Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Послуги з перевезення медичних працівників в період карантину
Очікувана вартість
230 000,00 UAH
UA-2020-05-19-002377-a 82f0e3944db24beda0a5e5b3b544eff9
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кац Наталія

sokal_crl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 травня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Сокальська ЦРЛ"
Код ЄДРПОУ: 01997248
Місцезнаходження: 80001, Україна , Львівська обл., Сокаль, вул. Я Мудрого, 26
Контактна особа: Кац Наталія
sokal_crl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60130000-8: Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів


Закупівля згідно Постанови КМУ №225 від 20.03.2020 (в редакції Постанови КМУ №248 від 29.03.2020)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з перевезення медичних працівників в період карантину
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80001, Україна, Львівська область, Сокаль, вул. Я. Мудрого, Сокаль, Львівська область, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 травня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 60130000-8 — Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

19 травня 2020 14:47
Електронний підпис
19 травня 2020 14:45
Scan протокол.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Авто-Лайн"
#32475011
Переможець 230 000,00
UAH
19 травня 2020 14:51

Документи

19 травня 2020 14:51
Електронний підпис
19 травня 2020 14:51
Scan протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 травня 2020 14:52
Scan договір.pdf укладений
19 травня 2020 14:51
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2020 10:21
2020-12-10_10-10-56_winscan_to_pdf Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
10 грудня 2020 10:20
Електронний підпис зміни до договору
28 травня 2020 16:02
Електронний підпис зміни до договору
25 травня 2020 15:07
Електронний підпис зміни до договору
25 травня 2020 15:07
Scan д угода.pdf зміни до договору
25 травня 2020 15:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Термін дії договору не пізніше ніж до 31.12.2020р
Номер договору про закупівлю: 234К
Договір:
Номер додаткової угоди: 234К
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення відомостей до закупівлі про кінцевого бенефеціарного власника згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 13.05.2020 № 376 (далі - Постанова № 376), а саме внесення інформаціі відповідно до пункту 9 частини другої статті 9 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань” з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, з якою замовник уклав договір про закупівлю”. "КІНЦЕВИЙ БЕНЕФІЦІАРНИЙ ВЛАСНИК (КОНТРОЛЕР)-ГНІДЕЦЬ ВАСИЛЬ ГРИГОРОВИЧ, УКРАЇНА. , ЛЬВІВСЬКА ОБЛ. ЖОВКІВСЬКИЙ Р-Н, М.РАВА-РУСЬКА, ВУЛ. В.ВЕЛИКОГО, БУД.73 Г"
Номер договору про закупівлю: 234К
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 234К
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Загальну суму договору зменшити на 0,80 грн.
Номер договору про закупівлю: 234К
Договір:
Номер додаткової угоди: 234К
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 229 999,20
UAH