Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт будівлі ДНЗ №79 по вул. Казарського, 1 у м. Миколаєві (коригування) ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація ДК 021:2015
Очікувана вартість
8 712 168,00 UAH
UA-2020-05-19-004616-c ● b1acd87b72b04d5c91eb27b10dfbe7ff
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Миколаївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02145010 |
Вебсайт: | http://osvita.mkrada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 54001, Україна , Миколаївська обл., м.Миколаїв, вул. Інженерна, 3 |
Контактна особа: |
Іван Сергійович Богданов +380512374169,+380675808581 tender.osvita.mk@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 травня 2020 15:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 червня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 червня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 12 червня 2020 12:08 |
Очікувана вартість: | 8 712 168,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 43 560,84 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 40000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади, орган місцевого самоврядування, бюджетна установа; Мова, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: українська та з урахуванням вимог тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будівлі ДНЗ №79 по вул. Казарського, 1 у м. Миколаєві (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54000, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Казарського, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Розмір попередньої оплати складає не більше 50 відсотків від вартості річного обсягу робіт, відповідно до Постанови КМУ № 1070 від 04.12.2019 року та Положення управління освіти, затверджене наказом від 23.03.2020 року. | Аванс | 10 | Банківські | 50 |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 червня 2020 17:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 червня 2020 17:45 |
Додаток 2 Критерії оцінки (нова редакція).docx | |
04 червня 2020 17:45 |
ТД (нова редакція).docx | |
04 червня 2020 17:45 |
Перелік змін 04.06.2020.docx | |
19 травня 2020 15:22 |
Додаток 2 Критерії оцінки.docx | |
19 травня 2020 15:22 |
Додаток 4 Проект договору .docx | |
19 травня 2020 15:22 |
ТД.docx | |
19 травня 2020 15:22 |
Додаток 3 Технічне завдання.doc |
04 червня 2020 17:46 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 червня 2020 17:45 |
Додаток 2 Критерії оцінки (нова редакція).docx
|
|||
04 червня 2020 17:45 |
ТД (нова редакція).docx
|
|||
04 червня 2020 17:45 |
Перелік змін 04.06.2020.docx
|
|||
19 травня 2020 15:22 |
Додаток 2 Критерії оцінки.docx
|
|||
19 травня 2020 15:22 |
Додаток 4 Проект договору .docx
|
|||
19 травня 2020 15:22 |
ТД.docx
|
|||
19 травня 2020 15:22 |
Додаток 3 Технічне завдання.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
АНТИДЕМПІНГОВЕ ЗАСТЕРЕЖЕННЯ
Дата подання: 20 травня 2020 16:18
Дата відповіді: 25 травня 2020 18:23
Доброго дня! Підпунктом 2.4. п. 2 «Інша інформація» розділу 4 «Оцінка тендерної пропозиції» передбачено наступне: «АНТИДЕМПІНГОВЕ ЗАСТЕРЕЖЕННЯ ЗАМОВНИКА: у разі зниження Учасником остаточної пропозиції більше ніж на 3% від очікуваної вартості договірна ціна для такого учасника встановлюється твердою. При цьому такий Учасник до підписання договору зобов’язаний надати Замовнику оригінали документів, що підтверджують вартість всіх матеріальних ресурсів, які вказані в його остаточній комерційній пропозиції (остаточній договірній ціні). В разі ненадання вищезазначених документів, Замовник має право відхилити тендерну пропозицію Учасника як таку, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника». Частиною 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено відомості, які зазначаються у тендерній документації. Відомостей про антидемпінгові застереження вказана норма не містить. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Частиною 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію. На нашу думку, умови, передбачені пп. 2.4. п. 2 «Інша інформація» розділу 4 «Оцінка тендерної пропозиції» обмежують конкуренцію. Тому просимо надати роз’яснення стосовно того, який нормативно-правовий акт (з посиланням на конкретну норму) містить вимоги щодо можливості зазначення у тендерній документації положень про антидемпінгове застереження саме у редакції, яка передбачена тендерною документацією. Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Управління освіти Миколаївської міської ради (далі-управління освіти), уважно розглянувши ваше запитання повідомляє наступне.
Пунктом 2.4. розділу «Інша інформація» тендерної документації встановлено, що «АНТИДЕМПІНГОВЕ ЗАСТЕРЕЖЕННЯ ЗАМОВНИКА: у разі зниження Учасником остаточної пропозиції більше ніж на 3% від очікуваної вартості договірна ціна для такого учасника встановлюється твердою. При цьому такий Учасник до підписання договору зобов’язаний надати Замовнику оригінали документів, що підтверджують вартість всіх матеріальних ресурсів, які вказані в його остаточній комерційній пропозиції (остаточній договірній ціні). В разі ненадання вищезазначених документів, Замовник має право відхилити тендерну пропозицію Учасника як таку, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника. Замовник має право перевірити відповідність наявних матеріальних ресурсів у Учасника-Переможця документам, які були надані Замовнику для підтвердження наявності та вартості всіх матеріальних ресурсів.»
Управління освіти вважає, що така вимога не обмежує конкуренцію, а також та не дискримінує Учасників закупівлі. Такий висновок управління освіти робить з того, що фактично не встановлено вимог щодо конкретної форми власності та/або організаційно-правової форми Учасників закупівлі, вимог щодо місця реєстрації Учасника, або інших умов, які б фактично обмежували конкуренцію.
Також управління освіти вважає за необхідне зазначити, що у Вашому зверненні не зазначено, яким саме чином така умова тендерної документації обмежує конкуренцію у даній закупівлі.
Крім того така умова/вимога тендерної документації є досить поширеною та використовується іншими Замовниками у системі Prozorro, наприклад, департаменту будівництва Черкаської обласної державної адміністрації (закупівля UA-2020-03-13-002576-a), Управління капітального будівництва Миколаївської міської ради (закупівля UA-2020-05-21-003689-c) тощо.
Пунктом 2.4. розділу «Інша інформація» тендерної документації встановлено, що «АНТИДЕМПІНГОВЕ ЗАСТЕРЕЖЕННЯ ЗАМОВНИКА: у разі зниження Учасником остаточної пропозиції більше ніж на 3% від очікуваної вартості договірна ціна для такого учасника встановлюється твердою. При цьому такий Учасник до підписання договору зобов’язаний надати Замовнику оригінали документів, що підтверджують вартість всіх матеріальних ресурсів, які вказані в його остаточній комерційній пропозиції (остаточній договірній ціні). В разі ненадання вищезазначених документів, Замовник має право відхилити тендерну пропозицію Учасника як таку, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника. Замовник має право перевірити відповідність наявних матеріальних ресурсів у Учасника-Переможця документам, які були надані Замовнику для підтвердження наявності та вартості всіх матеріальних ресурсів.»
Управління освіти вважає, що така вимога не обмежує конкуренцію, а також та не дискримінує Учасників закупівлі. Такий висновок управління освіти робить з того, що фактично не встановлено вимог щодо конкретної форми власності та/або організаційно-правової форми Учасників закупівлі, вимог щодо місця реєстрації Учасника, або інших умов, які б фактично обмежували конкуренцію.
Також управління освіти вважає за необхідне зазначити, що у Вашому зверненні не зазначено, яким саме чином така умова тендерної документації обмежує конкуренцію у даній закупівлі.
Крім того така умова/вимога тендерної документації є досить поширеною та використовується іншими Замовниками у системі Prozorro, наприклад, департаменту будівництва Черкаської обласної державної адміністрації (закупівля UA-2020-03-13-002576-a), Управління капітального будівництва Миколаївської міської ради (закупівля UA-2020-05-21-003689-c) тощо.
Машини і механізми
Дата подання: 21 травня 2020 11:14
Дата відповіді: 26 травня 2020 17:40
Згідно Додатку 2, Розділу 1, п.1 тендерної документації Замовника, до довідки про наявність будівельних машин та механізмів, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, обов'язково мають бути включені наступні машини і механізми:
- Автомобіль бортовий;
- Кран на автомобільному ходу;
- Підіймач щогловий будівельний;
- Навантажувач одноковшевий.
Просимо пояснення та уточнення щодо механізму: "Підіймач щогловий будівельний". До яких видів робіт та у якій кількості має бути залучений даний механізм?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Управління освіти Миколаївської міської ради, уважно розглянувши ваше запитання повідомляє наступне.
У локальному кошторисі ЛС 2-1-1 на загальнобудівельні роботи присутні наступні роботи:
- П.85 (РН3-28-1) Мурування окремих дiлянок простих зовнiшнiх стiн iз цегли (відновлення кладки вентканалів)
- П.86 (РН11-2-3) Ремонт штукатурки внутрiшнiх стiн по каменю та бетону вапняним розчином, площа до 5 м2, товщина шару 20 мм (вентканалів)
Вищезазначені роботи розцінені згідно
- ДСТУ Б Д.2.4-3:2012 «Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Стіни (Збірник 3)
- ДСТУ Б Д.2.4-11:2012 «Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Штукатурні роботи (Збірник 11).
Даними збірниками при застосуванні вищезазначених розцінок передбачено використовувати Підіймачі щоглові будівельні, вантажопідйомність 0,5 т.
У локальному кошторисі ЛС 2-1-1 на загальнобудівельні роботи присутні наступні роботи:
- П.85 (РН3-28-1) Мурування окремих дiлянок простих зовнiшнiх стiн iз цегли (відновлення кладки вентканалів)
- П.86 (РН11-2-3) Ремонт штукатурки внутрiшнiх стiн по каменю та бетону вапняним розчином, площа до 5 м2, товщина шару 20 мм (вентканалів)
Вищезазначені роботи розцінені згідно
- ДСТУ Б Д.2.4-3:2012 «Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Стіни (Збірник 3)
- ДСТУ Б Д.2.4-11:2012 «Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Штукатурні роботи (Збірник 11).
Даними збірниками при застосуванні вищезазначених розцінок передбачено використовувати Підіймачі щоглові будівельні, вантажопідйомність 0,5 т.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 червня 2020 12:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛКРІС" |
8 450 802,96
UAH з ПДВ
|
8 407 242,11
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМПАНІЯ НІКОН-БУД" |
8 450 802,96
UAH з ПДВ
|
8 450 802,96
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІТЦ "МИКОЛАЇВБУД" |
8 450 802,96
UAH з ПДВ
|
8 450 802,96
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІМПОРТСТРОЙ" |
8 451 692,75
UAH з ПДВ
|
8 451 692,75
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МАНАХ НИКСТРОЙ" |
8 685 881,96
UAH з ПДВ
|
8 685 881,96
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДОМСТРОЙСЕРВИС" |
8 712 168,00
UAH з ПДВ
|
8 712 168,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛКРІС" #34652010 |
Відхилено |
8 407 242,11
UAH з ПДВ
|
23 червня 2020 17:31
|
ТОВ "КОМПАНІЯ НІКОН-БУД" #38841179 |
Переможець |
8 450 802,96
UAH з ПДВ
|
25 червня 2020 16:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 грудня 2021 17:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 грудня 2021 17:29
|
Додаткова угода № 4.pdf | зміни до договору |
07 грудня 2021 17:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 лютого 2021 15:00
|
Додаткова угода №3 до дог №6-18.pdf | зміни до договору |
19 лютого 2021 14:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2020 16:54
|
Додаткова угода № 2.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2020 16:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2020 16:47
|
Додаткова угода № 2.docx.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2020 16:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2020 16:45
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
22 жовтня 2020 09:51
|
Електронний підпис | укладений |
07 липня 2020 11:27
|
Договір №6-18.pdf | укладений |
07 липня 2020 11:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшити загальну суму лімітних призначень на 2020 рік на 2 248 836,69 грн. Після збільшення сума лімітних призначень на 2020 рік становить 4 653 477,83 з ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 6-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Збільшити загальну суму лімітних призначень на 2020 рік на 611 592, 38 грн. з ПДВ. Після збільшення сума лімітних призначень на 2020 рік становить 5 265 070, 12 грн. з ПДВ. Сума лімітних призначень на 2021 рік складає 3 185 732,84 грн. з ПДВ. 2. Ця угода набуває чинності з дня її підписання і діє до 31.12.2021 року |
Номер договору про закупівлю: | 6-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Збільшити загальну суму лімітних призначень на 2020 рік на 611592,38 грн. з ПДВ. Після збільшення сума лімітних призначень на 2020 рік становить 5265070,21 грн. з ПДВ. 2. Ця угода набуває чинності з дня її підписання і діє до 31.12.2021 року. |
Номер договору про закупівлю: | 6-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Загальна сума договору складає 8 450 802,96 грн. (вісім мільйонів чотириста п'ятдесят тисяч вісімсот дві гривні дев’яносто шість копійок), у тому числі ПДВ- 1 408 467,16 грн. 2. Сума лімітних призначень на 2020 рік складає 5 265 070, 21 грн. Сума лімітних призначень на 2021 рік складає 3 185 732,75 грн. 3. Ця угода набуває чинності з дня її підписання і діє до 31.12.2021 року. |
Номер договору про закупівлю: | 6-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшити загальну суму договору на 305043,71 грн. з ПДВ. Після зменшення загальна сума договору складає 8145759,25 грн. з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 6-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |