Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування (лот №1 - Хірургічні рукавички; Лот № 2- Перевязувальний матеріал; Лот №3- Голки для накладання швів; Лот № 4 - Катетери (канюлі), Скальпелі та лезо, дренажи, зонди)
Очікувана вартість
736 133,00 UAH
UA-2020-05-19-002582-c c60120b0bbe54acab6b6e141dc9c0857
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віктор Клименко

+0552423670 economist_xokl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Херсонська обласна клінічна лікарня" Херсонської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02009867
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., Суворовський р-н, м. Херсон, просп. Ушакова, 67
Контактна особа: Віктор Клименко
+0552423670
economist_xokl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 травня 2020 12:30
Звернення за роз’ясненнями: до 25 травня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 червня 2020 15:00
Очікувана вартість: 736 133,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Тендерна документація

27 травня 2020 21:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2020 21:17
ПР мед.мат.внес.змін.(повтор)1,3,4,6 (798).docx
27 травня 2020 21:17
ТД ТРАВЕНЬ (повтор(зміни)1,3,4,6 798.docx
27 травня 2020 21:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 травня 2020 12:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2020 21:17
ПР мед.мат.внес.змін.(повтор)1,3,4,6 (798).docx
27 травня 2020 21:17
ТД ТРАВЕНЬ (повтор(зміни)1,3,4,6 798.docx
19 травня 2020 12:30
ТД ТРАВЕНЬ (повтор)1,3,4,6 798.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-19-002582-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Люціус О.О., Код ЄДРПОУ:2834220993
Дата подання: 06 липня 2020 10:18
Незаконні дії тенедрного комітету
ВИМОГА
Згідно Протоколу від 02 липня 2020 року Замовником, за результатами розгляду пропозиції ФОП Люціус О.О. (Код ЄДРПОУ 2834220993), були виявлені недоліки в підготовці тендерної документації, а саме в складі тендерної пропозиції відсутній оригінал Відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, які є актуальними на дату та час формування такого документу згідно чинного законодавства.
Замовником, згідно ТД вимагалося надати - «Відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, які є актуальними на дату та час формування такого документу згідно чинного законодавства».
Водночас Замовником не зазначено яка саме дата та час формування документа вимагається:
- На момент реєстрації ФОП;
- На момент подання ТП;
- На момент визначення переможця;
- На момент укладення договору про закупівлю;
Замовником у ТД взагалі не визначено дату та час формування такого документа відносно до процедури закупівлі, тобто відповідати даній вимогі буде документ сформований у будь-який період часу, так як на момент формування він апріорі є актуальним.
ФОП Люціус О.О. у складі ТП надано оригінал Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань сформовану державним реєстратором 27.02.2017 року та завірену мокрою печаткою реєстратора. Дана Виписка актуальна на момент формування та на даний час, згідно чинного законодавства, бо жодних змін до реєстру не вносилося.
Відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" - термін дії витягу не встановлено, таким чином у Витягу немає терміну дії та на підставі вимог Закону внесені до нього відомості є достовірними, доки до них не внесено відповідних змін. Отже, витяг являється дійсним і на час оголошення конкурсних торгів і на час розкриття конкурсних пропозицій. Тобто ФОП Люціус О.О. було надано документ, що повністю відповідає вимогам ТД. Рішення щодо відхилення пропозиції конкурсних торгів за цим пунктом являється безпідставним, оскільки наданий документ є дійсним, а Рішення про відхилення тендерних пропозицій може базуватись на невідповідності лише тим вимогам, які чітко і однозначно були прописані в документації торгів, однак в даному випадку Замовником не було чітко вказано дату та час формування необхідного документа.
Також Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань є відкритим державним реєстром, інформація в ньому є загальнодоступною та безкоштовною.
Відповідно до:
ч. 5 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» - «Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель»;
ч. 4 ст. 22 «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним».
Замовник, незаконно відхиливши тендерну пропозицію ФОП Люціус О.О., з ціною 219523,00 грн, в той-же час прийняв пропозицію ТОВ «ДІАМАНТ-ФАРМ» з ціною 267000,00 грн., що є більшою за пропозицію ФОП Люціус О.О. на 48000,00 грн.. Тобто Замовником замість економії бюджетних коштів, додатково витрачаються 48 000,00 грн., на які можна було додатково придбати необхідні товари медичного призначення для ЛПУ. Скоріше за все мова йде про корупційну складову в діях Тендерного комітету. Іншим чином умисні дії пов’язані з порушенням основних задач ЗУ «Про публічні закупівлі» пояснити не можливо. Оцінку таким діям повинні і будуть давати компетентні органи.
На підставі викладеного вище, прошу Замовника:
1. роз’яснити причини невідповідності пропозиції ФОП Люціус О.О., умовам тендерної документації, з конкретним поясненням вимоги надання: «Відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, які є актуальними на дату та час формування такого документу згідно чинного законодавства»;
2. Усунути порушення законодавства, а саме незаконне відхилення пропозиції ФОП Люціус О.О..
З наданням відповіді прошу не затягувати, оскільки спливають строки звернення до органу оскарження.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 липня 2020 19:36
Відповідно до вимоги ФОП Люціус О.О. , на незаконні дії тендерного комітету , щодо дискваліфікації тендерної пропозиції ФОП Люціус О.О. , по процедурі закупівлі згідно до оголошення Комунального некомерційного підприємства «Херсонська обласна клінічна лікарня» Херсонської обласної ради ( далі по тексту - Замовник ) відповідно до класифікатора: ДК 021-2015 "Єдиний закупівельний словник”: ДК 021:2015: 33140000-0 Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування (лот №1 - Хірургічні рукавички; Лот № 2- Перевязувальний матеріал; Лот № 3- Голки для накладання швів; Лот № 4 - Катетери (канюлі), Скальпелі та лезо, дренажи, зонди), згідно ідентифікатора закупівлі UA-2020-05-19-002582-c, ID c60120b0bbe54acab6b6e141dc9c0857, Ідентифікатор плану UA-P-2020-05-18-005788-c, оприлюдненого через систему електронних закупівель «ProZorro» на веб-порталі Уповноваженого органу ( https://prozorro.gov.ua) , - тендерний комітет Замовника розглянувши її на своєму засіданні від 09.07.2020 року №__ повідомляє про наступне :
1. Процедура закупівлі оголошена Замовником 19.05.2020 12:30. Дата останніх змін - 27.05.2020 21:18.
2. Згідно Протоколу від 02 липня 2020 року Замовником, за результатами розгляду пропозиції ФОП Люціус О.О. (Код ЄДРПОУ 2834220993), були виявлені недоліки в підготовці тендерної документації, а саме в складі тендерної пропозиції відсутній оригінал Відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, які є актуальними на дату та час формування такого документу згідно чинного законодавства.
Замовником, згідно до вимог ТД вимагалося надати - «Відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, які є актуальними на дату та час формування такого документу згідно чинного законодавства».

Актуальною датою та час формування такого документу вимагалось Замовником в інтервалі , - з моменту оголошення Замовником процедури закупівлі 19.05.2020 12:30 годин , до завершення періоду уточнень , а саме , - до 25.05.2020 15:00 годин .

Відповідно до пункту першого, розділу - Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації, Тендерної документації Замовника, а саме:
Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, кожний учасник який планував прийняти участь у закупівлі, міг звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненням, в терміни що встановлені тендерною документацією на підставі визначених ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі».

Не розуміння учасником цих торгів ФОП Люціус О.О. вимог Замовника щодо вище наведеного не позбавляла його права звернутись до Замовника за роз’ясненнями .

Відповідно до вимог п.2 ( Інша інформація ) розділу Оцінка тендерної пропозиції Замовником зазначено , що : «Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю тендерну документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені замовником при підготовці цієї закупівлі».
Учасник цих торгів ФОП Люціус О.О. знехтував своїм правом на отримання від Замовника відповідей з будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації Замовника.
Також в п. 1, розділу - Інструкція з підготовки тендерної пропозиції
зазначено, Якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати будь-який із документів, зазначених у документації Замовника, такий учасник надає лист-роз’яснення у довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідного документа.
Учасник, тендерна пропозиція якого дискваліфікована (в подальшому написана вимога), не скористався із жодних можливостей, які визначені тендерною документацією Замовника, для того щоб, надати свою тендерну пропозицію у відповідності до вимог Замовника, які відповідають діючим нормативно-правовим актам, натомість, займається наклепом стосовно осіб, що входять до складу тендерного комітету, тим самим порушуючи норми Конституцією України, а саме посягати на гідність особи, тобто на її самоповагу до своїх моральних якостей і етичних принципів, не вправі ніхто. Кожна особа вправі вважати себе чесною, порядною, добросовісною тощо, дбати про свою репутацію, наполягати на повазі до себе, а також вимагати, щоби будь-які сумніви щодо її моральних якостей і етичних принципів були належним чином обгрунтовані.
Шановний Учасник звертаємо Вашу увагу на те, що за поширення завідомо неправдивих вигадок, що ганьблять іншу особу, за наклеп, тобто умисне поширення завідомо неправдивих відомостей, що ганьблять честь і гідність іншої особи або підривають її ділову репутацію, такі особи несуть кримінальну відповідальність, відповідно до чинного законодавства України.
Стосовно інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, в своїй тендерній документації Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, та відповідно до Положення про порядок і умови користування даними ЄДРПОУ, затвердженого наказом Держкомстату від 28.11.2005 № 386, зареєстрованого в Мін'юсті 15.12.2005 за № 509/11789 (із змінами та доповненнями, внесеними наказом Держкомстату від 22.10.2010 №428/1, наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.04.2014 № 486), на запит користувача з ЄДРПОУ, документ - Відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань надаються Управлінням статистики на оплатній основі з відповідним переліком документів від фізичних/юридичних осіб , зважаючи на вище викладеного даний документ
міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є платним.
Відповідно до Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» «дискримінація – це ситуація, за якої особа та/або група осіб за їх ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, громадянства, сімейного та майнового стану, місця проживання, мовними або іншими ознаками, які були, є та можуть бути дійсними або припущеними (далі - певні ознаки), зазнає обмеження у визнанні, реалізації або користуванні правами і свободами в будь-якій формі, встановленій цим Законом, крім випадків, коли таке обмеження має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними».
Замовником дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, забезпечено вільний доступ необмеженого кола потенційних постачальників товару до інформації про Закупівлю та можливість взяти участь в аукціоні шляхом використання електронної системи закупівель, тощо.
Неспроможність учасника подати документи, що відповідають вимогам Замовника відноситься до його ризиків. Жоден Учасник не може здійснювати тиск на тендерний комітет з метою приведення у відповідність своєї пропозиції.

Додатково наголошуємо , що в складі пропозиції ФОП Люціус О.О. відсутні підтверджуючі документи , відповідно до вимог, але не були зазначені в протоколі від 02 липня 2020 року Замовником, за результатами розгляду пропозиції ФОП Люціус О.О.:
1. Відповідно до вимог Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів. Електронний підпис є обов'язковим реквізитом електронного документа, що надає йому юридичної сили, тому його накладення на документи учасника торгів є обов’язковим.
Тендерна пропозиція не містить накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів.

2. Документи , що надані в складі тендерної пропозиції , - не відповідають вимогам до оформлювання документів згідно ДСТУ 4163-2003 ( Національний стандарт України – уніфікована система організаційно – розпорядчої документації ( Вимоги до оформлення документів ДСТУ 4163-2003 ) , а саме ,- п.4.4.; п.5.11; п.5.16; п.5.27 наказу Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 07.04.2003 року № 55 , чинного з 01.09.2003 року.
Зважаючи на вище зазначене, Замовником в даній процедурі закупівель жодним чином не порушуються загальні принципи здійснення закупівель, зокрема, щодо недискримінації учасників, добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, а відтак на даному етапі відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги.

Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування (лот №1 - Хірургічні рукавички)
Опис предмету закупівлі:
8 найменувань (більш детально в додатку № 2.1 до ТД)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 334 812,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 3 348,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 05 червня 2020 13:19
Закінчення: 05 червня 2020 13:58
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

13700 пар
Рукавички латексні оглядові нестерильні з пудрою, розмір S (47173 Припудрені, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, нестерильні)
ДК 021:2015: 33141000-0 — Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, м Херсон, пр-т. Ушакова,67
Дата доставки: 31 грудня 2020
13700 пар
Рукавички латексні оглядові нестерильні з пудрою, розмір М (47173 Припудрені, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, нестерильні)
ДК 021:2015: 33141000-0 — Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, м Херсон, пр-т. Ушакова,67
Дата доставки: 31 грудня 2020
9250 пар
Рукавичкм оглядові латексні стерильні, S (59096 Рукавички оглядові / процедурні з латексу гевеї, непудровані, стерильні)

ДК 021:2015: 33141000-0 — Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, м Херсон, пр-т. Ушакова,67
Дата доставки: 31 грудня 2020
7100 пар
Латексні хірургічні рукавички, з пудрою, стерильні р7,0\8,0 (47179 Припудрені, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, стерильні)


ДК 021:2015: 33141000-0 — Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, м Херсон, пр-т. Ушакова,67
Дата доставки: 31 грудня 2020
7100 пар
Латексні хірургічні рукавички, без пудри, стерильні р7,0/8,0 (60857 Рукавички хірургічні полімерно-композитні, непудровані)


ДК 021:2015: 33141000-0 — Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, м Херсон, пр-т. Ушакова,67
Дата доставки: 31 грудня 2020
200 пар
Рукавички стерильні ортопедичні непудровані р7 (59096 Рукавички оглядові / процедурні з латексу гевеї, непудровані, стерильні)


ДК 021:2015: 33141000-0 — Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, м Херсон, пр-т. Ушакова,67
Дата доставки: 31 грудня 2020
100 пар
Рукавички стерильні ортопедичні непудровані р8 (59096 Рукавички оглядові / процедурні з латексу гевеї, непудровані, стерильні)



ДК 021:2015: 33141000-0 — Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, м Херсон, пр-т. Ушакова,67
Дата доставки: 31 грудня 2020
100 пар
Рукавички стерильні ортопедичні непудровані р8,5 (59096 Рукавички оглядові / процедурні з латексу гевеї, непудровані, стерильні)




ДК 021:2015: 33141000-0 — Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, м Херсон, пр-т. Ушакова,67
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 червня 2020 13:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Люціус О.О. 239 375,00
UAH з ПДВ
219 523,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Гужова О.Ю. 226 220,00
UAH з ПДВ
219 524,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАМАНТ-ФАРМ" 297 074,80
UAH з ПДВ
267 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІНЕТ ГРУП" 334 530,00
UAH з ПДВ
267 770,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ВКФ КВАНТ-ЮГ 327 501,60
UAH з ПДВ
279 339,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 червня 2020 13:28
Аналогічний договір.pdf
04 червня 2020 11:35
МТВ лот 1.pdf
04 червня 2020 11:33
Довідки, гарантії.pdf
04 червня 2020 11:32
Документи ФОП.pdf
04 червня 2020 11:32
Проект договору.pdf

Публічні документи

04 червня 2020 13:40
Електронний підпис
04 червня 2020 13:38
Форма Специфікація.pdf
04 червня 2020 13:38
Реєстр.pdf
04 червня 2020 13:38
Проект договору.pdf
04 червня 2020 13:38
Паспортні данні.pdf
04 червня 2020 13:38
Наказ.pdf
04 червня 2020 13:38
Лист згода (санкції).pdf
04 червня 2020 13:37
Довідка ліцензування.pdf
04 червня 2020 13:37
Гарантийний лист.pdf
04 червня 2020 13:37
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

03 липня 2020 17:54
Електронний підпис
03 липня 2020 17:35
пакет переможця
02 липня 2020 17:55
Електронний підпис
04 червня 2020 10:29
Електронний підпис
04 червня 2020 10:21
Технічна частина 2.pdf
04 червня 2020 10:21
Технічна частина 1.pdf
04 червня 2020 10:21
Проект договору.pdf
04 червня 2020 10:21
Інші документи .pdf
04 червня 2020 10:21
Інформація щодо ст 17.pdf

Публічні документи

04 червня 2020 14:42
Електронний підпис
04 червня 2020 13:57
Лінет на загрузку.pdf
04 червня 2020 13:51
Електронний підпис
04 червня 2020 13:49
Цінова пропозиція 012020.pdf
04 червня 2020 13:49
ДОПОМОГА.pdf
04 червня 2020 13:49
01012_Rev.2_31.05.2019_englisch.pdf
04 червня 2020 13:49
01215_Rev.4_06.09.2019_englisch.pdf
04 червня 2020 13:49
203052647SPZA-1314374A.pdf
04 червня 2020 13:49
Установчі.zip
04 червня 2020 13:49
ДОГОВІР 26 05 2020 (1).pdf
04 червня 2020 13:49
Лист відгук0002.jpg
04 червня 2020 13:49
Лист відгук0001.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Люціус О.О.

ФОП Гужова О.Ю.

ТОВ "ДІАМАНТ-ФАРМ"

ТОВ "ЛІНЕТ ГРУП"

ПП ВКФ КВАНТ-ЮГ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Люціус О.О.
#2834220993
Відхилено 219 523,00
UAH з ПДВ
02 липня 2020 16:56
ФОП Гужова О.Ю.
#2450802544
Відхилено 219 524,00
UAH з ПДВ
02 липня 2020 16:57
ТОВ "ДІАМАНТ-ФАРМ"
#41404407
Переможець 267 000,00
UAH з ПДВ
02 липня 2020 16:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 липня 2020 16:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАМАНТ-ФАРМ"
#41404407
267 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 13:29
Електронний підпис зміни до договору
28 липня 2020 16:25
ДУ 1 до дог. ДФ-02-20.pdf зміни до договору
28 липня 2020 16:25
Електронний підпис укладений
14 липня 2020 14:16
Дог. ДФ-02-20.pdf укладений
14 липня 2020 14:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились на покращення якості предмета закупівлі. Сума договору залишається без змін.
Номер договору про закупівлю: ДФ-02/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 267 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 17 467,29 UAH)