Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне та канцелярське приладдя, канцелярські товари, папір для друку
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2020-05-19-004154-c 60bd84cd05f149498ef75d8964443c27
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бобеляк Юрій Ярославович

+380322777001 fsslv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 травня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Львівській області
Код ЄДРПОУ: 41322361
Місцезнаходження: 79041, Україна , Львівська обл., місто Львів, вулиця Героїв УПА, 73, корпус 8
Контактна особа: Бобеляк Юрій Ярославович
+380322777001
fsslv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Відповідно до норм законодавства, встановлених стандартів та вимог, що звичайно ставляться,
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21 найменувань
Гумки, чорнила, ручки, маркери, олівці, штампи, коректори, канцелярські товари, органайзери, настільні лотки, лінійки, ділові щоденники, скоби, кнопки, скріпки, степлери, дироколи, папір для друку, самоклейний папір, календарі та інше за кодом 30199000-0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79041, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Героїв УПА, 73, корп.8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 травня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата продукції здійснюється в безготівковій формі протягом 10 календарних днів з дати отримання продукції. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

19 травня 2020 14:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ромус-Поліграф"
#25551379
Переможець 30 000,00
UAH з ПДВ
19 травня 2020 15:00

Документи

19 травня 2020 15:00
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 травня 2020 15:02