Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вивезення стихійних сміттєзвалищ в м. Ромни
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2020-05-19-002565-a 6fa0acbf0a8b4ce0b1ef96c61d3ffd33
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хмелик Яніна Іванівна

385448542868 zhkg@romny-vk.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства Роменської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03352981
Місцезнаходження: 42000, Україна , Сумська обл., Ромни, вул. Аптекарська, 19
Контактна особа: Хмелик Яніна Іванівна
385448542868
zhkg@romny-vk.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 травня 2020 15:05
Звернення за роз’ясненнями: до 02 червня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 червня 2020 14:00
Початок аукціону: 15 червня 2020 13:58
Очікувана вартість: 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90530000-1: Утримання сміттєзвалищ


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Вивезення стихійних сміттєзвалищ в м. Ромни
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42000, Україна, Сумська область, Ромни, м. Ромни, Сумська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90530000-1 — Утримання сміттєзвалищ

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Вивезення стихійних сміттєзвалищ в м. Ромни Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 червня 2020 11:43
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 червня 2020 11:42
технічні характеристики (6).pdf
05 червня 2020 11:41
Тенденрна документація (1).doc
05 червня 2020 11:41
Оголошення.pdf
05 червня 2020 11:39
технічні характеристики (6).pdf
05 червня 2020 11:39
Тенденрна документація (1).doc
05 червня 2020 11:39
протокол 110.pdf
05 червня 2020 11:39
Оголошення.pdf
27 травня 2020 16:20
Протокол №106.pdf
05 червня 2020 11:43
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 травня 2020 16:23
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 травня 2020 15:12
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 червня 2020 11:42
технічні характеристики (6).pdf
27 травня 2020 16:22
Технічні характеристии.pdf
19 травня 2020 15:08
Технічні характеристики.pdf
05 червня 2020 11:41
Тенденрна документація (1).doc
27 травня 2020 16:21
Тенденрна документація.doc
19 травня 2020 15:08
Т.Д. - Вивезення стихійних сміттєзвалищ в м. Ромни.doc
05 червня 2020 11:41
Оголошення.pdf
19 травня 2020 15:09
Оголошення.pdf
05 червня 2020 11:39
технічні характеристики (6).pdf
05 червня 2020 11:39
Тенденрна документація (1).doc
05 червня 2020 11:39
протокол 110.pdf
05 червня 2020 11:39
Оголошення.pdf
27 травня 2020 16:20
Протокол №106.pdf
19 травня 2020 15:09
Протокол № 102.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Пояснення до технічних завдань
Дата подання: 19 травня 2020 16:30
Дата відповіді: 21 травня 2020 11:41
Поясніть в технічних завданнях позицію 2 "Захоронення сміття до 1 км", що це мається на увазі?
Відповідь: Будуть внесені зміни до тендерної документації.
Надайте достовірну інформацію щодо ст16, та внесіть зміни з уточненнями до ТД
Дата подання: 19 травня 2020 17:17
Дата відповіді: 21 травня 2020 11:41
Згідно ЗУ Стаття 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі 1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. 3. У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців., але Вами в розділі 3 ТД передюачено:"1) інформації та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, згідно переліку, наведеного у Додатку № 1 тендерної документації (подається в окремому файлі);",Додаток № 1 ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ 1. Для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасниками у складі тендерної пропозиції подається довідка на фірмовому бланку учасника про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання вимог Технічного завдання даної тендерної документації, за наступною формою: Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: № Назва, тип Обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Марка (у разі наявності) Стан (нове, справне, погане), а також наявна кількість Власна, орендується (назва орендодавця) Учасник торгів повинен довести, що він володіє або забезпечує себе можливістю використовувати (за рахунок наявного власного обладнання, техніки і механізмів, найму, оренди, договору про закупівлю, або іншим чином) обладнання, механізмів, техніки в повному робочому стані відповідно на весь час та обсяг виконання послуг. Інформацію, вказану в довідці необхідно підтвердити:  наявність використовуваної власної техніки одним із наступних документів: свідоцтвами про реєстрацію транспортних засобів або іншими реєстраційними документами;  орендовану техніку: договором (договорами) оренди, якщо залучається іншим чином – відповідним договором, який (які) повинен бути чинним на весь строк виконання послуг;  наявність матеріально-технічної бази копіями документів, що підтверджують власність матеріально-технічної бази або копіями договору (договорів) оренди матеріально-технічної бази або інші документи, які підтверджують наявність матеріально-технічної бази. 2. Для підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт учасниками у складі тендерної пропозиції подається довідка на фірмовому бланку учасника про виконання аналогічних робіт, за наступною формою: Довідка про виконання аналогічних робіт: № договору та дата укладання, предмет договору Ціна договору та загальна вартість виконаних робіт Найменування та місцезнаходженні підприємства (організації, установи, контактний номер телефону) Відповідальної за виконання договору зі сторони замовника лсоби (зазначити П. І. П. та контактний номер телефону) Уважно ознайомившись з додатком Учасник розуміє що повинен подати 2 довідки, але в цьому розділі п5 ви надаєте іншу інформацію, а саме:"Для участі у процедурі закупівлі учасник повинен надати документи, які підтверджують його відповідність таким кваліфікаційним критеріям (подається в окремому файлі). Перелік документів наведено в Додатку № 1 цієї тендерної документації. Згідно додатку №1 Замовником встановлено наступні кваліфікаційні критерії : - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід; - наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; - наявність підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт; н Якщо тендерна пропозиція не містить документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, то така тендерна пропозиція відхиляється." Вам необхідно надати достовірну інформацію, щодо кваліфікаційних критеріїв, і обовязково зробити зміни в ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Будуть внесені зміни до тендерної документації.
Уточнення та зміни в тендерній документації
Дата подання: 19 травня 2020 17:39
Дата відповіді: 21 травня 2020 11:40
Надайте уточнену інформацію щодо відповідності вимогам Учасника визначених у ст 17 Закону, так як в ТД прописано згідно переліку, наведеного в п.5 розділу 3, а він відсутній.
Відповідь: Будуть внесені зміни до тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 червня 2020 14:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Комбінат комунальних підприємств" Роменської міської ради 144 673,39
UAH з ПДВ
144 673,39
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Завод Кобзаренка 187 674,47
UAH з ПДВ
187 674,47
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 червня 2020 11:43
Електронний підпис
26 червня 2020 11:41
Довідка МВС.pdf
26 червня 2020 11:35
ДОВІДКИ.PDF
12 червня 2020 11:48
Електронний підпис
12 червня 2020 11:43
ст.17.PDF
12 червня 2020 11:42
довідки.PDF
12 червня 2020 10:55
Електронний підпис
12 червня 2020 10:54
графіки.PDF
12 червня 2020 10:54
техпаспорта.PDF
12 червня 2020 10:54
документи.PDF
12 червня 2020 10:54
ст.17.PDF
12 червня 2020 10:54
довідки.PDF
12 червня 2020 10:54
установчі документи.PDF
12 червня 2020 10:54
аналогічні договора.PDF
12 червня 2020 10:54
проект договору.PDF
12 червня 2020 10:54
тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

08 червня 2020 12:41
Електронний підпис
08 червня 2020 12:39
установчі документи.pdf
08 червня 2020 12:39
технічна частина.pdf
08 червня 2020 12:39
ст16.pdf
08 червня 2020 12:39
пропозиція.pdf
08 червня 2020 12:39
договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне підприємство "Комбінат комунальних підприємств" Роменської міської ради

ТОВ Завод Кобзаренка

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Комбінат комунальних підприємств" Роменської міської ради
#03352857
Переможець 144 673,39
UAH з ПДВ
19 червня 2020 09:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 червня 2020 09:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Комбінат комунальних підприємств" Роменської міської ради
#03352857
144 673,39
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
16 березня 2021 15:30
Додатки до додаткової угоди №2.pdf зміни до договору
16 березня 2021 15:25
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
16 березня 2021 15:25
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 15:03
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 15:01
Електронний підпис укладений
06 липня 2020 16:34
Додатки до договору.pdf укладений
06 липня 2020 16:33
Договір № 121.pdf укладений
06 липня 2020 16:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» на підставі пункту 10.2 Договору № 121 від 06.07.2020 року (надалі - «Договір») Сторони дійшли згоди продовжити дію даного договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі, а саме до 31.03.2021 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків загальної суми визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 121
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» на підставі пункту 10.2 Договору № 121 від 06.07.2020 року (надалі - «Договір») Сторони дійшли згоди продовжити дію даного договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі, а саме до 31.03.2021 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків загальної суми визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 121
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 144 450,31
UAH (в тому числі ПДВ 24 075,05 UAH)