Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт внутрішньо-будинкових проїздів в житловій забудові за адресою вул. Самострова, 13 в м. Чернігів
Очікувана вартість
1 081 532,40 UAH
UA-2020-05-19-004706-c b2a537fbd3e84deb89a0f4e656862b8f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковтонюк Вікторія

+380462941552 gkh_sektor_zakupivel@chernigiv-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03366374
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська обл., Чернигов, вул. Реміснича, 19
Контактна особа: Ковтонюк Вікторія
+380462941552
gkh_sektor_zakupivel@chernigiv-rada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 травня 2020 15:28
Звернення за роз’ясненнями: до 25 травня 2020 06:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 червня 2020 15:00
Очікувана вартість: 1 081 532,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 407,66 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт внутрішньо-будинкових проїздів в житловій забудові за адресою вул. Самострова, 13 в м. Чернігів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, внутрішньо-будинкові проїзди по вул. Самострова, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Відповідно до Додатку 4 (Проект Договору) Оголошення Аванс 14 Банківські 70
Iнша подія Розрахунки за виконані роботи Замовник проводить поетапно протягом 14 (чотирнадцяти) банківських днів після підписання акту приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3, за умови надходження з бюджету на розрахунковий рахунок Замовника коштів за проведені роботи Пiсляоплата 14 Банківські 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 травня 2020 14:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 14:38
Додаток № 3.rtf
22 травня 2020 14:28
Оголошення.doc
19 травня 2020 15:28
Додаток № 6.docx
19 травня 2020 15:28
Додаток № 11.docx
19 травня 2020 15:28
Додаток № 10.docx
19 травня 2020 15:28
Додаток № 9.docx
19 травня 2020 15:28
Додаток № 7.docx
19 травня 2020 15:28
Додаток № 5.docx
19 травня 2020 15:28
Додаток № 2.docx
19 травня 2020 15:28
Додаток № 1.docx
19 травня 2020 15:28
Додаток № 4.doc
19 травня 2020 15:28
Додаток № 8.docx
22 травня 2020 14:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 травня 2020 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 14:38
Додаток № 3.rtf
22 травня 2020 14:28
Додаток № 3.rtf
19 травня 2020 15:28
Додаток № 3.rtf
22 травня 2020 14:28
Оголошення.doc
19 травня 2020 15:28
Оголошення.doc
19 травня 2020 15:28
Додаток № 6.docx
19 травня 2020 15:28
Додаток № 11.docx
19 травня 2020 15:28
Додаток № 10.docx
19 травня 2020 15:28
Додаток № 9.docx
19 травня 2020 15:28
Додаток № 7.docx
19 травня 2020 15:28
Додаток № 5.docx
19 травня 2020 15:28
Додаток № 2.docx
19 травня 2020 15:28
Додаток № 1.docx
19 травня 2020 15:28
Додаток № 4.doc
19 травня 2020 15:28
Додаток № 8.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 червня 2020 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП Комунальне підприємство "АТП-2528" Чернігівської міської ради 1 021 901,47
UAH з ПДВ
1 021 901,47
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 червня 2020 13:26
Електронний підпис
01 червня 2020 13:23
15.0 Копія Статута.pdf
01 червня 2020 13:22
13.3 Витяг зі Статуту.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП Комунальне підприємство "АТП-2528" Чернігівської міської ради

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП Комунальне підприємство "АТП-2528" Чернігівської міської ради
#03358216
Переможець 1 021 901,47
UAH з ПДВ
05 червня 2020 15:38

Документи

05 червня 2020 15:38
Електронний підпис
05 червня 2020 15:37
Протокол № 28.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 червня 2020 15:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП Комунальне підприємство "АТП-2528" Чернігівської міської ради
#03358216
1 021 901,47
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 червня 2020 15:38
Електронний підпис
05 червня 2020 15:37
Протокол № 28.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 09:01
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2020 09:53
Додаткова угода № 2 до договору № 6030-183.pdf зміни до договору
01 грудня 2020 09:52
Електронний підпис зміни до договору
09 листопада 2020 10:05
Додаткова угода № 1 до Договору № 6030-183.pdf зміни до договору
09 листопада 2020 10:02
Електронний підпис укладений
16 червня 2020 09:47
Договір № 6030-183.pdf укладений
16 червня 2020 09:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі рішення Чернігівської міської ради від 28 листопада 2019 року №48/VII-25 "Про міський бюджет м. Чернігова на 2020 рік" (зі змінами та доповненнями) та рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 16 січня 2020 року №3 "Про затвердження переліків об'єктів інфраструктури та природоохоронних заходів на 2020 рік, що фінансуються за рахунок коштів міського бюджету міста Чернігова" (зі змінами та доповненнями), керуючись п.1 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" зменшено ціну Договору та внесено до нього відповідні зміни
Номер договору про закупівлю: 6030-183
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до додаткової угоди № 2
Номер договору про закупівлю: 6030-183
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 841 023,79
UAH (в тому числі ПДВ 140 170,63 UAH)