Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання
Очікувана вартість
9 000,00 UAH
UA-2020-05-19-005594-c a05f02ca79a54224ad7bb2090861bf63
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Хома

+380985842325 homairina113@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління виконавчої дирекції фонду соціального страхування України в Тернопільській області
Код ЄДРПОУ: 41312751
Місцезнаходження: 46006, Україна , Тернопільська обл., м. Тернопіль, вул. Микулинецька, 3 А
Контактна особа: Ірина Хома
+380985842325
homairina113@gmail.com
Категорія: Орган соціального страхування

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 травня 2020 16:39
Звернення за роз’ясненнями: до 25 травня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 червня 2020 10:00
Очікувана вартість: 9 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 90,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання (Послуги з прибирання приміщення Кременецького відділе управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 47003, Україна, Тернопільська область, місто Кременець, вул. Драгоманова, 9А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 червня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Інша подія мається на увазі акт приймання-передачі наданих послуг підписаний Сторонами договору Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 травня 2020 10:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 10:12
Оголошення послуг з прибирання зміна.doc
22 травня 2020 10:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 травня 2020 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 10:12
Оголошення послуг з прибирання зміна.doc
19 травня 2020 16:39
Оголошення послуг з прибирання.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення
Дата подання: 21 травня 2020 17:51
Дата відповіді: 22 травня 2020 10:10
Учасник надає щоденні послуги з прибирання в підтримуючому режимі впродовж робочого дня.Тобто прибиральниця повинна знаходитись у приміщенні повний робочий день. Беручі до уваги таку вимогу та очікувану вартість закупівлі, можна зробити висновок, що для Вас мінімальна заробітна плата для працівника становить близько 600 гривень (враховуючи. що Учасник надає послуги інструментом, спеціалізованим обладнанням, приладами і устаткуванням за власний рахунок та забезпечує форою). Ви знущаєтесь????????
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякую за слушне уточнення, малось на увазі прибирання у зручний для Учасника час, але виключно в робочі години Кременецького відділення управління Фонду соціального страхування України в Тернопільській області. Тобто, працівник прийшов у зручний час , надав послуги з прибирання (передбачені закупівлею) і може займатись іншими справами на інших об"єктах, крім випадків (особливих обставин). Ще раз прошу вибачення за некоректне формулювання в цій частині, однак, сума закупівлі - незмінна. Змінену документацію завантажено.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій