Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покрівлі приміщення навчального корпусу Рокитнівського професійного ліцею смт Рокитне, вул. Міцкевича, 15 Рівненської області
Очікувана вартість
1 873 138,00 UAH
UA-2020-05-19-002236-a 7a292105cab54b96a19b0e4ed2fe6aa8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Боровська Світлана

380995620374 sborovska@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Рокитнівський професійний ліцей
Код ЄДРПОУ: 02547168
Місцезнаходження: 34200, Україна , Рівненська обл., смт Рокитне, вул. Міцкевича, 15
Контактна особа: Боровська Світлана
380995620374
sborovska@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 травня 2020 14:26
Звернення за роз’ясненнями: до 25 травня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 червня 2020 12:00
Початок аукціону: 05 червня 2020 13:35
Очікувана вартість: 1 873 138,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 365,69 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт покрівлі приміщення навчального корпусу Рокитнівського професійного ліцею смт Рокитне, вул. Міцкевича, 15 Рівненської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34200, Україна, Рівненська область, смт Рокитне, Міцкевича, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 травня 2020 14:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 травня 2020 14:36
Проект Д Рокитне додоток 1.docx
19 травня 2020 14:36
Додатки 3, 4 та 5 до Т.Д..docx
19 травня 2020 14:36
Додаток 2 Технічне завдання.docx
19 травня 2020 14:35
Тендерна документація РПЛ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Відсутня відомість матеріальних ресурсів
Дата подання: 22 травня 2020 10:36
Дата відповіді: 22 травня 2020 13:04
Доброго дня! Для правильного обрахунку локального кошторису та договірної ціни просимо, Вас, надати відомість матеріальних ресурсів, або перелік та специфікацію матеріалів.
Відповідь: Доброго дня! Для правильного обрахунку локального кошторису та договірної ціни рекомендуємо використати Програмний комплекс АВК_5(3.4.2) та Технічне завдання по предмету закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі приміщення навчального корпусу Рокитнівського професійного ліцею смт Рокитне, вул. Міцкевича, 15, Рівненської області ДК 021:2015-45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) згідно Додатку №2 до ТД

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-19-002236-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН (РЕЛІГІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ,ПРОФСПІЛКИ) "СВЯТОБОР Л", Код ЄДРПОУ:38439980
Дата подання: 12 червня 2020 16:52
Вимога щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі
Рішенням тендерного комітету Рокитнівського професійного ліцею визначено переможцем закупівлі за предметом «Капітальний ремонт покрівлі приміщення навчального корпусу Рокитнівського професійного ліцею смт Рокитне, вул. Міцкевича, 15 Рівненської області» (UA-2020-05-19-002236-a ) ФОП "БАСИЧ ВОЛОДИМИР ГРИГОРОВИЧ".
Відповідно до ч. 4 ст. 33 закону України «Про публічні закупівлі», учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Відповідно до вимог пояснення ІІ до технічного завдання (додаток 2), «Роботи повинні виконуватись з дотриманням ДСТУ, ДБН (в т.ч. ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва» та ДБН А.3.2-2-2009 «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека в будівництві. Основні положення»), НПАОП, Правил електро- та пожежної безпеки, Охорони праці та інших нормативних документів, що діють на території України. Роботи і матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати державним стандартам, будівельним нормам (в т.ч. ДБН В.2.2-9:2018 «Будинки і споруди. Громадські будинки та споруди. Основні положення», ДБН В.1.1-7:2016 «Пожежна безпека об’єктів будівництва. Загальні вимоги»), Державним санітарним правилам і нормам та іншим нормативним документам.»
Згідно п. 2 розділу 3 Переліку документів на підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам тендерної документації, учасник зобов’язаний надати Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, зареєстрованої відповідним органом ДЕРЖПРАЦІ, згідно з постановою КМУ №1107 від 26.10.2011 зі змінами, в тому числі роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра.
Наведені вище вимоги замовника щодо підтвердження учасником дотримання ним вимог з охорони праці, з урахуванням характеру робіт відповідно джо предмету закупівлі передбачають надання учасників документів дозвільного характеру у вигляді Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, зареєстрованої відповідним органом ДЕРЖПРАЦІ.
Згідно п. 21 «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» (затверджено постановою КМУ №1107 від 26.10.2011 р., виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 6, експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 7, здійснюються роботодавцем, виробником або постачальником на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Тобто, виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки без реєстрації відповідної декларації – заборонена.
Учасник ФОП "БАСИЧ ВОЛОДИМИР ГРИГОРОВИЧ" у складі тендерної пропозиції надав довідку № 86 від 3.06.2020 р. із зазначенням інформації щодо наявності техніки, обладнання та інструментів, необхідних для виконання умов договору.
Згідно даної довідки, учасник планує використовувати, зокрема, автокран вантаж 10 т (орендований) та вишка телескопична (оренда).
Пунктом 10 Додатку №7 (Перелік машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що експлуатуються (застосовуються) на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці) до такого обладнання віднесено « Вантажопідіймальні крани та машини, ліфти, ескалатори, пасажирські конвеєри, підйомники та колиски для підіймання працівників».
Таким чином, експлуатація (застосування) автокрану та вишки телескопічної обов’язково потребує наявності зареєстрованої відповідної декларації. Оскільки, безпосередня експлуатація (застосування) вказаних машин буде здіййснюватися орендарем, то саме на нього покладається обов’язок надання такої декларації.
У складі тендерної пропозиції учасником ФОП "БАСИЧ ВОЛОДИМИР ГРИГОРОВИЧ" зазначена декларація не надана, що є недотриманням вимог тендерної документації (пояснення ІІ до технічного завдання (додаток 2), п. 2 розділу 3 Переліку документів на підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам тендерної документації).
У зв’язку з наведеним, вимагаємо надати пояснення з яких підстав тендерна пропозиція ФОП "БАСИЧ ВОЛОДИМИР ГРИГОРОВИЧ" була визнана такою, що відповідає кваліфікаційним вимогам та технічним вимогам замовника до предмета закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 червня 2020 13:49
Повідомляємо що тендерним комітетом Рокитнівського професійного ліцею не розглядалася тендерна пропозиція Підприємства об’єднання громадян (релігійної організації, профспілки) «Святобор Л» з остаточною пропозицією 1 499 999,11 грн., розглядалася лише тендерна пропозиція учасника, який надав найбільш економічно вигідну пропозицію в сумі 1 170 000, 00 грн, а саме пропозиція фізичної особи-підприємця Басича Володимира Григоровича, якого і визнано переможцем закупівлі.
Відповідно до ч.4 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» інформуємо,що в додатку 3 до тендерної документації в розділі «Документи, що підтверджують інформацію про відповідність кваліфікаційним критеріям УЧАСНИКІВ процедури закупівлі» по предмету закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі приміщення навчального корпусу Рокитнівського професійного ліцею смт Рокитне, вул. Міцкевича, 15, Рівненської області» (UA-2020-05-19-002236-a) для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі») в п. 3 «Інформація про наявність в учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази та технологій для виконання умов договору» вимагалося, зокрема, подання Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, зареєстрованої відповідним органом ДЕРЖПРАЦІ, згідно з постановою КМУ №1107 від 26.10.2011 зі змінами, в тому числі роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра. В тендерній пропозиції учасника закупівлі фізичної особи-підприємця Басича Володимира Григоровича вищезазначена Декларація наявна.
Розгорнути Згорнути
Надаємо інформацію за вимогою Підприємства об’єднання громадян (релігійної організації, профспілки) «Святобор Л» про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі згідно предмету закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі приміщення навчального корпусу Рокитнівського професійного ліцею смт Рокитне, вул. Міцкевича, 15, Рівненської області» (UA-2020-05-19-002236-a) відповідно до ч.4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2020-05-19-002236-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН (РЕЛІГІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ,ПРОФСПІЛКИ) "СВЯТОБОР Л", Код ЄДРПОУ:38439980
Дата подання: 12 червня 2020 16:53
Вимога щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі
Рішенням тендерного комітету Рокитнівського професійного ліцею визначено переможцем закупівлі за предметом «Капітальний ремонт покрівлі приміщення навчального корпусу Рокитнівського професійного ліцею смт Рокитне, вул. Міцкевича, 15 Рівненської області» (UA-2020-05-19-002236-a ) ФОП "БАСИЧ ВОЛОДИМИР ГРИГОРОВИЧ".
Відповідно до ч. 4 ст. 33 закону України «Про публічні закупівлі», учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Відповідно до вимог п. 2.2 Проекту договору, Загальна вартість робіт визначається на підставі кошторисів складених на підставі діючих ДСТУ, ДБН та діючими нормативно-правовими актами.
П. 5.4.4. проекту договору визначено, що підрядник зобов’язаний забезпечити в перiод виконання робiт, зокрема, дотримання вимог трудового законодавства.
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про державні соціальні стандарти та державні соціальні гарантії» встановлено, що державні соціальні гарантії - встановлені законами мінімальні розміри оплати праці, доходів громадян, пенсійного забезпечення, соціальної допомоги, розміри інших видів соціальних виплат, встановлені законами та іншими нормативно-правовими актами, які забезпечують рівень життя не нижчий від прожиткового мінімуму.
Чинним законодавством визначено розмір мінімальної заробітної плати, який з 1.01.2020 р. становить 4723,00 грн.
У складі тендерної пропозиції учасником ФОП "БАСИЧ ВОЛОДИМИР ГРИГОРОВИЧ" надано документи щодо розрахунку договірної ціни. Відповідно до пояснювальної записки середньомісячна заробітна плата на 1 робітника в режимі повної зайнятості визначена в розмірі 4035,00 грн., що є порушенням трудового законодавства.
Є очевидним, що учасник не може встановлювати розмір оплати праці менш ніж визначено законодавством та фактично буде зобов’язаний оплачувати працю працівників за більш високим тарифом.
Наведене свідчить про те, що учаснику складі тендерної пропозиції зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі.
Крім того, згідно докальних кошторисів № 2-1-1 та 2-1-2 , витрати труда робітників, не зайнятих обслуговуванням машин становлять 6942,39 люд.-год. та 198,63 люд.-год відповідно, а всього 7141,02 люд.-год.
Також учасником надано календарний графік виконання робі, який розрахований на період їх виконання з 1.07.2020 р. по 31.08.2020 р.
Учасником надана довідка в якій визначено нормативну потребу працівників для своєчасного виконання всього обсягу робіт згідно технічного завдання в кількості .
Вбачається, що замовником вимагалося надання вищезазначеної інформації з метою визначення реальної спроможності учасника виконати весь обсяг запланованих робіт у встановлені строки.
Надана учасником інформація дозволяє дійти висновку, що для виконання поставлених завдань працівники учасника повинні працювати щоденно протягом двох місяців (62 дні без відпочинку) майже по 10 год. на день (із заробітною платою 4035 грн/міс.). Встановлення (планування) такого режиму роботи є порушенням норм трудового законодавства щодо тривалості робочого часу та фактично не може бути дотримано. Зазначені відомості та розрахунки свідчать про те, що відомості надані учасником не відповідають вимогам закону та є недостовірними.
Таким чином, учаснику складі тендерної пропозиції зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі.
У зв’язку з наведеним, вимагаємо надати пояснення з яких підстав тендерна пропозиція ФОП "БАСИЧ ВОЛОДИМИР ГРИГОРОВИЧ" була визнана такою, що відповідає кваліфікаційним вимогам та технічним вимогам замовника до предмета закупівлі, та чому не було застосовано вимоги, передбачені ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 червня 2020 13:48
Повідомляємо що тендерним комітетом Рокитнівського професійного ліцею не розглядалася тендерна пропозиція Підприємства об’єднання громадян (релігійної організації, профспілки) «Святобор Л» з остаточною пропозицією 1 499 999,11 грн. Розглядалася лише тендерна пропозиція учасника, який надав найбільш економічно вигідну пропозицію в сумі 1 170 000, 00 грн, а саме пропозиція фізичної особи-підприємця Басича Володимира Григоровича, якого і визнано переможцем закупівлі.
Відповідно до ч.4 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» інформуємо, що тендерною документацією по предмету закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі приміщення навчального корпусу Рокитнівського професійного ліцею смт Рокитне, вул. Міцкевича, 15, Рівненської області» (UA-2020-05-19-002236-a) визначено, що єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна (питома вага критерію - 100 відсотків).
Згідно п. 18 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець процедури закупівлі – це учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю.
Згідно ч. 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції, тендерним комітетом Рокитнівського професійного ліцею переможцем процедури закупівлі визнано фізичну особу-підприємця Басича Володимира Григоровича, який надав найбільш економічно вигідну пропозицію в сумі 1 170 000, 00 грн.
Одночасно повідомляємо, що Замовник не контролює та не несе відповідальності за дотриманням Учасником вимог трудового законодавства щодо своїх найманих працівників. В проекті Договору підряду по об’єкту «Капітальний ремонт покрівлі приміщення навчального корпусу Рокитнівського професійного ліцею смтРокитне, вул. Міцкевича, 15, Рівненської області» наявний пункт 5.4.4, який зобов’язує Підрядника забезпечити в перiод виконання Робiт необхiднi протипожежні заходи, умови режиму на об'єктi виконaння робiт та дотримання вимог з охорони навколишнього середовища, промислової безпеки та охорони працi, вимог трудового законодавства, зокрема створення здорових i безпечних умов праці та вiдпочинку працiвникiв (дотримання правил i норм технiки безпеки, виробничої caнітарії, гігієни працi, протипожежної охорони тощо), а також проведення вiдповiдного їх iнструктажу. Переможцем закупівлі фізичною особою-підприємцем Басичем Володимиром Григоровичем у складі своєї тендерної пропозиції була надана сканкопія проекту договору (додаток 1 до тендерної документації) засвідчена написом “Згідні з умовами договору».
Розгорнути Згорнути
Надаємо інформацію за вимогою Підприємства об’єднання громадян (релігійної організації, профспілки) «Святобор Л» про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі згідно предмету закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі приміщення навчального корпусу Рокитнівського професійного ліцею смт Рокитне, вул. Міцкевича, 15, Рівненської області» (UA-2020-05-19-002236-a) відповідно до ч.4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі».

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-14-000016 ● 007d3d6a7464483da68f02c2e47ab96f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 липня 2020 16:19
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

14.07.2020 № 52

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 14.07.2020 № 52.

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-05-19-002236-a 19.05.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель


Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області


Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-15 09:47:02

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-05-19-002236-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питань.
1. Замовником у п. 5 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації зазначено, що переможець процедури закупівлі в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Переможець ФОП «Басич Володимир Григорович» не надав у складі тендерної пропозиції підтвердження щодо відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених пунктом 12 частини першої та частини другої статті 17 Закону.
2. Відповідно до п. 3 Додатку 3 тендерної документації на закупівлю робіт «Капітальний ремонт покрівлі приміщення навчального корпусу Рокитнівського професійного ліцею смт Рокитне, вул. Міцкевича, 15 Рівненської області» передбачено завантаження в електронну систему закупівель у складі пропозиції копій дозволів, ліцензій необхідних згідно чинного законодавства для виконання робіт по предмету закупівлі.
Переможець торгів ФОП «Басич Володимир Григорович» у складі тендерної пропозиції надав копію ліцензії на господарську діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середнім та значними наслідками та довідку про залучення субпідрядника ФОП Катеринич В.М. на здійснення монтажу пристроїв блискавкозахисту. Однак, у тендерній пропозиції відсутня інформація про наявність ліцензії виданої Державною інспекцією техногенної безпеки України на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника, яка не відповідає вимогам тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-07-17 14:13:36

Пояснення на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області

Пояснення на питання №1: «У додатку 3 до тендерної документації в розділі «Перелік документів для ПЕРЕМОЖЦЯ закупівель, що надаються для підтвердження відсутності підстав визначених статтею 17 Закону, а також документи що надаються для укладання договору» по предмету закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі приміщення навчального корпусу Рокитнівського професійного ліцею смт Рокитне, вул. Міцкевича, 15, Рівненської області» (UA-2020-05-19-002236-a) в пункті 8 вимагалося надати оригінал або копію довідки виданої уповноваженим на це органом (МВС України) для підтвердження інформації про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми (пункт 12 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»). У складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ФОП «Басич Володимир Григорович» була надана довідка від 03.06.2020 №90 в якій в п.8 міститлась інформація, що Басича В. Г. не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Переможцем закупівлі ФОП «Басич Володимир Григорович» шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель була надана Довідка (повна) 20163368400900542284 серія ІІА №1710674 Міністерства внутрішніх справ України, про те, що станом на 11.06.2020 Басич Володимир Григорович до кримінальної відповідальності не притягувався, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває (довідку видано для участі в процедурі закупівлі). З огляду на те, що правопорушення пов’язані з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми є кримінальними правопорушеннями (ст.ст. 149 та 150 Кримінального кодексу України) та держателем реєстру злочинів щодо торгівлі людьми є Міністерство внутрішніх справ України і цей реєстр є закритим, то Довідка (повна) 20163368400900542284 серія ІІА №1710674 Міністерства внутрішніх справ України, про те, що станом на 11.06.2020 Басич Володимир Григорович до кримінальної відповідальності не притягувався, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває (довідку видано для участі в процедурі закупівлі) автоматично підтверджує і відсутність притягнення до відповідальності за правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.
У складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ФОП «Басич Володимир Григорович» була надана довідка від 03.06.2020 №90 в якій в п.9 було зазначено про відсутність фактів, що ФОП Басич В. Г. не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником (в нашому випадку Рокитнівським професійним ліцеєм), що призвело до його дострокового розірвання і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків – протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Тендерний комітет підтверджує, що зазначена інформація відповідає дійсності. У додатку 3 до тендерної документації в розділі «Перелік документів для ПЕРЕМОЖЦЯ закупівель, що надаються для підтвердження відсутності підстав визначених статтею 17 Закону, а також документи що надаються для укладання договору» не було зазначено необхідність ще раз документально підтверджувати цей двом сторонам (Учаснику і Замовнику) відомий факт. Оскільки переможець закупівлі ФОП Басич В. Г. не перебуває в обставинах зазначених у частині другій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», то відпадає необхідність надання документального підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності.

- Пояснення на питання №2: «У додатку 3 до тендерної документації в розділі «Документи, що підтверджують інформацію про відповідність кваліфікаційним критеріям УЧАСНИКІВ процедури закупівлі» по предмету закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі приміщення навчального корпусу Рокитнівського професійного ліцею смтРокитне, вул. Міцкевича, 15, Рівненської області» (UA-2020-05-19-002236-a) для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі») в п. 3 «Інформація про наявність в учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази та технологій для виконання умов договору» вимагалося, зокрема, подання копій дозволів, ліцензій необхідних згідно чинного законодавства для виконання робіт по предмету закупівлі учасника процедури закупівлі. Учасник процедури закупівлі фізична особа – підприємець Басич Володимир Григорович у складі своєї тендерної пропозиції надав копію ліцензії Державної архітектурно-будівельної інспекції України на господарську діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середнім та значними наслідками від 09.08.2017 №33-Л. Оскільки, відсоток залучення субпідрядника до виконання робіт становить менше 20 відсотків (в даному випадку 5%) від вартості договору про закупівлю ФОП Басичем В. Г. у складі своєї тендерної пропозиції була надана довідка про залучення субпідрядника у довільній формі. Тендерною документацією не вимагалося подання ліцензій субпідрядників.
Відповідно до ч.2 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» під час укладання договору про закупівлю ФОП Басичем В. Г. була надана копія ліцензії Державної інспекції техногенної безпеки України серія АЕ №184122 виданої на ім’я Катеринича Віктора Михайловича (субпідрядника) на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, а саме: монтаж, перевірка (огляд) пристроїв блискавкозахисту; вогнезахисне просочування (поверхневе).
2. Забезпечити оприлюднення відповіді на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно Закону України «Про публічні закупівлі».

Надання інформації про усунення порушення замовником

Додаткова угода про розірвання договору підряду від 17.07.2020

2020-07-28 10:05:36


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 07 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 червня 2020 14:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БАСИЧ ВОЛОДИМИР ГРИГОРОВИЧ" 1 189 956,00
UAH з ПДВ
1 170 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Апартменс Сільвер 1 870 000,00
UAH з ПДВ
1 189 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН (РЕЛІГІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ,ПРОФСПІЛКИ) "СВЯТОБОР Л" 1 549 951,00
UAH з ПДВ
1 499 999,11
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Західметал 1 689 738,00
UAH з ПДВ
1 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Будівельна компанія - Смартінвестбуд" 1 614 832,00
UAH з ПДВ
1 614 832,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПОЛIССЯБУДСЕРВIС-ПОО ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 1 743 011,28
UAH з ПДВ
1 743 011,28
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 червня 2020 16:00
Електронний підпис
19 червня 2020 15:58
мвс.pdf
19 червня 2020 15:58
дпс.pdf
19 червня 2020 15:58
пропозиція_winscan_to_pdf.pdf
19 червня 2020 15:58
кошторис_winscan_to_pdf.pdf
10 червня 2020 09:49
Електронний підпис
10 червня 2020 09:47
Декларація.pdf
04 червня 2020 11:25
Електронний підпис
04 червня 2020 11:23
Договір Томашгород.pdf
04 червня 2020 11:23
Договір Струмочок.pdf
04 червня 2020 11:23
Договір Вежиця.pdf
04 червня 2020 11:23
Додаток 5.pdf
04 червня 2020 11:23
Додаток 4.pdf
04 червня 2020 11:23
Додаток 3.pdf
04 червня 2020 11:23
Додаток 2.pdf
04 червня 2020 11:23
Додаток 1 Проект.pdf
04 червня 2020 11:23
ПАСПОРТ.pdf
04 червня 2020 11:23
Виписка з ЄДР.pdf
04 червня 2020 11:23
Витяг, ліцензія.pdf

Публічні документи

02 червня 2020 15:06
Електронний підпис
02 червня 2020 15:01
9. Тендерна пропозиція.zip
02 червня 2020 15:01
9. Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

04 червня 2020 11:49
Електронний підпис
04 червня 2020 11:46
Технічне завдання.pdf
04 червня 2020 11:46
Тендерна пропозиція.pdf
04 червня 2020 11:46
Проект договору.pdf
04 червня 2020 11:46
Обєктний кошторис.pdf
04 червня 2020 11:46
Локальний кошторис 2-1-2.pdf
04 червня 2020 11:46
Локальний кошторис 2-1-1.pdf
04 червня 2020 11:46
Лист відгук.pdf
04 червня 2020 11:46
Копія Статут.pdf
04 червня 2020 11:46
Копія витяг з реєстру.pdf
04 червня 2020 11:46
Договірна ціна.pdf
04 червня 2020 11:46
Довідка стаття 17.pdf

Публічні документи

04 червня 2020 10:17
Електронний підпис
04 червня 2020 10:06
Технічне завдання.pdf
04 червня 2020 10:06
Субпідряд.pdf
04 червня 2020 10:06
Статут.pdf
04 червня 2020 10:06
копія рішення .pdf
04 червня 2020 10:06
Протокол засновників.pdf
04 червня 2020 10:06
Календарний графік.pdf
04 червня 2020 10:06
Проект договору.pdf
04 червня 2020 10:05
Зобов_язання.pdf
04 червня 2020 10:05
Працівники.pdf
04 червня 2020 10:05
Зар.плата.pdf
04 червня 2020 10:05
Право підпису.pdf
04 червня 2020 10:05
Дозвола_ декларації.pdf
04 червня 2020 10:05
Договірна ціна.pdf
04 червня 2020 10:05
Довкілля.pdf
04 червня 2020 10:05
Відсутність судимості.pdf
04 червня 2020 10:05
Аванс.pdf

Публічні документи

03 червня 2020 18:18
Електронний підпис
02 червня 2020 14:27
Субпідрядник.pdf
02 червня 2020 14:27
кваліфікація Рокитне.pdf
02 червня 2020 14:27
декларація СІБ.pdf
02 червня 2020 14:27
Витяг ЄДРПОУ.PDF
02 червня 2020 14:27
307.zip

Публічні документи

28 травня 2020 11:24
Електронний підпис
28 травня 2020 11:22
Проект договору.PDF
28 травня 2020 11:22
Тендерна пропозиція.pdf
28 травня 2020 11:22
Ліцензія.pdf
28 травня 2020 11:22
Статут_опис_.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БАСИЧ ВОЛОДИМИР ГРИГОРОВИЧ"

ТОВ Апартменс Сільвер

ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН (РЕЛІГІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ,ПРОФСПІЛКИ) "СВЯТОБОР Л"

ТОВ Західметал

ТОВ "Будівельна компанія - Смартінвестбуд"

ТОВ "ПОЛIССЯБУДСЕРВIС-ПОО ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "БАСИЧ ВОЛОДИМИР ГРИГОРОВИЧ"
#2472305454
Переможець 1 170 000,00
UAH з ПДВ
10 червня 2020 12:41
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 червня 2020 11:13

Вимога про усунення невідповідностей

Доброго дня. Відповідно до п. 9 ст. 26 та п. 16 ст. 29 Закону України "Про публічні закупівлі" просимо усунути невідповідності (доповнити інформацію) у документах, поданих у Вашій тендерній пропозиції, а саме: 1. Сканована копія Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці не містить відмітку про реєстрацію відповідним органом Держпраці. 2. У Довідці про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід відсутня інформація про робітників будівельних професій (спеціальність, нормативну потребу по кожній спеціальності, наявність власних та необхідність залучення додатково).

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 червня 2020 12:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БАСИЧ ВОЛОДИМИР ГРИГОРОВИЧ"
#2472305454
1 170 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 липня 2020 09:54
угода про розірвання договору.pdf укладений
28 липня 2020 09:52
Електронний підпис укладений
26 червня 2020 12:48
Договір підряду покрівля 26.06.2020.pdf укладений
26 червня 2020 12:44

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Вимога Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 23.07.2020