Вершкове масло (Масло вершкове)
Очікувана вартість
107 200,00 UAH
UA-2020-05-19-002750-c 3220721446f844319cc4729f9c90330c
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3027 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 08803649
Місцезнаходження: 07301, Україна , Київська обл., м. Вишгород, Вул. ім. генерала Кульчицького, 1
Контактна особа: Катерина Кушнарьова
+380509965770
3027zakupki2020@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 травня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 25 травня 2020 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 травня 2020 10:00
Початок аукціону: 29 травня 2020 12:55
Очікувана вартість: 107 200,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,80 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
670 кілограми
Вершкове масло (Масло вершкове)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07301, Україна, Київська область, м. Вишгород, вул. ім. генерала Кульчицького, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 серпня 2020
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем після поставки Продавцем товару згідно накладної на поставлений товар. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на умовах відстрочки платежу до 10 банківських днів Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дезінфекція автотранспорту
Дата подання: 20 травня 2020 11:16
Дата відповіді: 21 травня 2020 11:59
Добрий день Замовнику! Просимо Вас уточнити які саме документи потрібні, для підтвердження правових підстав проведення дезінфекції автотранспорту, який буде задіяний для постачання товарів. Дякуємо!!!
Відповідь: Шановний Учаснику, Надати скан-копії оригіналів документів, чинних до кінця 2020 року, що підтверджують правові підстави проведення дезінфекції автотранспорту, який буде задіяний для постачання товарів.
Документом, що підтверджує проведення дезінфекції автотранспорту, який буде задіяний для постачання товарів може бути договір, дійсний на момент подання пропозиції учасником з установою, уповноваженою на проведення цього виду діяльності.
Технічні завдання
Дата подання: 21 травня 2020 12:11
Дата відповіді: 21 травня 2020 15:20
Доброго дня!!!! Шановний Замовнику на законодавчому рівні не передбачено обов'язкове залучення сторонніх осіб для виконання робіт щодо санітарної обробки складських, виробничих приміщень та автотранспортних засобів. Просимо внести зміни до Тендерної документації та зазначити наступне: В разі виконання дезінфекційних робіт власними силами, надати документи на правові підстави проведення дезінфекції автотранспорту та складських та виробничих приміщень Учасника. Дякую!!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На підтвердження дотримання Учасником діючих вимог щодо періодичної дезінфекції транспорту Учасник надає:
- у разі, якщо Учасник самостійно здійснює дезінфекцію транспортних засобів:
• наказ Учасника про призначення особи, відповідальної за проведення дезінфекційних робіт транспортних засобів;
• документи, що підтверджують наявність спеціально обладнаного місця для дезінфекційної обробки транспортних засобів;
• перелік обладнання, інвентарю та спецодягу, які використовуються під час проведення дезінфекційної обробки транспортних засобів;
• перелік дезінфекційних засобів, що використовуються особою, відповідальною за проведення дезінфекційних робіт у формі довідки в довільній формі. Для підтвердження наявності дезінфекційних засобів учасник надає наступні документи: договір купівлі-продажу та/або видаткові накладні та/або акти-прийому передач тощо;
• копію довідки про проведення гігієнічного навчання з питань дезінфекції особи суб’єкта господарювання (дезінфектора), відповідальної за дезінфекцію транспорту, до проведення дезінфекційних робіт.
Технічне завдання
Дата подання: 21 травня 2020 17:18
Дата відповіді: 22 травня 2020 14:40
Просимо внести зміни до тендерної документації в частині дезінфекції транспортних засобів! Дякую!!!
Відповідь: Шановній учасник! Ознайомившись з вашим запитанням, повідомляємо, що в разі виконання дезінфекційних робіт власними силами, вам необхідно надати наступні документи:
• наказ Учасника про призначення особи, відповідальної за проведення дезінфекційних робіт транспортних засобів;
• документи, що підтверджують наявність спеціально обладнаного місця для дезінфекційної обробки транспортних засобів;
• перелік обладнання, інвентарю та спецодягу, які використовуються під час проведення дезінфекційної обробки транспортних засобів;
• перелік дезінфекційних засобів, що використовуються особою, відповідальною за проведення дезінфекційних робіт у формі довідки в довільній формі. Для підтвердження наявності дезінфекційних засобів учасник надає наступні документи: договір купівлі-продажу та/або видаткові накладні та/або акти-прийому передач тощо;
• копію довідки про проведення гігієнічного навчання з питань дезінфекції особи суб’єкта господарювання (дезінфектора), відповідальної за дезінфекцію транспорту, до проведення дезінфекційних робіт.
В разі надання в складі вашої пропозиції вищевказаних документів, ми будемо вважати її такою, що відповідає вимогам в частині дезінфекції транспортних засобів.
Технічне завдання
Дата подання: 21 травня 2020 17:39
Дата відповіді: 22 травня 2020 14:42
Шановний Замовнику! В Технічних завданнях Тендерної документації Ви вимагаєте документи повірки вимірювального обладнання, що задіяне під час завантаження товару. Просимо роз'яснити, який саме період завантаження товару Ви вимагаєте: 1) під час формування готової продукції в ящики (моноліти) на виробництві? 2) під час завантаження готової продукції зі складу постачальника в спеціалізований транспортний засіб постачальника? 3) вивантаженя готової продукції на складі Замовника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Ознайомившись з Вашим запитанням, повідомляємо, що під вимогою надання документу повірки вимірювального обладнання, що задіяне під час завантаження товару, ми розуміємо вимірювальне обладнання, що задіяне під час завантаження готової продукції зі складу постачальника в спеціалізований транспортний засіб постачальника.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 21 травня 2020 17:47
Дата відповіді: 22 травня 2020 14:44
Шановний Замовнику! Просимо уточнити інформацію щодо підтвердження виконання аналогічного договору: необхідно надати видаткові накладні, які підтверджують виконання договору в повному обсязі чи достатньо лише декілька накладних для підтвердження виконання поставок?
Відповідь: Шановний Учасник! Ознайомившись з Вашим запитанням, повідомляємо, що щодо підтвердження виконання аналогічного договору: На підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Учасник має надати не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), з усіма копіями документів на підтвердження виконання договору (видатковими накладними/актами приймання-передачі /іншими документами, які підтверджують виконання договору) зазначеного(их) в наданій Учасником довідці
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-19-002750-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:00445914
Дата подання: 20 травня 2020 11:21
Вимога
Шановний Замовнику. Детально ознайомившись з тендерною документацією до закупівлі вимогами до подачі документів Учасниками у складі своєї пропозиції вважаємо за необхідне повідомити вас про наступне. передбачена вимога щодо самостійного завантаження в електронну систему Учасником відбору кольорової копії сертифікату на систему екологічного керування ISO 14001, діючого на момент подання та виданого на ім'я учасника. ISO 14001 – міжнародний стандарт в галузі екологічного менеджменту. Положення цього стандарту визначають вимоги до функціонування організації, а не встановлюють якісь конкретні показники. Цей стандарт побудований відповідно до тієї ж логіки, що і ISO 9001. 2015 року опубліковано шосте видання Частини 1 Директив ISO/IEC разом зі Зведеним доповненням ISO, що містить методики, специфічні для ISO (далі – Директива). У цій Директиві визначено повний набір методик, що їх треба дотримувати, розробляючи міжнародні стандарти та інші публікації. На виконання вимог обов’язкового додатка SL цієї Директиви і на заміну поширеним раніше ISO 9001 ISO 14001 ISO 50001 OHSAS 18001 Стандартами на системи керування затверджено й опубліковано нові міжнародні стандарти ISO 9000:2015 «Quality management systems — Fundamentals and vocabulary» (укр. Системи керування якістю — Основні положення та словник термінів), ISO 9001:2015 «Quality management systems — Requirements» (укр. Системи керування якістю — Вимоги), ISO 14001:2015 «Environmental management systems — Requirements with guidance for use» (укр. Системи екологічного керування — Вимоги та вказівки щодо застосовування), які Європейський комітет зі стандартизації прийняв як ІДЕНТИЧНІ. З наданою інформацією Ви маєте можливість ознайомитися на офіційних джерелах даних структур (Офіційний веб-сайт Міжнародної організації зі стандартизації (ISO) — http://www.iso.org/iso/home.htm; Офіційний веб-сайт Європейський комітет зі стандартизації (CEN) — http://standards.cen.eu/). Тому, якщо потенційний учасник відбору має виданий на своє ім’я ISO 9001:2015 «Системи керування якістю — Вимоги», то згідно ваших вимог він теж має право здійснювати участь у даній закупівлі. Враховуючи вищезазначене висуваючи вашою організацією вимогу щодо надання Учасником відбору кольорової копії сертифікату на систему екологічного керування ISO 14001, діючого на момент подання та виданого на ім'я учасника ви суттєво обмежуєте коло потенційних учасників, а також порушуєте пункт 4 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – одним з принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них; частину 4 Статті 5 Закону – Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, а також порушуєте частину 4 статті 22 Закону, а саме – тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації згідно чинного законодавства України та ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 травня 2020 12:52
Уважно ознайомившись з Вашою вимогою, повідомляємо, що вона не
підлягає задоволенню виходячи з наступного:
ISO 14001 та ISO 9001 мають схожу систему та процеси побудови, а також ISO 14001 сумісне з іншими стандартами ISO, такими як ISO 9001 та ін., це означає, що їх можна впроваджувати разом, тобто в рамках єдиної інтегрованої системи менеджменту та окремо. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» ст. 23 п. 5: «Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам». Учасники не обмежені у можливості отримати даний сертифікат, який підтверджує відповідність підприємства екологічним стандартам захисту навколишнього середовища.

Документи

21 травня 2020 12:52
Додаток 1.JPG
21 травня 2020 12:52
протокол 1.JPG
21 травня 2020 12:52
протокол 2.JPG
21 травня 2020 12:52
протокол 3.JPG

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 травня 2020 13:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. 96 480,00
UAH з ПДВ
79 033,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АРТІС ПЛЮС ГРУП" 106 128,00
UAH з ПДВ
79 060,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МАРІ ФУДС" 106 530,00
UAH з ПДВ
81 740,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД" 95 836,80
UAH з ПДВ
95 836,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 травня 2020 09:51
sign.p7s
28 травня 2020 09:51
Цінова 4 .pdf
28 травня 2020 09:51
Цінова 3 .pdf
28 травня 2020 09:51
Цінова 2 .pdf
28 травня 2020 09:51
Цінова 1 .pdf

Публічні документи

28 травня 2020 09:34
sign.p7s
28 травня 2020 09:33
Уставні.pdf
28 травня 2020 09:33
тех паспорти.pdf
28 травня 2020 09:33
Сертифікати ISO 22000 ISO 9001.pdf
28 травня 2020 09:33
серт 22000 АПГ.pdf
28 травня 2020 09:33
серт 14001 АПГ.pdf
28 травня 2020 09:33
серт 9001 АПГ.pdf
28 травня 2020 09:33
Рычкова Н В_20190226102142.pdf
28 травня 2020 09:33
Проект договору.pdf
28 травня 2020 09:33
оренда склад атріс.pdf
28 травня 2020 09:33
Лист-відгук.pdf
28 травня 2020 09:33
Експертний висновок.pdf
28 травня 2020 09:33
Документи повірка.pdf
28 травня 2020 09:33
Документи виробник.pdf
28 травня 2020 09:33
Договір перевезення.pdf
28 травня 2020 09:33
Декларація виробника.pdf
28 травня 2020 09:33
Видаткова накладна.pdf
28 травня 2020 09:33
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

27 травня 2020 17:15
документація.pdf

Публічні документи

28 травня 2020 09:19
sign.p7s
28 травня 2020 09:19
12.2. Договір лікарня 10.pdf
27 травня 2020 18:52
sign.p7s
27 травня 2020 18:51
6.9. Гарантійний лист.PDF
27 травня 2020 18:51
6.8. Гарантійний лист.PDF
27 травня 2020 18:51
6.7. Гарантійний лист.PDF
27 травня 2020 18:51
6.6. Гарантійний лист.PDF
27 травня 2020 18:51
6.5. Гарантійний лист.PDF
27 травня 2020 18:51
6.22. Лист пояснення.PDF
27 травня 2020 18:51
6.2. Гарантійний лист.PDF
27 травня 2020 18:51
6.18.2. План аудиту.pdf
27 травня 2020 18:51
6.13. Протокол ГМО 29.01.20.pdf
27 травня 2020 18:51
6.1. Технічне завдання.PDF
27 травня 2020 18:51
5. Довідка згідно ст 17.PDF
27 травня 2020 18:51
3.2.3. Штатний розпис.PDF
27 травня 2020 18:51
3.2.1. Лист пояснення.PDF
27 травня 2020 18:51
3.1. Довідка працівники.PDF
27 травня 2020 18:50
2.6. Графік повірок 2019 р..pdf
27 травня 2020 18:50
2.3.8. Накладна.PDF
27 травня 2020 18:50
2.3.8. Накладна Чеміпон.PDF
27 травня 2020 18:50
2.3.7. Висновок СЕС.PDF
27 травня 2020 18:50
2.3.6. Інструкція.PDF
27 травня 2020 18:50
2.3.4. Лист пояснення.PDF
27 травня 2020 18:50
2.3.2. Довідка.PDF
27 травня 2020 18:50
2.3. Довідка санобробка.PDF
27 травня 2020 18:50
2.1. Довідка МТБ.PDF
27 травня 2020 18:50
14.1. Витяг з реєстру ПДВ.pdf
27 травня 2020 18:50
1. Цінова пропозиція.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.
#2707716424
Рішення скасоване 79 033,20
UAH з ПДВ
12 червня 2020 15:35
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.
#2707716424
Відхилено 79 033,20
UAH з ПДВ
12 червня 2020 16:26
ТОВ "АРТІС ПЛЮС ГРУП"
#42703614
Переможець 79 060,00
UAH з ПДВ
15 червня 2020 12:26

Документи

04 червня 2020 14:29
sign.p7s
04 червня 2020 14:21
Повідомлення 1.JPG
04 червня 2020 14:21
Повідомлення 2.JPG
04 червня 2020 14:21
Протокол 1.JPG
04 червня 2020 14:21
Протокол 2.JPG

Документи

12 червня 2020 16:26
sign.p7s

Документи

15 червня 2020 12:26
sign.p7s
15 червня 2020 12:23
повідомлення 1.JPG
15 червня 2020 12:23
повідомлення 2.JPG
15 червня 2020 12:23
протокол 1.JPG
15 червня 2020 12:23
протокол 2.JPG

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 червня 2020 12:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АРТІС ПЛЮС ГРУП"
#42703614
79 060,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 червня 2020 12:26
sign.p7s
15 червня 2020 12:23
повідомлення 1.JPG
15 червня 2020 12:23
повідомлення 2.JPG
15 червня 2020 12:23
протокол 1.JPG
15 червня 2020 12:23
протокол 2.JPG

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
26 червня 2020 15:49
008.jpg укладений
26 червня 2020 15:46
007.jpg укладений
26 червня 2020 15:46
006.jpg укладений
26 червня 2020 15:46
005.jpg укладений
26 червня 2020 15:46
004.jpg укладений
26 червня 2020 15:46
003.jpg укладений
26 червня 2020 15:46
002.jpg укладений
26 червня 2020 15:46
001.jpg укладений
26 червня 2020 15:46

Актуальні тендери

До пошуку