Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
Очікувана вартість
0,00 UAH
UA-2020-05-19-004523-c d023e21f02ec4650a391b1bade1069e9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

0000000000000

0000000000000 00000000000000000

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: 00000000000000000000000
Код ЄДРПОУ: 00000000
Місцезнаходження: 00000, 0000000 , 000000000000000 обл., 00000, 000000000000000000
Контактна особа: 0000000000000
0000000000000
00000000000000000
Категорія: tender.organization_kind.0000000

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 травня 2020 15:16
Звернення за роз’ясненнями: до 02 червня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 червня 2020 12:00
Початок аукціону: 15 червня 2020 15:42

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34520000-8: Човни


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
payment-events.000000000000000 payment-types.00000000000 Банківські

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 червня 2020 16:03
0000000000000000000000000000000000000000000
04 червня 2020 11:18
00000000
27 травня 2020 15:42
00000000000000000000000
27 травня 2020 13:25
0000000000000000000000000000000000000000
19 травня 2020 15:16
0000000000000000000000000000000000000000000000
15 червня 2020 16:03
0000000000000000000000000000000000000000000
15 червня 2020 16:03
0000000000000000000000000000000000000000000
04 червня 2020 11:18
00000000
28 травня 2020 08:52
00000000
19 травня 2020 16:12
00000000
27 травня 2020 15:42
00000000000000000000000
27 травня 2020 13:25
0000000000000000000000000000000000000000
19 травня 2020 15:46
0000000000000000000000000000000000000000
19 травня 2020 15:16
0000000000000000000000000000000000000000
19 травня 2020 15:16
0000000000000000000000000000000000000000000000

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-20-000032 ● eea6d8aee21e4bf69d1f0c2467f08dab
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 травня 2020 14:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.05.2020 Одеса № 144

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 20.05.2020.



Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 20.05.2020 № 144
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу

Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
9. UA-2020-05-19-004523-c 19.05.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Дякуємо за Вашу увагу, визначені моніторингом усунуті.

2020-05-27 13:24:52


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 05 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

-

2020-05-28 09:25:23

  • UA-M-2020-09-04-000074 ● 7c6578bee82546c898a109c609b2f80e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 вересня 2020 15:45
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.09.2020 Одеса № 304

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Людмили МИХАЙЛЕНКО від 04.09.2020, службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Олексія ЯКОВЛЄВА від 04.09.2020.


Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 04.09.2020 № 304
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу

Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
3. UA-2020-05-19-004523-с 19.05.2020 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-09-08 15:18:27

Запит про надання пояснення

Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 04.09.2020 № 304 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 34520000-8 — Човни, яка проводиться Військовою частиною А2238 (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-05-19-004523-c).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника щодо проведення процедури закупівлі, а саме:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення про розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах щодо вимог зазначених у пункті 5 Додатку 5 до тендерної документації (Учасник повинен надати гарантійний лист виробника (якщо не є виробником товару) або офіційного представника на території України, що підтверджує можливість постачання запропонованого товару в термін, в асортименті та кількості, відповідно до умов закупівлі, а також можливості надання гарантії на Товар (оригінал гарантійного листа) до учасника ТОВ «УМС-БОТ», тоді як зазначені документи відповідно до вимог статті 16 Закону не віднесено до інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям?
2) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення про невідхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ТОВ «УМС-БОТ» та укладення договору про закупівлю, тоді як останній не надав у спосіб, зазначений у підпункті 5.5. пункту 5 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, а саме: довідку у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої пунктом 12 частини 1 статті 17 Закону та довідку у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 частини 2 статті 17 Закону, або інформацію у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 частини 2 статті 17 Закону?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-09-11 16:53:56

На Ваш Запита про надання пояснення Замовник може повідомити наступне.


1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення про розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах щодо вимог зазначених у пункті 5 Додатку 5 до тендерної документації (Учасник повинен надати гарантійний лист виробника (якщо не є виробником товару) або офіційного представника на території України, що підтверджує можливість постачання запропонованого товару в термін, в асортименті та кількості, відповідно до умов закупівлі, а також можливості надання гарантії на Товар (оригінал гарантійного листа) до учасника ТОВ «УМС-БОТ», тоді як зазначені документи відповідно до вимог статті 16 Закону не віднесено до інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям?

Відповідно до частини 16 статті 29 Закону «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель». В той же час дана частина Закону зобов’язує Замовника здійснювати обов’язкове повідомлення Учасника про невідповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Відповідні вимоги Закону підтверджує частина 9 статті 26 Закону «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей».
Визначення подавання тендерної пропозиції тлумачиться Законом, як «пропозиція, що подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Таким чином Замовник має право повідомити Учасника про невідповідність щодо наданих ним документів в тендерній пропозиції.

2) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення про невідхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ТОВ «УМС-БОТ» та укладення договору про закупівлю, тоді як останній не надав у спосіб, зазначений у підпункті 5.5. пункту 5 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, а саме: довідку у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої пунктом 12 частини 1 статті 17 Закону та довідку у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 частини 2 статті 17 Закону, або інформацію у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 частини 2 статті 17 Закону?

Учасник звернувся до Замовника через електрону адресу з листом про неможливість прикріплення довідки, яка вимагається підпунктом 5.5. пункту 5 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації» та регламентована статтею 17 Закону тому відправляє її на електрону адресу (додається).

З огляду на вищезазначене, у Замовника не було підстав щодо відмови Учаснику прийняти участь у процедурі закупівлі відповідно вимог викладених у статті 17 Закону.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-09-11 17:01:52

На Ваш Запита про надання пояснення Замовник може повідомити наступне.

1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення про розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах щодо вимог зазначених у пункті 5 Додатку 5 до тендерної документації (Учасник повинен надати гарантійний лист виробника (якщо не є виробником товару) або офіційного представника на території України, що підтверджує можливість постачання запропонованого товару в термін, в асортименті та кількості, відповідно до умов закупівлі, а також можливості надання гарантії на Товар (оригінал гарантійного листа) до учасника ТОВ «УМС-БОТ», тоді як зазначені документи відповідно до вимог статті 16 Закону не віднесено до інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям?

Відповідно до частини 16 статті 29 Закону «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель». В той же час дана частина Закону зобов’язує Замовника здійснювати обов’язкове повідомлення Учасника про невідповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Відповідні вимоги Закону підтверджує частина 9 статті 26 Закону «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей».
Визначення подавання тендерної пропозиції тлумачиться Законом, як «пропозиція, що подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Таким чином Замовник має право повідомити Учасника про невідповідність щодо наданих ним документів в тендерній пропозиції.

2) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення про невідхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ТОВ «УМС-БОТ» та укладення договору про закупівлю, тоді як останній не надав у спосіб, зазначений у підпункті 5.5. пункту 5 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, а саме: довідку у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої пунктом 12 частини 1 статті 17 Закону та довідку у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 частини 2 статті 17 Закону, або інформацію у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 частини 2 статті 17 Закону?

Учасник звернувся до Замовника через електрону адресу з листом про неможливість прикріплення довідки, яка вимагається підпунктом 5.5. пункту 5 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації» та регламентована статтею 17 Закону тому відправляє її на електрону адресу (додається).

З огляду на вищезазначене, у Замовника не було підстав щодо відмови Учаснику прийняти участь у процедурі закупівлі відповідно вимог викладених у статті 17 Закону.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Виконання дій, становлених моніторингом

2020-09-24 13:17:20


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 30 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

-

2020-09-24 14:47:55

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 червня 2020 16:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
0000000000000 0,00
UAH з ПДВ
0,00
UAH з ПДВ
Документи
00000000000000000000 0,00
UAH з ПДВ
0,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 липня 2020 12:59
00000000
06 липня 2020 12:03
0000000000000000000
06 липня 2020 12:03
000000000000000000000000000000
25 червня 2020 15:55
00000000
25 червня 2020 15:43
00000000000000000000000000000000000000000
25 червня 2020 15:43
00000000000000
25 червня 2020 15:43
000000000000000000000
25 червня 2020 15:43
000000000000000000000
09 червня 2020 10:23
00000000
09 червня 2020 10:03
000000000000000000000
09 червня 2020 10:03
00000000000
09 червня 2020 10:03
0000000000000000
09 червня 2020 10:03
000000000
09 червня 2020 10:03
00000000000000
09 червня 2020 10:03
00000000000000000000
09 червня 2020 10:03
000000000000000000
09 червня 2020 10:03
000000000000000
09 червня 2020 10:03
0000000000000000000000000
09 червня 2020 10:03
0000000000000000000000
09 червня 2020 10:03
00000000000000000000000000
09 червня 2020 10:03
00000000000000000000000

Публічні документи

10 червня 2020 17:39
00000000000000000000000
10 червня 2020 17:39
00000000000000000000000000000000
10 червня 2020 17:39
000000000000000000000000
10 червня 2020 17:39
000000000000000000000000000000000
10 червня 2020 17:39
000000000000000000000000000000000000000000
10 червня 2020 17:39
000000000000000000000000000000000000000000000
10 червня 2020 17:39
00000000000000000000000000000000000000
10 червня 2020 17:39
00000000000000000000000
10 червня 2020 17:39
00000000000000000000
10 червня 2020 17:39
00000000000000000000000000
10 червня 2020 17:39
0000000000000000000000
10 червня 2020 17:39
0000000000000000000000000000
10 червня 2020 17:39
0000000000000000
10 червня 2020 17:39
000000000000000000000000000000000000000000
10 червня 2020 17:39
00000000000000000000000

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

0000000000000

00000000000000000000

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
00000000000000000000
#00000000
Відхилено 0,00
UAH з ПДВ
19 червня 2020 17:24
0000000000000
#00000000
Переможець 0,00
UAH з ПДВ
26 червня 2020 14:16

Документи

19 червня 2020 17:24
00000000
15 червня 2020 16:03
00000000000000000000000

Документи

26 червня 2020 14:16
00000000
19 червня 2020 17:24
00000000000000000000000

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 червня 2020 14:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
0000000000000
#00000000
0,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 червня 2020 14:16
00000000
19 червня 2020 17:24
00000000000000000000000

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
00000000 укладений
25 вересня 2020 08:27
000000000000000000000000000000000000 укладений
24 вересня 2020 13:57
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 укладений
24 вересня 2020 13:19
00000000 зміни до договору
23 липня 2020 15:33
00000000000000000000000000000000000000000000000000 зміни до договору
23 липня 2020 15:21
00000000 укладений
15 липня 2020 15:29
000000000000000000000000000000 укладений
15 липня 2020 14:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • 000000000000000000
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Номер договору про закупівлю: 00
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000