Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску» Сміттєві контейнери загального призначення
Очікувана вартість
288 600,00 UAH
UA-2020-05-19-002978-c 90d45fab1ab04f26ad9218b54bd6bbff
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бикова Оксана Петрівна

0980719795 tendertern@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Тернівської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142307
Місцезнаходження: 50079, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Матросова 75
Контактна особа: Бикова Оксана Петрівна
0980719795
tendertern@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 травня 2020 13:18
Звернення за роз’ясненнями: до 25 травня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 червня 2020 10:00
Початок аукціону: 05 червня 2020 12:30
Початок аукціону: 05 червня 2020 12:30
Очікувана вартість: 288 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 443,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску


Сміттєві контейнери загального призначення

Сміттєві контейнери загального призначення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
37 штуки
«Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску» Сміттєві контейнери загального призначення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 червня 2020  —  30 липня 2020
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару згідно накладних Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 травня 2020 10:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2020 10:56
перелік змін до ТД.docx
20 травня 2020 10:56
ТД-контейнери ЗМІНИ.docx
19 травня 2020 13:18
ТД-контейнери (1).docx
20 травня 2020 10:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 травня 2020 13:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2020 10:56
перелік змін до ТД.docx
20 травня 2020 10:56
ТД-контейнери ЗМІНИ.docx
19 травня 2020 13:18
ТД-контейнери (1).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо довідки від Банку
Дата подання: 19 травня 2020 16:59
Дата відповіді: 20 травня 2020 09:30
Просимо виключити вимогу, яка передбачає, що Учасник повинен подати « Відповідну довідку від Банку (або документ з іншою назвою виданий Банком) та копію договору з Банком або відповідної заяви про надання банківської гарантії, якщо правилами Банку учасника укладання договору в даному випадку не передбачено.». Дана вимога є недоречною зважаючи на те, що даною тендерною документацією не вимагається забезпечення тендерної пропозиції та забезпечення договору. Томуу просимо виключити вищезазначену вимогу із тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дана вимога буде видалена
Щодо документів переможця
Дата подання: 19 травня 2020 17:00
Дата відповіді: 20 травня 2020 09:29
Просимо Замовника вказати, чи можу Переможець надати довідку на підтвердження п.5 та п.6 ч.1 ст. 17 ЗУ Про публічні закупівлі отриману в електронній формі?
Відповідь: так може, це не порушує вимог
Пояснення щодо дискримінаційної вимоги
Дата подання: 19 травня 2020 17:00
Дата відповіді: 20 травня 2020 09:28
Поясніть зазначення дискримінаційної вимоги щодо того, що « товщина стінки не менше 2 мм ». Дана вимога є такою, що порушує норми ст. 5 ЗУ Про публічні закупівлі та призводить до обмеження конкуренції.
Відповідь: одаток 3 (технічні характеристики), ця вимога стосується труби ДУ 15 з якої виготавлюється посилюючий каркас контейнера. Крім того Замовник, вважає за доцільне включити саме такі вимоги до предмету закупівлі. Дані вимоги не є дискримінаційними, та не порушують ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Товщина стінки
Дата подання: 19 травня 2020 17:01
Дата відповіді: 20 травня 2020 09:27
Просимо Замовника виключити вимогу щодо того, що « товщина стінки не менше 2 мм »? Оскільки Учасники які пропонують якісні контейнери із товщиною стінки меншою за 2 мм не мають змоги прийняти участь у закупівлі. Дана вимога порушує норми ч. 4 ст. 22 ЗУ Про публічні закупівлі.
Відповідь: одаток 3 (технічні характеристики), ця вимога стосується труби ДУ 15 з якої виготавлюється посилюючий каркас контейнера. Крім того Замовник, вважає за доцільне включити саме такі вимоги до предмету закупівлі. Дані вимоги не є дискримінаційними, та не порушують ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Щодо якості цинкування
Дата подання: 19 травня 2020 17:07
Дата відповіді: 20 травня 2020 09:27
Чи може Учасник надати сертифікат щодо якості цинкування згідно ISO 1461-2009? Чи не буде відхилена така пропозиція учасника?
Відповідь: Замовник, вважає за доцільне включити саме такі вимоги до предмету закупівлі. Разом з тим, Законом, не встановлено норм відноповідно до яких, Замовнику необхідно доводити Учаснику, доцільнічть тієї чи іншої вимоги. Також учасникам не надано право рекомендувати чи диктувати умови закупівлі. Дані вимоги не являються дискримінаційними в розуміні ЗУ "Про публічні закупівлі".
Щодо товщини вузла кронштейну захвату
Дата подання: 19 травня 2020 17:08
Дата відповіді: 20 травня 2020 09:23
Вимога Замовника щодо того, що «…вузол кронштейну захвату, підйому та вивантаження контейнеру виконується методом багаторівневого штампування з цільного листа металу товщиною не менше ніж 2,5мм» є дискримінаційною та такою, що порушує норми ст. 5 ЗУ Про публічні закупівлі. Наше підприємство маючи змогу забезпечити Замовника якісними контейнерами не має змоги прийняти участь у процедурі закупівлі через наявні дискримінаційні вимоги. Просимо Замовника виключити вимогу щодо товщини з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Читайте уважну тендерну документацію, а саме додаток 3 (технічні характеристики), ця вимога стосується труби ДУ 15 з якої виготавлюється посилюючий каркас контейнера. Крім того Замовник, вважає за доцільне включити саме такі вимоги до предмету закупівлі. Дані вимоги не є дискримінаційними, та не порушують ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Товщина металу
Дата подання: 19 травня 2020 17:08
Дата відповіді: 20 травня 2020 08:52
Пояснюємо що товщина металу з якого виготовлений вузол кронштейну захвату та підйому не впливає на його якість та міцність, а є вимогою яка обмежує конкуренцію між Учасниками та призводить до порушення норм ст. 5 ЗУ Про публічні закупівлі.
Відповідь: Ви, як учасник можете подати еквівалент товару з поясненням, стосовно товщини, і це буде прийнято до розгляду.
ТД
Дата подання: 20 травня 2020 14:33
Дата відповіді: 20 травня 2020 14:56
Шановний замовнику щодо вашої вимоги: Всі документи подаються учасниками у сканованому вигляді двома (або трьома файлами) у форматі pdf. Де в Законі "Про публічні закупівлі" зазначено обмеження щодо способу подання тендерних пропозицій?
Відповідь: Формат pdf встанорвлений для того, щоб у сторонніх осіб не було змоги редарувати документи
ТД
Дата подання: 20 травня 2020 15:04
Дата відповіді: 21 травня 2020 13:23
Дякую за відповідь але питання: Де в Законі "Про публічні закупівлі" зазначено обмеження щодо способу подання тендерних пропозицій? стосувалось вашої вимоги: Всі документи подаються учасниками у сканованому вигляді двома (або трьома файлами), а саме кількістю файлів.
Відповідь: Кількість файлів в пропозиції це вимога замовника, яка не є дискримінаційною, але прописана для скорочення часу для перегляду документів.
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-19-002978-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:40654230
Дата подання: 18 червня 2020 10:09
ВИМОГА
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" не погоджується з рішенням тендерного комітету замовника №1 від 11 червня 2020 року щодо відхилення нашої пропозиції, наданої при участі у відкритих торгах «Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску» Сміттєві контейнери загального призначення UA-2020-05-19-002978-c на очікувану вартість 288 600,00, що проводить Відділ освіти виконкому Тернівської районної у місті ради.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 червня 2020 09:52
Стосовно Вашої вимоги тендерний комітет повідомляє наступне. Ваша пропозиція не відповідає технічним вимогам замовника, які викладені у додатку 3 Тендерної документації. Ваша пропозиція навіть не є аналогом, оскільки наявність ребер жорсткості є одним з приоритетів товару. Ваш гарантійний лист не є підтвердженням виготовлення/наявності саме такого товару, який вимагався Замовником. В Вашій пропозиції міститься фотографічне зображення та опис пропонуємого товару, який не відповідає вимогам. Стосовно Статуту, тендерним комітетом була переглянута Ваша документація, та виявлена наявність Статута. Але невідповідність товару не дає змогу замовнику Вас кваліфікувати як переможця.
Номер вимоги: UA-2020-05-19-002978-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН", Код ЄДРПОУ:40374335
Дата подання: 01 липня 2020 15:00
Вимога щодо результатів закупівлі UA-2020-05-19-002978-c
Вимога до Замовника
Відповідно до протоколу №106 засідання тендерного комітету від 30.06.2020р. про розгляд тендерної пропозиції на закупівлю UA-2020-05-19-002978-c ДК 021:2015 - 44610000-9 «Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску» Сміттєві контейнери загального призначення для закладів освіти Тернівського району пропозиція ТОВ «ВО «РЕЛАЙН» була дискваліфікована.
З даним рішенням тендерного комітету, ми як Учасник відкритих торгів, погодитись не можемо, тому що вважаємо його рішення протиправним, дискримінаційним, прийнятим з грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель з наступних підстав:
1. Замовник зазначає, що на конструкції контейнеру відсутні додаткові ребра жорсткості виконані у вигляді швелеру виміром 20х40х20х400мм. З цим хибним ствердження, ми погодитись не можемо. Тому, що Учасником ТОВ «ВО «РЕЛАЙН» у довідці № 718 від 02.06.2020 року «Про відповідність товару встановленим технічним, якісним» чітко зазначив у порівняльній таблиці технічні характеристики запропонованого Учасником товару, а саме «З метою можливості використання будь якої завантажувальної техніки передня стінка контейнера посилена додатковими ребрами жорсткості в кількості 5(п’ять) штук, виконаних у вигляді швелеру виміром 20х40х20х400мм.». Додатково, в цій же довідці, міститься креслення, де чітко під №17, зображені ребра жорсткості, які чомусь Замовник не вбачає. Крім того, в довідці № 719 від 02.06.2020 року «ФОТОЗНІМКИ ТОВАРУ», де містяться детальні фото запропонованого товару, чітко видно наявність ребр жорсткості, які чомусь не бачить Замовник. Таким чином, вважаємо, що рішення Замовника по цьому пункту є дискримінаційним, упередженим, таким, що порушує права та охоронювані законом інтереси Учасника ТОВ «ВО «РЕЛАЙН».
2. Замовник зазначає, що Учасником ТОВ «ВО «РЕЛАЙН» у складі пропозиції не надано сертифікату відповідності на цинкове покриття яке наноситься на предмет закупівлі та повинно відповідати ГОСТу 9.307-89. Учасником чітко зазначено у ЛИСТІ-ПОЯСНЕННІ № 719 від 02.06.2020 року, щодо цинкового покриття, чому не можливо виконати вимогу Замовника, а саме тому, що ГОСТ 9.307-89 не є чинний з 01.01.2019р. Таким чином, Замовник порушив вимогу Закону «Про публічні закупівлі» ст. 26, п.11, де зазначено, що «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником». Не можливо надати сертифікат відповідності на ГОСТ 9.307-89 дія якого закінчилась 01.01.2019р. Не можливо надати дані про акредитовану лабораторію, яка б видавала сертифікаті відповідності цинкового покриття до ГОСТу 9.307-89, тому що цей документ (ГОСТ 9.307-89) втратив чинність з 01.01.2019р. Натомість, для підтвердження того що цинкове покриття предмету закупівлі є належної якості, Учасником у складі тендерної пропозиції, надано договір щодо цинкування у відповідності до EN ISO 1491 «Покриття, нанесені методом гарячого цинкування на вироби з чавуну і сталі. Технічні вимоги та методи випробування», сертифікат відповідності на контейнери, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи та паспорт якості на предмет закупівлі. Інформацію з цих документів Замовник чомусь не взяв до уваги, для підтвердження якості нанесення цинкового покриття на предмету закупівлі. Таким чином, Замовник навмисно маніпулює даними з метою обрати «вигіднішого» для нього переможця, хоча цінова пропозиція Учасника є другою найнижчою ціною за результатами електронного аукціону, в чому вбачається упередженість Замовника та дискримінаційний підхід.
3. Також звертаємо увагу Замовника, що в протоколі №106 від 30 червня 2020р., Замовник чомусь, у абзаці 6, зазначає Учасника ТОВ «ВО «РЕЛАЙН»», як Скаржник, хоча на даний час Скарга Учасником ТОВ «ВО РЕЛАЙН» не подавалась. При більш уважному вивченні тексту цього протоколу, можна зробити висновки, що текст цього протоколу скопійовано з відповіді Замовника «ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ДОВГИНЦІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ» на скаргу Учасника в інший закупівлі (UA-2020-05-13-002851-a). Це яскраво свідчить, про поверхневий та недолугий підхід Замовника «Відділ освіти виконкому Тернівської районної в місті ради» до розгляду тендерних пропозицій Учасників в перемозі яким Замовник не зацікавлений.

Таким чином на підставі вище наведеного вважаємо, що Замовник «Відділ освіти виконкому Тернівської районної в місті ради» безпідставно відхилив пропозицію Учасника ТОВ «ВО «РЕЛАЙН».
Вимагаємо від Замовника пояснень, з приводу зауважень наведених Учасником ТОВ «ВО «РЕЛАЙН». Скасувати своє не законе рішення за протоколом №106 від 30 червня 2020р. з причин відповідності тендерної пропозиції Учасника вимогах Тендерної документації Замовника та визнати Учасника ТОВ «ВО «РЕЛАЙН» переможцем цієї закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 липня 2020 10:33
стосовно вимоги щодо неправомірної дискваліфікації

Документи подані скаржником

18 червня 2020 10:09
ВИМОГА.pdf

Документи подані скаржником

Документи

02 липня 2020 10:33
релайн.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-19-002978-c.c3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН", Код ЄДРПОУ:40374335
Дата подання: 10 липня 2020 16:01
СКАРГА на протиправне відхилення тендерної пропозиції учасника та дискримінаційний підхід Замовником при її розгляді
СКАРГА на протиправне відхилення тендерної пропозиції учасника та дискримінаційний підхід Замовником при її розгляді 19 травня 2020 року через автоматизований електронний майданчик на веб – порталі Уповноваженого органу – https://prozorro.gov.ua/ Відділ освіти виконкому Тернівської районної у місті ради (далі – Замовник) було опубліковано закупівлю за ідентифікатором UA-2020-05-19-002978-c, про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015 - 44610000-9 «Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску» Сміттєві контейнери загального призначення для закладів освіти Тернівського району. Товариство з обмеженою відповідальністю "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН" (далі –Скаржник), код ЄДРПОУ – 40374335 подало свою тендерну пропозицію згідно вимог тендерної документації Замовника та діючого законодавства, у встановлений Замовником термін. Замовником було оприлюднено на електронному майданчику протокол №106 від 30.06.2020 р. про розгляду пропозицій відкритих торгів, згідно якого тендерну пропозицію Скаржника було відхиллено. Під час прийому пропозицій у процедурі відкритих торгів за ідентифікатором UA-2020-05-19-002978-c, Скаржником було надано всі необхідні документи, що підтверджують відповідність учасника ТОВ "ВО "РЕЛАЙН" вимогам тендерної документації, ст. ст. 16‐17 Закону України «Про публічні закупівлі» та технічним вимогам закупівлі. Тому з рішенням Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ВО "РЕЛАЙН" категорично не погоджуємося, вважаємо його протиправним, дискримінаційним, прийнятим з грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель з наступних підстав: 1. Замовник зазначає, що на конструкції контейнеру відсутні додаткові ребра жорсткості виконані у вигляді швелеру виміром 20х40х20х400мм. З цим хибним ствердження, ми погодитись не можемо. Тому, що Скаржником у довідці № 718 від 02.06.2020 року «Про відповідність товару встановленим технічним, якісним» чітко зазначив у порівняльній таблиці технічні характеристики запропонованого Скаржником товару, а саме «З метою можливості використання будь якої завантажувальної техніки передня стінка контейнера посилена додатковими ребрами жорсткості в кількості 5(п’ять) штук, виконаних у вигляді швелеру виміром 20х40х20х400мм.». Додатково, в цій же довідці, міститься креслення, де чітко під №17, зображені ребра жорсткості, які чомусь Замовник не вбачає. Крім того, в довідці №719 від 02.06.2020 року «ФОТОЗНІМКИ ТОВАРУ», де містяться детальні фото запропонованого товару, чітко видно наявність ребр жорсткості, які чомусь не бачить Замовник. Таким чином, вважаємо, що рішення Замовника по цьому пункту є дискримінаційним, упередженим, таким, що орушує права та охоронювані законом інтереси Учасника ТОВ «ВО «РЕЛАЙН». 2. Замовник зазначає, що Учасником ТОВ «ВО «РЕЛАЙН» у складі пропозиції не надано сертифікату відповідності на цинкове покриття яке наноситься на предмет закупівлі та повинно відповідати ГОСТу 9.307-89. Учасником чітко зазначено у ЛИСТІ-ПОЯСНЕННІ №719 від 02.06.2020 року, «щодо цинкового покриття», чому не можливо виконати вимогу Замовника, а саме тому що, згідно з наказом ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ" від 14.12.2015 № 186 " Про скасування міждержавних стандартів в Україні, що розроблені до 1992 року" - ГОСТ 9.307-89 входить до переліку ГОСТів чинність яких скасовано повністю з 01 січня 2018 року. Але, на підставі наказу ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ" від 24 січня 2018 року N 14 "Про відновлення дії нормативних документів в Україні з 25 січня 2018 року до 01 січня 2019 року" дія ГОСТ 9.307-89 було відновлено до 01 січня 2019 року, тобто після 01.01.2019 даний ГОСТ втратив чинність. Таким чином, Замовник порушив вимогу Закону «Про публічні закупівлі» ст. 26, п.11, де зазначено, що «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником». Не можливо надати сертифікат відповідності на ГОСТ 9.307-89 дія якого закінчилась 01.01.2019р. Не можливо надати дані про акредитовану лабораторію, яка б видавала сертифікаті відповідності цинкового покриття до ГОСТу 9.307-89, тому що цей документ (ГОСТ 9.307-89) втратив чинність з 01.01.2019р. Натомість, для підтвердження того що цинкове покриття предмету закупівлі є належної якості, Скаржником у складі тендерної пропозиції, надано договір щодо цинкування у відповідності до EN ISO 1491 «Покриття, нанесені методом гарячого цинкування на вироби з чавуну і сталі. Технічні вимоги та методи випробування», сертифікат відповідності на контейнери, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи та паспорт якості на предмет закупівлі. Інформацію з цих документів Замовник чомусь не взяв до уваги, для підтвердження якості нанесення цинкового покриття на предмет закупівлі. Таким чином, Замовник навмисно маніпулює даними з метою обрати «вигіднішого» для нього переможця, хоча цінова пропозиція Скаржника є другою найнижчою ціною за результатами електронного аукціону, в чому вбачається упередженість Замовника та дискримінаційний підхід. 3. Також Зауважуємо, що на вимогу п.8 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», в оголошенні про проведення відкритих торгів повинно бути зазначено якою(якими) мовою(мовами) повинні готуватися тендерні пропозиції. Такої інформації в оголошенні про відкрити торги UA-2020-05-19-002978-c Замовником не зазначено. Таким чином Закупівля проведена с порушенням чинного Закону та повинна бути скасована, згідно п.2 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі», підстава неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Одними із принципів здійснення публічних закупівель, які законодавець передбачив у ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», є недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. ТОВ "ВО "РЕЛАЙН" у повному обсязі відповідає кваліфікаційним критеріям встановленим Замовником у тендерній документації. Скаржником було у повному обсязі виконано обов’язок щодо надання документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, у спосіб, встановлений Замовником у тендерній документації. Вважаємо підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ВО "РЕЛАЙН" на закупівлю: ДК 021:2015 - 44610000-9 «Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску» Сміттєві контейнери загального призначення для закладів освіти Тернівського району за оголошенням UA-2020-05-19-002978-c надуманими та такими, які не відповідають вимогам тендерної документації Замовника та Закону України «Про публічні закупівлі». Наголошуємо, що Замовник зобов’язаний бути об’єктивним та неупередженим при розгляді тендерних пропозицій та здійснювати системний аналіз документів наданих в складі тендерної документації учасника, запобігати дискримінації учасників закупівлі, а також корупційним діям і зловживанням (відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). Рішенням про дискваліфікацію ТОВ «ВО «РЕЛАЙН» без належних на те підстав, Замовником було порушено основоположні принципи проведення закупівель, які закріплені у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема: – добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно п. 14 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», органом оскарження є Антимонопольний комітет України. Антимонопольний комітет України в межах своїх повноважень здійснює розгляд скарг, поданих суб’єктами оскарження, в порядку, встановленому статтею 18 Закону, стосовно відповідних рішень, які порушують права чи законні інтереси суб’єкта оскарження. Як встановлено ч. 1 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», яка передбачає порядок оскарження процедур закупівлі, скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Як встановлено ч. 9 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», за результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь‐які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Тому, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», – ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ТЕРНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ВО "РЕЛАЙН" за оголошенням UA-2020-05-19-002978-c, оприлюднене на електронному майданчику у протоколі №106 від 30.06.2020 р. про розгляд та оцінки тендерних пропозицій. 3. Зобов’язати Замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ТЕРНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ скасувати своє рішення про визнання переможцем учасника ТОВ «Запоріжкомунсталь» оприлюднене на електронному майданчику у протоколі №108 від 30.06.2020р. про розгляду пропозицій відкритих торгів. 4. Зобов’язати Замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ТЕРНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ скасувати закупівлю UA-2020-05-19-002978-c згідно п.2 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі зв’язку з тим, що не виконана вимога п.8 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», в оголошенні про проведення відкритих торгів, де повинно бути зазначено якою(якими) мовою(мовами) повинні готуватися тендерні пропозиції. З повагою, Директор ТОВ «ВО «РЕЛАЙН» Стадніченко О.В.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 15 липня 2020 11:40
рішення від 14.07.2020 № 13582.pdf
Дата публікації: 15 липня 2020 11:39
рішення від 21.07.2020 № 14087.pdf
Дата публікації: 24 липня 2020 23:47

Документи подані скаржником

10 липня 2020 12:55
Скарга UA-2020-05-19-002978-c.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-27-000021 ● 08a64cb9107947adad4f52ab1e829907
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 серпня 2020 15:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

26.08.2020 № 173

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ


Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 26.08.2020 № 173

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

3
UA-2020-05-19-002978-с

19.05.2020 Відділ освіти виконкому Тернівської районної у місті ради
(код за ЄДРПОУ 02142307) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

щодо висновків

2020-09-17 15:51:56


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 26 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 червня 2020 13:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" 266 955,00
UAH з ПДВ
240 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН" 265 512,00
UAH з ПДВ
259 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "Барський машинобудівний завод" 266 770,00
UAH з ПДВ
259 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Запоріжкомунсталь" 288 230,00
UAH з ПДВ
286 730,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮГСТАЛЬ" 288 156,00
UAH з ПДВ
288 156,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 червня 2020 19:45
Електронний підпис
03 червня 2020 19:20
Порівняльна таблиця.pdf
03 червня 2020 17:28
Цінова пропозиція.pdf
03 червня 2020 17:28
Фото товару.pdf
03 червня 2020 17:28
технічний паспорт.pdf
03 червня 2020 17:28
Специфікація.pdf
03 червня 2020 17:28
Сертифікати.pdf
03 червня 2020 17:28
Рішення №17.pdf
03 червня 2020 17:28
Договір.pdf
03 червня 2020 17:28
Довідка ст.17.pdf
03 червня 2020 17:28
Дилерський договір.pdf
03 червня 2020 17:28
Гарантійний лист.pdf
03 червня 2020 17:28
Гарантійний лист 482.pdf
03 червня 2020 17:28
21.Витяг_iз_статуту.pdf
03 червня 2020 17:28
20.Статут.pdf

Публічні документи

04 червня 2020 09:31
Електронний підпис
04 червня 2020 09:30
РЛ 02 ТП.pdf
04 червня 2020 09:30
РЛ 01 ТП.pdf

Публічні документи

03 червня 2020 17:04
Електронний підпис
03 червня 2020 17:02
Квалiфiкацiйнi критерiї.pdf

Публічні документи

09 липня 2020 10:57
Електронний підпис
09 липня 2020 10:55
3 Довідка МВС.pdf
09 липня 2020 10:55
2 Довідка ДФС.pdf
03 липня 2020 11:28
Електронний підпис
01 червня 2020 14:25
Електронний підпис
01 червня 2020 14:23
49 Висновок СЕС.pdf
01 червня 2020 14:23
37 Свідоцтво ПДВ.pdf
01 червня 2020 14:23
35 Довідка щодо підпису.pdf
01 червня 2020 14:23
14 Паспорт якості.pdf
01 червня 2020 14:23
9 Атестат 24.04.2018 .pdf
01 червня 2020 14:23
8 10231_Атестат 20.01.2020.pdf

Публічні документи

03 червня 2020 16:46
Електронний підпис
03 червня 2020 16:46
Технічна частина.pdf
03 червня 2020 16:46
Тендерна пропозиція.pdf
03 червня 2020 16:46
Інші документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА"

ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН"

ПрАТ "Барський машинобудівний завод"

ТОВ "Запоріжкомунсталь"

ТОВ "ЮГСТАЛЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА"
#40654230
Відхилено 240 500,00
UAH з ПДВ
11 червня 2020 14:25
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН"
#40374335
Відхилено 259 400,00
UAH з ПДВ
30 червня 2020 16:14
ПрАТ "Барський машинобудівний завод"
#14307570
Відхилено 259 500,00
UAH з ПДВ
30 червня 2020 17:04
ТОВ "Запоріжкомунсталь"
#38626199
Переможець 286 730,00
UAH з ПДВ
30 червня 2020 17:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 червня 2020 17:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Запоріжкомунсталь"
#38626199
286 730,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 серпня 2020 15:49
Сканировать1.PDF зміни до договору
03 серпня 2020 15:48
Електронний підпис укладений
03 серпня 2020 15:44
Сканировать1.PDF зміни до договору
03 серпня 2020 15:44
Електронний підпис укладений
03 серпня 2020 15:22
Сканировать10001.PDF укладений
03 серпня 2020 15:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення цыни
Номер договору про закупівлю: 378
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна дати постачання товару
Номер договору про закупівлю: 378
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML