Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Хмельницький обласний центр зайнятості |
Код ЄДРПОУ: | 03491381 |
Вебсайт: | http://www.dcz.gov.ua/khm/control/uk/index |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, провулок Шевченка 10 |
Контактна особа: |
Залуський Сергій Єдуардович +380222764642 khm-ocz@ic.km.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 травня 2020 15:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 травня 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 червня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 09 червня 2020 12:32 |
Очікувана вартість: | 939 620,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,85% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 травня 2020 15:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 травня 2020 14:42 |
Змінено в звязку з висновком Держаудитслужби в Хмельницькій області.docx | |
29 травня 2020 14:18 |
Клінінг оригінал 2 півріччя.doc | |
29 травня 2020 14:18 |
Зміни окремим файлом.docx | |
29 травня 2020 14:18 |
Додаток 8.doc | |
29 травня 2020 14:18 |
Додаток 7.doc | |
29 травня 2020 14:18 |
Додаток 6.doc | |
29 травня 2020 14:18 |
Додаток 5.doc | |
29 травня 2020 14:18 |
Додаток 4.doc | |
29 травня 2020 14:18 |
Додаток 3.doc | |
29 травня 2020 14:18 |
Додаток 2.doc | |
29 травня 2020 14:18 |
Додаток 1.doc |
29 травня 2020 15:13 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 травня 2020 14:42 |
Змінено в звязку з висновком Держаудитслужби в Хмельницькій області.docx
|
|||
29 травня 2020 14:18 |
Клінінг оригінал 2 півріччя.doc
|
|||
29 травня 2020 14:18 |
Зміни окремим файлом.docx
|
|||
29 травня 2020 14:18 |
Додаток 8.doc
|
|||
29 травня 2020 14:18 |
Додаток 7.doc
|
|||
29 травня 2020 14:18 |
Додаток 6.doc
|
|||
29 травня 2020 14:18 |
Додаток 5.doc
|
|||
29 травня 2020 14:18 |
Додаток 4.doc
|
|||
29 травня 2020 14:18 |
Додаток 3.doc
|
|||
29 травня 2020 14:18 |
Додаток 2.doc
|
|||
29 травня 2020 14:18 |
Додаток 1.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Просимо скасувати Рішення засідання тендерного комітету Хмельницького обласного центру зайнятості протокол №24 від 11.06.2020р. щодо визнання Фізичної особи – підприємеця Шипко Юлії Олексіївни переможцем в процедурi вiдкритих торгiв UA-2020-05-19-004865-c за предметом закупiвлi ДК 021:2015 код 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з комплексного прибирання службових приміщень і прибудинкової території Хмельницького обласного центру зайнятості та його міськрайонних, міських та районних філій у 2020 році) з тендерною пропозицiєю 839904,00 грн. без ПДВ як помилкове.
Цінова пропозиція Фізичної особи – підприємеця Шипко Юлії Олексіївни становить 839904,00грн без ПДВ, в тому числі Єдиний податок 5% 41995,20 грн. Дохід в місяць (839904-41995,2 грн./6м.) складає 132984,80 грн.
Звертаємо Ващу увагу, що згідно Додаток 2 до тендерної документації «Технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з комплексного прибирання службових приміщень і прибудинкової території Хмельницького обласного центру зайнятості та його міських, міськрайонних та районних філій у 2020 році) п.1.Умови надання послуг :Учасник визначає ціну послуг, які він пропонує виконати, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені. До розрахунку ціни входять усі види послуг визначені переліком.
Учасник Фізична особа – підприємець Шипко Юлія Олексіївна при розрахунку ціни послуг не дотримувався норми обслуговування площі для одного прибиральника відповідно до Міжгалузевих норм чисельності робітників, що обслуговують громадські будівлі (далі — Міжгалузеві норми), затверджених наказом Міністерства праці України від 11.05.2004 № 105. Відповідно до частини першої статті 50 Кодексу законів про працю України, норма обслуговування для прибиральника службових приміщень відповідає 8-ми годинному робочому дню.
Отже, обсяг робіт по прибиранню приміщення при 8-ми годинному робочому дню, який потрібен для нарахування мінімальної заробітної плати на одного прибиральника службових приміщень норма 518,4м2 . Керуючись вищенаведеними нормами з врахуванням специфіки прибирання відповідного закладу розрахунок складатьсяє з:
1.Загальна площа прибирання приміщень становить 11263,06 м2 /518,4 м2(норма на 1-го працівника)=норма22 чол.
Заробітна плата 22ч.*4723,00=103906,00грн.
Нарахування ЄСВ 22%=22859,32 грн.
Разом : 126765,32 грн в місяць
2.Витрати на прибирання прибудинкової території з загальною площею становить 14893,5 м2 .
3.Вартість дезінфікуючих засобів та витратних матеріалів (для надання технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі)
4. Адміністративні витрати в т.ч послуги банка
5. Рентабельність
Щомісячний залишок Учасника у розмірі (132984,80 грн -п.1. 126765,32 грн) -6219,48 грн. не достатній для витрат на п. 2, 3,4,5.
Розрахунок ціни тендерної пропозиції повинен розраховуватися учасником відповідно до чинного законодавства України та умов Тендерної документації. Вище зазначене свідчить про те , що Учасник Фізична особа – підприємець Шипко Юлія Олексіївна при розрахунку ціни тендерної пропозиції не дотримувався умов Тендерної документації та норм чинного законодавства України щодо оплати праці: Закону України «Про оплату праці» від 24.03.1995 № 108/95-ВР (зі змінами).
Прорахувавши витрати можна визначити, що ціна пропозиції ФОП Шипко Юлія Олексіївни є суттєво заниженою і не дає можливості офіційного оформлення трудових відносин з працівниками при заробітній платі не нижче, передбаченої Законом України «Про Державний бюджет України на 2020 рік».
З огляду на вище сказане вимагаємо повернути пропозицію Учасника ФОП Шипко Юлії Олексіївни на повторний розгляд та дискваліфікувати даного учасника за не відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та з причини не відповідності тендерної пропозиції Учасника умовам тендерної документації Замовника та за необґрунтованим заниженням (демпінгу) ціни тендерної пропозиції.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-05-20-000039 ● 7a669f329aa549508d8bb0773309f076
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2020 19:57 |
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.05.2020 № 30
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника Управління
-начальник відділу контролю
органів влади,оборони
правоохоронних органів та
місцевих бюджетів Валерій ДЗЮБЛЮК
Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 20.05.2020 №30
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Працівник, відповідальний за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2 UA-2020-05-19-004865-c 19.05.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Сабадаш Д.О.
В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами опрацювання результатів моніторингу західним офісом Держаудитслужби управління західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області закупівлі послуг з утримання в чистоті приміщень (ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-19-004865-c) повідомляємо наступне: Зауваження : В порушення пункту 1 частини другої статті 4 Закону у річному плані за номером ID: UA-P-2020-05-19-002978-a відсутня інформація щодо місцезнаходження Замовника та його категорії. Відповідь: Відповідно до пункту 1 частини другої статті 4 Закону у річному плані повинна міститися така інформація: найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія. План за номером ID: UA-P-2020-05-19-002978-a опубліковано за формою, яка діяла на момент публікації на майданчику «Держзакупівлі. Онлайн». Внесення іншої інформації відповідно до пункту 1 частини другої статті 4 Закону неможливе без зміни форми адміністратором майданчика. Зауваження : В порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено якою (якими) мовою повинні готуватися тендерні пропозиції. Відповідь: На момент публікації адміністратором майданчика «Держзакупівлі. Онлайн» у формі оголошення не була передбачена інформація про мову, якою повинні готуватись тендерні пропозиції. Зазначена інформація вказана в тендерній документації. Зауваження : Порядок надання роз'яснень до тендерної документації, зазначений у пункті 1 розділу ІІ тендерної документації не відповідає вимогам абзаців третього та четвертого частини другої статті 24 Закону; Відповідь: За результатами аналізу висновку щодо питання відповідності, пункт 1 розділу ІІ тендерної документації, документацію доповнено вимогами абзаців третього та четвертого частини другої статті 24 Закону. Зауваження : Строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, зазначений Замовником у пункті 4 Розділу ІІІ не відповідає вимогам пункту 11 частини другої статті 22 Закону; Відповідь: За результатами аналізу висновку щодо питання відповідності, внесено зміни відповідно до пункту 11 частини другої статті 22 Закону, але зазначивши у тендерній документації, що пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій не було порушено вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону в якому зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Зауваження : В порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону у пункті 1.1 розділу ІІІ тендерної документації та Додаток 1 до тендерної документації встановлено вимогу для учасників: «Лист-гарантія про відсутність підстав відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», що не відповідає вимогам частини третьої статті 17 Закону. Відповідь: За результатами аналізу висновку щодо питання відповідності, повідомляємо що в Додатку №1 вказано «Учасник може не надавати інформацію, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.». Зауваження : В порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону у пункті 5.3 розділу ІІІ тендерної документації встановлено наступну вимогу для переможця: «Переможець торгів, повинен надати замовнику документи у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону, у формі та порядку передбаченому у додатку 1 до тендерної документації», що не відповідає вимогам частини третьої та шостої статті 17 Закону; Відповідь: За результатами аналізу висновку щодо питання відповідності, повідомляємо що в пункт 5.3. розділу ІІІ внесено зміни. Зауваження : В порушення вимог частини п’ятої статті 41 у пункті 5.5 розділу VI тендерної документації зазначено «Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, встановлених частиною четвертою статті 36 Закону». У новій редакції Закону, яка є чинною на момент оголошення процедури закупівлі, основні вимоги до договору про закупівлю та внесення змін до нього описані у статті 41 Закону. Відповідь: За результатами аналізу висновку щодо питання відповідності, повідомляємо що в пункт 5.5. розділу VІ внесено зміни. Зауваження : За результатами моніторингу встановлено, що Замовником при підготовці тендерної документації не дотримано наказу від 13.04.2016 №680 Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами. Відповідь: За результатами аналізу висновку щодо питання відповідності, повідомляємо що в тендерну документацію внесено зміни.
2020-05-29 15:00:57
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 травня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення законодавства в частині не зазначення в річному плані закупівель інформації щодо місцезнаходження Замовника та його категорії. Встановлено порушення законодавства в частині не зазначення в оголошенні про проведення відкритих торгів якою (якими) мовою повинні готуватися тендерні пропозиції. При підготовці тендерної документації не дотримано наказу від 13.04.2016 №680 Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ШИПКО ЮЛІЯ ОЛЕКСІЇВНА" #2707607342 |
Переможець |
839 904,00
UAH з ПДВ
|
11 червня 2020 17:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2021 16:00
|
додаткова угода 3 (клінінг).pdf | зміни до договору |
18 січня 2021 14:51
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2020 17:02
|
додаткова угода 2 (клінінг).pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 16:40
|
Електронний підпис | укладений |
17 серпня 2020 14:11
|
ДУ _ 1 від 17.08.20 Шипко клінінг.pdf | зміни до договору |
17 серпня 2020 14:05
|
Електронний підпис | укладений |
23 червня 2020 11:51
|
договір | укладений |
23 червня 2020 10:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 261-12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження на 20 % на період проведення тендерної процедури |
Номер договору про закупівлю: | 261-12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 261-12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |