Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція обласного спеціалізованого центру по наданню допомоги дітям з гострою травмою з встановленням комп’ютерного томографа в КУ «Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня» Житомирської обласної ради за адресою: с. Станишівка, шосе Сквирське, 6, Житомирського району Житомирської області ІІ та ІІІ черги» (ДК 021:2015 (CPV) - 45454000-4 - Реконструкція)
Очікувана вартість
13 184 337,00 UAH
UA-2020-05-19-004799-c 9adcf76348c144678c46db9156e00c30
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Борисович Сорокін

+380412474388 39932654oda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 39932654
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12
Контактна особа: Сергій Борисович Сорокін
+380412474388
39932654oda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 травня 2020 15:35
Звернення за роз’ясненнями: до 25 травня 2020 14:33
Оскарження умов закупівлі: до 31 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 червня 2020 14:33
Початок аукціону: 05 червня 2020 14:44
Очікувана вартість: 13 184 337,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 65 922,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 65921 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника:10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція обласного спеціалізованого центру по наданню допомоги дітям з гострою травмою з встановленням комп’ютерного томографа в КУ «Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня» Житомирської обласної ради за адресою: с. Станишівка, шосе Сквирське, 6, Житомирського району Житомирської області ІІ та ІІІ черги»
(ДК 021:2015 (CPV) - 45454000-4 - Реконструкція)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12430, Україна, Житомирська область, с. Станишівка, шосе Сквирське,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 за даним Договором у розмірі, що не може перевищувати 50 відсотків від ціни Договору. Підрядник зобов’язаний надати підтверджуючі документи використання сплачених коштів не пізніше ніж за три місяці з дати оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені даним Договорам. Попередня оплата здійснена за даним Договором є авансом. Підрядник зобов’язаний використовувати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. Якщо попередня оплата отримується Підрядником в останньому місяці поточного року, він має бути закритий не пізніше 27 числа зазначеного місяця відповідного року. Аванс 7 Робочі 50
Виконання робіт Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Пiсляоплата 7 Робочі 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 травня 2020 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 травня 2020 15:35
Тендерна документація.docx
19 травня 2020 15:35
Додаток _2 до ТД.xls
19 травня 2020 15:35
Додаток 7.rar

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 червня 2020 15:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент" 12 941 384,40
UAH з ПДВ
12 941 384,40
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сіті Буд" 13 040 800,00
UAH з ПДВ
13 040 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 червня 2020 13:19
Електронний підпис
22 червня 2020 13:18
Довідка.zip
22 червня 2020 13:17
довідка фізособи.rar
15 червня 2020 18:48
Електронний підпис
15 червня 2020 18:48
Електронний підпис
15 червня 2020 18:39
Документи переможця.pdf
04 червня 2020 13:21
Електронний підпис
04 червня 2020 13:07
П.С.Р. (ч.7).rar
04 червня 2020 13:06
П.С.Р. (ч.6).rar
04 червня 2020 13:05
П.С.Р. (ч.5).rar
04 червня 2020 13:04
П.С.Р. (ч.4).rar
04 червня 2020 13:03
П.С.Р. (ч.3).rar
04 червня 2020 13:02
П.С.Р. (ч.2).rar
04 червня 2020 13:01
П.С.Р. (ч.1).rar
04 червня 2020 12:59
розрахунки (ч.2).rar
04 червня 2020 12:57
Рорахунки (ч.1).rar
04 червня 2020 12:55
Л.К. (ч.2).rar
04 червня 2020 12:54
Л К (ч.1).rar
04 червня 2020 12:52
Договірна ціна.PDF
04 червня 2020 12:51
Тендерна пропозиція.PDF
04 червня 2020 12:02
Технічна частина.rar
04 червня 2020 12:01
Тендерна пропозиція.PDF
04 червня 2020 12:01
Ст.17.pdf
04 червня 2020 12:01
Реєстр документів.PDF
04 червня 2020 11:59
Інші документи.rar
04 червня 2020 11:58
Дозвільні документи.pdf
04 червня 2020 11:58
Додаток 6 (форма 4,5).rar
04 червня 2020 11:56
Додаток 6 (форма 1,2,3).rar

Публічні документи

04 червня 2020 11:26
11.Статут.pdf
04 червня 2020 11:26
4.Паспорт.pdf
04 червня 2020 11:26
21.Відомості з ЄДРПОУ.pdf
04 червня 2020 11:26
Виписка ЄДР.pdf
04 червня 2020 11:26
16.Протокол №27.pdf
04 червня 2020 11:26
20.Витяг ПДВ.pdf
04 червня 2020 11:26
8.лист відгук.pdf
04 червня 2020 11:25
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Сіті Буд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент"
#38831585
Переможець 12 941 384,40
UAH з ПДВ
12 червня 2020 15:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 червня 2020 15:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент"
#38831585
12 941 384,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 квітня 2021 10:35
Електронний підпис зміни до договору
15 лютого 2021 18:05
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
15 лютого 2021 18:04
Електронний підпис укладений
26 червня 2020 11:19
Банківська гарантія Г.2020.539-01 до дог№37-20.zip укладений
26 червня 2020 11:14
договор №37-20 від 26.06.2020.pdf укладений
26 червня 2020 11:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
15 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити термін дії договору до 15.03.2021.
Номер договору про закупівлю: 37-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 червня 2020 — 15 березня 2021
Сума оплати за договором: 12 941 324,40
UAH (в тому числі ПДВ 2 156 887,40 UAH)