Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
2 193,42 UAH
UA-2020-05-19-002933-c 99a42d33dd5847cf8c9d7469fbc0c1d9
Закупівля без використання електронної системи    е-Каталог    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Жукова

+380985655995 cbuk26318484@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 травня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ДЕПАРТАМЕНТУ КУЛЬТУРНО-ГРОМАДСЬКОГО РОЗВИТКУ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА БУХГАЛТЕРІЯ ЗАКЛАДІВ КУЛЬТУРИ"
Код ЄДРПОУ: 26318484
Місцезнаходження: 87515, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Георгіївська, 47
Контактна особа: Катерина Жукова
+380985655995
cbuk26318484@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне (Коректор-ручка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне (Затискачі для паперів Buromax (BM.5303), 32 мм., 12 шт. в пачці)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне (Затискачі для паперів Axent (4405-A), 51 мм., 12 шт. в пачці)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне (Лоток для паперів BUROMAX горизонтальний, пластиковий, 330х250х60мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
4 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне (Лоток для паперів AXENT вертикальний, пластиковий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне (Папка-реєстратор Buromax (BM.3011-02c) А4, 70 мм, одностороння ламінація PP, синя)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне (Степлер Buromax (BM.4256-01), скоба №24/6, 25 аркушів, глибина скріплення 65мм, металевий корпус)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне (Степлер Economix (40280), скоба №10, 12 аркушів, глибина скріплення 60мм, пластиковий корпус)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
40 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне (Клей-олівець BUROMAX (BM.4903), PVA, 15г)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 штуки
Клейка стрічка канцелярська (Клейка стрічка Axent (3016-А), 24мм х 18м, 40мкм, прозора)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне (Гумка для видалення написів Koh-i-Noor (6541/60))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
150 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне (Ручка кулькова Buromax (BM.8119-01) SUN, не автоматична, корпус пластиковий, без ергономічних вставок, зі змінним стрижнем, чорнила синього кольору)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

19 травня 2020 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Український папір»
#25394112
Переможець 2 193,42
UAH з ПДВ
19 травня 2020 15:09

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 15:45
Електронний підпис укладений
25 травня 2020 13:34
договор 5ЦБ.pdf укладений
25 травня 2020 13:33

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 193,42
UAH (в тому числі ПДВ 365,57 UAH)