Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Капітальний ремонт покрівлі будівлі Рубіжанської міської ради Луганської області". Коригування
Очікувана вартість
672 633,60 UAH
UA-2020-05-19-004489-c 25d62b65e5be4588ba15a6d0d01bf517
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Науменко

+380501529739 tender@rmr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РУБІЖАНСЬКА МІСЬКА РАДА ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 26023286
Вебсайт: https://rmr.gov.ua
Місцезнаходження: 93000, Україна , Луганська обл., м. Рубіжне, площа Володимирська, буд. 2
Контактна особа: Олена Науменко
+380501529739
tender@rmr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 травня 2020 15:13
Звернення за роз’ясненнями: до 25 травня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 травня 2020 00:00
Початок аукціону: 28 травня 2020 11:12
Очікувана вартість: 672 633,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 363,17 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Капітальний ремонт покрівлі будівлі Рубіжанської міської ради Луганської області". Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93000, Україна, Луганська область, місто Рубіжне, площа Володимирська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 травня 2020 15:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 травня 2020 15:13
Технічні вимоги.docx
19 травня 2020 15:13
Проєкт договору .docx
19 травня 2020 15:13
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-19-004489-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ІНВЕСТБУД", Код ЄДРПОУ:32740969
Дата подання: 02 червня 2020 17:02
Скарга
Документи поданні в не повному обсязі
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 червня 2020 14:45
Ваша скарга від 02.06.2020 № 196 розглянута.
По суті порушених питань повідомляю наступне:
1. Згідно п. 3 Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі Учасник повинен подати Довідку підприємства про наявність, обладнання та матеріально – технічної бази, за формою згідно з додатком 3 до оголошення. Потреба в наданні копій договорів на оренду техніки в оголошенні не передбачалася.
2. Згідно п. 3 Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі Учасник повинен подати Довідку, в якій зазначено вартість чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу. (Ця вимога стосується тільки юридичних осіб с формою власності ТОВ та ТзДВ). ПП «Ромалекс» -приватне підприємство.
3. Оголошенням про проведення спрощеної процедури не передбачалося надання інформації згідно ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», але Довідку № 5.4 від 27.05.2020 у довільної формі про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи було надано у складі тендерної пропозиції.
4. Оголошенням про проведення спрощеної процедури не передбачалося завіряти належним чином документи у складі тендерної пропозиції. Додатково повідомляю, що згідно п. 5 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису. Документи у складі тендерної пропозиції від ПП «Ромалекс» надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису.
Виходячи із вище наведеного не має підстав щодо порушення нами норм законодавства при визначенні переможця спрощеної процедури.

Документи подані скаржником

02 червня 2020 17:02
скарга.pdf

Документи

10 червня 2020 14:45
Розгляд скарги.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 травня 2020 11:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Ромалекс" 590 206,60
UAH з ПДВ
590 206,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНВЕСТБУД" 663 668,64
UAH з ПДВ
660 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 травня 2020 17:25
Електронний підпис
27 травня 2020 17:17
смета пдф.rar
27 травня 2020 17:17
Ліцензія+Дозволи.pdf
27 травня 2020 17:17
21. Паспорт директора.PDF
27 травня 2020 17:17
20. Виписка.PDF
27 травня 2020 17:17
19 Витяг з ЄДРПОУ.PDF
27 травня 2020 17:17
17. Витяг ПДВ.PDF
27 травня 2020 17:17
16. Статут.pdf
27 травня 2020 17:17
13. Розрахунок з_п_2020.PDF
27 травня 2020 17:17
11. Проект договору.PDF
27 травня 2020 17:17
5. довідки по ст17.PDF
27 травня 2020 17:17
2. Дов. про досвід.PDF
27 травня 2020 17:17
1. пропозиція.PDF

Публічні документи

26 травня 2020 14:34
Електронний підпис
26 травня 2020 14:31
Dovidka_20114318480540921846.pdf.p7s
26 травня 2020 14:31
Dovidka_МВД.pdf
26 травня 2020 14:31
13. Копія паспорта.pdf
26 травня 2020 14:31
11. Установчі документи.pdf
26 травня 2020 14:31
10. Статут.pdf
26 травня 2020 14:31
7.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Ромалекс"

ТОВ "ІНВЕСТБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Ромалекс"
#35283016
Переможець 590 206,60
UAH з ПДВ
02 червня 2020 14:53

Документи

02 червня 2020 14:53
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 червня 2020 14:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Ромалекс"
#35283016
590 206,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 червня 2020 14:53
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 15:05
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 17:24
РОМАЛЕКС_ду3.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 17:24
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2020 12:09
Додаткова угода 2 покрівля.pdf зміни до договору
01 липня 2020 12:08
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2020 10:05
Додаткова угода капітальний ремонт покрівлі.pdf зміни до договору
30 червня 2020 10:04
Електронний підпис укладений
19 червня 2020 14:42
Договор 54 капітальний ремонт покрівлі.pdf укладений
19 червня 2020 14:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Для приведення договору у відповідність до умов спрощеної процедури закупівлі:
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Для приведення договору у відповідність до умов спрощеної процедури закупівлі
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: 54
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінено сладова робіт без зростання договорної ціни, та строк виконання робіт подовжено до 31.12.2020
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 558 782,55
UAH (в тому числі ПДВ 93 130,42 UAH)