Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти виконкому Тернівської районної у місті ради |
Код ЄДРПОУ: | 02142307 |
Місцезнаходження: | 50079, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Матросова 75 |
Контактна особа: |
Бикова Оксана Петрівна 0980719795 tendertern@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 травня 2020 13:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 травня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 червня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 05 червня 2020 12:30 |
Початок аукціону: | 05 червня 2020 12:30 |
Очікувана вартість: | 288 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 443,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Сміттєві контейнери загального призначення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | згідно накладних | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 травня 2020 10:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 травня 2020 10:56 |
перелік змін до ТД.docx | |
20 травня 2020 10:56 |
ТД-контейнери ЗМІНИ.docx | |
19 травня 2020 13:18 |
ТД-контейнери (1).docx |
20 травня 2020 10:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 травня 2020 10:56 |
перелік змін до ТД.docx
|
|||
20 травня 2020 10:56 |
ТД-контейнери ЗМІНИ.docx
|
|||
19 травня 2020 13:18 |
ТД-контейнери (1).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до протоколу №106 засідання тендерного комітету від 30.06.2020р. про розгляд тендерної пропозиції на закупівлю UA-2020-05-19-002978-c ДК 021:2015 - 44610000-9 «Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску» Сміттєві контейнери загального призначення для закладів освіти Тернівського району пропозиція ТОВ «ВО «РЕЛАЙН» була дискваліфікована.
З даним рішенням тендерного комітету, ми як Учасник відкритих торгів, погодитись не можемо, тому що вважаємо його рішення протиправним, дискримінаційним, прийнятим з грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель з наступних підстав:
1. Замовник зазначає, що на конструкції контейнеру відсутні додаткові ребра жорсткості виконані у вигляді швелеру виміром 20х40х20х400мм. З цим хибним ствердження, ми погодитись не можемо. Тому, що Учасником ТОВ «ВО «РЕЛАЙН» у довідці № 718 від 02.06.2020 року «Про відповідність товару встановленим технічним, якісним» чітко зазначив у порівняльній таблиці технічні характеристики запропонованого Учасником товару, а саме «З метою можливості використання будь якої завантажувальної техніки передня стінка контейнера посилена додатковими ребрами жорсткості в кількості 5(п’ять) штук, виконаних у вигляді швелеру виміром 20х40х20х400мм.». Додатково, в цій же довідці, міститься креслення, де чітко під №17, зображені ребра жорсткості, які чомусь Замовник не вбачає. Крім того, в довідці № 719 від 02.06.2020 року «ФОТОЗНІМКИ ТОВАРУ», де містяться детальні фото запропонованого товару, чітко видно наявність ребр жорсткості, які чомусь не бачить Замовник. Таким чином, вважаємо, що рішення Замовника по цьому пункту є дискримінаційним, упередженим, таким, що порушує права та охоронювані законом інтереси Учасника ТОВ «ВО «РЕЛАЙН».
2. Замовник зазначає, що Учасником ТОВ «ВО «РЕЛАЙН» у складі пропозиції не надано сертифікату відповідності на цинкове покриття яке наноситься на предмет закупівлі та повинно відповідати ГОСТу 9.307-89. Учасником чітко зазначено у ЛИСТІ-ПОЯСНЕННІ № 719 від 02.06.2020 року, щодо цинкового покриття, чому не можливо виконати вимогу Замовника, а саме тому, що ГОСТ 9.307-89 не є чинний з 01.01.2019р. Таким чином, Замовник порушив вимогу Закону «Про публічні закупівлі» ст. 26, п.11, де зазначено, що «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником». Не можливо надати сертифікат відповідності на ГОСТ 9.307-89 дія якого закінчилась 01.01.2019р. Не можливо надати дані про акредитовану лабораторію, яка б видавала сертифікаті відповідності цинкового покриття до ГОСТу 9.307-89, тому що цей документ (ГОСТ 9.307-89) втратив чинність з 01.01.2019р. Натомість, для підтвердження того що цинкове покриття предмету закупівлі є належної якості, Учасником у складі тендерної пропозиції, надано договір щодо цинкування у відповідності до EN ISO 1491 «Покриття, нанесені методом гарячого цинкування на вироби з чавуну і сталі. Технічні вимоги та методи випробування», сертифікат відповідності на контейнери, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи та паспорт якості на предмет закупівлі. Інформацію з цих документів Замовник чомусь не взяв до уваги, для підтвердження якості нанесення цинкового покриття на предмету закупівлі. Таким чином, Замовник навмисно маніпулює даними з метою обрати «вигіднішого» для нього переможця, хоча цінова пропозиція Учасника є другою найнижчою ціною за результатами електронного аукціону, в чому вбачається упередженість Замовника та дискримінаційний підхід.
3. Також звертаємо увагу Замовника, що в протоколі №106 від 30 червня 2020р., Замовник чомусь, у абзаці 6, зазначає Учасника ТОВ «ВО «РЕЛАЙН»», як Скаржник, хоча на даний час Скарга Учасником ТОВ «ВО РЕЛАЙН» не подавалась. При більш уважному вивченні тексту цього протоколу, можна зробити висновки, що текст цього протоколу скопійовано з відповіді Замовника «ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ДОВГИНЦІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ» на скаргу Учасника в інший закупівлі (UA-2020-05-13-002851-a). Це яскраво свідчить, про поверхневий та недолугий підхід Замовника «Відділ освіти виконкому Тернівської районної в місті ради» до розгляду тендерних пропозицій Учасників в перемозі яким Замовник не зацікавлений.
Таким чином на підставі вище наведеного вважаємо, що Замовник «Відділ освіти виконкому Тернівської районної в місті ради» безпідставно відхилив пропозицію Учасника ТОВ «ВО «РЕЛАЙН».
Вимагаємо від Замовника пояснень, з приводу зауважень наведених Учасником ТОВ «ВО «РЕЛАЙН». Скасувати своє не законе рішення за протоколом №106 від 30 червня 2020р. з причин відповідності тендерної пропозиції Учасника вимогах Тендерної документації Замовника та визнати Учасника ТОВ «ВО «РЕЛАЙН» переможцем цієї закупівлі.
Скарги до процедури
Дата подання: 10 липня 2020 16:01
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-08-27-000021 ● 08a64cb9107947adad4f52ab1e829907
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 серпня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 серпня 2020 15:58 |
26.08.2020 № 173
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 26.08.2020 № 173
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
3
UA-2020-05-19-002978-с
19.05.2020 Відділ освіти виконкому Тернівської районної у місті ради
(код за ЄДРПОУ 02142307) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Надання інформації про усунення порушення замовником
щодо висновків
2020-09-17 15:51:56
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 вересня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 вересня 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 червня 2020 13:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" |
266 955,00
UAH з ПДВ
|
240 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН" |
265 512,00
UAH з ПДВ
|
259 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ "Барський машинобудівний завод" |
266 770,00
UAH з ПДВ
|
259 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Запоріжкомунсталь" |
288 230,00
UAH з ПДВ
|
286 730,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЮГСТАЛЬ" |
288 156,00
UAH з ПДВ
|
288 156,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" #40654230 |
Відхилено |
240 500,00
UAH з ПДВ
|
11 червня 2020 14:25
|
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН" #40374335 |
Відхилено |
259 400,00
UAH з ПДВ
|
30 червня 2020 16:14
|
ПрАТ "Барський машинобудівний завод" #14307570 |
Відхилено |
259 500,00
UAH з ПДВ
|
30 червня 2020 17:04
|
ТОВ "Запоріжкомунсталь" #38626199 |
Переможець |
286 730,00
UAH з ПДВ
|
30 червня 2020 17:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 серпня 2020 15:49
|
Сканировать1.PDF | зміни до договору |
03 серпня 2020 15:48
|
Електронний підпис | укладений |
03 серпня 2020 15:44
|
Сканировать1.PDF | зміни до договору |
03 серпня 2020 15:44
|
Електронний підпис | укладений |
03 серпня 2020 15:22
|
Сканировать10001.PDF | укладений |
03 серпня 2020 15:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення цыни |
Номер договору про закупівлю: | 378 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна дати постачання товару |
Номер договору про закупівлю: | 378 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |