Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Риба морожена
Очікувана вартість
53 625,00 UAH
UA-2020-05-19-002009-c 803d2074a243497e9c81f7b2c2e327f4
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ірина Піцик

+380567662961 tb-sanat5@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДИТЯЧИЙ ФТИЗІОПУЛЬМОНОЛОГІЧНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01984808
Місцезнаходження: 49052, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Щепкіна, буд. 35
Контактна особа: Ірина Піцик
+380567662961
tb-sanat5@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 травня 2020 11:39
Звернення за роз’ясненнями: до 27 травня 2020 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 червня 2020 14:00
Початок аукціону: 09 червня 2020 12:13
Очікувана вартість: 53 625,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 269,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
650 кілограми
Риба
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49052, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Щепкіна, буд. 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

риба
Дата подання: 21 травня 2020 10:08
Дата відповіді: 22 травня 2020 15:48
Просимо надати відповідь, чи буде відхилена пропозиція учасника , якщо він не надасть у складі своєї пропозиції наступні документи ? : - Офіціальний лист від виробника який підтверджує, що учасник є його офіційним дистриб’ютором; Якщо учасник не є виробником продукції або його офіційним дистриб’ютором, у складі пропозиції подається оригінал гарантійного листа, від безпосереднього виробника, про забезпечення поставки у необхідній кількості, якості, зі строками придатності та у строки визначені в оголошенні; Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимоги, зазначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі не суперечать чинному законодавству.
Пропозиція учасника спрощеної закупівлі повинна подаватись відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі.
Переможцем спрощеної закупівлі може бути визначений учасник, пропозиція якого відповідає усім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визначена найбільш економічно вигідною та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 червня 2020 12:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ГУСЄВ ВЛАДИСЛАВ ІГОРОВИЧ 46 670,00
UAH з ПДВ
46 670,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФУД-КУК 48 750,00
UAH з ПДВ
48 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 червня 2020 12:53
декларація - сайда.PDF
10 червня 2020 12:53
гарантійний лист.pdf
04 червня 2020 22:05
аналогічний договір.PDF
04 червня 2020 22:05
пояснення.pdf
04 червня 2020 22:03
тех. паспорт авто.PDF
04 червня 2020 22:03
склад.pdf
04 червня 2020 21:17
паспорт+іпн.pdf
04 червня 2020 21:17
витяг пєп.PDF
04 червня 2020 21:17
Документ_ЄДР_1006528028.zip
04 червня 2020 21:17
цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

01 червня 2020 14:13
Електронний підпис
01 червня 2020 14:03
Проект договору.pdf
01 червня 2020 14:03
Лист згода.pdf
01 червня 2020 14:03
Статут товариства.pdf
01 червня 2020 14:03
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ГУСЄВ ВЛАДИСЛАВ ІГОРОВИЧ

ТОВ ФУД-КУК

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ГУСЄВ ВЛАДИСЛАВ ІГОРОВИЧ
#3208414717
Переможець 46 670,00
UAH з ПДВ
10 червня 2020 14:07

Документи

10 червня 2020 14:07
Електронний підпис
10 червня 2020 14:06
002.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 червня 2020 14:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ГУСЄВ ВЛАДИСЛАВ ІГОРОВИЧ
#3208414717
46 670,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 червня 2020 14:07
Електронний підпис
10 червня 2020 14:06
002.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 листопада 2020 16:01
02 договір 56.pdf укладений
25 листопада 2020 16:00
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2020 14:42
Дод. 1 до 56.jpg зміни до договору
29 вересня 2020 14:23
Електронний підпис зміни до договору
14 вересня 2020 10:42
001.jpg зміни до договору
14 вересня 2020 10:42
Електронний підпис укладений
22 червня 2020 09:15
56.pdf укладений
22 червня 2020 09:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Термін поставки: з дати укладання договору до 31 грудня 2020р.
Номер договору про закупівлю: 56
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжити строк виконання зобов’язань щодо поставки товару до 31 грудня 2020, в зв’язку з довготривалим простоєм Замовника з причини карантину (з 18.03.2020 по 31.07.2020), припиненням планової госпіталізації, відсутності потреби здійснювати постачання продуктів харчування на цей період.
Номер договору про закупівлю: 56
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 308,00
UAH
Причини розірвання договору: Довготривалий простій у звязку з причини карантину, припиненням планової госпіталізації, відсутність потреби здійснювати постачання продуктів харчування