Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, «Капітальний ремонт їдальні та санвузлів Комунального закладу освіти «Навчально-виховний комплекс № 137 «ліцей – загальноосвітній навчальний заклад» Дніпровської міської ради, за адресою: м. Дніпро, вул. Комбрига Петрова, 29». Коригування (капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
7 108 388,00 UAH
UA-2020-05-19-003339-c d0147d0394f9463fa9684f9f4303b37b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Олександрівна Зіменко

+380660136170 zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Вебсайт: https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75А
Контактна особа: Людмила Олександрівна Зіменко
+380660136170
zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 травня 2020 13:53
Звернення за роз’ясненнями: до 10 червня 2020 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 червня 2020 22:00
Початок аукціону: 22 червня 2020 11:59
Очікувана вартість: 7 108 388,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35 541,94 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт їдальні та санвузлів Комунального закладу освіти «Навчально-виховний комплекс № 137 «ліцей – загальноосвітній навчальний заклад» Дніпровської міської ради, за адресою: м. Дніпро, вул. Комбрига Петрова, 29». Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49041, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Комбрига Петрова, 29 (КЗО НВК № 137 Л-ЗНЗ ДМР)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 серпня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 120 Календарні 70
Дата виставлення рахунку Аванс 15 Робочі 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 червня 2020 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 червня 2020 20:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 17:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 травня 2020 13:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2020 16:29
Тендерна документація Нова редакція від 12.06.2020.docx
06 червня 2020 20:47
Тендерна документація Нова редакція від 06.06.2020.docx
01 червня 2020 17:19
Тендерна документація Нова редакція.docx
19 травня 2020 13:53
Тендерна документація.docx
12 червня 2020 16:29
Перелік змін від 12.06.2020.docx
12 червня 2020 16:29
Додаток 4 - Проект договору Нова редакція від 12.06.2020.docx
19 травня 2020 13:53
Додаток 4 - Проект договору.docx
06 червня 2020 20:47
Перелік змін від 06.06.2020.docx
01 червня 2020 17:19
Перелік змін.docx
19 травня 2020 13:53
Додаток 4.2 - Пiдсумкова вiдомiсть ресурсiв.rtf
19 травня 2020 13:53
Додаток 4.3 - Зведенний кошторисний розрахунок.FR12.pdf
19 травня 2020 13:53
Додаток 4.1 - Відомість обсягів робіт.rtf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 червня 2020 12:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА-ГІЛЬДІЯ" 7 103 320,03
UAH з ПДВ
7 103 320,03
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФА БУД ТОРГ" 7 108 388,00
UAH з ПДВ
7 108 388,00
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

03 липня 2020 21:09
Електронний підпис
03 липня 2020 16:09
Штепа 23.06.pdf
03 липня 2020 16:09
податкова.rar
01 липня 2020 14:36
Електронний підпис
20 червня 2020 11:07
Електронний підпис
19 червня 2020 21:05
Електронний підпис
19 червня 2020 20:11
53 Кошторис.rar
19 червня 2020 20:11
45 Довідка екологія.pdf
19 червня 2020 20:11
43 Витяг з реєстру ПДВ.pdf
19 червня 2020 20:11
36 Лист гарантія бюджет.pdf
19 червня 2020 20:11
32 паспорт та ІПН.pdf
19 червня 2020 20:11
27 Ліцензія.pdf
19 червня 2020 20:11
25 статут.pdf
19 червня 2020 20:11
23 Фінансовий звіт 2019.pdf
19 червня 2020 20:11
2.3 паспорт та ІПН.pdf
19 червня 2020 20:11
2.2 витяг 16.06.20.rtf
19 червня 2020 20:11
1 Тендерна пропозиция.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА-ГІЛЬДІЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФА БУД ТОРГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА-ГІЛЬДІЯ"
#42750528
Переможець 7 103 320,03
UAH з ПДВ
02 липня 2020 13:32
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 липня 2020 15:37

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення про усунення невідповідностей відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону «Про публічні закупівлі» 30.06.2020 1. Замовник: Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради ЄДРПОУ 40506248 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75А Категорія: органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону 2. Інформація про предмет закупівлі: Найменування предмету закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, «Капітальний ремонт їдальні та санвузлів Комунального закладу освіти «Навчально-виховний комплекс № 137 «ліцей – загальноосвітній навчальний заклад» Дніпровської міської ради, за адресою: м. Дніпро, вул. Комбрига Петрова, 29». Коригування ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація Кількість: 1 роботи Місце виконання робіт: 49041, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Комбрига Петрова, 29 (КЗО НВК № 137 Л-ЗНЗ ДМР) Строк виконання робіт: до 25 серпня 2020 року Номер оголошення про проведення закупівлі: UA-2020-05-19-003339-c Дата та час початку Аукціону: 22 червня 2020 року 11:59 Дата та час закінчення Аукціону: 22 червня 2020 року 12:21 3. Учасник, тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам документації: Найменування: ТОВ "БУДІВЕЛЬНА-ГІЛЬДІЯ" Код ЄДРПОУ: 42750528 Місцезнаходження: 49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, площа Соборна, будинок 1Б Ціна пропозиції за результатами Аукціону: 7 103 320,03 грн з ПДВ 4. Перелік виявлених невідповідностей Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону Відсутня інформація щодо Обов’язкової умови щодо наявність у власності Учасника або на підставі договору (-ів) оренди спецтехніки, яка застосовується згідно з підсумковою відомістю ресурсів до локальних кошторисів (автомобільні крани, автогрейдери, підіймачі щоглові, компресори, зварювальні агрегати та інше) Наявна вимога - Обов’язкова умова щодо наявність у власності Учасника або на підставі договору (-ів) оренди спецтехніки, яка застосовується згідно з підсумковою відомістю ресурсів до локальних кошторисів (автомобільні крани, автогрейдери, підіймачі щоглові, компресори, зварювальні агрегати та інше) Надати інформацію та документи на підтвердження наявності автогрейдера та підіймача щоглового; Не належним чином надані документи У складі тендерної пропозиції надаються скановані копії медичних книжок на робітників залучених на договірних засадах. п. 5 р. ІІІ Тендерної документації Замовника, а саме: «У складі тендерної пропозиції надаються скановані копії медичних книжок на робітників субпідрядних організацій (у випадку залучення субпідрядної (- их) організації (- ій)) та робітників, залучених на договірних засадах.» Надати належним чином заповнені особисті медичні книжки заповнені за інструкцією №1-ОМК  Відповідно до ч. 16 ст. 29 Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.  Відповідно до ч.9 ст. 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 липня 2020 13:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА-ГІЛЬДІЯ"
#42750528
7 103 320,03
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 листопада 2020 12:58
Електронний підпис зміни до договору
06 листопада 2020 12:57
дод.угода №4 від 05.11.2020 договір №21ПД_20 від 20.07.2020.pdf зміни до договору
06 листопада 2020 12:57
Електронний підпис зміни до договору
17 серпня 2020 09:11
дод.угода №3 від 13.08.2020 договір №21ПД_20 від 20.07.2020.pdf зміни до договору
17 серпня 2020 09:10
Електронний підпис зміни до договору
07 серпня 2020 11:18
дод.угода №2 від 07.08.2020 договір №21ПД_20 від 20.07.2020.pdf зміни до договору
07 серпня 2020 11:17
Електронний підпис зміни до договору
21 липня 2020 20:24
дод.угода №1 від 20.07.2020 договір №21ПД_20 від 20.07.2020.pdf зміни до договору
21 липня 2020 20:23
Електронний підпис укладений
21 липня 2020 19:41
договір №21ПД_20 від 20.07.2020.pdf укладений
21 липня 2020 19:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення щодо оплат
Номер договору про закупівлю: 21ПД/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни в преамбулі та реквізитах Договору з боку Підрядника
Номер договору про закупівлю: 21ПД/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 21ПД/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 21ПД/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 7 086 721,75
UAH (в тому числі ПДВ 1 181 120,29 UAH)