Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Утримання в чистоті приміщень
Очікувана вартість
939 620,00 UAH
UA-2020-05-19-004865-c 50abe75500b54241a5e0af1e004ab4e3
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Залуський Сергій Єдуардович

+380222764642 khm-ocz@ic.km.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Хмельницький обласний центр зайнятості
Код ЄДРПОУ: 03491381
Вебсайт: http://www.dcz.gov.ua/khm/control/uk/index
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, провулок Шевченка 10
Контактна особа: Залуський Сергій Єдуардович
+380222764642
khm-ocz@ic.km.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 травня 2020 15:40
Звернення за роз’ясненнями: до 27 травня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 червня 2020 12:00
Початок аукціону: 09 червня 2020 12:32
Очікувана вартість: 939 620,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,85%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Послуги з прибирання приміщень Хмельницького обласного центру зайнятості
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30200, Україна, Хмельницька область, смт. Білогіря, вул. Шевченка 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32500, Україна, Хмельницька область, смт. Віньківці, вул. Л. Українки, 1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31200, Україна, Хмельницька область, м. Волочиськ, вул. Уральських танкістів , 2в
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32000, Україна, Хмельницька область, м. Городок, вул. Грушевського, 82
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32200, Україна, Хмельницька область, м. Деражня, вул. Майдан Привокзальний, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32400, Україна, Хмельницька область, м. Дунаївці, вул. Шевченка, 88б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30300, Україна, Хмельницька область, м. Ізяслав, вул. М. Микитюка, 16а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32300, Україна, Хмельницька область, м. Камянець - Подільський, вул. Гагаріна, 89
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31000, Україна, Хмельницька область, м. Красилів, вул. Центральна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31500, Україна, Хмельницька область, смт. Летичів, вул. ім. Савіцького Юрія, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32600, Україна, Хмельницька область, смт. Нова Ушиця, вул. Подільська, 33б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30500, Україна, Хмельницька область, м. Полонне, вул. Лесі Українки, 11б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30000, Україна, Хмельницька область, м. Славута, вул. Миру, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28100, Україна, Хмельницька область, м. Старокостянтинів, вул. Героїв Небесної Сотні, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31400, Україна, Хмельницька область, смт. Стара Синява, вул. Івана Франка, 7а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30600, Україна, Хмельницька область, смт. Теофіполь, вул. 30 років Перемоги, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29013, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Проскурівська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31600, Україна, Хмельницька область, смт. Чемерівці, провулок Кооперативний, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28400, Україна, Хмельницька область, м. Шепетівка, вул. Героїв Небесної Сотні, 63
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32100, Україна, Хмельницька область, смт. Ярмолинці, пл. 600-річчя Ярмолинець, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30100, Україна, Хмельницька область, м. Нетішин, проспект Незалежності, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, провулок Шевченка, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 травня 2020 15:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 14:42
Змінено в звязку з висновком Держаудитслужби в Хмельницькій області.docx
29 травня 2020 14:18
Клінінг оригінал 2 півріччя.doc
29 травня 2020 14:18
Зміни окремим файлом.docx
29 травня 2020 14:18
Додаток 8.doc
29 травня 2020 14:18
Додаток 7.doc
29 травня 2020 14:18
Додаток 6.doc
29 травня 2020 14:18
Додаток 5.doc
29 травня 2020 14:18
Додаток 4.doc
29 травня 2020 14:18
Додаток 3.doc
29 травня 2020 14:18
Додаток 2.doc
29 травня 2020 14:18
Додаток 1.doc
29 травня 2020 15:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 травня 2020 15:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 14:42
Змінено в звязку з висновком Держаудитслужби в Хмельницькій області.docx
19 травня 2020 15:40
Клінінг оригінал 2 півріччя.doc
29 травня 2020 14:18
Клінінг оригінал 2 півріччя.doc
29 травня 2020 14:18
Зміни окремим файлом.docx
29 травня 2020 14:18
Додаток 8.doc
29 травня 2020 14:18
Додаток 7.doc
29 травня 2020 14:18
Додаток 6.doc
29 травня 2020 14:18
Додаток 5.doc
29 травня 2020 14:18
Додаток 4.doc
29 травня 2020 14:18
Додаток 3.doc
29 травня 2020 14:18
Додаток 2.doc
29 травня 2020 14:18
Додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-19-004865-c.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП " Спірідонов Едуард Борисович", Код ЄДРПОУ:2506704557
Дата подання: 15 червня 2020 10:22
Оскарження визначення переможця
Оскарження визначення переможця.
Просимо скасувати Рішення засідання тендерного комітету Хмельницького обласного центру зайнятості протокол №24 від 11.06.2020р. щодо визнання Фізичної особи – підприємеця Шипко Юлії Олексіївни переможцем в процедурi вiдкритих торгiв UA-2020-05-19-004865-c за предметом закупiвлi ДК 021:2015 код 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з комплексного прибирання службових приміщень і прибудинкової території Хмельницького обласного центру зайнятості та його міськрайонних, міських та районних філій у 2020 році) з тендерною пропозицiєю 839904,00 грн. без ПДВ як помилкове.
Цінова пропозиція Фізичної особи – підприємеця Шипко Юлії Олексіївни становить 839904,00грн без ПДВ, в тому числі Єдиний податок 5% 41995,20 грн. Дохід в місяць (839904-41995,2 грн./6м.) складає 132984,80 грн.
Звертаємо Ващу увагу, що згідно Додаток 2 до тендерної документації «Технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з комплексного прибирання службових приміщень і прибудинкової території Хмельницького обласного центру зайнятості та його міських, міськрайонних та районних філій у 2020 році) п.1.Умови надання послуг :Учасник визначає ціну послуг, які він пропонує виконати, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені. До розрахунку ціни входять усі види послуг визначені переліком.
Учасник Фізична особа – підприємець Шипко Юлія Олексіївна при розрахунку ціни послуг не дотримувався норми обслуговування площі для одного прибиральника відповідно до Міжгалузевих норм чисельності робітників, що обслуговують громадські будівлі (далі — Міжгалузеві норми), затверджених наказом Міністерства праці України від 11.05.2004 № 105. Відповідно до частини першої статті 50 Кодексу законів про працю України, норма обслуговування для прибиральника службових приміщень відповідає 8-ми годинному робочому дню.
Отже, обсяг робіт по прибиранню приміщення при 8-ми годинному робочому дню, який потрібен для нарахування мінімальної заробітної плати на одного прибиральника службових приміщень норма 518,4м2 . Керуючись вищенаведеними нормами з врахуванням специфіки прибирання відповідного закладу розрахунок складатьсяє з:
1.Загальна площа прибирання приміщень становить 11263,06 м2 /518,4 м2(норма на 1-го працівника)=норма22 чол.
Заробітна плата 22ч.*4723,00=103906,00грн.
Нарахування ЄСВ 22%=22859,32 грн.
Разом : 126765,32 грн в місяць
2.Витрати на прибирання прибудинкової території з загальною площею становить 14893,5 м2 .
3.Вартість дезінфікуючих засобів та витратних матеріалів (для надання технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі)
4. Адміністративні витрати в т.ч послуги банка
5. Рентабельність
Щомісячний залишок Учасника у розмірі (132984,80 грн -п.1. 126765,32 грн) -6219,48 грн. не достатній для витрат на п. 2, 3,4,5.

Розрахунок ціни тендерної пропозиції повинен розраховуватися учасником відповідно до чинного законодавства України та умов Тендерної документації. Вище зазначене свідчить про те , що Учасник Фізична особа – підприємець Шипко Юлія Олексіївна при розрахунку ціни тендерної пропозиції не дотримувався умов Тендерної документації та норм чинного законодавства України щодо оплати праці: Закону України «Про оплату праці» від 24.03.1995 № 108/95-ВР (зі змінами).
Прорахувавши витрати можна визначити, що ціна пропозиції ФОП Шипко Юлія Олексіївни є суттєво заниженою і не дає можливості офіційного оформлення трудових відносин з працівниками при заробітній платі не нижче, передбаченої Законом України «Про Державний бюджет України на 2020 рік».
З огляду на вище сказане вимагаємо повернути пропозицію Учасника ФОП Шипко Юлії Олексіївни на повторний розгляд та дискваліфікувати даного учасника за не відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та з причини не відповідності тендерної пропозиції Учасника умовам тендерної документації Замовника та за необґрунтованим заниженням (демпінгу) ціни тендерної пропозиції.



Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-20-000039 ● 7a669f329aa549508d8bb0773309f076
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 травня 2020 19:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.05.2020 № 30
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника Управління
-начальник відділу контролю
органів влади,оборони
правоохоронних органів та
місцевих бюджетів Валерій ДЗЮБЛЮК

Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 20.05.2020 №30

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Працівник, відповідальний за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2 UA-2020-05-19-004865-c 19.05.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Сабадаш Д.О.

В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами опрацювання результатів моніторингу західним офісом Держаудитслужби управління західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області закупівлі послуг з утримання в чистоті приміщень (ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-19-004865-c) повідомляємо наступне: Зауваження : В порушення пункту 1 частини другої статті 4 Закону у річному плані за номером ID: UA-P-2020-05-19-002978-a відсутня інформація щодо місцезнаходження Замовника та його категорії. Відповідь: Відповідно до пункту 1 частини другої статті 4 Закону у річному плані повинна міститися така інформація: найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія. План за номером ID: UA-P-2020-05-19-002978-a опубліковано за формою, яка діяла на момент публікації на майданчику «Держзакупівлі. Онлайн». Внесення іншої інформації відповідно до пункту 1 частини другої статті 4 Закону неможливе без зміни форми адміністратором майданчика. Зауваження : В порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено якою (якими) мовою повинні готуватися тендерні пропозиції. Відповідь: На момент публікації адміністратором майданчика «Держзакупівлі. Онлайн» у формі оголошення не була передбачена інформація про мову, якою повинні готуватись тендерні пропозиції. Зазначена інформація вказана в тендерній документації. Зауваження : Порядок надання роз'яснень до тендерної документації, зазначений у пункті 1 розділу ІІ тендерної документації не відповідає вимогам абзаців третього та четвертого частини другої статті 24 Закону; Відповідь: За результатами аналізу висновку щодо питання відповідності, пункт 1 розділу ІІ тендерної документації, документацію доповнено вимогами абзаців третього та четвертого частини другої статті 24 Закону. Зауваження : Строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, зазначений Замовником у пункті 4 Розділу ІІІ не відповідає вимогам пункту 11 частини другої статті 22 Закону; Відповідь: За результатами аналізу висновку щодо питання відповідності, внесено зміни відповідно до пункту 11 частини другої статті 22 Закону, але зазначивши у тендерній документації, що пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій не було порушено вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону в якому зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Зауваження : В порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону у пункті 1.1 розділу ІІІ тендерної документації та Додаток 1 до тендерної документації встановлено вимогу для учасників: «Лист-гарантія про відсутність підстав відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», що не відповідає вимогам частини третьої статті 17 Закону. Відповідь: За результатами аналізу висновку щодо питання відповідності, повідомляємо що в Додатку №1 вказано «Учасник може не надавати інформацію, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.». Зауваження : В порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону у пункті 5.3 розділу ІІІ тендерної документації встановлено наступну вимогу для переможця: «Переможець торгів, повинен надати замовнику документи у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону, у формі та порядку передбаченому у додатку 1 до тендерної документації», що не відповідає вимогам частини третьої та шостої статті 17 Закону; Відповідь: За результатами аналізу висновку щодо питання відповідності, повідомляємо що в пункт 5.3. розділу ІІІ внесено зміни. Зауваження : В порушення вимог частини п’ятої статті 41 у пункті 5.5 розділу VI тендерної документації зазначено «Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, встановлених частиною четвертою статті 36 Закону». У новій редакції Закону, яка є чинною на момент оголошення процедури закупівлі, основні вимоги до договору про закупівлю та внесення змін до нього описані у статті 41 Закону. Відповідь: За результатами аналізу висновку щодо питання відповідності, повідомляємо що в пункт 5.5. розділу VІ внесено зміни. Зауваження : За результатами моніторингу встановлено, що Замовником при підготовці тендерної документації не дотримано наказу від 13.04.2016 №680 Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами. Відповідь: За результатами аналізу висновку щодо питання відповідності, повідомляємо що в тендерну документацію внесено зміни.

2020-05-29 15:00:57


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 10 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення законодавства в частині не зазначення в річному плані закупівель інформації щодо місцезнаходження Замовника та його категорії. Встановлено порушення законодавства в частині не зазначення в оголошенні про проведення відкритих торгів якою (якими) мовою повинні готуватися тендерні пропозиції. При підготовці тендерної документації не дотримано наказу від 13.04.2016 №680 Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 червня 2020 12:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ШИПКО ЮЛІЯ ОЛЕКСІЇВНА" 839 904,00
UAH з ПДВ
839 904,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП " Спірідонов Едуард Борисович" 938 566,62
UAH з ПДВ
938 566,62
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 червня 2020 12:12
Електронний підпис
15 червня 2020 11:40
Довідка ДФС.pdf
12 червня 2020 12:28
Електронний підпис
12 червня 2020 12:25
Довідка МВС 03.06.20.pdf
12 червня 2020 12:25
Корупція 29.05.2020.pdf
12 червня 2020 12:25
Банкрутство 29.05.2020.pdf
05 червня 2020 15:14
Електронний підпис
05 червня 2020 15:12
Паспорт всі сторінки.pdf
05 червня 2020 15:12
ІПН.pdf
05 червня 2020 15:12
Договор Голосеево 2019.PDF
05 червня 2020 15:12
Договір Черкаси НСТУ.pdf
05 червня 2020 15:12
Договір Херсон НСТУ.pdf
05 червня 2020 15:12
Відгук Черкаси НСТУ.pdf
05 червня 2020 15:12
Відгук Херсон НСТУ.pdf
05 червня 2020 15:12
Відгук Голосієво.pdf
05 червня 2020 15:12
Витяг ЄП 15.01.2020.pdf
05 червня 2020 15:12
Витяг ЄДР 04.06.2020.pdf
05 червня 2020 15:12
Виписка ЄДР ст.2.pdf
05 червня 2020 15:12
виписка ЄДР ст.1.pdf
05 червня 2020 15:12
336 Реєстр документів.pdf
05 червня 2020 15:12
330 лист про санкції.pdf

Публічні документи

06 червня 2020 10:50
Електронний підпис
05 червня 2020 22:02
Електронний підпис
05 червня 2020 21:52
25 ВИТЯГ ЄДР.pdf
05 червня 2020 21:52
23Паспорт, код.pdf
05 червня 2020 21:52
22 наказ охорона праці.pdf
05 червня 2020 21:52
13 Витяг ЄП (2).pdf
05 червня 2020 21:52
12 Тендерна пропозиція.pdf
05 червня 2020 21:52
11 Проект договору.pdf
05 червня 2020 21:52
Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ШИПКО ЮЛІЯ ОЛЕКСІЇВНА"

ФОП " Спірідонов Едуард Борисович"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ШИПКО ЮЛІЯ ОЛЕКСІЇВНА"
#2707607342
Переможець 839 904,00
UAH з ПДВ
11 червня 2020 17:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 червня 2020 17:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ШИПКО ЮЛІЯ ОЛЕКСІЇВНА"
#2707607342
839 904,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 16:00
додаткова угода 3 (клінінг).pdf зміни до договору
18 січня 2021 14:51
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 17:02
додаткова угода 2 (клінінг).pdf зміни до договору
28 грудня 2020 16:40
Електронний підпис укладений
17 серпня 2020 14:11
ДУ _ 1 від 17.08.20 Шипко клінінг.pdf зміни до договору
17 серпня 2020 14:05
Електронний підпис укладений
23 червня 2020 11:51
договір укладений
23 червня 2020 10:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 261-12
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження на 20 % на період проведення тендерної процедури
Номер договору про закупівлю: 261-12
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 261-12
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML