Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - "90430000-0 Послуги з відведення стічних вод", "Послуги з централізованого водовідведення за адресою: м. Курахове, вул. Пушкіна, буд. 17"
Очікувана вартість
1 730,25 UAH
UA-2020-05-19-005108-c 5417370d395b4ac0a246377d9ca18538
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Волобоєва

+380975641903 aho212@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 травня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДПС У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 43142826
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Італійська, буд. 59
Контактна особа: Олена Волобоєва
+380975641903
aho212@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90430000-0: Послуги з відведення стічних вод


Послуги з централізованого водовідведення за адресою: м. Курахове, вул. Пушкіна, буд. 17
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
112.5 метр кубічний
ДК 021:2015 - "90430000-0 Послуги з відведення стічних вод", "Послуги з централізованого водовідведення за адресою: м. Курахове, вул. Пушкіна, буд. 17"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85612, Україна, Донецька область, м. Курахове, вул. Пушкіна, буд. 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90430000-0 — Послуги з відведення стічних вод

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

19 травня 2020 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА СЛУЖБА ЄДИНОГО ЗАМОВНИКА" КУРАХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
#32371188
Переможець 1 730,25
UAH з ПДВ
19 травня 2020 15:58

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 09:53
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 18:05
д.уг до договору 12-20-В.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 18:04
Електронний підпис укладений
19 травня 2020 16:09
ДОГОВОР№12-20.pdf укладений
19 травня 2020 16:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 12-20/В
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 773,00
UAH (в тому числі ПДВ 295,50 UAH)