Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 32354000-9 ДК 021:2015 “Плівки”; код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» – 40979 НК 024:2019 “Медична рентгенівська плівка, екран“ (Плівки (рентгенологічна та флюорографічна плівки медичні; проявник та фіксаж))
Очікувана вартість
158 422,00 UAH
UA-2020-05-19-004968-c ● d7754e1f76bf492c94b9beb464154cff
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІКАРНЯ №1" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42788614 |
Місцезнаходження: | 10002, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, буд. 70 |
Контактна особа: |
Тетяна Тетяна +380412345497 buh_cml1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 травня 2020 15:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 червня 2020 15:16 |
Початок аукціону: | 03 червня 2020 12:00 |
Очікувана вартість: | 158 422,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 380,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32350000-1: Частини до аудіо- та відеообладнання
Плівки (рентгенологічна та флюорографічна плівки медичні; проявник та фіксаж)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
149 одиниця
Плівки (рентгенологічна та флюорографічна плівки медичні; проявник та фіксаж)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10002, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. В. Бердичівська, 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
03 червня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32354000-9 — Плівки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 травня 2020 15:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 травня 2020 15:18 |
Протокол №3а скан.pdf | |
22 травня 2020 15:18 |
Оголошення нова редакція.doc | |
22 травня 2020 15:18 |
Протокол №4а.pdf | |
19 травня 2020 15:47 |
Проект Договору. плівки.doc |
22 травня 2020 15:23 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 травня 2020 15:18 |
Протокол №3а скан.pdf
|
|||
22 травня 2020 15:18 |
Оголошення нова редакція.doc
|
|||
22 травня 2020 15:18 |
Протокол №4а.pdf
|
|||
19 травня 2020 15:47 |
Проект Договору. плівки.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо зміни умов в ТД
Дата подання: 22 травня 2020 09:24
Дата відповіді: 22 травня 2020 14:47
Шановний Замовнику!
Одним з принципів публічних закупівель згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), є, серед іншого, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів, недискримінація учасників.
В той же час Тендерна документація містить вимогу, згідно якої «Постачальник на вимогу замовника повинен за власні кошти поставити по одному зразку товари та сертифікати на нього. У разі невідповідності якості зразків товару наданих постачальником, замовник має право відмовити в продовженні співробітництва».
Відзначимо, що, з одного боку, дана вимога досить неконкретизована, а приймаючи до уваги те, що Закон не лише не врегульовує питання передачі зразків продукції для апробації під час проведення електроних торгів, а взагалі не передбачає таких дій (процедури), оскільки сама тендерна пропозиція подається НАГОЛОШУЕМО: в електронному вигляді через електронну систему закупівель, а за процедурою електроних торгів здійснюється розгляд та оцінка власне тієї ж тендерної пропозиції - це призводить до можливості довільного, в т.ч. хибного, трактування зазначеної вимоги при оцінці тендерної пропозиції в даній Процедурі закупівлі.
Так, зокрема: на законодавчому рівні не встановлено порядку передачі таких зразків, зокрема, щодо документального оформлення такої передачі; не встановлено методології (методики, інструментарію тощо) та/або критеріїв, за якими буде проводитись апробація, а так само не встановлено наслідків проведення апробації, в т.ч. чи впливають будь-яким чином результати такої апробації на відповідність пропозиції учасника.
З огляду на викладене вище, вимога, викладена в Тендерній документації, є абсолютно невиваженою та зайвою, з одного боку, а з іншого – така умова є дискримінаційною по своїй суті.
З урахуванням вищенаведеного, з метою приведення документації у відповідність до вимог чинного законодавства та усунення вимог, що призводять до непрозорості та упередженості при оцінці пропозицій конкурсних торгів, дискримінації учасників, як зазначено вище, просимо виключити із Тендерної документації данну вимогу, а саме: «Постачальник на вимогу замовника повинен за власні кошти поставити по одному зразку товари та сертифікати на нього. У разі невідповідності якості зразків товару наданих постачальником, замовник має право відмовити в продовженні співробітництва, як таку, що містить необґрунтовані та дискримінаційні вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: ПРОТОКОЛ
ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ
«22 травня» 2020 р. № 3а «Житомир»
1. Враховуючи статті 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Положення про уповноважену особу, що затверджене рішенням КП “Лікарня №1” ЖМР від 17.04.2020 №58а.
Відповідно до абз. 5 ч. 7 ст. 14 Закону, замовник має право з власної ініціативи внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі, але до початку строку подання пропозицій. У зв’язку з необхідністю внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 32354000-9 ДК 021:2015 “Плівки”; код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» – 40979 НК 024:2019 “Медична рентгенівська плівка, екран“ (Плівки (рентгенологічна та флюорографічна плівки медичні; проявник та фіксаж))
ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі (додається), а також документи щодо закупівлі затвердити в новій редакції. В частині оголошення (Додаток №7 «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження) виключити пункт 11:
“Постачальник на вимогу замовника повинен за власні кошти поставити по одному зразку товари та сертифікати на нього. У разі невідповідності якості зразків товару наданих постачальником, замовник має право відмовити в продовженні співробітництва. Залишаємо за собою право вибору кращого з запропонованих товарів.”.
2. Зміни, що вносяться замовником, розмістити та відобразити в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції документів, у порядку, передбаченому в ст. 10 Закону.
Уповноважена особа, Кондратюк Н.В.
ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ
«22 травня» 2020 р. № 3а «Житомир»
1. Враховуючи статті 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Положення про уповноважену особу, що затверджене рішенням КП “Лікарня №1” ЖМР від 17.04.2020 №58а.
Відповідно до абз. 5 ч. 7 ст. 14 Закону, замовник має право з власної ініціативи внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі, але до початку строку подання пропозицій. У зв’язку з необхідністю внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 32354000-9 ДК 021:2015 “Плівки”; код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» – 40979 НК 024:2019 “Медична рентгенівська плівка, екран“ (Плівки (рентгенологічна та флюорографічна плівки медичні; проявник та фіксаж))
ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі (додається), а також документи щодо закупівлі затвердити в новій редакції. В частині оголошення (Додаток №7 «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження) виключити пункт 11:
“Постачальник на вимогу замовника повинен за власні кошти поставити по одному зразку товари та сертифікати на нього. У разі невідповідності якості зразків товару наданих постачальником, замовник має право відмовити в продовженні співробітництва. Залишаємо за собою право вибору кращого з запропонованих товарів.”.
2. Зміни, що вносяться замовником, розмістити та відобразити в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції документів, у порядку, передбаченому в ст. 10 Закону.
Уповноважена особа, Кондратюк Н.В.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-19-004968-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:42744598
Дата подання: 22 травня 2020 09:27
Вимога щодо змін в ТД
Шановний Замовнику!
Одним з принципів публічних закупівель згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), є, серед іншого, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів, недискримінація учасників.
В той же час Тендерна документація містить вимогу, згідно якої «Постачальник на вимогу замовника повинен за власні кошти поставити по одному зразку товари та сертифікати на нього. У разі невідповідності якості зразків товару наданих постачальником, замовник має право відмовити в продовженні співробітництва».
Відзначимо, що, з одного боку, дана вимога досить неконкретизована, а приймаючи до уваги те, що Закон не лише не врегульовує питання передачі зразків продукції для апробації під час проведення електроних торгів, а взагалі не передбачає таких дій (процедури), оскільки сама тендерна пропозиція подається НАГОЛОШУЕМО: в електронному вигляді через електронну систему закупівель, а за процедурою електроних торгів здійснюється розгляд та оцінка власне тієї ж тендерної пропозиції - це призводить до можливості довільного, в т.ч. хибного, трактування зазначеної вимоги при оцінці тендерної пропозиції в даній Процедурі закупівлі.
Так, зокрема: на законодавчому рівні не встановлено порядку передачі таких зразків, зокрема, щодо документального оформлення такої передачі; не встановлено методології (методики, інструментарію тощо) та/або критеріїв, за якими буде проводитись апробація, а так само не встановлено наслідків проведення апробації, в т.ч. чи впливають будь-яким чином результати такої апробації на відповідність пропозиції учасника.
З огляду на викладене вище, вимога, викладена в Тендерній документації, є абсолютно невиваженою та зайвою, з одного боку, а з іншого – така умова є дискримінаційною по своїй суті.
З урахуванням вищенаведеного, з метою приведення документації у відповідність до вимог чинного законодавства та усунення вимог, що призводять до непрозорості та упередженості при оцінці пропозицій конкурсних торгів, дискримінації учасників, як зазначено вище, просимо виключити із Тендерної документації данну вимогу, а саме: «Постачальник на вимогу замовника повинен за власні кошти поставити по одному зразку товари та сертифікати на нього. У разі невідповідності якості зразків товару наданих постачальником, замовник має право відмовити в продовженні співробітництва, як таку, що містить необґрунтовані та дискримінаційні вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Одним з принципів публічних закупівель згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), є, серед іншого, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів, недискримінація учасників.
В той же час Тендерна документація містить вимогу, згідно якої «Постачальник на вимогу замовника повинен за власні кошти поставити по одному зразку товари та сертифікати на нього. У разі невідповідності якості зразків товару наданих постачальником, замовник має право відмовити в продовженні співробітництва».
Відзначимо, що, з одного боку, дана вимога досить неконкретизована, а приймаючи до уваги те, що Закон не лише не врегульовує питання передачі зразків продукції для апробації під час проведення електроних торгів, а взагалі не передбачає таких дій (процедури), оскільки сама тендерна пропозиція подається НАГОЛОШУЕМО: в електронному вигляді через електронну систему закупівель, а за процедурою електроних торгів здійснюється розгляд та оцінка власне тієї ж тендерної пропозиції - це призводить до можливості довільного, в т.ч. хибного, трактування зазначеної вимоги при оцінці тендерної пропозиції в даній Процедурі закупівлі.
Так, зокрема: на законодавчому рівні не встановлено порядку передачі таких зразків, зокрема, щодо документального оформлення такої передачі; не встановлено методології (методики, інструментарію тощо) та/або критеріїв, за якими буде проводитись апробація, а так само не встановлено наслідків проведення апробації, в т.ч. чи впливають будь-яким чином результати такої апробації на відповідність пропозиції учасника.
З огляду на викладене вище, вимога, викладена в Тендерній документації, є абсолютно невиваженою та зайвою, з одного боку, а з іншого – така умова є дискримінаційною по своїй суті.
З урахуванням вищенаведеного, з метою приведення документації у відповідність до вимог чинного законодавства та усунення вимог, що призводять до непрозорості та упередженості при оцінці пропозицій конкурсних торгів, дискримінації учасників, як зазначено вище, просимо виключити із Тендерної документації данну вимогу, а саме: «Постачальник на вимогу замовника повинен за власні кошти поставити по одному зразку товари та сертифікати на нього. У разі невідповідності якості зразків товару наданих постачальником, замовник має право відмовити в продовженні співробітництва, як таку, що містить необґрунтовані та дискримінаційні вимоги.
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 травня 2020 14:45
ПРОТОКОЛ
ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ
«22 травня» 2020 р. № 3а. «Житомир»
1. Враховуючи статті 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Положення про уповноважену особу, що затверджене рішенням КП “Лікарня №1” ЖМР від 17.04.2020 №58а.
Відповідно до абз. 5 ч. 7 ст. 14 Закону, замовник має право з власної ініціативи внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі, але до початку строку подання пропозицій. У зв’язку з необхідністю внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 32354000-9 ДК 021:2015 “Плівки”; код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» – 40979 НК 024:2019 “Медична рентгенівська плівка, екран“ (Плівки (рентгенологічна та флюорографічна плівки медичні; проявник та фіксаж))
ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі (додається), а також документи щодо закупівлі затвердити в новій редакції. В частині оголошення (Додаток №7 «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження) виключити пункт 11:
“Постачальник на вимогу замовника повинен за власні кошти поставити по одному зразку товари та сертифікати на нього. У разі невідповідності якості зразків товару наданих постачальником, замовник має право відмовити в продовженні співробітництва. Залишаємо за собою право вибору кращого з запропонованих товарів.”.
2. Зміни, що вносяться замовником, розмістити та відобразити в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції документів, у порядку, передбаченому в ст. 10 Закону.
Уповноважена особа, Кондратюк Н.В.
ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ
«22 травня» 2020 р. № 3а. «Житомир»
1. Враховуючи статті 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Положення про уповноважену особу, що затверджене рішенням КП “Лікарня №1” ЖМР від 17.04.2020 №58а.
Відповідно до абз. 5 ч. 7 ст. 14 Закону, замовник має право з власної ініціативи внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі, але до початку строку подання пропозицій. У зв’язку з необхідністю внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 32354000-9 ДК 021:2015 “Плівки”; код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» – 40979 НК 024:2019 “Медична рентгенівська плівка, екран“ (Плівки (рентгенологічна та флюорографічна плівки медичні; проявник та фіксаж))
ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі (додається), а також документи щодо закупівлі затвердити в новій редакції. В частині оголошення (Додаток №7 «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження) виключити пункт 11:
“Постачальник на вимогу замовника повинен за власні кошти поставити по одному зразку товари та сертифікати на нього. У разі невідповідності якості зразків товару наданих постачальником, замовник має право відмовити в продовженні співробітництва. Залишаємо за собою право вибору кращого з запропонованих товарів.”.
2. Зміни, що вносяться замовником, розмістити та відобразити в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції документів, у порядку, передбаченому в ст. 10 Закону.
Уповноважена особа, Кондратюк Н.В.
Номер вимоги: UA-2020-05-19-004968-c.c2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:42744598
Дата подання: 05 червня 2020 16:08
Оскарження рішення Замовника
Скарга
на протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою
–Кондратюк Н.В. №7 від 04 червня 2020 року.
Шановна Уповноважена особа, Кондратюк Н.В.!
В вищезазначеному протоколі, ви, вирішили відхилити пропозицію учасника спрощеної закупівлі – ТОВ «КРОВЛЕКС ПЛЮС», з однією із обурюваних нами підстав, а саме: «…..Згідно пояснення рентгенлаборанта – при роботі з плівкою «КРОВЛЕКС» була відмічена незадовільна якість знімків, а саме: відсутність чіткого зображення та мутність».
До того ж на підтвердження ви не надали складене в правовому порядку вищезгадане пояснення та факт дійсної наявності нашої плівки у вас: «Договір поставки, видаткову накладну, неякісну плівку, протокол обстеження неякісної плівки з обґрунтуванням причин та інші документи які свідчать про невиконання ТОВ «КРОВЛЕКС ПЛЮС» договірних зобов’язань щодо вашого закладу на предмет якості відповідної плівки.
В разі не приєднання відповідних доказів, ваша підстава в вищезазначеному протоколі є голослівною, та такою що не має правових підстав, та тягне за собою юридичну відповідальність вашого закладу, та вас особисто, за нанесення ТОВ «КРОВЛЕКС ПЛЮС», шкоди, шляхом умисного зіпсування позитивної репутації.
Керуючись, вищезазначеним, залишаємо за собою право, звертатися до органів уповноважених на перевірку та відповідного впливу на вищезазначене рішення та осіб щодо прийняття останнього.
Розгорнути
Згорнути
на протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою
–Кондратюк Н.В. №7 від 04 червня 2020 року.
Шановна Уповноважена особа, Кондратюк Н.В.!
В вищезазначеному протоколі, ви, вирішили відхилити пропозицію учасника спрощеної закупівлі – ТОВ «КРОВЛЕКС ПЛЮС», з однією із обурюваних нами підстав, а саме: «…..Згідно пояснення рентгенлаборанта – при роботі з плівкою «КРОВЛЕКС» була відмічена незадовільна якість знімків, а саме: відсутність чіткого зображення та мутність».
До того ж на підтвердження ви не надали складене в правовому порядку вищезгадане пояснення та факт дійсної наявності нашої плівки у вас: «Договір поставки, видаткову накладну, неякісну плівку, протокол обстеження неякісної плівки з обґрунтуванням причин та інші документи які свідчать про невиконання ТОВ «КРОВЛЕКС ПЛЮС» договірних зобов’язань щодо вашого закладу на предмет якості відповідної плівки.
В разі не приєднання відповідних доказів, ваша підстава в вищезазначеному протоколі є голослівною, та такою що не має правових підстав, та тягне за собою юридичну відповідальність вашого закладу, та вас особисто, за нанесення ТОВ «КРОВЛЕКС ПЛЮС», шкоди, шляхом умисного зіпсування позитивної репутації.
Керуючись, вищезазначеним, залишаємо за собою право, звертатися до органів уповноважених на перевірку та відповідного впливу на вищезазначене рішення та осіб щодо прийняття останнього.
Скасована
Дата: 09 червня 2020 15:48
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 червня 2020 15:48
Уповноваженою особою Кондратюк Н.В. , на підставі пояснення ренгенлаборанта, було прийнято рішення про відхилення переможця торгів по спрощеній процедурі закупівлі: ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 32354000-9 ДК 021:2015 “Плівки”; код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» – 40979 НК 024:2019 “Медична рентгенівська плівка, екран“ (Плівки (рентгенологічна та флюорографічна плівки медичні; проявник та фіксаж)) (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-05-19-004968-c).
У відповідь на Ваше оскарження інформую, що дійсно за період 2019-2020 р.р. між КП «Лікарня №1» ЖМР та ТОВ «КРОВЛЕКС ПЛЮС» відсутні будь які договірні зобов'язання щодо поставок плівки. Ренгенлаборант пояснила, що вищезазначену плівку купували самі пацієнти, але ніяких доказів що це була саме плівка КРОВЛЕКС не надано. Тому, вибачаємось за неумисне зіпсування вашої репутації та готові співпрацювати з Вами в майбутньому. Впевнені, що якість Вашої продукції будуть задоволені як лікарі так і пацієнти.
З метою відновлення Вашого статусу як переможця повертаємо Вас на кваліфікацію.
Уповноважена особа Н.В. Кондратюк
У відповідь на Ваше оскарження інформую, що дійсно за період 2019-2020 р.р. між КП «Лікарня №1» ЖМР та ТОВ «КРОВЛЕКС ПЛЮС» відсутні будь які договірні зобов'язання щодо поставок плівки. Ренгенлаборант пояснила, що вищезазначену плівку купували самі пацієнти, але ніяких доказів що це була саме плівка КРОВЛЕКС не надано. Тому, вибачаємось за неумисне зіпсування вашої репутації та готові співпрацювати з Вами в майбутньому. Впевнені, що якість Вашої продукції будуть задоволені як лікарі так і пацієнти.
З метою відновлення Вашого статусу як переможця повертаємо Вас на кваліфікацію.
Уповноважена особа Н.В. Кондратюк
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 червня 2020 12:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС" |
105 622,91
UAH з ПДВ
|
105 622,91
UAH з ПДВ
|
Документи |
ШАТОХІН ДЕНИС ВОЛОДИМИРОВИЧ |
158 400,00
UAH з ПДВ
|
158 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Жук Олександр Володимирович |
158 422,00
UAH з ПДВ
|
158 422,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС" #42744598 |
Рішення скасоване |
105 622,91
UAH з ПДВ
|
09 червня 2020 15:48
|
ШАТОХІН ДЕНИС ВОЛОДИМИРОВИЧ #3028009938 |
Рішення скасоване |
158 400,00
UAH з ПДВ
|
09 червня 2020 15:48
|
ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС" #42744598 |
Переможець |
105 622,91
UAH з ПДВ
|
10 червня 2020 09:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2021 15:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 січня 2021 14:53
|
Дод.уг.№2 до Дог.№226 від 16.06.2020.pdf | зміни до договору |
05 січня 2021 14:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 жовтня 2020 17:38
|
дод.угода №1.pdf | зміни до договору |
05 жовтня 2020 17:36
|
Електронний підпис | укладений |
16 червня 2020 16:53
|
Дог. №226.pdf | укладений |
16 червня 2020 16:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни на 10% у зв"язку з коливанням цін відповідно листа ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС" |
Номер договору про закупівлю: | 226 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.Зменшити суму договору на 11825,64грн. (Одинадцять тисяч вісімсот двадцять п’ять грн. 64 коп.). Сума договору складає 93786,57грн. (Дев’яносто три тисячі сімсот вісімдесят шість гривень 57 копійок), в т.ч. ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 226 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |