Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ОСНКУ ДК 021:2015 - 03210000-6 Зернові культури та картопля
Очікувана вартість
511 200,00 UAH
UA-2020-05-19-004371-c 99f9e824d10e4b37abfff52e5c580994
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Алпатова

+380433221830 zmpnbi@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Жмеринський психоневрологічний будинок-інтернат
Код ЄДРПОУ: 03188168
Місцезнаходження: 23100, Україна , Вінницька обл., м. Жмеринка, Вул. В'ЯЧЕСЛАВА ЧОРНОВОЛА, 12
Контактна особа: Ірина Алпатова
+380433221830
zmpnbi@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 травня 2020 15:06
Звернення за роз’ясненнями: до 27 травня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 09 червня 2020 14:39
Очікувана вартість: 511 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 556,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Картопля; Горох сушений
1) категорія Замовника: Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територальної громади.
8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватись тендерні пропозиції: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
49000 кілограми
Картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23100, Україна, Вінницька область, м.Жмеринка, вул. В. Чорновола,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
600 кілограми
Горох сушений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23100, Україна, Вінницька область, м.Жмеринка, вул. В. Чорновола,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 травня 2020 13:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 13:32
Додаток_1.docx
29 травня 2020 13:32
Додаток_2.docx
29 травня 2020 13:32
Додаток_3.docx
29 травня 2020 13:32
Тендерна документація.docx
29 травня 2020 13:32
Перелiк_змiн.docx
19 травня 2020 15:06
Оголошення.pdf
29 травня 2020 13:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2020 13:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 травня 2020 15:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 13:32
Додаток_1.docx
26 травня 2020 13:41
Додаток_1.docx
19 травня 2020 15:06
Додаток_1.docx
29 травня 2020 13:32
Додаток_2.docx
26 травня 2020 13:41
Додаток_2.docx
19 травня 2020 15:06
Додаток_2.docx
29 травня 2020 13:32
Додаток_3.docx
26 травня 2020 13:41
Додаток_3.docx
19 травня 2020 15:06
Додаток_3.docx
29 травня 2020 13:32
Тендерна документація.docx
26 травня 2020 13:41
Тендерна документація.docx
19 травня 2020 15:06
Тендерна документація.docx
29 травня 2020 13:32
Перелiк_змiн.docx
26 травня 2020 13:41
Перелiк_змiн.docx
19 травня 2020 15:06
Оголошення.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо поставки
Дата подання: 21 травня 2020 19:20
Дата відповіді: 22 травня 2020 10:20
Доброго дня! Який графік поставок та якими партіями?
Відповідь: Добрий день! Графік поставок товару здійснюється відповідно до заявок на товар. Орієнтовно 4-5 разів на місяць; фрукти 2 рази в тиждень.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-19-004371-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "Король Віра Григорівна", Код ЄДРПОУ:2107605605
Дата подання: 15 червня 2020 13:49
Щодо невідповідності ТП Учасника умовам і вимогам ТД Замовника
Розглянувши пропозицію Учасника ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» у процедурі закупівлі Картопля; Горох сушений (основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 03210000-6 — Зернові культури та картопля (UA-2020-05-19-004371-c) мною виявлено необ’єктивне ставлення тендерного комітету Замовника до вказаного Учасника, що виразилось у неправомірному визнанні вказаного Учасника переможцем:
1. Учасником ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» в складі тендерної пропозиції не надав інформацію (в довільній формі) з переліком уповноважених осіб щодо підпису документів (тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та договору за результатами проведення процедури закупівлі), всупереч вимоги абз.2 п.1.6. Розділу 3, згідно якої Учасник процедури закупівлі додатково повинен надати інформацію (в довільній формі) з переліком уповноважених осіб щодо підпису документів (тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та договору за результатами проведення процедури закупівлі).
Натомість учасником ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» лише надано довідку №41 «Про уповноваження директора» на виконання вимоги п.3.7 Розділу 5 Тендерної документації.
З урахуванням зазначеного, тендерна пропозиція Учасника ТОВ ФУД ПОСТАЧ не відповідає вимогам тендерної документації Замовника в цій частині.
2. Учасником ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» в складі тендерної пропозиції надано довідку №8. «Матеріально-технічна база», проте всупереч п.5.2.1 Розділу 3., згідно якої Учасник повинен надати: «Довідку (складену учасником в довільній формі) про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (з зазначенням найменування та кількості), необхідних для виконання вимог замовника» – Учасником ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» не вказано жодних відомостей щодо технологій (з зазначенням найменування та кількості), необхідних для виконання вимог замовника.
З урахуванням зазначеного, тендерна пропозиція Учасника ТОВ ФУД ПОСТАЧ не відповідає вимогам тендерної документації Замовника в цій частині.

3. Учасником ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» в складі тендерної пропозиції надано довідки №22 «Про виконання аналогічного договору» та №23 «Аналогічний договір», проте відповідно до п.5.2.7 та п.5.2.8. Розділу № тендерної документації, учасник повинен надати Довідку про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) за предметом закупівлі, складена учасником за наступною формою:

Та Копію (копії) аналогічного договору (аналогічних договорів) (із додатком/ами), зазначеного (зазначених) в довідці, складеній відповідно до п.п. 5.2.8. , Однак Учасником ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» зазначена вимога виконана частково, оскільки довідка про виконання аналогічного договору та сам аналогічний договір містить відомості про поставку Картоплі, однак, жодних відомостей щодо поставки гороху, Учасником ТОВ ФУД ПОСТАЧ надано не було, тому наголошую, що предметом закупівлі згідно оголошення (UA-2020-05-19-004371-c), являється – картопля і горох.
Отже, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника в цій частині.
4. Учасником ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» в складі тендерної пропозиції надано довідки про наявність 5-ти відкритих рахунків у АТ КБ «ПРИВАТ БАНК», 2-х відкритих рахунків у АТ « АЛЬФА-БАНК» та 1-го рахунку у казначействі України, проте відповідно до п.3.7 Розділу 5 Тендерної документації, Учасник процедури закупівлі повинен надати: «Оригінал довідки (всіх довідок) з обслуговуючого (обслуговуючих) банку (банків) про наявність відкритих рахунку (рахунків) та відсутності простроченої заборгованості за кредитами, виданої не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів», всупереч зазначеній вимозі Учасником ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» в складі тендерної пропозиції не надано відомості щодо відсутності простроченої заборгованості за кредитами по кожному з 5-ти відкритих рахунків у АТ КБ «ПРИВАТ БАНК», крім того відсутня довідка з Казначейства України про наявність відкритого рахунку та відсутність простроченої заборгованості.
Тому, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника в цій частині.

5. Учасником ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» в складі тендерної пропозиції не надано письмову згоду про надання забезпечення виконання договору про закупівлю, у разі визнання його (учасника) переможцем даної процедури закупівлі. Всупереч, п.6.7 Розділу 6 тендерної документації, яким передбачено, що У складі тендерної пропозиції, в інших документах, учасник повинен надати письмову згоду про надання забезпечення виконання договору про закупівлю, у разі визнання його (учасника) переможцем даної процедури закупівлі.
З урахуванням зазначеного, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника в цій частині.

На підставі вищевикладеного, враховуючи значну невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ ФУД ПОСТАЧ умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації;


ВИМАГАЮ:
 скасувати протокол №5 тендерного комітету Жмеринський психоневрологічний будинок- інтернат від 10 червня 2020 року про визнання учасника ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» – переможцем процедури закупівлі Картопля; Горох сушений (основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 03210000-6 — Зернові культури та картопля (UA-2020-05-19-004371-c).
. дискваліфікувати тендерну пропозицію Учасника ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» як таку що не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника.
 скасувати повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «ФУД ПОСТАЧ».

Повідомляю, що залишаємо за собою право оскарження рішення тендерного комітету про визначення ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» -переможцем процедури закупівлі до АМКУ, ДАСУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 червня 2020 14:40
Доброго дня! Ваша вимога прийнята до уваги та буде розглянута.
Номер вимоги: UA-2020-05-19-004371-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "САВІН СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3184310335
Дата подання: 26 червня 2020 13:42
Оскарження визначення переможця
Неправомірне визначення переможця в процедурі закупівлі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 червня 2020 16:04
Доброго дня! Ваша вимога прийнята до уваги та буде розглянута.

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

26 червня 2020 13:42
Вимога_.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 червня 2020 15:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ФУД ПОСТАЧ 448 200,00
UAH з ПДВ
404 090,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Король Віра Григорівна" 455 900,00
UAH з ПДВ
404 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "САВІН СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 454 000,00
UAH з ПДВ
447 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПЕРВАК НАТАЛІЯ ІВАНІВНА" 493 520,00
UAH з ПДВ
493 520,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 червня 2020 16:00
Електронний підпис
11 червня 2020 12:16
Електронний підпис
11 червня 2020 12:15
пакет победителя
02 червня 2020 12:41
Електронний підпис
29 травня 2020 17:27
48.цінова пропозиція.pdf
29 травня 2020 17:27
47.проект договору.pdf
29 травня 2020 17:27
40.Копія Статута.pdf
29 травня 2020 17:27
39.копія ПДВ 11.02.2020.pdf
29 травня 2020 17:26
36.ISO 22000.pdf
29 травня 2020 17:26
35.ISO 9001.pdf
29 травня 2020 17:26
31.ДЕКЛАРАЦІЯ на горох.pdf
29 травня 2020 17:26
28.Захист довкілля.pdf
29 травня 2020 17:26
14.дог-ір оренди 6337-2020.pdf
29 травня 2020 17:26
13.дог-ір оренди 3427-2020.pdf
29 травня 2020 17:26
11.Таблиця наявних авто.pdf
29 травня 2020 17:26
8.матер.техн.база.pdf
29 травня 2020 17:26
5.рішення на Сенина.pdf
29 травня 2020 17:26
4.приказ на Сенина.pdf
29 травня 2020 17:26
1.баланс 1кв. 2020.pdf

Публічні документи

10 липня 2020 09:44
Електронний підпис
09 липня 2020 15:53
Електронний підпис
01 липня 2020 09:06
Електронний підпис
01 липня 2020 08:49
Електронний підпис
01 липня 2020 08:43
7. посвідчення водія.pdf
01 липня 2020 08:43
9. Медична книжка.pdf
01 липня 2020 08:39
Електронний підпис
30 червня 2020 20:35
Електронний підпис
30 червня 2020 20:34
Лист-пояснення.pdf
24 червня 2020 22:10
Електронний підпис
24 червня 2020 22:09
Документи переможця.pdf
04 червня 2020 20:52
Електронний підпис
04 червня 2020 20:50
44. Тендерна пропозиція.pdf
04 червня 2020 20:50
41. проект договору.pdf
04 червня 2020 20:50
39. Довідка з ДПС.pdf
04 червня 2020 20:50
28. Посвідчення якості.pdf
04 червня 2020 20:50
12. Лист-відгук.pdf
04 червня 2020 20:50
9. Медична книжка.pdf
04 червня 2020 20:50
7. посвідчення водія.pdf
04 червня 2020 20:50
6. Тех. паспорт на авто.pdf

Публічні документи

05 червня 2020 19:00
Електронний підпис
05 червня 2020 18:59
Файл 7.1.pdf
04 червня 2020 18:11
Електронний підпис
04 червня 2020 18:08
Файл 7.pdf
04 червня 2020 18:08
Файл 6.pdf
04 червня 2020 18:08
Файл 5.pdf
04 червня 2020 18:08
Файл 4.pdf
04 червня 2020 18:08
Файл 3.pdf
04 червня 2020 18:08
Файл 2.pdf
04 червня 2020 18:08
Файл 1.pdf

Публічні документи

04 червня 2020 17:19
Електронний підпис
04 червня 2020 17:16
реєстр документів.docx
04 червня 2020 17:16
48. ДСТУ ISO 22000.2007.pdf
04 червня 2020 17:16
47. ДСТУ ISO 9001.2015.pdf
04 червня 2020 17:16
38. Довідка про ПДВ.PDF
04 червня 2020 17:16
12. Тендерна пропозиція.PDF
04 червня 2020 17:16
7. Витяг з ЄДР.docx
04 червня 2020 17:16
4. Довідка Ощадбанк.PDF
04 червня 2020 17:16
2. Виписка з ЄДР ст. 2..PDF
04 червня 2020 17:16
1.Виписка з ЄДР ст. 1..PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ФУД ПОСТАЧ

ФОП "Король Віра Григорівна"

ФОП "САВІН СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ФОП "ПЕРВАК НАТАЛІЯ ІВАНІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ФУД ПОСТАЧ
#41505858
Рішення скасоване 404 090,00
UAH з ПДВ
16 червня 2020 11:15
ТОВ ФУД ПОСТАЧ
#41505858
Відхилено 404 090,00
UAH з ПДВ
17 червня 2020 14:10
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 червня 2020 11:23
ФОП "Король Віра Григорівна"
#2107605605
Рішення скасоване 404 100,00
UAH з ПДВ
26 червня 2020 16:04
ФОП "Король Віра Григорівна"
#2107605605
Переможець 404 100,00
UAH з ПДВ
02 липня 2020 13:52
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 липня 2020 14:46

Вимога про усунення невідповідностей

Згідно ЗУ Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (із змінами у новій редакції від 19.04.2020, підстава – 114-IX) ПОВІДОМЛЕННЯ про усунення невідповідностей в інформації та/або документах 1) перелік виявлених невідповідностей: – учасником ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» в складі тендерної пропозиції – 1. не надано інформацію (в довільній формі) з переліком уповноважених осіб щодо підпису документів (тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та договору за результатами проведення процедури закупівлі); 2. в довідці №8 «Матеріально-технічна база» не вказано жодних відомостей щодо технологій; 3. в довідці №22 «Про виконання аналогічного договору» інформація надана частково, відсутні відомості щодо предмету закупівлі - горох сушений та сам «Аналогічний договір» №23 не містить відомостей щодо предмету закупівлі - горох сушений; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. абзац 2, пункт 1.6., частина 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю товару – Основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 03210000-6 Зернові культури та картопля (картопля, горох сушений) (оголошення про проведення процедури закупівлі - UA-2020-05-19-004371-c) (редакція від 29.05.2020 року): «При підтвердженні повноважень на підписання договору за результатами торгів слід врахувати Закон України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю». Учасник процедури закупівлі додатково повинен надати інформацію (в довільній формі) з переліком уповноважених осіб щодо підпису документів (тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та договору за результатами проведення процедури закупівлі).» 2. відповідно до пункту 5.2., частини 5. Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.1 цієї документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: 5.2.1. Довідка (складена учасником в довільній формі) про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (з зазначенням найменування та кількості), необхідних для виконання вимог замовника; 3. відповідно до пункту 5.2., частини 5. Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.1 цієї документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: 5.2.7. Довідка про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) за предметом закупівлі, складена учасником за наступною формою: Предмет договору Сума договору Назва організації, з якою укладено аналогічний договір Контактний телефон, прізвище, ім’я, по батькові особи, яка відповідала за виконання договору від організації, з якою укладено аналогічний договір 5.2.8. Копія (копії) аналогічного договору (аналогічних договорів) (із додатком/ами), зазначеного (зазначених) в довідці, складеній відповідно до пп. 5.2.8.; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. інформація (в довільній формі) з переліком уповноважених осіб щодо підпису документів (тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та договору за результатами проведення процедури закупівлі); 2. Довідка (складена учасником в довільній формі) про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (з зазначенням найменування та кількості), необхідних для виконання вимог замовника; 3. Довідка про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) за предметом закупівлі: горох сушений, складена учасником за наступною формою: Предмет договору Сума договору Назва організації, з якою укладено аналогічний договір Контактний телефон, прізвище, ім’я, по батькові особи, яка відповідала за виконання договору від організації, з якою укладено аналогічний договір 4. Копія (копії) аналогічного договору (аналогічних договорів) (із додатком/ами), зазначеного (зазначених) в вищевказаній довідці, складеній відповідно до п. 3. Затверджено рішенням тендерного комітету від 16.06.2020 року протокол № 6

Документи

17 червня 2020 14:10
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей: – учасником ФОП «Король Віра Григорівна» в складі тендерної пропозиції надано документальне підтвердження інформації про його відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: 1. (файл 9. «Медична книжка» pdf») - копія особистої медичної книжки водія Король Віри Григорівни Серія ААС №103671; 2. (файл «25. Довідка щодо наявності медичних книжок pdf»») в якому даний учасник гарантував, «що при Поставці кожної окремої партії товару забезпечу наявність у водія (водіїв) та працівників, особової медичної книжки з результатами медичного обстеження та санітарного одягу (халати, рукавиці)... » 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. частина 5. Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю товару – Основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 03210000-6 Зернові культури та картопля (картопля, горох сушений) (оголошення про проведення процедури закупівлі - UA-2020-05-19-004371-c) (редакція від 29.05.2020 року): пункт 5.1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: пункт 5.2.6. Копія особистої медичної книжки водія (водіїв) та працівників, які будуть залучені до поставки товару. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Копія особистої медичної книжки водія (водіїв) та працівників, які будуть залучені до поставки товару (п.5.2.6 ч.5 розділ 3). 2. Якщо учасник не подав у складі своєї пропозиції документи, які не передбачені чинним законодавством для нього або за інших причин (у передбачених законодавством випадках), а вони вимагаються тендерною документацією, він повинен надати щодо цього письмове пояснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави (посилання на відповідний нормативно-правовий акт) ненадання вищезазначених документів (п.1.6 ч.1 розділ 3).

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 липня 2020 13:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Король Віра Григорівна"
#2107605605
404 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 19:15
Електронний підпис зміни до договору
20 листопада 2020 12:22
Додаткова угода №2 до Договору №202.PDF зміни до договору
20 листопада 2020 11:55
Електронний підпис зміни до договору
29 липня 2020 15:45
Додаткова угода №1 до Договору №202.pdf зміни до договору
29 липня 2020 15:44
Електронний підпис укладений
20 липня 2020 15:34
Додаток №1 до Договору №202.pdf укладений
20 липня 2020 15:32
Договір №202 від 20 липня.pdf укладений
20 липня 2020 15:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів.
Номер договору про закупівлю: 202
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити суму Договору на 3740,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 202
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 400 360,00
UAH