Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги відокремленого підрозділу "Лікарня №2" комунального некомерційного підприємства "ТМО "Багатопрофільна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги" Мелітопольської міської ради Запорізької області, вул. Брів-ла-Гайард,19, м. Мелітополь - реконструкція"
Очікувана вартість
9 075 399,60 UAH
UA-2020-05-19-003389-a 8b7d9dbe404840a09627acc398d8ec85
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Попелешко Олена Андріївна

+380619448093 oks@mlt.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ капітального будівництва Мелітопольської міської ради Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 04054091
Місцезнаходження: 72312, Україна , Запорізька обл., Мелітополь, вул.Університетська,19
Контактна особа: Попелешко Олена Андріївна
+380619448093
oks@mlt.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 травня 2020 16:46
Звернення за роз’ясненнями: до 25 травня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 червня 2020 10:00
Початок аукціону: 05 червня 2020 15:54
Очікувана вартість: 9 075 399,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 90 754,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категоря замовника:п.1 ч.4.статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"( орган місцевого самоврядування);Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції:Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою.Визначальним є текст, викладений українською мовою.Предмет закупівлі визначено з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (зі змінами).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Підрядні роботи по об'єкту:"Відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги відокремленого підрозділу "Лікарня №2" комунального некомерційного підприємства "ТМО "Багатопрофільна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги" Мелітопольської міської ради Запорізької області, вул. Брів-ла-Гайард,19, м. Мелітополь - реконструкція"
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72318, Україна, Запорізька область, м.Мелітополь, Брів-ла-Гайард,19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія На основі постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» Аванс 30 Робочі 30
Виконання робіт Після надання акту (актів) виконаних робіт Пiсляоплата 7 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 травня 2020 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 травня 2020 16:47
Додаток 9 (Проект договору ).doc
19 травня 2020 16:47
Додаток 8 до ТД.doc
19 травня 2020 16:47
Додаток 7 до ТД(Лист підтвердження).doc
19 травня 2020 16:47
Додаток 6 до ТД (Інформація для переможця).doc
19 травня 2020 16:47
Додаток 5 до ТД (Цінова пропозиція).doc
19 травня 2020 16:47
Додаток 4 до ТД.doc
19 травня 2020 16:47
Додаток 3 до ТД..doc
19 травня 2020 16:47
Додаток 2 до ТД.doc
19 травня 2020 16:47
Додаток 1 до ТД.doc
19 травня 2020 16:47
Тендерна Документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 червня 2020 16:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Гарант-Строй 2007 8 969 114,40
UAH з ПДВ
8 969 114,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МЕЛСІТІ" 9 033 949,20
UAH з ПДВ
9 033 949,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 червня 2020 15:27
Електронний підпис
19 червня 2020 15:18
Документи переможця
04 червня 2020 09:34
Електронний підпис
04 червня 2020 09:33
3. Проект Договору.pdf
04 червня 2020 09:33
2.3.2.КБ-2_ КБ-3 ДОБ.rar
04 червня 2020 09:33
2.3.1.ДОБ договір.rar
04 червня 2020 09:33
1. Цінова пропозиція.pdf
04 червня 2020 09:33
Реєстр.pdf

Публічні документи

03 червня 2020 17:33
Електронний підпис
03 червня 2020 17:32
ДЦ_ДЦ.pdf
03 червня 2020 17:32
Цінова пропозиція.pdf
03 червня 2020 17:32
Фін. звіт.pdf
03 червня 2020 17:32
Уповноважена особа.pdf
03 червня 2020 17:32
Субпідрядники.pdf
03 червня 2020 17:32
Статут.pdf
03 червня 2020 17:32
Ст 17.pdf
03 червня 2020 17:32
Санкції.pdf
03 червня 2020 17:32
Санкції 2.pdf
03 червня 2020 17:32
Протокол засновників.pdf
03 червня 2020 17:32
Проект договору.pdf
03 червня 2020 17:32
Працівники.pdf
03 червня 2020 17:32
Паспорт+ИНН.pdf
03 червня 2020 17:32
Оренда.pdf
03 червня 2020 17:32
Оренда 2.pdf
03 червня 2020 17:32
наказ директора.pdf
03 червня 2020 17:32
Мат.тех.база.pdf
03 червня 2020 17:32
Лицензия.pdf
03 червня 2020 17:32
Лист підтвердження.pdf
03 червня 2020 17:32
Лист згода.pdf
03 червня 2020 17:32
Лист гарантія.pdf
03 червня 2020 17:32
Лист гарантія 3.pdf
03 червня 2020 17:32
Лист гарантія 2.pdf
03 червня 2020 17:32
Загальна відомість.pdf
03 червня 2020 17:32
Довідка рух коштів.pdf
03 червня 2020 17:32
Довідка ліцензія.pdf
03 червня 2020 17:32
Довідка аналогічні.pdf
03 червня 2020 17:32
Дитяча праця.pdf
03 червня 2020 17:32
Гарантійний лист.pdf
03 червня 2020 17:32
Гарантійний лист 2.pdf
03 червня 2020 17:32
Витяг ПДВ.pdf
03 червня 2020 17:32
Витяг ЄДР.pdf
03 червня 2020 17:32
Антикор. прог..pdf
03 червня 2020 17:32
Аналогічний договір1.2.rar
03 червня 2020 17:32
Аналогічний договір1.1.rar
03 червня 2020 17:32
Аналогічний договір 1.5.rar
03 червня 2020 17:32
Аналогічний договір 1.4.rar
03 червня 2020 17:32
Аналогічний договір 1.3.rar
03 червня 2020 17:32
Аналогічний 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Гарант-Строй 2007

ТОВ "МЕЛСІТІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Гарант-Строй 2007
#35596261
Переможець 8 969 114,40
UAH з ПДВ
10 червня 2020 17:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 червня 2020 17:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Гарант-Строй 2007
#35596261
8 969 114,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 17:44
Додаткова угода укладений
21 грудня 2020 16:17
Електронний підпис укладений
08 грудня 2020 17:38
ду _5.pdf зміни до договору
08 грудня 2020 09:18
Електронний підпис укладений
12 листопада 2020 12:53
ду _4.pdf зміни до договору
12 листопада 2020 12:49
Електронний підпис укладений
05 листопада 2020 09:53
ду _3.pdf зміни до договору
05 листопада 2020 09:52
Електронний підпис укладений
02 вересня 2020 10:31
доп.согл.2.pdf зміни до договору
02 вересня 2020 10:28
Електронний підпис укладений
31 серпня 2020 09:28
дод. угода _ 1.pdf зміни до договору
31 серпня 2020 09:25
Електронний підпис укладений
26 червня 2020 11:12
Договір укладений
26 червня 2020 11:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку зі збільшенням фінансування у 2020 році пункт 3.1. викласти в на-ступній редакції: «Ціна цього Договору становить 8 969 114,40 грн. (вісім мільйонів дев’ятсот шістдесят дев’ять тисяч сто чотирнадцять грн. 40 коп.), в т. ч. ПДВ – 1 494 852,40 грн. З них кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проєктів з реконструкції, капітального ремонту приймальних відділень в опорних закладах охорони здоров’я у госпітальних округах складають 8 000 000,00 грн., кошти місцевого бюджету м. Мелітополя – 969 114,40 грн. У 2020 р. заплановано виконання підрядних робіт на суму 8 308 688,40 грн., кошти на 2021 р. складають 660 426,00 грн.» 2. Пункт 4.3. викласти в новій редакції: «На основі постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджет-ні кошти», Замовник перераховує Виконавцю у формі авансу 2 492 606,52 грн. (два мільйо-ни чотириста дев’яносто дві тисячі шістсот шість грн. 52 коп.), в т.ч. ПДВ – 415 434,42 грн. строком на два місяці. Попередня оплата Виконавцю здійснюється виключно за умови наявності небюджетно-го рахунку в Державній казначейській службі України м. Київ. Попередня оплата в сумі 2 492 606,52 грн. здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетний рахунок № UA118201720355389000000704684, відкритий Виконав-цем в Державній казначейській службі України м. Київ з подальшим використанням зазначе-них коштів виключно з цього рахунку на придбання і поставку необхідних для виконання підрядних робіт матеріалів, конструкцій, виробів, з наданням підтвердних документів орга-нам Державної казначейської служби для здійснення платежів. На протязі двох місяців після отримання авансу Виконавець зобов’язаний надати За-мовнику інформацію про кількість та ціну придбаних матеріалів, конструкцій, виробів з під-твердженням накладними, сертифікатами якості та паспортами, актами виконаних робіт (по ф. КБ-2в та КБ-3) і ціною згідно пропозиції відкритих торгів. По закінченні двомісячного те-рміну не використані суми авансу повертаються Замовнику протягом 3 днів. 3. Пункт 4.4. викласти в новій редакції: «Остаточні розрахунки за договором здійс-нюються шляхом перерахування коштів в сумі 6 476 607,88 грн. (шість мільйонів чотириста сімдесят шість тисяч шістсот сім грн. 88 коп.), в т.ч. ПДВ – 1 079 417,98 грн. на рахунок Ви-конавця, відкритий в АТ «ПУМБ» № UA643348510000000026003113341. 4. Пункт 4.5. викласти в новій редакції: «Джерело фінансування робіт – кошти суб-венції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проєктів з реконструкції, ка-пітального ремонту приймальних відділень в опорних закладах охорони здоров’я у госпіта-льних округах складають 8 000 000,00 грн., кошти місцевого бюджету м. Мелітополя – 969 114,40 грн.» 5. Викласти в новій редакції плани фінансування (додаток № 1) та календарні графі-ки виконання робіт (додаток № 2). 6. Викласти реквізити Сторін в розділі «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 7 Р/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Пункт 4.4. викласти в новій редакції: «Остаточні розрахунки за договором здійс-нюються шляхом перерахування коштів в сумі 6 476 507,88 грн. (шість мільйонів чотириста сімдесят шість тисяч п’ятсот сім грн. 88 коп.), в т.ч. ПДВ – 1 079 417,98 грн. на рахунок Виконавця, відкритий в АТ «ПУМБ» № UA643348510000000026003113341.»
Номер договору про закупівлю: 7 Р/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі змінами викласти в новій редакції плани фінансування (додаток №1) та календарні графіки виконання робіт (додаток №2)
Номер договору про закупівлю: 7 Р/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Пункт 3.1. викласти в новій редакції: «Ціна цього Договору становить 8 969 114,40 грн. (вісім мільйонів дев’ятсот шістдесят дев’ять тисяч сто чотирнадцять грн. 40 коп.), в т. ч. ПДВ – 1 494 852,40 грн. З них кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проєктів з реконструкції, капітального ремонту приймальних відділень в опорних закладах охорони здоров’я у госпітальних округах складають 8 000 000,00 грн., кошти місцевого бюджету м. Мелітополя – 969 114,40 грн.» 2. Пункт 5.1. викласти в новій редакції: «Термін виконання робіт: з 25.06.2020 р. до 31.12.2020 р.» 3. У зв’язку зі змінами викласти в новій редакції план фінансування (додаток № 1) та календарний графік виконання робіт (додаток № 2).
Номер договору про закупівлю: 7 Р/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі змінами викласти в новій редакції плани фінансування (додаток №1) та календарні графіки виконання робіт (додаток №2)
Номер договору про закупівлю: 7 Р/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 червня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 6 109 218,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 018 203,00 UAH)