Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Рокитнівський професійний ліцей |
Код ЄДРПОУ: | 02547168 |
Місцезнаходження: | 34200, Україна , Рівненська обл., смт Рокитне, вул. Міцкевича, 15 |
Контактна особа: |
Боровська Світлана 380995620374 sborovska@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 травня 2020 14:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 травня 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 червня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 05 червня 2020 13:35 |
Очікувана вартість: | 1 873 138,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 365,69 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 травня 2020 14:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 травня 2020 14:36 |
Проект Д Рокитне додоток 1.docx | |
19 травня 2020 14:36 |
Додатки 3, 4 та 5 до Т.Д..docx | |
19 травня 2020 14:36 |
Додаток 2 Технічне завдання.docx | |
19 травня 2020 14:35 |
Тендерна документація РПЛ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до ч. 4 ст. 33 закону України «Про публічні закупівлі», учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Відповідно до вимог пояснення ІІ до технічного завдання (додаток 2), «Роботи повинні виконуватись з дотриманням ДСТУ, ДБН (в т.ч. ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва» та ДБН А.3.2-2-2009 «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека в будівництві. Основні положення»), НПАОП, Правил електро- та пожежної безпеки, Охорони праці та інших нормативних документів, що діють на території України. Роботи і матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати державним стандартам, будівельним нормам (в т.ч. ДБН В.2.2-9:2018 «Будинки і споруди. Громадські будинки та споруди. Основні положення», ДБН В.1.1-7:2016 «Пожежна безпека об’єктів будівництва. Загальні вимоги»), Державним санітарним правилам і нормам та іншим нормативним документам.»
Згідно п. 2 розділу 3 Переліку документів на підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам тендерної документації, учасник зобов’язаний надати Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, зареєстрованої відповідним органом ДЕРЖПРАЦІ, згідно з постановою КМУ №1107 від 26.10.2011 зі змінами, в тому числі роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра.
Наведені вище вимоги замовника щодо підтвердження учасником дотримання ним вимог з охорони праці, з урахуванням характеру робіт відповідно джо предмету закупівлі передбачають надання учасників документів дозвільного характеру у вигляді Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, зареєстрованої відповідним органом ДЕРЖПРАЦІ.
Згідно п. 21 «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» (затверджено постановою КМУ №1107 від 26.10.2011 р., виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 6, експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 7, здійснюються роботодавцем, виробником або постачальником на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Тобто, виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки без реєстрації відповідної декларації – заборонена.
Учасник ФОП "БАСИЧ ВОЛОДИМИР ГРИГОРОВИЧ" у складі тендерної пропозиції надав довідку № 86 від 3.06.2020 р. із зазначенням інформації щодо наявності техніки, обладнання та інструментів, необхідних для виконання умов договору.
Згідно даної довідки, учасник планує використовувати, зокрема, автокран вантаж 10 т (орендований) та вишка телескопична (оренда).
Пунктом 10 Додатку №7 (Перелік машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що експлуатуються (застосовуються) на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці) до такого обладнання віднесено « Вантажопідіймальні крани та машини, ліфти, ескалатори, пасажирські конвеєри, підйомники та колиски для підіймання працівників».
Таким чином, експлуатація (застосування) автокрану та вишки телескопічної обов’язково потребує наявності зареєстрованої відповідної декларації. Оскільки, безпосередня експлуатація (застосування) вказаних машин буде здіййснюватися орендарем, то саме на нього покладається обов’язок надання такої декларації.
У складі тендерної пропозиції учасником ФОП "БАСИЧ ВОЛОДИМИР ГРИГОРОВИЧ" зазначена декларація не надана, що є недотриманням вимог тендерної документації (пояснення ІІ до технічного завдання (додаток 2), п. 2 розділу 3 Переліку документів на підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам тендерної документації).
У зв’язку з наведеним, вимагаємо надати пояснення з яких підстав тендерна пропозиція ФОП "БАСИЧ ВОЛОДИМИР ГРИГОРОВИЧ" була визнана такою, що відповідає кваліфікаційним вимогам та технічним вимогам замовника до предмета закупівлі.
Відповідно до ч.4 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» інформуємо,що в додатку 3 до тендерної документації в розділі «Документи, що підтверджують інформацію про відповідність кваліфікаційним критеріям УЧАСНИКІВ процедури закупівлі» по предмету закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі приміщення навчального корпусу Рокитнівського професійного ліцею смт Рокитне, вул. Міцкевича, 15, Рівненської області» (UA-2020-05-19-002236-a) для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі») в п. 3 «Інформація про наявність в учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази та технологій для виконання умов договору» вимагалося, зокрема, подання Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, зареєстрованої відповідним органом ДЕРЖПРАЦІ, згідно з постановою КМУ №1107 від 26.10.2011 зі змінами, в тому числі роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра. В тендерній пропозиції учасника закупівлі фізичної особи-підприємця Басича Володимира Григоровича вищезазначена Декларація наявна.
Відповідно до ч. 4 ст. 33 закону України «Про публічні закупівлі», учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Відповідно до вимог п. 2.2 Проекту договору, Загальна вартість робіт визначається на підставі кошторисів складених на підставі діючих ДСТУ, ДБН та діючими нормативно-правовими актами.
П. 5.4.4. проекту договору визначено, що підрядник зобов’язаний забезпечити в перiод виконання робiт, зокрема, дотримання вимог трудового законодавства.
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про державні соціальні стандарти та державні соціальні гарантії» встановлено, що державні соціальні гарантії - встановлені законами мінімальні розміри оплати праці, доходів громадян, пенсійного забезпечення, соціальної допомоги, розміри інших видів соціальних виплат, встановлені законами та іншими нормативно-правовими актами, які забезпечують рівень життя не нижчий від прожиткового мінімуму.
Чинним законодавством визначено розмір мінімальної заробітної плати, який з 1.01.2020 р. становить 4723,00 грн.
У складі тендерної пропозиції учасником ФОП "БАСИЧ ВОЛОДИМИР ГРИГОРОВИЧ" надано документи щодо розрахунку договірної ціни. Відповідно до пояснювальної записки середньомісячна заробітна плата на 1 робітника в режимі повної зайнятості визначена в розмірі 4035,00 грн., що є порушенням трудового законодавства.
Є очевидним, що учасник не може встановлювати розмір оплати праці менш ніж визначено законодавством та фактично буде зобов’язаний оплачувати працю працівників за більш високим тарифом.
Наведене свідчить про те, що учаснику складі тендерної пропозиції зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі.
Крім того, згідно докальних кошторисів № 2-1-1 та 2-1-2 , витрати труда робітників, не зайнятих обслуговуванням машин становлять 6942,39 люд.-год. та 198,63 люд.-год відповідно, а всього 7141,02 люд.-год.
Також учасником надано календарний графік виконання робі, який розрахований на період їх виконання з 1.07.2020 р. по 31.08.2020 р.
Учасником надана довідка в якій визначено нормативну потребу працівників для своєчасного виконання всього обсягу робіт згідно технічного завдання в кількості .
Вбачається, що замовником вимагалося надання вищезазначеної інформації з метою визначення реальної спроможності учасника виконати весь обсяг запланованих робіт у встановлені строки.
Надана учасником інформація дозволяє дійти висновку, що для виконання поставлених завдань працівники учасника повинні працювати щоденно протягом двох місяців (62 дні без відпочинку) майже по 10 год. на день (із заробітною платою 4035 грн/міс.). Встановлення (планування) такого режиму роботи є порушенням норм трудового законодавства щодо тривалості робочого часу та фактично не може бути дотримано. Зазначені відомості та розрахунки свідчать про те, що відомості надані учасником не відповідають вимогам закону та є недостовірними.
Таким чином, учаснику складі тендерної пропозиції зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі.
У зв’язку з наведеним, вимагаємо надати пояснення з яких підстав тендерна пропозиція ФОП "БАСИЧ ВОЛОДИМИР ГРИГОРОВИЧ" була визнана такою, що відповідає кваліфікаційним вимогам та технічним вимогам замовника до предмета закупівлі, та чому не було застосовано вимоги, передбачені ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ч.4 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» інформуємо, що тендерною документацією по предмету закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі приміщення навчального корпусу Рокитнівського професійного ліцею смт Рокитне, вул. Міцкевича, 15, Рівненської області» (UA-2020-05-19-002236-a) визначено, що єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна (питома вага критерію - 100 відсотків).
Згідно п. 18 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець процедури закупівлі – це учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю.
Згідно ч. 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції, тендерним комітетом Рокитнівського професійного ліцею переможцем процедури закупівлі визнано фізичну особу-підприємця Басича Володимира Григоровича, який надав найбільш економічно вигідну пропозицію в сумі 1 170 000, 00 грн.
Одночасно повідомляємо, що Замовник не контролює та не несе відповідальності за дотриманням Учасником вимог трудового законодавства щодо своїх найманих працівників. В проекті Договору підряду по об’єкту «Капітальний ремонт покрівлі приміщення навчального корпусу Рокитнівського професійного ліцею смтРокитне, вул. Міцкевича, 15, Рівненської області» наявний пункт 5.4.4, який зобов’язує Підрядника забезпечити в перiод виконання Робiт необхiднi протипожежні заходи, умови режиму на об'єктi виконaння робiт та дотримання вимог з охорони навколишнього середовища, промислової безпеки та охорони працi, вимог трудового законодавства, зокрема створення здорових i безпечних умов праці та вiдпочинку працiвникiв (дотримання правил i норм технiки безпеки, виробничої caнітарії, гігієни працi, протипожежної охорони тощо), а також проведення вiдповiдного їх iнструктажу. Переможцем закупівлі фізичною особою-підприємцем Басичем Володимиром Григоровичем у складі своєї тендерної пропозиції була надана сканкопія проекту договору (додаток 1 до тендерної документації) засвідчена написом “Згідні з умовами договору».
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-14-000016 ● 007d3d6a7464483da68f02c2e47ab96f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 липня 2020 16:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.07.2020 № 52
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 14.07.2020 № 52.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-05-19-002236-a 19.05.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-07-15 09:47:02
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-05-19-002236-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питань.
1. Замовником у п. 5 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації зазначено, що переможець процедури закупівлі в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Переможець ФОП «Басич Володимир Григорович» не надав у складі тендерної пропозиції підтвердження щодо відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених пунктом 12 частини першої та частини другої статті 17 Закону.
2. Відповідно до п. 3 Додатку 3 тендерної документації на закупівлю робіт «Капітальний ремонт покрівлі приміщення навчального корпусу Рокитнівського професійного ліцею смт Рокитне, вул. Міцкевича, 15 Рівненської області» передбачено завантаження в електронну систему закупівель у складі пропозиції копій дозволів, ліцензій необхідних згідно чинного законодавства для виконання робіт по предмету закупівлі.
Переможець торгів ФОП «Басич Володимир Григорович» у складі тендерної пропозиції надав копію ліцензії на господарську діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середнім та значними наслідками та довідку про залучення субпідрядника ФОП Катеринич В.М. на здійснення монтажу пристроїв блискавкозахисту. Однак, у тендерній пропозиції відсутня інформація про наявність ліцензії виданої Державною інспекцією техногенної безпеки України на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника, яка не відповідає вимогам тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-07-17 14:13:36
Пояснення на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Пояснення на питання №1: «У додатку 3 до тендерної документації в розділі «Перелік документів для ПЕРЕМОЖЦЯ закупівель, що надаються для підтвердження відсутності підстав визначених статтею 17 Закону, а також документи що надаються для укладання договору» по предмету закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі приміщення навчального корпусу Рокитнівського професійного ліцею смт Рокитне, вул. Міцкевича, 15, Рівненської області» (UA-2020-05-19-002236-a) в пункті 8 вимагалося надати оригінал або копію довідки виданої уповноваженим на це органом (МВС України) для підтвердження інформації про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми (пункт 12 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»). У складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ФОП «Басич Володимир Григорович» була надана довідка від 03.06.2020 №90 в якій в п.8 міститлась інформація, що Басича В. Г. не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Переможцем закупівлі ФОП «Басич Володимир Григорович» шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель була надана Довідка (повна) 20163368400900542284 серія ІІА №1710674 Міністерства внутрішніх справ України, про те, що станом на 11.06.2020 Басич Володимир Григорович до кримінальної відповідальності не притягувався, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває (довідку видано для участі в процедурі закупівлі). З огляду на те, що правопорушення пов’язані з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми є кримінальними правопорушеннями (ст.ст. 149 та 150 Кримінального кодексу України) та держателем реєстру злочинів щодо торгівлі людьми є Міністерство внутрішніх справ України і цей реєстр є закритим, то Довідка (повна) 20163368400900542284 серія ІІА №1710674 Міністерства внутрішніх справ України, про те, що станом на 11.06.2020 Басич Володимир Григорович до кримінальної відповідальності не притягувався, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває (довідку видано для участі в процедурі закупівлі) автоматично підтверджує і відсутність притягнення до відповідальності за правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.
У складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ФОП «Басич Володимир Григорович» була надана довідка від 03.06.2020 №90 в якій в п.9 було зазначено про відсутність фактів, що ФОП Басич В. Г. не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником (в нашому випадку Рокитнівським професійним ліцеєм), що призвело до його дострокового розірвання і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків – протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Тендерний комітет підтверджує, що зазначена інформація відповідає дійсності. У додатку 3 до тендерної документації в розділі «Перелік документів для ПЕРЕМОЖЦЯ закупівель, що надаються для підтвердження відсутності підстав визначених статтею 17 Закону, а також документи що надаються для укладання договору» не було зазначено необхідність ще раз документально підтверджувати цей двом сторонам (Учаснику і Замовнику) відомий факт. Оскільки переможець закупівлі ФОП Басич В. Г. не перебуває в обставинах зазначених у частині другій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», то відпадає необхідність надання документального підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності.
- Пояснення на питання №2: «У додатку 3 до тендерної документації в розділі «Документи, що підтверджують інформацію про відповідність кваліфікаційним критеріям УЧАСНИКІВ процедури закупівлі» по предмету закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі приміщення навчального корпусу Рокитнівського професійного ліцею смтРокитне, вул. Міцкевича, 15, Рівненської області» (UA-2020-05-19-002236-a) для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі») в п. 3 «Інформація про наявність в учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази та технологій для виконання умов договору» вимагалося, зокрема, подання копій дозволів, ліцензій необхідних згідно чинного законодавства для виконання робіт по предмету закупівлі учасника процедури закупівлі. Учасник процедури закупівлі фізична особа – підприємець Басич Володимир Григорович у складі своєї тендерної пропозиції надав копію ліцензії Державної архітектурно-будівельної інспекції України на господарську діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середнім та значними наслідками від 09.08.2017 №33-Л. Оскільки, відсоток залучення субпідрядника до виконання робіт становить менше 20 відсотків (в даному випадку 5%) від вартості договору про закупівлю ФОП Басичем В. Г. у складі своєї тендерної пропозиції була надана довідка про залучення субпідрядника у довільній формі. Тендерною документацією не вимагалося подання ліцензій субпідрядників.
Відповідно до ч.2 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» під час укладання договору про закупівлю ФОП Басичем В. Г. була надана копія ліцензії Державної інспекції техногенної безпеки України серія АЕ №184122 виданої на ім’я Катеринича Віктора Михайловича (субпідрядника) на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, а саме: монтаж, перевірка (огляд) пристроїв блискавкозахисту; вогнезахисне просочування (поверхневе).
2. Забезпечити оприлюднення відповіді на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно Закону України «Про публічні закупівлі».
Надання інформації про усунення порушення замовником
Додаткова угода про розірвання договору підряду від 17.07.2020
2020-07-28 10:05:36
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 червня 2020 14:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "БАСИЧ ВОЛОДИМИР ГРИГОРОВИЧ" |
1 189 956,00
UAH з ПДВ
|
1 170 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Апартменс Сільвер |
1 870 000,00
UAH з ПДВ
|
1 189 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН (РЕЛІГІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ,ПРОФСПІЛКИ) "СВЯТОБОР Л" |
1 549 951,00
UAH з ПДВ
|
1 499 999,11
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Західметал |
1 689 738,00
UAH з ПДВ
|
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Будівельна компанія - Смартінвестбуд" |
1 614 832,00
UAH з ПДВ
|
1 614 832,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПОЛIССЯБУДСЕРВIС-ПОО ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" |
1 743 011,28
UAH з ПДВ
|
1 743 011,28
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "БАСИЧ ВОЛОДИМИР ГРИГОРОВИЧ" #2472305454 |
Переможець |
1 170 000,00
UAH з ПДВ
|
10 червня 2020 12:41
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 червня 2020 11:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 липня 2020 09:54
|
угода про розірвання договору.pdf | укладений |
28 липня 2020 09:52
|
Електронний підпис | укладений |
26 червня 2020 12:48
|
Договір підряду покрівля 26.06.2020.pdf | укладений |
26 червня 2020 12:44
|