Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Оброблені фрукти та овочі (ікра кабачкова,огірки консервовані,салат "Любительський" або еквівалент,томатна паста,морква гарнірна, компот фруктовий в асортименті,буряк гарнірний)
Очікувана вартість
399 600,00 UAH
UA-2020-05-19-001871-a e1d1e5fa6fea462cb9e72e5f572c4ba6
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Глушак

0997750226
+380997750226
lubint@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Любицький психоневрологічний інтернат" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 03188620
Місцезнаходження: 70153, Україна , Запорізька обл., с.Любицьке, вул.Соціальна,1 Новомиколаївський р-н
Контактна особа: Сергій Глушак
0997750226, +380997750226
lubint@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 травня 2020 13:34
Звернення за роз’ясненнями: до 25 травня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 04 червня 2020 12:24
Очікувана вартість: 399 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 998,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі


Оброблені фрукти та овочі (ікра кабачкова,огірки консервовані,салат "Любительський" або еквівалент,томатна паста,морква гарнірна, компот фруктовий в асортименті,буряк гарнірний)

Оброблені фрукти та овочі (ікра кабачкова,огірки консервовані,салат "Любительський" або еквівалент,томатна паста,морква гарнірна, компот фруктовий в асортименті,буряк гарнірний)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1471 кілограми
Ікра кабачкова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70153 70100, Україна, Запорізька область, с. Любицьке с. Михайлівське, вул Соціальна 1, вул Стадіонна 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 червня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
1200 кілограми
Огірки консервовані
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70153 70100, Україна, Запорізька область, с. Любицьке с. Михайлівське, вул Соціальна 1,вул Стадіонна 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 червня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
900 кілограми
Салат "Любительський" або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70153 70100, Україна, Запорізька область, с. Любицьке с. Михайлівське, вул Соціальна 1, вул Стадіонна 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 червня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
3000 кілограми
Паста томатна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70153 70100, Україна, Запорізька область, с. Любицьке с. Михайлівське, вул Соціальна 1, вул Стадіонна 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 червня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
450 кілограми
Морква гарнірна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70153 70100, Україна, Запорізька область, с. Любицьке с. Михайлівське, вул Соціальна 1, вул Стадіонна 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 червня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
4500 кілограми
Компот фруктовий в асортименті (яблуко,черешня,абрикос,слива)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70153 70100, Україна, Запорізька область, с. Любицьке с. Михайлівське, вул Соціальна 1, вул Стадіонна 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 червня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
450 кілограми
Буряк гарнірний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70153 70100, Україна, Запорізька область, с. Любицьке с.Михайлівське, вул Соціальна 1,вул Стадіонна 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 червня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 травня 2020 14:04
перелік змін.docx
20 травня 2020 13:58
технічні вимоги.docx
20 травня 2020 11:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2020 11:37
тендерна документація.docx
19 травня 2020 13:36
проект договора.doc
25 травня 2020 14:04
перелік змін.docx
20 травня 2020 13:58
технічні вимоги.docx
19 травня 2020 13:35
технічні вимоги.docx
20 травня 2020 11:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 травня 2020 13:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2020 11:37
тендерна документація.docx
19 травня 2020 13:36
тендерна документація.docx
19 травня 2020 13:36
проект договора.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Загальне питання щодо оголошення
Дата подання: 20 травня 2020 13:02
Дата відповіді: 22 травня 2020 09:33
Доброго дня. Ознайомившись з тендерною документацією( далі ТД), просимо внести наступні зміни: В ТД є посилання на ГОСТ. ГОСТ- це взагалі одна з категорій стандартів ще в СССР!!! В сучасній Україні діють Державні стандарти України ( ДСТУ ) та ТУ.У. ( Наказ Державного підприємства « Український науково- дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 28.09.2015 р. № 118 « Про прийняття нормативних документів України гармонізованих з міжнародними та європейськими нормативними документами, національних стандартів України, скасування нормативних документів України та міждержавних стандартів в Україні»). Посилання на конкретну вагу продукції в тарі є дискримінаційним тому Технічні , якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі повинні містити вираз « або еквівалент».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі змінені і містять вираз
"еквівалент".
Загальне питання щодо оголошення
Дата подання: 21 травня 2020 09:42
Дата відповіді: 21 травня 2020 11:16
Прошу надати роз'яснення щодо проекту договору, який є в Додатку 5 та Додатку 3. Саме який Додаток необхідно підписати та надати?
Відповідь: Обидва договори вірні, тільки в договорі додатку №3 наявна специфікація. Тому надавайте договір з додатку № 3
Внесення змін
Дата подання: 24 травня 2020 10:40
Дата відповіді: 27 травня 2020 11:34
ЗУ "Про пубілчні закупівлі" як в старій, та к і вновій
Відповідь: Перелік змін до тендерної документації в технічних та якісних вимогаг до предмету закупівлі опублікований
Внесення змін
Дата подання: 24 травня 2020 10:42
Дата відповіді: 27 травня 2020 08:23
ЗУ "Про публічні закупівлі, як в старій, так і в новій редакціїї передбачає при внесенні змін публікацію ПЕРЕЛІКУ змін. Вами вносились зміни 20 травня, проте перелік змін відсутній. Для уникнення відміни торгів, в т.ч. аудиторською службою при моніторингу, просимо вірно внести зміни до тендерної документації.
Відповідь: Переліік змін до тендерної документації в технічних та якісних вимогаг до предмету закупівлі опублікований.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-19-000031 ● 0f2be772c3b8406aaca540e64dfeb708
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 травня 2020 09:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

19.05.2020 № 77

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 №114-IX), пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель зазначених у Переліку, що додається

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.


В.о. начальника управління Віктор БОРОДІН
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 19.05.2020 №77


Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу

UA-2020-05-19-001871-a, яка проводиться Комунальною установою "Любицький психоневрологічний інтернат" Запорізької обласної ради, код ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Скасувати відкриті торги з предмету закупівлі ДК 021: 2015-15330000-0 Оброблені фрукти та овочі за неможливості усунення порушень, що виникли через порушення законодавства у сфері публічних закупівель з описом таких порушень,які неможливо усунути згідно з ч.1 ст.32 Закону України "Про публічні закупівлі"

2020-05-29 10:11:03


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 04 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 01 червня 2020 09:03
Кінець періоду оскарження: 12 червня 2020 00:00
Дата відміни: 12 червня 2020 00:04
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Скасувати закупівлю в зв'язку з вступом в дію 19.04.2020р нової редакції Закону України "Про публічні закупівлі"
Документи:
01 червня 2020 09:03
Електронний підпис
01 червня 2020 09:02
протокол скасування.jpg