Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбук)
Очікувана вартість
39 000,00 UAH
UA-2020-05-19-005137-c ad92dc3cf5ca4bfb881c432e66279c5d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Болюта Надія

+380679891641 tendep_zp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЗАПОРІЗЬКА СПЕЦІАЛЬНА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА-ІНТЕРНАТ № 1 " ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 20511659
Місцезнаходження: 69096, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Котельникова, буд. 16
Контактна особа: Болюта Надія
+380679891641
tendep_zp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 травня 2020 16:00
Звернення за роз’ясненнями: до 25 травня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 травня 2020 12:00
Очікувана вартість: 39 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 195,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Категорія замовника: підприємства, установи , організації, зазначені у пункті 3 частини першої статі 2 Закону України "Про публічні закупівлі".
Місцезнаходження: 69096, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Котельникова, 16
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69096, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул. Котельникова,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2020  —  31 липня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 травня 2020 16:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 травня 2020 16:00
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
19 травня 2020 16:00
ОГОЛОШЕННЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-19-005137-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 20 травня 2020 10:44
1
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону.
Звертаємо Вашу увагу, що надання копії діючого договору про співпрацю з існуючими сервісними центрами в м. Запоріжжя є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання копії діючого договору про співпрацю з існуючими сервісними центрами в м. Запоріжжя обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із сервісними центрами та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
У разі не зміни вимог до учасників, є підстави вважати, що дана вимога була прописана під конкретного учасника з м. Запоріжжя, що є прямим порушенням Ст. 5 Закону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 травня 2020 11:31
Шановний скаржник
Комунальним закладом «Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат № 1» Запорізької обласної ради уважно розглянуто Вашу вимогу щодо дискримінаційних вимог, на Вашу думку в Оголошені про проведення допорогової закупівлі в вимогах замовника, щодо інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики, опис предмета закупівлі існує вимоги які обмежують коло можливих учасників закупівлі лише тими, що не мають безпосередні правовідносини із сервісними центрами та дискримінує потенційних учасників, а також, нібито некваліфікованими або такими, що умисно направлені на дискваліфікацію учасника.
За результатами розгляду повідомляємо. У м. Запоріжжі існують в достатній кількості сервісні центри усіх відомих виробників ноутбуків які представлені на ринку України.
У звернені відсутні підстави неможливості укладення учасником договорів з сервісними центрами.
Підстави для змін до Оголошення про проведення допорогової закупівлі відсутні..

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 травня 2020 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Лібра-Лайн" 39 000,00
UAH з ПДВ
39 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 травня 2020 09:12
Техніч.характеристики.pdf
26 травня 2020 09:12
Статут_1.pdf
26 травня 2020 09:12
Копія Витягу ПДВ.pdf
26 травня 2020 09:12
Гарант.лист СЦ.pdf
26 травня 2020 09:12
Гаран.лист договір.pdf
26 травня 2020 09:12
Відгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Лібра-Лайн"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Лібра-Лайн"
#30293779
Переможець 39 000,00
UAH з ПДВ
28 травня 2020 15:57

Документи

28 травня 2020 15:57
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 травня 2020 15:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Лібра-Лайн"
#30293779
39 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 травня 2020 15:57
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2020 13:15
Електронний підпис укладений
12 червня 2020 13:42
Договір.pdf укладений
12 червня 2020 13:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 39 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 6 500,00 UAH)