Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дидактичні матеріали для НУШ
Очікувана вартість
774 380,00 UAH
UA-2020-05-19-004320-c 9b7d7ef113a5419b901f88f1dad864e6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Поліщук Орися Олегівна

093-734-24-68 centrosvitasokal@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА СОКАЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "ЦЕНТР З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ СОКАЛЬСЬКОГО РАЙОНУ"
Код ЄДРПОУ: 41829167
Місцезнаходження: 80000, Україна , Львівська обл., Сокаль, Сокальський район, ВУЛИЦЯ ШАШКЕВИЧА, будинок 86
Контактна особа: Поліщук Орися Олегівна
093-734-24-68
centrosvitasokal@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 травня 2020 15:05
Звернення за роз’ясненнями: до 24 травня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 червня 2020 16:00
Початок аукціону: 18 червня 2020 13:18
Очікувана вартість: 774 380,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 743,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
32 комплект
Наочно-дидактичний матеріал з української мови на магнітах "Абетка українська"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
5 комплект
Наочно-дидактичний матеріал з іноземної мови 1+30
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
7 шт
Магнітний календар (мова англійська)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
36 шт
Магнітний календар (мова український)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
3 шт
Набір прозорих геометричних фігур з розгорткою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
20 шт
Набір моделей геометричних тіл та фігур
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
19 шт
Набір моделей геометричних тіл та фігур (дерев*яні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
11 шт
Терези дерев*яні з набором важків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
21 шт
Набір "Частини цілого на крузі. Прості дроби"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
35 шт
Демонстраційний комплект вимірювальних приладів (лінійка 1 м, 2 трикутники, циркуль, транспортир)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
23 шт
Годинник пісочний на 10 хв.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
27 шт
Набір годинників пісочних (1, 2, 5 хв)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
3 шт
Абакус
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
5 шт
Набір "Одиниці об*єму"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
15 шт
Демонстраційна модель механічного годинника (година,хвилина, секундна стрілки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
35 шт
Комплект "Математика на магнітах" (140 деталей)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
8 шт
Набір механічних годинників для вивчення часу доби 1+24
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
19 шт
Комплект стендів для початкової школи №1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
21 шт
Рулетка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
15 шт
Секундомір
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
25 шт
Глобус фізичний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
9 шт
Глобус політичний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
10 шт
Телурій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
10 шт
Набір мірного посуду (пластиковий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
3 шт
Колекція "Види тканин та ниток"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 шт
Колекція "Торф та продукти його переробки"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
8 шт
Колекція "Породи деревини"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
4 шт
Колекція "Пластмаси"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
5 шт
Колекція "Пісок, глина та продукти їх переробки"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
15 шт
Ляльковий театр Тварини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
11 шт
Набір для конструювання з різними способами з'єднання деталей (магнітний конструктор) 118 деталей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
11 шт
Набір музичних інструментів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
32 шт
Набір настільні розвивальні ігри
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
8 шт
Банка лупа для спостереження за комахами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
64 шт
Танграм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
18 шт
Набір грошових знаків (роздатковий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
147 шт
Лупа шкільна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
19 шт
Компас шкільний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
8 шт
Мікроскоп учнівський
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
110 шт
Набір "Каса букв і складів, цифр та лічильного матеріалу"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
193 шт
Віяло літер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
284 шт
Віяло з цифрами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
222 шт
Віяло кольорів і геометричних фігур
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 травня 2020 15:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 15:14
перелік змін .doc
22 травня 2020 15:14
ТД дидактика.doc
22 травня 2020 15:14
додаток 2 стаття 17.doc
19 травня 2020 15:02
додаток 5 Проект договору.doc
19 травня 2020 15:02
додаток 4 Лист гарантія ст.17.doc
19 травня 2020 15:02
додаток 3 Технічні характеристики.doc
19 травня 2020 15:02
додаток 1 Тендерна пропозиція.doc
22 травня 2020 15:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 травня 2020 15:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 15:14
перелік змін .doc
22 травня 2020 15:14
ТД дидактика.doc
19 травня 2020 15:02
ТД дидактика.doc
22 травня 2020 15:14
додаток 2 стаття 17.doc
19 травня 2020 15:02
додаток 2 стаття 17.doc
19 травня 2020 15:02
додаток 5 Проект договору.doc
19 травня 2020 15:02
додаток 4 Лист гарантія ст.17.doc
19 травня 2020 15:02
додаток 3 Технічні характеристики.doc
19 травня 2020 15:02
додаток 1 Тендерна пропозиція.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-19-004320-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "КИСЛИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2903905651
Дата подання: 20 травня 2020 10:34
щодо ТУ
Шановний замовнику,вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу ,щодо надання "Оригінал/ копію титульної сторінки технічних умов на кабінети навчальні, засоби навчання і обладнання погоджена відповідним органом МОН України.", звертаю Вашу увагу на те що, "Технические условия являются техническим документом, который разрабатывается по решению разработчика и/или изготовителя или по требованию заказчика (потребителя) продукции. Технические условия являются неотъемлемой частью комплекта конструкторской или другой технической документации на продукцию, а при отсутствии документации должны содержать полный комплекс требований к продукции, её изготовлению, контролю и приемке."
ТУ -це технічна документація виробника. ТУ не погоджуються відповідним органом МОН України. Виробник згідно ТУ виробляє товар згідно наказу № 143 від 07.02.2020р затверджений МОН про "Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи".
Також звертаємо Вашу увагу на те що, ТУ перевіряються центром стандартизації,метрології та сертифікаціїї,а також вносяться до бази данних.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 травня 2020 15:06
Шановний учаснику, за результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо наступне:
Вимога щодо титульної сторінки технічних умов на кабінети навчальні, засоби навчання та обладнання, погоджених відповідним органом МОН спрямована на підтвердження того, що обладнання яке пропонується учасником до закупівлі, виготовлене офіційним виробником саме з дотриманням технічних умов, затверджених в установленому законодавством порядку, а погодження відповідним органом Міністерства освіти і науки України підтверджує можливість безпечного та ефективного використання пропонованого обладнання у навчальних закладах.
Технічні умови розробляються за рішенням розробника та (або) виробника продукції або на вимогу замовника (споживача) продукції.
Замовник не є компетентним, щодо визначення відповідності чи невідповідності оголошених до закупівлі дидактичних матеріалів вимогам до їх функціональних та якісних характеристик (властивостей). Визначення цих характеристик та властивостей віднесено до компетенції МОН України. Вимога тендерної документації щодо подання в складі тендерної пропозиції оригіналу/копії титульної сторінки технічних умов на кабінети навчальні, засоби навчання і обладнання погодженої відповідним органом МОН України передбачена на виконання наказу МОН України від 17.06.2008 р.№ 537 «Про затвердження Порядку надання навчальні літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України», зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 10.07.2008 р. за № 628/ 15319, прийнятому з метою поліпшення якості навчальних видань засобів навчання і навчального обладнання, удосконалення проведення їхньої експертизи.
Крім того, моніторинг закупівель у системі Prozorro вказує, що такі погоджені наявні у учасників, які надають їх у складі своїх пропозицій.
Згідно положень ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
У зв’язку з цим, Замовник жодних дискримінаційних вимог при визначені документів підтверджуючих якість та /або відповідність технічним вимогам не вбачає та не вважає за необхідне вносити у тендерну документацію у цій частині.
Номер вимоги: UA-2020-05-19-004320-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО +", Код ЄДРПОУ:40707140
Дата подання: 20 травня 2020 15:00
Усунення дискримінаційних вимог
Вважаємо за доцільне довести до відома тендерного комітету, що у вашій тендерній документації, які потрібно надати учасникам у складі тендерної пропозиції для підтвердження якісних та інших характеристик товару зазначено наступні документи: "сертифікат ISO 9001:2015 «Системи управління якістю» на ім’я учасника або виробника товару", які встановлені Замовником з порушенням одного з основних принципів здійснення публічних закупівель, визначеного статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – НЕДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ!!!
) Сертифікати ISO 9001:2015 не має жодного відношення до товару і таким чином вони не можуть підтвердити ні безпечність ТОВАРУ, ні його екологічність. Це випливає безпосередньо із змісту стандарту ISO 9001:2015 «Системи управління якістю», де чітко зазначено наступне: - Загальні положення Запровадити систему управління якістю — стратегічне рішення організації (не зазначено, що це є обов’язок організації, отже таке впровадження не є обов’язковим і робиться на власний розсуд організації), яке може допомогти поліпшити її загальну дієвість та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку. (А може і не допомогти, адже не зазначено чітко – ДОПОМОЖЕ, отже немає впевненості, є сумніви, відсутні гарантії, це лише можливість, а не гарантований результат). - СФЕРА ЗАСТОСУВАННЯ Цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація a) повинна показати свою здатність постійно надавати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги; b) зорієнтована на підвищення задоволеності замовника завдяки результативному застосовуванню системи, зокрема процесів поліпшування системи та забезпечування відповідності вимогам замовника й застосовним законодавчим і регламентувальним вимогам. Як визначив законодавець «Цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю» і це означає, що стандарт стосується лише СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ і аж ніяк не стосується безпосередньо товару, не визначає його якість чи безпеку. Також, пункт а) говорить про «…постійно надавати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги замовника», тобто визначено постійне надання продукції, тривале в часі, як мінімум 2 і більше разів, але тендерна закупівля передбачає лише одноразове постачання, отже у замовника навіть в цьому випадку немає такої потреби. Жодної раціональної необхідності вимоги надати цей сертифікат не існує, так як товарообіг в Україні регламентований окремими законодавчими актами, законами та кодексами, де зазначені вимоги до якості, безпеки та документи, які це підтверджують, на сьогодні це санітарно-гігієнічний висновок. Також, важливим є те, що дана сертифікація, згідно законодавства України, є необов’язковою і добровільною, отже жодним законом не передбачено обов’язкову наявність даного сертифікату у юридичних чи фізичних осіб, а тому не може вимагатись замовником у якості обов’язкового відповідно до ст.. 16, п.4, ЗУ «Про публічні закупівлі» (Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі)).
Варто зазначити про всебічно прийняту практику багатьма замовниками що до маніпуляції та підміни понять, визначених статтею 22, ч. 3, ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити». Маніпуляція полягає в тому, що замовник подає ВИМОГУ, як «інформацію», забуваючи про відповідність такої інформації, законодавству. Стаття 22, частина 2, визначає безпосередньо відомості, які обов’язково повинна містити тендерна документація, а саме пункт 2 визначає кваліфікаційні критерії до учасників, які повинні міститись у тендерній документації та які замовник може висувати відповідно до ст..16 та ст.. 17 закону «Про публічні закупівлі». Цей перелік є вичерпним, а саме: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Таким чином, замовник не має права виходити за межі дії статей 16, 17 та висувати якість додаткові власні кваліфікаційні критерії до учасника. Проте, замовники намагаються обійти вимоги ст.16, мотивуючи свої дії правом закріпленим в ст..22, ч.3. Однак такі дії є маніпуляцією та прямим порушенням закону, адже відповідно до ст..22, ч.3 «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити», є очевидним право замовника включити ІНФОРМАЦІЮ, а не вимогу чи вимоги. Те, що даним законом є чітке розмежування понять «інформація» та «вимога», випливає з п. 4, ст. 22, де зазначено, що «Тендерна документація не повинна містити ВИМОГ, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників». Відповідно до статті 1, закону «Про інформацію», інформація – це будь-які відомості та/або дані, які можуть бути збережені на матеріальних носіях або відображені в електронному вигляді. Отже, як випливає із самого визначення «Інформація», замовнику надано право внести будь-які відомості та/або дані відповідно до ЗАКОНОДАВСТВА. Так як перелік кваліфікаційних критеріїв чітко визначений ЗАКОНОДАВСТВОМ, тобто ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник не має повноважень видавати індивідуально-правові акти із вимогами, що виходять за рамки закону і таким чином замість подання інформації (відомості та/або дані) встановлювати ВИМОГИ. Аналогічна ситуація спостерігається і стосовно п.3, ст..22, де визначено, що тендерна документація повина містити ІНФОРМАЦІЮ (знову ж таки, інформацію, а не вимогу) про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля Як видно із змісту статті, замовник має право вказати у технічній специфікації «…посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.». Проте, технічна специфікація стосується виключно ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ, а не учасника чи виробника товару. Таким чином, замовник не може встановлювати будь-яких додаткових кваліфікаційних критеріїв у вигляді «подання сертифікату ISO 9001:2015 «Системи управління якістю» Таким чином, при вивчені вимог даної тендерної документації у більшості потенційних учасників складається таке враження, що з боку замовника відбувається відверта маніпуляція, так як зазначені вимоги не мають жодного відношення до товару і не можуть підтвердити ні безпечність товару, ні його екологічність.
ХОЧЕМО НАГОЛОСИТИ, що згідно ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА УКРАЇНИ відповідність вищенаведеним умовам Замовника учасник може підтвердити будь-яким документом, що передбачений як ОБОВ’ЯЗКОВИЙ до такого предмету закупівлі чинним законодавством (це підтверджується п.4 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» ). На сьогоднішній день, чинним законодавством визначено, що ЄДИНИМ ОБОВЯЗКОВИМ ДОКУМЕНТОМ, який видається акредитованим органом і який повинні мати юридичні і фізичні особи та який засвідчує якість і безпечність товару, що є предметом закупівлі, являється ВИСНОВОК ДЕРЖАВНОЇ САНІТАРНО-ЕПІДЕМІОЛОГІЧНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ.
Додатково інформуємо щодо наявності великої кількості рішень АМКУ щодо визнання даних вимог дискримінаційними та такими що порушують умови закупівлі. Оскільки саме такі вимоги і є обмеженням здорової конкуренції і обмежують коло учасників єдиним виробником або з суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з ним у монопольних відносинах, внаслідок чого обмежується право інших учасників на участь у процедурі закупівлі. Тим самим ставлячи під сумнів прозорість самої закупівлі.
Якщо немає вагомих причин на постачання товару від якогось конкретного постачальника, просимо тендерний комітет внести зміни до тендерної документації, скасувати вищевикладені дискримінаційні умови та прибрати з тендерної документації вимоги, викладені Вами у Тендерній документаціїу зобов'язання учасників надати: "сертифікату ISO 9001:2015 «Системи управління якістна ім’я учасника або виробника товару" та привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства України, і не ставить під сумність прозорість даної закупівлі, а також репутацію посадових осіб Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 травня 2020 14:56
За результатами розгляду Вашої вимоги в тендерну документацію будуть внесенні відповідні зміни про виключення зазначеної вимоги.
Номер вимоги: UA-2020-05-19-004320-c.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАБІНЕТУС ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:42269220
Дата подання: 22 травня 2020 11:14
ВИМОГА
Усунення дискримінаційних умов
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 травня 2020 15:07
Шановний учаснику, за результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо наступне:
Вимога щодо титульної сторінки технічних умов на кабінети навчальні, засоби навчання та обладнання, погоджених відповідним органом МОН спрямована на підтвердження того, що обладнання яке пропонується учасником до закупівлі, виготовлене офіційним виробником саме з дотриманням технічних умов, затверджених в установленому законодавством порядку, а погодження відповідним органом Міністерства освіти і науки України підтверджує можливість безпечного та ефективного використання пропонованого обладнання у навчальних закладах.
Технічні умови розробляються за рішенням розробника та (або) виробника продукції або на вимогу замовника (споживача) продукції.
Замовник не є компетентним, щодо визначення відповідності чи невідповідності оголошених до закупівлі дидактичних матеріалів вимогам до їх функціональних та якісних характеристик (властивостей). Визначення цих характеристик та властивостей віднесено до компетенції МОН України. Вимога тендерної документації щодо подання в складі тендерної пропозиції оригіналу/копії титульної сторінки технічних умов на кабінети навчальні, засоби навчання і обладнання погодженої відповідним органом МОН України передбачена на виконання наказу МОН України від 17.06.2008 р.№ 537 «Про затвердження Порядку надання навчальні літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України», зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 10.07.2008 р. за № 628/ 15319, прийнятому з метою поліпшення якості навчальних видань засобів навчання і навчального обладнання, удосконалення проведення їхньої експертизи.
Крім того, моніторинг закупівель у системі Prozorro вказує, що такі погоджені наявні у учасників, які надають їх у складі своїх пропозицій.
Згідно положень ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
У зв’язку з цим, Замовник жодних дискримінаційних вимог при визначені документів підтверджуючих якість та /або відповідність технічним вимогам не вбачає та не вважає за необхідне вносити у тендерну документацію у цій частині.
Номер вимоги: UA-2020-05-19-004320-c.c4
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "КИСЛИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2903905651
Дата подання: 22 травня 2020 15:58
щодо ISO 9001:2015
Згідно ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх
форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на
рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про
закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні
вимоги до учасників.
Ознайомившись зі змінами до Тендерної документацієї по вищезазначеній закупівлі
(Далі – ТД), ми виявили в ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству та
обмежують конкуренцію, а саме:
Вимога щодо надання Копії чинних на дату розкриття пропозиції сертифікату
управління якістю ISO 9001:2015, виданих на виробника товару, на навчальні
кабінети або кабінети початкових класів, оскліьки підприємство отримує сертифікат якості
менеджменту ISO 9001:2015 це міжнародний стандарт, який встановлює вимоги до системи
менеджменту якості:
До всіх процесів має застосовуватися принцип PDCA (Plan-Do-Check-Act), який ще
називається циклом Демінга-Шухарта:
Планування (Plan)
розробка цілей та процесів, необхідних для досягнення результатів згідно з вимогами
споживачів та політикою організації
Здійснення (Do)
реалізація процесів
Перевірка (Check)
постійний контроль процесів та продукції на відповідність політиці, цілям та вимогам до
продукції
Дія (Act)
прийняття дій для постійного покращення показників процесів
Жодним чином сертифікат ISO 9001:2015 не стосується окремих предметів закупівлі, а отже
вимагати його отримання саме на навчальні кабінети або кабінети початкових класів є
дискримінацією Додатково зазначаю, що якщо вже предметом закупівлі є «Код ДК 021:2015:
39160000-1 Шкільні меблі» то чому ж ви не вимагаєте отримання ISO на виготовлення
меблів?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 травня 2020 14:59

Шановний учаснику, в тендерну документацію було внесено зміни стосовно виключення сертифікату ISO 9001:2015 з числа необхідних для участі в закупівлі.
Номер вимоги: UA-2020-05-19-004320-c.c5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАБІНЕТУС ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:42269220
Дата подання: 22 травня 2020 17:32
Вимога
Усунути дискримінаційні вимоги
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 травня 2020 15:13
повідомляємо наступне:
1) Вимога щодо титульної сторінки технічних умов на кабінети навчальні, засоби навчання та обладнання, погоджених відповідним органом МОН спрямована на підтвердження того, що обладнання яке пропонується учасником до закупівлі, виготовлене офіційним виробником саме з дотриманням технічних умов, затверджених в установленому законодавством порядку, а погодження відповідним органом Міністерства освіти і науки України підтверджує можливість безпечного та ефективного використання пропонованого обладнання у навчальних закладах.
Технічні умови розробляються за рішенням розробника та (або) виробника продукції або на вимогу замовника (споживача) продукції.
Замовник не є компетентним, щодо визначення відповідності чи невідповідності оголошених до закупівлі дидактичних матеріалів вимогам до їх функціональних та якісних характеристик (властивостей). Визначення цих характеристик та властивостей віднесено до компетенції МОН України. Вимога тендерної документації щодо подання в складі тендерної пропозиції оригіналу/копії титульної сторінки технічних умов на кабінети навчальні, засоби навчання і обладнання погодженої відповідним органом МОН України передбачена на виконання наказу МОН України від 17.06.2008 р.№ 537 «Про затвердження Порядку надання навчальні літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України», зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 10.07.2008 р. за № 628/ 15319, прийнятому з метою поліпшення якості навчальних видань засобів навчання і навчального обладнання, удосконалення проведення їхньої експертизи.
Крім того, моніторинг закупівель у системі Prozorro вказує, що такі погоджені наявні у учасників, які надають їх у складі своїх пропозицій.
Згідно положень ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
У зв’язку з цим, Замовник жодних дискримінаційних вимог при визначені документів підтверджуючих якість та /або відповідність технічним вимогам не вбачає та не вважає за необхідне вносити у тендерну документацію у цій частині.

2) Відповідним органом МОН України з питань освіти а також правові підстави погодження ним титульної сторінки технічних умов визначені наказом МОН України від 17.06.2008 р.№ 537 «Про затвердження Порядку надання навчальні літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України», зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 10.07.2008 р. за № 628/ 15319

Документи

22 травня 2020 15:06
File.PDF

Документи

22 травня 2020 14:56
File.PDF

Документи подані скаржником

22 травня 2020 11:14
вимога_розяснення.doc

Документи

22 травня 2020 15:07
File.PDF

Документи

Документи подані скаржником

22 травня 2020 17:32
вимога.doc

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-19-004320-c.b6
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАБІНЕТУС", Код ЄДРПОУ:42102007
Дата подання: 28 травня 2020 10:57
СКАРГА
Неправомірне рішення замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 01 червня 2020 16:59
рішення від 01.06.2020 № 10711 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 01 червня 2020 16:11
рішення від 10.06.2020 № 11456.pdf
Дата публікації: 15 червня 2020 23:14

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 червня 2020 13:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГАЙДАМАЧУК ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА" 620 042,00
UAH з ПДВ
620 042,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИК" 707 211,00
UAH з ПДВ
707 211,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІЗ ЛАБС" 774 319,00
UAH з ПДВ
766 575,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖШКІЛЬНИЙ РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР "НОВА ШКОЛА" 774 380,00
UAH з ПДВ
766 636,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 червня 2020 15:17
Електронний підпис
03 червня 2020 15:14
Рестр документів.pdf
03 червня 2020 15:14
7. Інші документи.pdf
03 червня 2020 15:14
6. Проект договору.pdf
03 червня 2020 15:14
3. Додаток 3.pdf
03 червня 2020 15:14
2. Додаток 2.pdf
03 червня 2020 15:14
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

03 червня 2020 09:17
Електронний підпис
03 червня 2020 09:15
16 Порівняльна таблиця.pdf
03 червня 2020 09:15
1 Тендерна пропозиція.pdf
03 червня 2020 09:15
33 Опис.pdf
03 червня 2020 09:15
22 Витяг ЄДР.pdf
03 червня 2020 09:15
12 СЕС кабінети.pdf
03 червня 2020 09:15
13 Тітульний лист ТУ.pdf
03 червня 2020 09:15
18 Статут.pdf
03 червня 2020 09:15
6 Лист гарантія ст.17.pdf
03 червня 2020 09:15
28 SIGETA Висновок СЕС.pdf
03 червня 2020 09:15
21 Копії паспорту.pdf
03 червня 2020 09:15
26 Договір оренди.pdf
03 червня 2020 09:15
2 Проект договору.pdf
03 червня 2020 09:15
19 Рішення.pdf
03 червня 2020 09:15
31 Довідка щодо ціни.pdf
03 червня 2020 09:15
11 СЕС початкові класи.pdf
03 червня 2020 09:15
20 Наказ.pdf
03 червня 2020 09:15
25 Техпаспорт.pdf

Публічні документи

26 червня 2020 10:18
Електронний підпис
26 червня 2020 10:18
Податкова Сокаль.pdf
26 червня 2020 10:18
Податкова Сокаль.p7s
26 червня 2020 10:17
Довідка МВС.pdf
03 червня 2020 15:07
Електронний підпис
03 червня 2020 15:05
ТУ каб. навч..PDF
03 червня 2020 15:05
Технічна специфікація.pdf
03 червня 2020 15:05
Тендерна пропозиція.pdf
03 червня 2020 15:05
Статут.PDF
03 червня 2020 15:05
Проект договору.pdf
03 червня 2020 15:05
Паспорт код директора.PDF
03 червня 2020 15:05
Лист-погодження ТУ.PDF
03 червня 2020 15:05
Лист-гарантія по ст.17.pdf
03 червня 2020 15:05
Згода на обробку даних.pdf
03 червня 2020 15:05
ДСЕЕ початкові класи.PDF
03 червня 2020 15:05
Довідка щодо ліцензії.pdf
03 червня 2020 15:04
Довідка платник ЄП.pdf
03 червня 2020 15:04
Гарантія щодо ціни.pdf
03 червня 2020 15:04
Гарантія щодо санкцій.pdf
03 червня 2020 15:04
Гарантія на товар.pdf
03 червня 2020 15:04
Витяг платник ЄП.PDF
03 червня 2020 15:04
Витяг з протоколу.PDF
03 червня 2020 15:04
Витяг з ЄДР.PDF
03 червня 2020 15:04
Виписка ЄДРПОУ.PDF
03 червня 2020 15:04
Видаткова Мелітополь.PDF

Публічні документи

26 травня 2020 16:02
Електронний підпис
26 травня 2020 16:01
Технічна частина.pdf
26 травня 2020 16:01
Тендерна пропозиція.pdf
26 травня 2020 16:01
Статут.PDF
26 травня 2020 16:01
Рішення зборів.PDF
26 травня 2020 16:01
Реєстр документів.pdf
26 травня 2020 16:01
Паспорт директора.PDF
26 травня 2020 16:01
Наказ про призначення.PDF
26 травня 2020 16:01
Договір про закупівлю.pdf
26 травня 2020 16:01
Витяг податок.PDF
26 травня 2020 16:01
Витяг з Реєстру.PDF
26 травня 2020 16:01
Витяг ЄДРПОУ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГАЙДАМАЧУК ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИК"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІЗ ЛАБС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖШКІЛЬНИЙ РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР "НОВА ШКОЛА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГАЙДАМАЧУК ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА"
#2959918263
Відхилено 620 042,00
UAH з ПДВ
23 червня 2020 17:01
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИК"
#42366394
Відхилено 707 211,00
UAH з ПДВ
25 червня 2020 16:21
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІЗ ЛАБС"
#41404784
Переможець 766 575,00
UAH з ПДВ
25 червня 2020 17:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 червня 2020 17:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІЗ ЛАБС"
#41404784
766 575,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 11:01
Електронний підпис укладений
06 липня 2020 11:19
File.PDF укладений
06 липня 2020 11:19

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 766 575,00
UAH (в тому числі ПДВ 127 762,50 UAH)