Стіл комп'ютерний, стіл письмовий
Очікувана вартість
160 000,00 UAH
UA-2020-05-19-003730-a 1d0405bc8625454bba44115c9e38236b
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лазуркевич Олена Олександрівна

+380673085885 Alenadzvlkr@gmail.com

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КНП "Криворізька міська лікарня №10" Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 01111977
Місцезнаходження замовника: 50023, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Вернадського, 141А
Контактна особа замовника: Лазуркевич Олена Олександрівна
+380673085885
Alenadzvlkr@gmail.com
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 травня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 22 травня 2020 23:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 травня 2020 20:04
Початок аукціону: 28 травня 2020 11:06
Очікувана вартість: 160 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
66 шт
Стіл письмовий однотумбовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50023, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Вернадського,141а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
24 шт
Стіл комп'ютерний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50023, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Вернадського,141а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється за фактично отриманий товар на підставі предявлених рахунку та видаткової накладної Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

19 травня 2020 20:04
Електронний цифровий підпис
19 травня 2020 20:00
проект договору закупівлі -столи.docx
19 травня 2020 20:00
оголошення столи.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Термін поставки?
Дата подання: 20 травня 2020 09:50
Дата відповіді: 20 травня 2020 10:15
Доброго дня! Уточніть терміни поставки, оскільки подача документів до 27.05.2020, аукціон буде заплановано на 28.05.2020, а поставка до 29.05.2020? Дуже малий термін!!!
Відповідь: Доброго дня. Дійсно поставка потрібна терміново на 29.05.2020 року.

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 26 травня 2020 12:02
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Неможливість усунення виявленних порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
26 травня 2020 12:02
Електронний цифровий підпис
26 травня 2020 12:01
Протокол столи.PDF

Актуальні тендери

До пошуку