійснення закупівлі перевірити умови зберігання автомобільних шин не надається можливим, а тому з урахуванням, що процедуру закупівлі зимових шин ми оголосили в травні (ІІ квартал 2020 року), строк поставки товарів (згідно тендерної документації)- з дати укладання договору до 30.09.2020 (ІІІ квартал 2020 року), така вимога до терміну виробництва є обґрунтованою.
Крім цього, не доведено та документально не підтверджено, яким чином наведені вище умови тендерної документації порушують права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, та позбавляють можливості подати тендерну пропозицію через наявні умови тендерної документації.
Технічні вимоги
Дата подання: 21 травня 2020 11:01
Дата відповіді: 22 травня 2020 15:37
Шановний замовнику! Просимо Вас переглянути технічні вимоги щодо предмета закупівлі та внести відповідні зміни в тендерну документацію, а саме: - позиція 2 195/65R15 91 V - 50 шт. Зимовим шинам в даному розмірі притаманні індекси навантаження та швидкості 91 T. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації. - позиція 3 185/60R15 84Н - 4 шт. Зимовим шинам в даному розмірі притаманні індекси навантаження та швидкості 84 T. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-19-005615-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАРАСКА ЯРОСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3478601317
Дата подання: 20 травня 2020 23:49
Усунути дискримінаційні вимоги
Принцип недискримінації учасників закріплений у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). У ст. 5 Закону прямо передбачається, що замовники забезпечують вільний доступ всіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом, та не можуть встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Заборону на включення до тендерної документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, містить ст. 22 Закону.
 Оскільки Замовник є місцевим органом виконавчої влади і входить до системи органів виконавчої влади, а члени тендерного комітету Замовника є посадовими особами, вони зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Такий правовий порядок прийняття рішень посадовими особами органів державної влади закріплений у статті 19 Конституції України, що є нормою прямої дії.
Просимо усунути дискримінаційні вимоги в тендерній документації. А саме, вимога щодо поставки товару протягом 5 (п’яти) календарних днів з дати укладання договору є діскримінаційною, оскільки шини це нешвидкопсуючі продукти та враховуючи велику територію України обмежує коло учасників, які розташовані на заході та півночі  України і через погодні умови та карантин можуть не виконати її вчасно. Ми є потенційним учасником, с багаторічним досвідом роботи і ця вимога порушує наші права як потенційного Учасника. Крім того, неможливо передбачити реальну дату укладання договору і тому — це пряма дискримінаційна умова, адже поставити продукцію в такий короткий термін може лише той постачальник, у якого вона вже є в наявності і склади знаходяться в даному регіоні. Тільки постачальник, який вже заздалегідь знає про обсяги закупівлі (до оприлюднення тендерної документації), закуповує необхідну продукцію та має можливість поставити її вчасно. 
Таким чином, вище зазначена вимога щодо терміну поставки 5 календарних днів  з дати укладання договору є обмежуючою та дискримінаційною і порушують принципи закупівлі, визначені ЗУ “Про публічні закупівлі”.
В підтвердження цього    є позиція  Антимонопольного комітету, що встановлення таких вимог замовником, як  строк поставки товару в тендерній документації,  є дискримінацією по відношенню до інших учасників процедури закупівлі, та   зобов’язує замовника внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Враховуючи вищезазначене, просимо внести зміни до ТД, змінивши термін поставки на 7 робочих днів з ДНЯ ОТРИМАННЯ ЗАЯВКИ від Замовника, а не з дати укладання договору, яку взагалі не можливо передбачити, оскільки у випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
У разі ігнорування Вами нашого звернення, ми змушені будемо  відправити скаргу  до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 травня 2020 17:44
Шановний Учаснику! В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 червня 2020 15:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДНІПРОШИНА" 107 040,00
UAH з ПДВ
107 040,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА" 116 150,88
UAH з ПДВ
116 150,88
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Авторинок на Кільцевій 120 690,00
UAH з ПДВ
120 690,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВЕКТОР-2018" 148 140,00
UAH з ПДВ
139 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АСКАНІЯ АВТО" 147 180,00
UAH з ПДВ
142 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 червня 2020 10:15
Електронний підпис
16 червня 2020 10:15
Dovidka_20154639200260848004.pdf
16 червня 2020 10:15
Dovidka_20154639200260848004.pdf.p7s
10 червня 2020 17:04
Електронний підпис
10 червня 2020 17:03
Цінова пропозиція.PDF
29 травня 2020 11:43
Електронний підпис
28 травня 2020 21:30
Цінова пропозиція.PDF
28 травня 2020 21:30
Устав.pdf
28 травня 2020 21:30
Тех.вимоги.PDF
28 травня 2020 21:30
Сертифікати.PDF
28 травня 2020 21:30
Реєстр.PDF
28 травня 2020 21:30
Проект договору.PDF
28 травня 2020 21:30
Порівняльна таблиця.PDF
28 травня 2020 21:30
ОПИСЬ К УСТАВУ.pdf
28 травня 2020 21:30
НАКЛАДНІ + ДОРУЧЕННЯ.pdf
28 травня 2020 21:30
Лист-згода.PDF
28 травня 2020 21:30
Лист-відгук.pdf
28 травня 2020 21:30
Лист подяка.pdf
28 травня 2020 21:30
Копія вик. договору.PDF
28 травня 2020 21:30
Довідка СТ.17.PDF
28 травня 2020 21:30
Гар.лист.PDF
28 травня 2020 21:30
Гар.лист 3.PDF
28 травня 2020 21:30
Гар.лист 2.PDF
28 травня 2020 21:30
ВН ПН.PDF
28 травня 2020 21:30
Витяг ПДВ.PDF
28 травня 2020 21:30
Вик.договір Ощадбанк.PDF

Публічні документи

03 червня 2020 23:20
Електронний підпис
03 червня 2020 23:18
13. Реєстр.pdf.p7s.pdf
03 червня 2020 23:18
13. Реєстр.pdf.p7s
03 червня 2020 23:18
10. Походження товару.pdf.p7s
03 червня 2020 23:18
13. Серт ViaMaggiore.pdf.p7s
03 червня 2020 23:18
13. Серт ViaMaggiore.p7s.pdf
03 червня 2020 23:18
13. Серт SNOWGARD.pdf.p7s
03 червня 2020 23:18
13. Серт SNOWGARD.p7s.pdf
03 червня 2020 23:18
13. Серт HANKOOK.p7s.jpg
03 червня 2020 23:18
13. Серт HANKOOK.jpg.p7s
03 червня 2020 23:18
12. Пропозиція.pdf.p7s.pdf
03 червня 2020 23:18
12. Пропозиція.pdf.p7s
03 червня 2020 23:18
11. Аналог досвід.pdf.p7s.pdf
03 червня 2020 23:18
11. Аналог досвід.pdf.p7s
03 червня 2020 23:18
10 Техн частина.pdf.p7s.pdf
03 червня 2020 23:18
10 Техн частина.pdf.p7s
03 червня 2020 23:18
9 Відомості_Ліцензія.pdf.p7s
03 червня 2020 23:18
8 СТ 17.pdf.p7s.pdf
03 червня 2020 23:18
8 СТ 17.pdf.p7s
03 червня 2020 23:18
7. Проект договору.pdf.p7s.pdf
03 червня 2020 23:18
7. Проект договору.pdf.p7s
03 червня 2020 23:18
6. Витрати.pdf.p7s.pdf
03 червня 2020 23:18
6. Витрати.pdf.p7s
03 червня 2020 23:18
5. Довкілля.pdf.p7s.pdf
03 червня 2020 23:18
5. Довкілля.pdf.p7s
03 червня 2020 23:18
4. Ненадання.pdf.p7s.pdf
03 червня 2020 23:18
4. Ненадання.pdf.p7s
03 червня 2020 23:18
3. Витяг ПДВ.pdf.p7s.pdf
03 червня 2020 23:18
3. Витяг ПДВ.pdf.p7s
03 червня 2020 23:18
1. Протокол, Наказ.pdf.p7s.pdf
03 червня 2020 23:18
1. Протокол, Наказ.pdf.p7s

Публічні документи

29 травня 2020 14:43
Електронний підпис
29 травня 2020 14:42
Сертифікати.pdf
29 травня 2020 14:42
Реестр.pdf
29 травня 2020 14:42
Загальне.pdf
29 травня 2020 14:42
3.8.Довідка Витяг ПДВ.pdf
29 травня 2020 14:42
3.4.Код Шевченко.pdf
29 травня 2020 14:42
3.3.Статут з описом 2019.pdf
29 травня 2020 14:42
3.2.Витяг ПДВ 2018.pdf

Публічні документи

02 червня 2020 08:49
Електронний підпис
02 червня 2020 08:47
28. Дов.про ЕЦП.pdf
02 червня 2020 08:47
24. Дов. щодо ліцензії.pdf
02 червня 2020 08:47
19.витяг_ПДВ.pdf
02 червня 2020 08:47
18. ОПИС.pdf
02 червня 2020 08:47
17. Статут.pdf
02 червня 2020 08:47
3. Порівняльна таблиця.pdf
02 червня 2020 08:47
1. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

03 червня 2020 17:39
Електронний підпис
03 червня 2020 17:35
Реєстр.pdf
03 червня 2020 17:35
Згода.pdf
03 червня 2020 17:35
Витяг 19 02 20.pdf
03 червня 2020 17:35
Сертифікат Orium.pdf
03 червня 2020 17:35
Гарантійний лист.pdf
03 червня 2020 17:35
Лист СЕПРОшина.PDF
03 червня 2020 17:35
Захист довкілля.pdf
03 червня 2020 17:35
Відомості з ЕДРПОУ.pdf
03 червня 2020 17:35
Паспорт Коваленко0001.PDF
03 червня 2020 17:35
Паспорт і ІНН Рибалка.PDF
03 червня 2020 17:35
Довіреність.PDF
03 червня 2020 17:35
Протокол зборів.PDF
03 червня 2020 17:35
додаток 6.pdf
03 червня 2020 17:35
Вытяг с реестра НДС.pdf
03 червня 2020 17:35
СВІДОЦТВО с печаттю.PDF
03 червня 2020 17:35
ПДВ.PDF
03 червня 2020 17:35
Статут.pdf
03 червня 2020 17:35
додаток 2.pdf
03 червня 2020 17:35
Тендерна пропозиція.pdf
03 червня 2020 17:35
довідка ст 17 2.pdf
03 червня 2020 17:35
довідка ст 17.pdf
03 червня 2020 17:35
Листи відгуки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДНІПРОШИНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА"

ТОВ Авторинок на Кільцевій

ТОВ "ВЕКТОР-2018"

ТОВ "АСКАНІЯ АВТО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДНІПРОШИНА"
#41676522
Переможець 107 040,00
UAH з ПДВ
10 червня 2020 14:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 червня 2020 14:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДНІПРОШИНА"
#41676522
107 040,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 11:41
Електронний підпис укладений
22 червня 2020 17:14
договір396 від 22.06.2020.pdf укладений
22 червня 2020 17:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 107 040,00
UAH (в тому числі ПДВ 17 840,00 UAH)