Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 32354000-9 ДК 021:2015 “Плівки”; код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» – 40979 НК 024:2019 “Медична рентгенівська плівка, екран“ (Плівки (рентгенологічна та флюорографічна плівки медичні; проявник та фіксаж))
Очікувана вартість
158 422,00 UAH
UA-2020-05-19-004968-c d7754e1f76bf492c94b9beb464154cff
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Тетяна

+380412345497 buh_cml1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІКАРНЯ №1" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42788614
Місцезнаходження: 10002, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, буд. 70
Контактна особа: Тетяна Тетяна
+380412345497
buh_cml1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 травня 2020 15:47
Звернення за роз’ясненнями: до 25 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 червня 2020 15:16
Початок аукціону: 03 червня 2020 12:00
Очікувана вартість: 158 422,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 380,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32350000-1: Частини до аудіо- та відеообладнання


Плівки (рентгенологічна та флюорографічна плівки медичні; проявник та фіксаж)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
149 одиниця
Плівки (рентгенологічна та флюорографічна плівки медичні; проявник та фіксаж)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. В. Бердичівська, 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 червня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32354000-9 — Плівки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 травня 2020 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 15:18
Протокол №3а скан.pdf
22 травня 2020 15:18
Оголошення нова редакція.doc
22 травня 2020 15:18
Протокол №4а.pdf
19 травня 2020 15:47
Проект Договору. плівки.doc
22 травня 2020 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 травня 2020 15:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 15:18
Протокол №3а скан.pdf
22 травня 2020 15:18
Оголошення нова редакція.doc
19 травня 2020 15:47
Оголошення.doc
22 травня 2020 15:18
Протокол №4а.pdf
19 травня 2020 15:47
Проект Договору. плівки.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо зміни умов в ТД
Дата подання: 22 травня 2020 09:24
Дата відповіді: 22 травня 2020 14:47
Шановний Замовнику! Одним з принципів публічних закупівель згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), є, серед іншого, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів, недискримінація учасників. В той же час Тендерна документація містить вимогу, згідно якої «Постачальник на вимогу замовника повинен за власні кошти поставити по одному зразку товари та сертифікати на нього. У разі невідповідності якості зразків товару наданих постачальником, замовник має право відмовити в продовженні співробітництва». Відзначимо, що, з одного боку, дана вимога досить неконкретизована, а приймаючи до уваги те, що Закон не лише не врегульовує питання передачі зразків продукції для апробації під час проведення електроних торгів, а взагалі не передбачає таких дій (процедури), оскільки сама тендерна пропозиція подається НАГОЛОШУЕМО: в електронному вигляді через електронну систему закупівель, а за процедурою електроних торгів здійснюється розгляд та оцінка власне тієї ж тендерної пропозиції - це призводить до можливості довільного, в т.ч. хибного, трактування зазначеної вимоги при оцінці тендерної пропозиції в даній Процедурі закупівлі. Так, зокрема: на законодавчому рівні не встановлено порядку передачі таких зразків, зокрема, щодо документального оформлення такої передачі; не встановлено методології (методики, інструментарію тощо) та/або критеріїв, за якими буде проводитись апробація, а так само не встановлено наслідків проведення апробації, в т.ч. чи впливають будь-яким чином результати такої апробації на відповідність пропозиції учасника. З огляду на викладене вище, вимога, викладена в Тендерній документації, є абсолютно невиваженою та зайвою, з одного боку, а з іншого – така умова є дискримінаційною по своїй суті. З урахуванням вищенаведеного, з метою приведення документації у відповідність до вимог чинного законодавства та усунення вимог, що призводять до непрозорості та упередженості при оцінці пропозицій конкурсних торгів, дискримінації учасників, як зазначено вище, просимо виключити із Тендерної документації данну вимогу, а саме: «Постачальник на вимогу замовника повинен за власні кошти поставити по одному зразку товари та сертифікати на нього. У разі невідповідності якості зразків товару наданих постачальником, замовник має право відмовити в продовженні співробітництва, як таку, що містить необґрунтовані та дискримінаційні вимоги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ПРОТОКОЛ
ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ

«22 травня» 2020 р. № 3а «Житомир»

1. Враховуючи статті 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Положення про уповноважену особу, що затверджене рішенням КП “Лікарня №1” ЖМР від 17.04.2020 №58а.
Відповідно до абз. 5 ч. 7 ст. 14 Закону, замовник має право з власної ініціативи внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі, але до початку строку подання пропозицій. У зв’язку з необхідністю внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 32354000-9 ДК 021:2015 “Плівки”; код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» – 40979 НК 024:2019 “Медична рентгенівська плівка, екран“ (Плівки (рентгенологічна та флюорографічна плівки медичні; проявник та фіксаж))

ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі (додається), а також документи щодо закупівлі затвердити в новій редакції. В частині оголошення (Додаток №7 «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження) виключити пункт 11:
“Постачальник на вимогу замовника повинен за власні кошти поставити по одному зразку товари та сертифікати на нього. У разі невідповідності якості зразків товару наданих постачальником, замовник має право відмовити в продовженні співробітництва. Залишаємо за собою право вибору кращого з запропонованих товарів.”.
2. Зміни, що вносяться замовником, розмістити та відобразити в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції документів, у порядку, передбаченому в ст. 10 Закону.


Уповноважена особа, Кондратюк Н.В.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-19-004968-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:42744598
Дата подання: 22 травня 2020 09:27
Вимога щодо змін в ТД
Шановний Замовнику!

Одним з принципів публічних закупівель згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), є, серед іншого, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів, недискримінація учасників.
В той же час Тендерна документація містить вимогу, згідно якої «Постачальник на вимогу замовника повинен за власні кошти поставити по одному зразку товари та сертифікати на нього. У разі невідповідності якості зразків товару наданих постачальником, замовник має право відмовити в продовженні співробітництва».
Відзначимо, що, з одного боку, дана вимога досить неконкретизована, а приймаючи до уваги те, що Закон не лише не врегульовує питання передачі зразків продукції для апробації під час проведення електроних торгів, а взагалі не передбачає таких дій (процедури), оскільки сама тендерна пропозиція подається НАГОЛОШУЕМО: в електронному вигляді через електронну систему закупівель, а за процедурою електроних торгів здійснюється розгляд та оцінка власне тієї ж тендерної пропозиції - це призводить до можливості довільного, в т.ч. хибного, трактування зазначеної вимоги при оцінці тендерної пропозиції в даній Процедурі закупівлі.
Так, зокрема: на законодавчому рівні не встановлено порядку передачі таких зразків, зокрема, щодо документального оформлення такої передачі; не встановлено методології (методики, інструментарію тощо) та/або критеріїв, за якими буде проводитись апробація, а так само не встановлено наслідків проведення апробації, в т.ч. чи впливають будь-яким чином результати такої апробації на відповідність пропозиції учасника.
З огляду на викладене вище, вимога, викладена в Тендерній документації, є абсолютно невиваженою та зайвою, з одного боку, а з іншого – така умова є дискримінаційною по своїй суті.
З урахуванням вищенаведеного, з метою приведення документації у відповідність до вимог чинного законодавства та усунення вимог, що призводять до непрозорості та упередженості при оцінці пропозицій конкурсних торгів, дискримінації учасників, як зазначено вище, просимо виключити із Тендерної документації данну вимогу, а саме: «Постачальник на вимогу замовника повинен за власні кошти поставити по одному зразку товари та сертифікати на нього. У разі невідповідності якості зразків товару наданих постачальником, замовник має право відмовити в продовженні співробітництва, як таку, що містить необґрунтовані та дискримінаційні вимоги.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 травня 2020 14:45
ПРОТОКОЛ
ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ

«22 травня» 2020 р. № 3а. «Житомир»


1. Враховуючи статті 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Положення про уповноважену особу, що затверджене рішенням КП “Лікарня №1” ЖМР від 17.04.2020 №58а.
Відповідно до абз. 5 ч. 7 ст. 14 Закону, замовник має право з власної ініціативи внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі, але до початку строку подання пропозицій. У зв’язку з необхідністю внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 32354000-9 ДК 021:2015 “Плівки”; код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» – 40979 НК 024:2019 “Медична рентгенівська плівка, екран“ (Плівки (рентгенологічна та флюорографічна плівки медичні; проявник та фіксаж))

ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі (додається), а також документи щодо закупівлі затвердити в новій редакції. В частині оголошення (Додаток №7 «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження) виключити пункт 11:
“Постачальник на вимогу замовника повинен за власні кошти поставити по одному зразку товари та сертифікати на нього. У разі невідповідності якості зразків товару наданих постачальником, замовник має право відмовити в продовженні співробітництва. Залишаємо за собою право вибору кращого з запропонованих товарів.”.
2. Зміни, що вносяться замовником, розмістити та відобразити в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції документів, у порядку, передбаченому в ст. 10 Закону.
Уповноважена особа, Кондратюк Н.В.
Номер вимоги: UA-2020-05-19-004968-c.c2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:42744598
Дата подання: 05 червня 2020 16:08
Оскарження рішення Замовника
Скарга
на протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою
–Кондратюк Н.В. №7 від 04 червня 2020 року.

Шановна Уповноважена особа, Кондратюк Н.В.!
В вищезазначеному протоколі, ви, вирішили відхилити пропозицію учасника спрощеної закупівлі – ТОВ «КРОВЛЕКС ПЛЮС», з однією із обурюваних нами підстав, а саме: «…..Згідно пояснення рентгенлаборанта – при роботі з плівкою «КРОВЛЕКС» була відмічена незадовільна якість знімків, а саме: відсутність чіткого зображення та мутність».
До того ж на підтвердження ви не надали складене в правовому порядку вищезгадане пояснення та факт дійсної наявності нашої плівки у вас: «Договір поставки, видаткову накладну, неякісну плівку, протокол обстеження неякісної плівки з обґрунтуванням причин та інші документи які свідчать про невиконання ТОВ «КРОВЛЕКС ПЛЮС» договірних зобов’язань щодо вашого закладу на предмет якості відповідної плівки.
В разі не приєднання відповідних доказів, ваша підстава в вищезазначеному протоколі є голослівною, та такою що не має правових підстав, та тягне за собою юридичну відповідальність вашого закладу, та вас особисто, за нанесення ТОВ «КРОВЛЕКС ПЛЮС», шкоди, шляхом умисного зіпсування позитивної репутації.
Керуючись, вищезазначеним, залишаємо за собою право, звертатися до органів уповноважених на перевірку та відповідного впливу на вищезазначене рішення та осіб щодо прийняття останнього.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 09 червня 2020 15:48
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 червня 2020 15:48
Уповноваженою особою Кондратюк Н.В. , на підставі пояснення ренгенлаборанта, було прийнято рішення про відхилення переможця торгів по спрощеній процедурі закупівлі: ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 32354000-9 ДК 021:2015 “Плівки”; код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» – 40979 НК 024:2019 “Медична рентгенівська плівка, екран“ (Плівки (рентгенологічна та флюорографічна плівки медичні; проявник та фіксаж)) (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-05-19-004968-c).
У відповідь на Ваше оскарження інформую, що дійсно за період 2019-2020 р.р. між КП «Лікарня №1» ЖМР та ТОВ «КРОВЛЕКС ПЛЮС» відсутні будь які договірні зобов'язання щодо поставок плівки. Ренгенлаборант пояснила, що вищезазначену плівку купували самі пацієнти, але ніяких доказів що це була саме плівка КРОВЛЕКС не надано. Тому, вибачаємось за неумисне зіпсування вашої репутації та готові співпрацювати з Вами в майбутньому. Впевнені, що якість Вашої продукції будуть задоволені як лікарі так і пацієнти.
З метою відновлення Вашого статусу як переможця повертаємо Вас на кваліфікацію.

Уповноважена особа Н.В. Кондратюк

Документи подані скаржником

22 травня 2020 09:27
Вимога щодо змін в ТД

Документи

22 травня 2020 14:45
Протокол №3а скан.pdf

Документи

09 червня 2020 15:48
Відповідь.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 червня 2020 12:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС" 105 622,91
UAH з ПДВ
105 622,91
UAH з ПДВ
Документи
ШАТОХІН ДЕНИС ВОЛОДИМИРОВИЧ 158 400,00
UAH з ПДВ
158 400,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Жук Олександр Володимирович 158 422,00
UAH з ПДВ
158 422,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 червня 2020 17:36
Електронний підпис
03 червня 2020 13:09
Електронний підпис
02 червня 2020 09:40
Електронний підпис
02 червня 2020 09:34
9.2. ГЛ до Мед-тех вимог.pdf
02 червня 2020 09:34
9.1. ГЛ виробника.pdf
02 червня 2020 09:33
8. ГЛ_ довідки та інше.pdf
02 червня 2020 09:33
7. Лист-згода ПД.pdf
02 червня 2020 09:33
6. Договір оренди ТЗ.pdf
02 червня 2020 09:33
5.5. Копія Протоколу.pdf
02 червня 2020 09:33
5.4. Копія Наказу.pdf
02 червня 2020 09:33
4.5. Доки підприємства.pdf
02 червня 2020 09:33
4.2. Витяг ЄДР.pdf
02 червня 2020 09:33
4.1. Виписка 23.04.2020 р..pdf
02 червня 2020 09:33
1. ТП.pdf

Публічні документи

27 травня 2020 17:58
Тендерна_пропозиція.pdf
27 травня 2020 17:58
Посвідчення МОЗ.pdf
27 травня 2020 17:58
Автотранспорт.pdf
27 травня 2020 17:58
Наявність ліцензіі.pdf
27 травня 2020 17:58
Гарантія виробника.pdf
27 травня 2020 17:58
Упаковка товару.pdf
27 травня 2020 17:58
Технічна.pdf
27 травня 2020 17:58
Пропозиція.pdf
27 травня 2020 17:58
Повноваження.pdf
27 травня 2020 17:58
Контактна інф.pdf
27 травня 2020 17:58
Обробка персон даних.pdf

Публічні документи

01 червня 2020 17:42
Електронний підпис
01 червня 2020 17:42
СЕС Хімія Кодак.pdf
01 червня 2020 17:42
СЕС Флюоро.pdf
01 червня 2020 17:42
Декларация Carestream MXB(G).pdf
01 червня 2020 17:42
Додвіки.pdf
01 червня 2020 17:42
Декларація ЛюксРей.pdf
01 червня 2020 17:42
СЕС ЛюксРей.pdf
01 червня 2020 17:42
СертХимияКодак.PDF
01 червня 2020 17:42
Уставные доки.PDF
01 червня 2020 17:42
Sert PFH.pdf
01 червня 2020 17:42
Декларация Carestream PFH.pdf
01 червня 2020 17:42
Сес Пленка Кодак.pdf
01 червня 2020 17:42
Sert ЛюксРей.pdf
01 червня 2020 17:42
Sert MXB.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС"

ШАТОХІН ДЕНИС ВОЛОДИМИРОВИЧ

Фізична особа-підприємець Жук Олександр Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС"
#42744598
Рішення скасоване 105 622,91
UAH з ПДВ
09 червня 2020 15:48
ШАТОХІН ДЕНИС ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3028009938
Рішення скасоване 158 400,00
UAH з ПДВ
09 червня 2020 15:48
ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС"
#42744598
Переможець 105 622,91
UAH з ПДВ
10 червня 2020 09:20

Документи

04 червня 2020 13:05
Електронний підпис
04 червня 2020 13:04
№7.pdf

Документи

10 червня 2020 09:20
Електронний підпис
10 червня 2020 09:19
Протокол №9.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 червня 2020 09:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС"
#42744598
105 622,91
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 червня 2020 09:20
Електронний підпис
10 червня 2020 09:19
Протокол №9.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 15:58
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 14:53
Дод.уг.№2 до Дог.№226 від 16.06.2020.pdf зміни до договору
05 січня 2021 14:36
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2020 17:38
дод.угода №1.pdf зміни до договору
05 жовтня 2020 17:36
Електронний підпис укладений
16 червня 2020 16:53
Дог. №226.pdf укладений
16 червня 2020 16:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни на 10% у зв"язку з коливанням цін відповідно листа ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС"
Номер договору про закупівлю: 226
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Зменшити суму договору на 11825,64грн. (Одинадцять тисяч вісімсот двадцять п’ять грн. 64 коп.). Сума договору складає 93786,57грн. (Дев’яносто три тисячі сімсот вісімдесят шість гривень 57 копійок), в т.ч. ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 226
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 93 786,57
UAH (в тому числі ПДВ 6 135,57 UAH)