Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі ДНЗ №79 по вул. Казарського, 1 у м. Миколаєві (коригування) ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація ДК 021:2015
Очікувана вартість
8 712 168,00 UAH
UA-2020-05-19-004616-c b1acd87b72b04d5c91eb27b10dfbe7ff
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іван Сергійович Богданов

+380512374169
+380675808581
tender.osvita.mk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02145010
Вебсайт: http://osvita.mkrada.gov.ua/
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., м.Миколаїв, вул. Інженерна, 3
Контактна особа: Іван Сергійович Богданов
+380512374169,+380675808581
tender.osvita.mk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 травня 2020 15:22
Звернення за роз’ясненнями: до 02 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 12 червня 2020 12:08
Очікувана вартість: 8 712 168,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 43 560,84 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади, орган місцевого самоврядування, бюджетна установа; Мова, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: українська та з урахуванням вимог тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будівлі ДНЗ №79 по вул. Казарського, 1 у м. Миколаєві (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Казарського, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розмір попередньої оплати складає не більше 50 відсотків від вартості річного обсягу робіт, відповідно до Постанови КМУ № 1070 від 04.12.2019 року та Положення управління освіти, затверджене наказом від 23.03.2020 року. Аванс 10 Банківські 50
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 червня 2020 17:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2020 17:45
Додаток 2 Критерії оцінки (нова редакція).docx
04 червня 2020 17:45
ТД (нова редакція).docx
04 червня 2020 17:45
Перелік змін 04.06.2020.docx
19 травня 2020 15:22
Додаток 2 Критерії оцінки.docx
19 травня 2020 15:22
Додаток 4 Проект договору .docx
19 травня 2020 15:22
ТД.docx
19 травня 2020 15:22
Додаток 3 Технічне завдання.doc
04 червня 2020 17:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 травня 2020 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2020 17:45
Додаток 2 Критерії оцінки (нова редакція).docx
04 червня 2020 17:45
ТД (нова редакція).docx
04 червня 2020 17:45
Перелік змін 04.06.2020.docx
19 травня 2020 15:22
Додаток 2 Критерії оцінки.docx
19 травня 2020 15:22
Додаток 4 Проект договору .docx
19 травня 2020 15:22
ТД.docx
19 травня 2020 15:22
Додаток 3 Технічне завдання.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

АНТИДЕМПІНГОВЕ ЗАСТЕРЕЖЕННЯ
Дата подання: 20 травня 2020 16:18
Дата відповіді: 25 травня 2020 18:23
Доброго дня! Підпунктом 2.4. п. 2 «Інша інформація» розділу 4 «Оцінка тендерної пропозиції» передбачено наступне: «АНТИДЕМПІНГОВЕ ЗАСТЕРЕЖЕННЯ ЗАМОВНИКА: у разі зниження Учасником остаточної пропозиції більше ніж на 3% від очікуваної вартості договірна ціна для такого учасника встановлюється твердою. При цьому такий Учасник до підписання договору зобов’язаний надати Замовнику оригінали документів, що підтверджують вартість всіх матеріальних ресурсів, які вказані в його остаточній комерційній пропозиції (остаточній договірній ціні). В разі ненадання вищезазначених документів, Замовник має право відхилити тендерну пропозицію Учасника як таку, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника». Частиною 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено відомості, які зазначаються у тендерній документації. Відомостей про антидемпінгові застереження вказана норма не містить. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Частиною 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію. На нашу думку, умови, передбачені пп. 2.4. п. 2 «Інша інформація» розділу 4 «Оцінка тендерної пропозиції» обмежують конкуренцію. Тому просимо надати роз’яснення стосовно того, який нормативно-правовий акт (з посиланням на конкретну норму) містить вимоги щодо можливості зазначення у тендерній документації положень про антидемпінгове застереження саме у редакції, яка передбачена тендерною документацією. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Управління освіти Миколаївської міської ради (далі-управління освіти), уважно розглянувши ваше запитання повідомляє наступне.
Пунктом 2.4. розділу «Інша інформація» тендерної документації встановлено, що «АНТИДЕМПІНГОВЕ ЗАСТЕРЕЖЕННЯ ЗАМОВНИКА: у разі зниження Учасником остаточної пропозиції більше ніж на 3% від очікуваної вартості договірна ціна для такого учасника встановлюється твердою. При цьому такий Учасник до підписання договору зобов’язаний надати Замовнику оригінали документів, що підтверджують вартість всіх матеріальних ресурсів, які вказані в його остаточній комерційній пропозиції (остаточній договірній ціні). В разі ненадання вищезазначених документів, Замовник має право відхилити тендерну пропозицію Учасника як таку, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника. Замовник має право перевірити відповідність наявних матеріальних ресурсів у Учасника-Переможця документам, які були надані Замовнику для підтвердження наявності та вартості всіх матеріальних ресурсів.»
Управління освіти вважає, що така вимога не обмежує конкуренцію, а також та не дискримінує Учасників закупівлі. Такий висновок управління освіти робить з того, що фактично не встановлено вимог щодо конкретної форми власності та/або організаційно-правової форми Учасників закупівлі, вимог щодо місця реєстрації Учасника, або інших умов, які б фактично обмежували конкуренцію.
Також управління освіти вважає за необхідне зазначити, що у Вашому зверненні не зазначено, яким саме чином така умова тендерної документації обмежує конкуренцію у даній закупівлі.
Крім того така умова/вимога тендерної документації є досить поширеною та використовується іншими Замовниками у системі Prozorro, наприклад, департаменту будівництва Черкаської обласної державної адміністрації (закупівля UA-2020-03-13-002576-a), Управління капітального будівництва Миколаївської міської ради (закупівля UA-2020-05-21-003689-c) тощо.
Машини і механізми
Дата подання: 21 травня 2020 11:14
Дата відповіді: 26 травня 2020 17:40
Згідно Додатку 2, Розділу 1, п.1 тендерної документації Замовника, до довідки про наявність будівельних машин та механізмів, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, обов'язково мають бути включені наступні машини і механізми: - Автомобіль бортовий; - Кран на автомобільному ходу; - Підіймач щогловий будівельний; - Навантажувач одноковшевий. Просимо пояснення та уточнення щодо механізму: "Підіймач щогловий будівельний". До яких видів робіт та у якій кількості має бути залучений даний механізм?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Управління освіти Миколаївської міської ради, уважно розглянувши ваше запитання повідомляє наступне.
У локальному кошторисі ЛС 2-1-1 на загальнобудівельні роботи присутні наступні роботи:
- П.85 (РН3-28-1) Мурування окремих дiлянок простих зовнiшнiх стiн iз цегли (відновлення кладки вентканалів)
- П.86 (РН11-2-3) Ремонт штукатурки внутрiшнiх стiн по каменю та бетону вапняним розчином, площа до 5 м2, товщина шару 20 мм (вентканалів)
Вищезазначені роботи розцінені згідно
- ДСТУ Б Д.2.4-3:2012 «Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Стіни (Збірник 3)
- ДСТУ Б Д.2.4-11:2012 «Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Штукатурні роботи (Збірник 11).
Даними збірниками при застосуванні вищезазначених розцінок передбачено використовувати Підіймачі щоглові будівельні, вантажопідйомність 0,5 т.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 червня 2020 12:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛКРІС" 8 450 802,96
UAH з ПДВ
8 407 242,11
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ НІКОН-БУД" 8 450 802,96
UAH з ПДВ
8 450 802,96
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІТЦ "МИКОЛАЇВБУД" 8 450 802,96
UAH з ПДВ
8 450 802,96
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІМПОРТСТРОЙ" 8 451 692,75
UAH з ПДВ
8 451 692,75
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МАНАХ НИКСТРОЙ" 8 685 881,96
UAH з ПДВ
8 685 881,96
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДОМСТРОЙСЕРВИС" 8 712 168,00
UAH з ПДВ
8 712 168,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 червня 2020 17:22
Електронний підпис
11 червня 2020 17:22
кваліфікація 2 (2).pdf
11 червня 2020 13:22
Електронний підпис
11 червня 2020 13:12
кваліфікація 2 (1).pdf
11 червня 2020 13:12
кваліфікація 1 (1).pdf
04 червня 2020 13:16
Електронний підпис
04 червня 2020 13:14
Підписаний_Лицензия_.pdf
04 червня 2020 13:14
Підписаний_G0520-7282-GL_tender.pdf
04 червня 2020 13:14
кваліфікація 2.pdf
04 червня 2020 13:14
кошторис 2.pdf
04 червня 2020 13:14
кошторис 1.pdf
04 червня 2020 13:14
кваліфікація 1.pdf
20 травня 2020 11:10
3 ліцеезія.pdf

Публічні документи

30 червня 2020 14:41
Електронний підпис
30 червня 2020 14:40
Довідка НАЗК юр.pdf
30 червня 2020 14:40
Довідка НАЗК фіз.pdf
30 червня 2020 14:40
Довідка МВС.pdf
30 червня 2020 14:40
Довідка ДПС.pdf
30 червня 2020 14:40
InformDovidka банкротсво.pdf
30 червня 2020 14:40
Довідки.pdf
11 червня 2020 18:11
Електронний підпис
11 червня 2020 18:10
Копія договору.pdf
11 червня 2020 18:10
Відгук.pdf
11 червня 2020 18:10
Копія кошторисів.pdf
11 червня 2020 18:10
Статут.pdf
11 червня 2020 18:10
Протокол та наказ.pdf
11 червня 2020 18:10
Машини та механізми.pdf
11 червня 2020 18:10
Ліцензія.pdf
11 червня 2020 18:10
Лист НБУ по ліцензії.pdf
11 червня 2020 18:10
Кошторис.pdf
11 червня 2020 18:10
3 - Робітники (1).pdf
11 червня 2020 18:10
2 - ІТП.pdf
19 травня 2020 15:26
Електронний підпис
19 травня 2020 15:24
Копія Статуту.pdf
19 травня 2020 15:24
Копія ліцензії.pdf

Публічні документи

11 червня 2020 09:30
Електронний підпис
11 червня 2020 09:25
Накази.pdf
11 червня 2020 09:25
Довідка працівників.pdf
11 червня 2020 09:25
РН перфоратор.pdf
11 червня 2020 09:25
Р.Н..pdf
11 червня 2020 09:25
Навантажувач Т135.jpg
11 червня 2020 09:25
Лист пояснення.pdf
11 червня 2020 09:25
КТА 25 ВЕ2355АО.jpg
11 червня 2020 09:25
краз ВЕ5589ВМ.jpg
11 червня 2020 09:25
Довідки.pdf
11 червня 2020 09:25
Відгук.pdf
11 червня 2020 09:24
Довідка.pdf
11 червня 2020 09:24
Дозвіл держпраці.pdf
11 червня 2020 09:24
Доручення.pdf
11 червня 2020 09:24
Лист-гарантія.pdf
11 червня 2020 09:24
Паспорт, ІНН.pdf
11 червня 2020 09:24
Проект договору.pdf
11 червня 2020 09:24
Пропозиція.pdf
11 червня 2020 09:24
Свідоцтво ПДВ.pdf
19 травня 2020 16:27
Статут.pdf

Публічні документи

09 червня 2020 11:04
Електронний підпис
02 червня 2020 17:16
Електронний підпис
02 червня 2020 09:17
Електронний підпис
02 червня 2020 09:15
Уставні документи.rar
02 червня 2020 09:15
Технічна частина.rar
02 червня 2020 09:15
Довідка фізична особа.zip

Публічні документи

04 червня 2020 14:00
Електронний підпис
04 червня 2020 12:24
лицензия.pdf
04 червня 2020 12:24
Лист гарантія.pdf
04 червня 2020 12:24
Довідки ст.17.pdf
04 червня 2020 12:24
Довідка субподряд.pdf
04 червня 2020 12:24
Довідка статут.pdf
04 червня 2020 12:24
Договора ЦПХ.pdf
04 червня 2020 12:24
Довідка робітники_.pdf
04 червня 2020 12:24
Довідка досвід.pdf
04 червня 2020 12:24
довідка довкілля.pdf
04 червня 2020 12:24
Відгук.pdf
04 червня 2020 12:24
Аналогічний договір.pdf
04 червня 2020 12:24
ДЦ.pdf
04 червня 2020 12:24
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

03 червня 2020 09:10
Тендерна пропозиція.pdf
03 червня 2020 09:10
Протокол.jpg
03 червня 2020 09:10
Наказ.jpg
03 червня 2020 09:10
Лицензия.tif
03 червня 2020 09:10
Кошториси.pdf
03 червня 2020 09:10
Дополнение к лицензии.tif
03 червня 2020 09:10
Довідки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛКРІС"

ТОВ "КОМПАНІЯ НІКОН-БУД"

ТОВ "ІТЦ "МИКОЛАЇВБУД"

ТОВ "ІМПОРТСТРОЙ"

ТОВ "МАНАХ НИКСТРОЙ"

ТОВ "ДОМСТРОЙСЕРВИС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛКРІС"
#34652010
Відхилено 8 407 242,11
UAH з ПДВ
23 червня 2020 17:31
ТОВ "КОМПАНІЯ НІКОН-БУД"
#38841179
Переможець 8 450 802,96
UAH з ПДВ
25 червня 2020 16:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 червня 2020 16:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ НІКОН-БУД"
#38841179
8 450 802,96
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 грудня 2021 17:29
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2021 17:29
Додаткова угода № 4.pdf зміни до договору
07 грудня 2021 17:23
Електронний підпис зміни до договору
19 лютого 2021 15:00
Додаткова угода №3 до дог №6-18.pdf зміни до договору
19 лютого 2021 14:59
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2020 16:54
Додаткова угода № 2.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 16:53
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2020 16:47
Додаткова угода № 2.docx.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 16:46
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2020 16:45
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
22 жовтня 2020 09:51
Електронний підпис укладений
07 липня 2020 11:27
Договір №6-18.pdf укладений
07 липня 2020 11:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшити загальну суму лімітних призначень на 2020 рік на 2 248 836,69 грн. Після збільшення сума лімітних призначень на 2020 рік становить 4 653 477,83 з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 6-18
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Збільшити загальну суму лімітних призначень на 2020 рік на 611 592, 38 грн. з ПДВ. Після збільшення сума лімітних призначень на 2020 рік становить 5 265 070, 12 грн. з ПДВ. Сума лімітних призначень на 2021 рік складає 3 185 732,84 грн. з ПДВ. 2. Ця угода набуває чинності з дня її підписання і діє до 31.12.2021 року
Номер договору про закупівлю: 6-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Збільшити загальну суму лімітних призначень на 2020 рік на 611592,38 грн. з ПДВ. Після збільшення сума лімітних призначень на 2020 рік становить 5265070,21 грн. з ПДВ. 2. Ця угода набуває чинності з дня її підписання і діє до 31.12.2021 року.
Номер договору про закупівлю: 6-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Загальна сума договору складає 8 450 802,96 грн. (вісім мільйонів чотириста п'ятдесят тисяч вісімсот дві гривні дев’яносто шість копійок), у тому числі ПДВ- 1 408 467,16 грн. 2. Сума лімітних призначень на 2020 рік складає 5 265 070, 21 грн. Сума лімітних призначень на 2021 рік складає 3 185 732,75 грн. 3. Ця угода набуває чинності з дня її підписання і діє до 31.12.2021 року.
Номер договору про закупівлю: 6-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити загальну суму договору на 305043,71 грн. з ПДВ. Після зменшення загальна сума договору складає 8145759,25 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 6-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 липня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 8 145 759,25
UAH (в тому числі ПДВ 1 357 626,54 UAH)