Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-11 Дніпро-Миколаїв (через м. Кривий Ріг) на ділянці км 188+570 – км 197+570, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Current average repair of the public highway of the state value H-11 Dnipro-Nikolaev (through Kryvyi Rih) on a site km 188 + 570 - km 197 + 570, Mykolaiv region, (45230000-8 Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
Current average repair of the public highway of the state value H-11 Dnipro-Nikolaev (through Kryvyi Rih) on a site km 188 + 570 - km 197 + 570, Mykolaiv region, (45230000-8 Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
Очікувана вартість
213 646 151,00 UAH
UA-2020-05-19-001808-b ● 84b7b63b02634975b82642525d2746d6
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25878206 |
Місцезнаходження: | 54029, Україна , Миколаївська область обл., Миколаїв, ВУЛИЦЯ ГАЛИНИ ПЕТРОВОЇ, будинок 2-А |
Контактна особа: |
Оніксімова Євгенія Йосипівна +380512563860 MYKOLSAD@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Roads Service in Mykolaiv Oblast |
National ID: | 25878206 |
Contact point: |
Oniksimova Jane +380512563860 MYKOLSAD@GMAIL.COM |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 19 травня 2020 17:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 червня 2020 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 липня 2020 20:00 |
Початок аукціону: | 23 липня 2020 13:34 |
Очікувана вартість: | 213 646 151,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 068 230,76 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 6409384.53 UAH |
Publication date: | 19 травня 2020 17:22 |
Enquiries until: | 27 червня 2020 20:00 |
Complaints submission until: | до 03 липня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 07 липня 2020 20:00 |
Information
Estimated total value: | 213 646 151 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 068 231 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-11 Дніпро-Миколаїв (через м. Кривий Ріг) на ділянці км 188+570 – км 197+570, Миколаївська область
Current average repair of the public highway of the state value H-11 Dnipro-Nikolaev (through Kryvyi Rih) on a site km 188 + 570 - km 197 + 570, Mykolaiv region
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 км
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-11 Дніпро-Миколаїв (через м. Кривий Ріг) на ділянці км 188+570 – км 197+570, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Current average repair of the public highway of the state value H-11 Dnipro-Nikolaev (through Kryvyi Rih) on a site km 188 + 570 - km 197 + 570, Mykolaiv region, (45230000-8 Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
CPV: 45230000-8
Період постачання:
по 31 серпня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | За письмовим зверненням Підрядника останньому може бути наданий аванс. Попередня оплата може здійснюватись на строк не більше 3 (трьох) місяців в межах поточного бюджетного періоду, у розмірі до 30% від річної вартості робіт по Договору, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 4.12.2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та належним чином оформленого рішення Укравтодору, лише щодо робіт, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Використаний аванс погашається на підставі актів виконаних робіт по ф. № КБ-2в, підписаних уповноваженими представниками сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта 1,2, а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Виконавець додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення. Замовник відмовляє Підряднику у наданні авансу у разі порушення останнім умов цього Договору щодо попередньої оплати робіт, що закуповуються за бюджетні кошти, а саме порушення строків повернення невикористаних сум попередньої оплати та/або несвоєчасне надання документів, що підтверджують використання попередньої оплати для цілей Договору. | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Надання послуг | Оплата виконаних робіт проводиться на підставі належним чином оформлених «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику, а також на підставі рахунку, в межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника, протягом 5 (п’яти) банківських днів | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 червня 2020 15:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 червня 2020 15:33 |
Перелік змін 30 06 20.doc | |
30 червня 2020 15:33 |
Проект Договору ПСР км 188+570 - 197+570.doc | |
30 червня 2020 15:33 |
ТД ПСР Н-11 км 188+570 - км 197+570 нова редакція 30 06 20.doc | |
30 червня 2020 15:33 |
Знак_Ремонтується.pdf |
30 червня 2020 15:33 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
30 червня 2020 15:33 |
Перелік змін 30 06 20.doc
|
|||||||||
30 червня 2020 15:33 |
Проект Договору ПСР км 188+570 - 197+570.doc
|
|||||||||
30 червня 2020 15:33 |
ТД ПСР Н-11 км 188+570 - км 197+570 нова редакція 30 06 20.doc
|
|||||||||
30 червня 2020 15:33 |
Знак_Ремонтується.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Умови використання аналогів металевого бар'єрного огородження
Дата подання: 01 червня 2020 16:18
Дата відповіді: 03 червня 2020 14:17
В зазначеній тендерній документації у відомості обсягів робіт зазначено влаштування металевого бар'єрного огородження.
Просимо роз'яснити порядок використання аналогів, у тому числі бар'єрних огороджень полімерного типу
"ТУ У 22.2-43390119-001:2020", сертифікованих ДП "ДерждорНДІ" відповідним чином.
Відповідь: Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Миколаївській області розглянув Ваше звернення (питання) та повідомляє наступне.
Відповідно до ДСТУ 8751:2017 «Безпека дорожнього руху. Огородження дорожні і напрямні пристрої. Правила використання. Загальні технічні вимоги» інші конструкції дорожніх огороджень можна застосовувати згідно з нормативними документами, розробленими й затвердженими в установленому порядку на відповідну конструкцію огородження, що має протокол натурних випробувань про відповідність конструкції зазначеної марки огородження вимогам призначеності та надійності згідно з ДСТУ Б В.2.3-13.
Також інформуємо, що у проектній документації на поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-11 Дніпро – Миколаїв (через м. Кривий Ріг) на ділянці км 188+570 – км 197+570, Миколаївська область, який затверджено у встановленому порядку, не передбачено застосування аналогів металевого бар’єрного огородження.
Відповідно до ДСТУ 8751:2017 «Безпека дорожнього руху. Огородження дорожні і напрямні пристрої. Правила використання. Загальні технічні вимоги» інші конструкції дорожніх огороджень можна застосовувати згідно з нормативними документами, розробленими й затвердженими в установленому порядку на відповідну конструкцію огородження, що має протокол натурних випробувань про відповідність конструкції зазначеної марки огородження вимогам призначеності та надійності згідно з ДСТУ Б В.2.3-13.
Також інформуємо, що у проектній документації на поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-11 Дніпро – Миколаїв (через м. Кривий Ріг) на ділянці км 188+570 – км 197+570, Миколаївська область, який затверджено у встановленому порядку, не передбачено застосування аналогів металевого бар’єрного огородження.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-19-001808-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: AzVirt MMC, Код ЄДРПОУ:2000025721
Дата подання: 24 травня 2020 23:05
Щодо дорожньої розмітки
Відповідно до підпункту 4 пункту 3 додатку 1 до тендерної документації Учасник має підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного договору одним аналогічним договором або сумарно (декількома аналогічними договорами) з наступних видів та відповідно, обсягів робіт, зокрема, влаштування горизонтальної дорожньої розмітки пластиком в обсязі не менше 26,5км.
Згідно пункту п. 6.3 Галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт" при поточному середньому ремонті виконуються роботи відповідно до 6.3.1 - 6.3.6. Пунктом 6.3.5 зазначених Норм передбачено такий вид робіт як відновлення або нанесення нової вертикальної та горизонтальної розмітки. Звертаємо увагу Замовника, що зазначені Норми не містять деталізації способу виконання таких робіт (у тому числі пластиком), як це передбачено у тендерній документації.
Тобто, учасник, який має намір прийняти участь у цій закупівлі, може мати досвід виконання робіт з відновлення або нанесення нової вертикальної та горизонтальної розмітки, однак у разі, якщо аналогічний договір не буде містити спосіб їх виконання пластиком, то такий учасник буде вважатись таким, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим Замовником у тендерній документації.
Виходячи з вищевикладеного, з метою додержання принципу недискримінації учасників, установленим статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо внести відповідні зміни до тендерної документації шляхом виключення способу влаштування горизонтальної дорожньої розмітки «пластиком».
Розгорнути
Згорнути
Згідно пункту п. 6.3 Галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт" при поточному середньому ремонті виконуються роботи відповідно до 6.3.1 - 6.3.6. Пунктом 6.3.5 зазначених Норм передбачено такий вид робіт як відновлення або нанесення нової вертикальної та горизонтальної розмітки. Звертаємо увагу Замовника, що зазначені Норми не містять деталізації способу виконання таких робіт (у тому числі пластиком), як це передбачено у тендерній документації.
Тобто, учасник, який має намір прийняти участь у цій закупівлі, може мати досвід виконання робіт з відновлення або нанесення нової вертикальної та горизонтальної розмітки, однак у разі, якщо аналогічний договір не буде містити спосіб їх виконання пластиком, то такий учасник буде вважатись таким, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим Замовником у тендерній документації.
Виходячи з вищевикладеного, з метою додержання принципу недискримінації учасників, установленим статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо внести відповідні зміни до тендерної документації шляхом виключення способу влаштування горизонтальної дорожньої розмітки «пластиком».
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 травня 2020 14:47
Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Миколаївській розглянув Вашу вимогу та інформує, що в тендерну документацію найближчим часом будуть внесені зміни.
Номер вимоги: UA-2020-05-19-001808-b.a2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ Миколаївбудцентр, Код ЄДРПОУ:40984166
Вимога
Шановний Замовнику, у Протоколі розгляду тендерних пропозицій від 16.07.2020 р. б/н підставою відхилення нашої тендерної пропозиції зазначено: «Не відповідає кваліфікаційним критеріям, зазначеним у Законі та/або наявні підстави для відмови в участі у процедурі закп.1 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону), а саме: Учасником на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріальнотехнічної бази та технологій» не надано документальне підтвердження (свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу) на машини поливально – мийні, зазначені в п.9 Довідки про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (вих.№74 від 07.07.20) (умови тендерної документації, визначені п.1 Додатку №1 до тендерної документації)».
ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» категорично не погоджується із рішенням Замовника.
Повідомляємо, що у файлі «1 Підтвердження наявності техніки 303 308» нашої тендерної пропозиції містяться свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на машини поливально – мийні (свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на ВАНТАЖНИЙ СПЕЦІАЛЬНИЙ ВАНТАЖНИЙ- С КАМАЗ 53605, 2011 року випуску у кількості 2 одиниці), зазначені в п.8 Довідки про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) ) (вих.№74 від 07.07.20).
Ви можете ознайомитись із їх змістом на сторінках 50 та 51 файлу.
Враховуючи вищевикладене, нам не зрозуміла причина відхилення нашої тендерної пропозиції.
По-перше: ми повністю виконали умови тендерної документації, та підтвердили відповідність кваліфікаційному критерію: «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій».
По-друге: згідно умовам тендерної документації: «3.3. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити наступну інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
(умови тендерної документації, визначені п.1 До №1 до тендерної документації)»
Отже, замовник зобов’язаний був розмістити вимогу про усунення порушення «невідповідностей» на думку Замовника, в інформації та/або документах оскільки вказана у протоколі причина відхилення нашої тендерної пропозиція якраз стосується відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону.
ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» звертається до вас із вимогою щодо надання додаткової інформації стосовно причин відхилення нашої тендерної пропозиції у процедурі відкритих торгів з публікацію англійської мовою за предметом закупівлі: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-11 Дніпро-Миколаїв (через м. Кривий Ріг) на ділянці км 188+570 – км 197+570, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» в якій виявило бажання взяти участь.
Згідно з ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» ВИМАГАЄ:
1. Надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» умовам тендерної документації З ПОСИЛАННЯМ НА ТІ УМОВИ, ЩО ВИМАГАЛИСЯ ТЕНДЕРНОЮ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ.
2. Вжити заходів для недопущення порушень з боку Замовника під час перевірки тендерної пропозиції ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» в інших процедурах закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» категорично не погоджується із рішенням Замовника.
Повідомляємо, що у файлі «1 Підтвердження наявності техніки 303 308» нашої тендерної пропозиції містяться свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на машини поливально – мийні (свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на ВАНТАЖНИЙ СПЕЦІАЛЬНИЙ ВАНТАЖНИЙ- С КАМАЗ 53605, 2011 року випуску у кількості 2 одиниці), зазначені в п.8 Довідки про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) ) (вих.№74 від 07.07.20).
Ви можете ознайомитись із їх змістом на сторінках 50 та 51 файлу.
Враховуючи вищевикладене, нам не зрозуміла причина відхилення нашої тендерної пропозиції.
По-перше: ми повністю виконали умови тендерної документації, та підтвердили відповідність кваліфікаційному критерію: «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій».
По-друге: згідно умовам тендерної документації: «3.3. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити наступну інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
(умови тендерної документації, визначені п.1 До №1 до тендерної документації)»
Отже, замовник зобов’язаний був розмістити вимогу про усунення порушення «невідповідностей» на думку Замовника, в інформації та/або документах оскільки вказана у протоколі причина відхилення нашої тендерної пропозиція якраз стосується відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону.
ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» звертається до вас із вимогою щодо надання додаткової інформації стосовно причин відхилення нашої тендерної пропозиції у процедурі відкритих торгів з публікацію англійської мовою за предметом закупівлі: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-11 Дніпро-Миколаїв (через м. Кривий Ріг) на ділянці км 188+570 – км 197+570, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» в якій виявило бажання взяти участь.
Згідно з ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» ВИМАГАЄ:
1. Надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» умовам тендерної документації З ПОСИЛАННЯМ НА ТІ УМОВИ, ЩО ВИМАГАЛИСЯ ТЕНДЕРНОЮ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ.
2. Вжити заходів для недопущення порушень з боку Замовника під час перевірки тендерної пропозиції ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» в інших процедурах закупівлі.
Скасована
Дата: 17 липня 2020 20:01
Причина: ...
Номер вимоги: UA-2020-05-19-001808-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Миколаївбудцентр, Код ЄДРПОУ:40984166
Дата подання: 17 липня 2020 20:03
Вимога
Шановний Замовнику, у Протоколі розгляду тендерних пропозицій від 17.07.2020 р. б/н підставою відхилення нашої тендерної пропозиції зазначено: «Не відповідає кваліфікаційним критеріям, зазначеним у Законі та/або наявні підстави для відмови в участі у процедурі закп.1 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону), а саме: Учасником на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріальнотехнічної бази та технологій» не надано документальне підтвердження (свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу) на машини поливально – мийні, зазначені в п.9 Довідки про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (вих.№74 від 07.07.20) (умови тендерної документації, визначені п.1 Додатку №1 до тендерної документації)».
ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» категорично не погоджується із рішенням Замовника.
Повідомляємо, що у файлі «1 Підтвердження наявності техніки 303 308» нашої тендерної пропозиції містяться свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на машини поливально – мийні (свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на ВАНТАЖНИЙ СПЕЦІАЛЬНИЙ ВАНТАЖНИЙ- С КАМАЗ 53605, 2011 року випуску у кількості 2 одиниці), зазначені в п.8 Довідки про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) ) (вих.№74 від 07.07.20).
Ви можете ознайомитись із їх змістом на сторінках 50 та 51 файлу.
Враховуючи вищевикладене, нам не зрозуміла причина відхилення нашої тендерної пропозиції.
По-перше: ми повністю виконали умови тендерної документації, та підтвердили відповідність кваліфікаційному критерію: «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій».
По-друге: згідно умовам тендерної документації: «3.3. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити наступну інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
(умови тендерної документації, визначені п.1 До №1 до тендерної документації)»
Отже, замовник зобов’язаний був розмістити вимогу про усунення порушення «невідповідностей» на думку Замовника, в інформації та/або документах оскільки вказана у протоколі причина відхилення нашої тендерної пропозиція якраз стосується відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону.
ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» звертається до вас із вимогою щодо надання додаткової інформації стосовно причин відхилення нашої тендерної пропозиції у процедурі відкритих торгів з публікацію англійської мовою за предметом закупівлі: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-11 Дніпро-Миколаїв (через м. Кривий Ріг) на ділянці км 188+570 – км 197+570, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» в якій виявило бажання взяти участь.
Згідно з ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» ВИМАГАЄ:
1. Надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» умовам тендерної документації З ПОСИЛАННЯМ НА ТІ УМОВИ, ЩО ВИМАГАЛИСЯ ТЕНДЕРНОЮ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ.
2. Вжити заходів для недопущення порушень з боку Замовника під час перевірки тендерної пропозиції ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» в інших процедурах закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» категорично не погоджується із рішенням Замовника.
Повідомляємо, що у файлі «1 Підтвердження наявності техніки 303 308» нашої тендерної пропозиції містяться свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на машини поливально – мийні (свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на ВАНТАЖНИЙ СПЕЦІАЛЬНИЙ ВАНТАЖНИЙ- С КАМАЗ 53605, 2011 року випуску у кількості 2 одиниці), зазначені в п.8 Довідки про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) ) (вих.№74 від 07.07.20).
Ви можете ознайомитись із їх змістом на сторінках 50 та 51 файлу.
Враховуючи вищевикладене, нам не зрозуміла причина відхилення нашої тендерної пропозиції.
По-перше: ми повністю виконали умови тендерної документації, та підтвердили відповідність кваліфікаційному критерію: «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій».
По-друге: згідно умовам тендерної документації: «3.3. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити наступну інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
(умови тендерної документації, визначені п.1 До №1 до тендерної документації)»
Отже, замовник зобов’язаний був розмістити вимогу про усунення порушення «невідповідностей» на думку Замовника, в інформації та/або документах оскільки вказана у протоколі причина відхилення нашої тендерної пропозиція якраз стосується відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону.
ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» звертається до вас із вимогою щодо надання додаткової інформації стосовно причин відхилення нашої тендерної пропозиції у процедурі відкритих торгів з публікацію англійської мовою за предметом закупівлі: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-11 Дніпро-Миколаїв (через м. Кривий Ріг) на ділянці км 188+570 – км 197+570, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» в якій виявило бажання взяти участь.
Згідно з ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» ВИМАГАЄ:
1. Надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» умовам тендерної документації З ПОСИЛАННЯМ НА ТІ УМОВИ, ЩО ВИМАГАЛИСЯ ТЕНДЕРНОЮ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ.
2. Вжити заходів для недопущення порушень з боку Замовника під час перевірки тендерної пропозиції ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» в інших процедурах закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 липня 2020 18:21
Уповноважена особа Служби автомобільних доріг у Миколаївській області (далі – Замовник) розглянула вимогу ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» (далі – Учасник) та повідомляє наступне.
Відповідно до умов тендерної документації (пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації), в учасника обов’язково мають бути наявні та включені до довідки про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), серед іншого, машини поливально-мийні у кількості 2 одиниць.
В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, учасник в складі тендерної пропозиції на всю вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування) (крім техніки, яка не підлягає державній/відомчій реєстрації) надає свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (машини тощо) та/або інші реєстраційні документи, що свідчать про державну/відомчу реєстрацію машин та механізмів.
ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» у п.9 Довідки про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (вих.№ 74 від 07.07.20) зазначив наявність машин поливально-мийних ВАНТАЖНИЙ СПЕЦІАЛЬНИЙ ВАНТАЖНИЙ- С КАМАЗ 53605, 2011 року випуску у кількості 2 одиниць, при цьому останнім, в складі тендерної пропозиції не надано свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу) саме на машини поливально – мийні.
Слід зазначити, що вказані у вашій вимозі свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на ВАНТАЖНИЙ СПЕЦІАЛЬНИЙ ВАНТАЖНИЙ- С КАМАЗ 53605, 2011 року випуску у кількості 2 одиниць, не містять інформації, що саме вони є машинами поливально-мийними, також такої інформації не містить жодний документ, наданий в складі вашої тендерної пропозиції.
Відповідно підпункту 5.2 пункту 5 розділу тендерної документації, документально підтверджена інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям надається останнім згідно форм та вимог, встановлених у Додатку №1 до тендерної документації.
У разі, якщо пропозиція учасника не містить документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, або якщо документальне підтвердження не відповідає вимогам, встановленим Замовником цією тендерною документацією, Учасник вважається таким, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, а його тендерна пропозиція відхиляється на підставі пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
Враховуючи викладене, Замовник правомірно, відповідно до умов тендерної документації та вимог Закону, відхилив тендерну пропозицію ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР»
Відповідно до умов тендерної документації (пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації), в учасника обов’язково мають бути наявні та включені до довідки про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), серед іншого, машини поливально-мийні у кількості 2 одиниць.
В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, учасник в складі тендерної пропозиції на всю вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування) (крім техніки, яка не підлягає державній/відомчій реєстрації) надає свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (машини тощо) та/або інші реєстраційні документи, що свідчать про державну/відомчу реєстрацію машин та механізмів.
ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» у п.9 Довідки про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (вих.№ 74 від 07.07.20) зазначив наявність машин поливально-мийних ВАНТАЖНИЙ СПЕЦІАЛЬНИЙ ВАНТАЖНИЙ- С КАМАЗ 53605, 2011 року випуску у кількості 2 одиниць, при цьому останнім, в складі тендерної пропозиції не надано свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу) саме на машини поливально – мийні.
Слід зазначити, що вказані у вашій вимозі свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на ВАНТАЖНИЙ СПЕЦІАЛЬНИЙ ВАНТАЖНИЙ- С КАМАЗ 53605, 2011 року випуску у кількості 2 одиниць, не містять інформації, що саме вони є машинами поливально-мийними, також такої інформації не містить жодний документ, наданий в складі вашої тендерної пропозиції.
Відповідно підпункту 5.2 пункту 5 розділу тендерної документації, документально підтверджена інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям надається останнім згідно форм та вимог, встановлених у Додатку №1 до тендерної документації.
У разі, якщо пропозиція учасника не містить документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, або якщо документальне підтвердження не відповідає вимогам, встановленим Замовником цією тендерною документацією, Учасник вважається таким, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, а його тендерна пропозиція відхиляється на підставі пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
Враховуючи викладене, Замовник правомірно, відповідно до умов тендерної документації та вимог Закону, відхилив тендерну пропозицію ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР»
Номер вимоги: UA-2020-05-19-001808-b.c4
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ Миколаївбудцентр, Код ЄДРПОУ:40984166
Дата подання: 22 липня 2020 22:24
ВИМОГА
Шановний Замовнику, ваше твердження про те, що жодний документ, наданий у складі нашої тендерної пропозиції не містить інформації, про те що ВАНТАЖНИЙ СПЕЦІАЛЬНИЙ ВАНТАЖНИЙ- С КАМАЗ 53605, 2011 року випуску у кількості 2 одиниць є машинами поливально-мийними є таким, що не відповідає дійсності.
Так, свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на ВАНТАЖНИЙ СПЕЦІАЛЬНИЙ ВАНТАЖНИЙ- С КАМАЗ 53605, 2011 року випуску у кількості 2 одиниць дійсно не містять запису «машина поливально-мийна», але містять особливі відмітки про те, що транспортні засоби були переобладнані.
Окрім того, у п.64 Додатку 1 до Договору про надання послуг дорожньо-будівельних машин та механізмів №01/06 від 01.06.2019 р. укладеного з ТОВ «СПМК-17» наявна інформація про поливально-мийні машини ВАНТАЖНИЙ СПЕЦІАЛЬНИЙ ВАНТАЖНИЙ- С КАМАЗ 53605 у кількості 6 одиниць.
Для того, щоб у Замовника не виникало сумнівів у тому, що ВАНТАЖНИЙ СПЕЦІАЛЬНИЙ ВАНТАЖНИЙ- С КАМАЗ 53605 це поливо-мийна машина, додаємо до вимоги фотофіксацію вищезазначених транспортних засобів.
У тендерній документації зазначено:«3.3. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити наступну інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.(умови тендерної документації, визначені п.1 До №1 до тендерної документації)»
Тож, замовник зобов’язаний був розмістити вимогу про усунення порушення «невідповідностей» на думку Замовника, в інформації та/або документах оскільки вказана у протоколі причина відхилення нашої тендерної пропозиція якраз стосується відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону.
Враховуючи вищевикладене, та керуючись ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» ВИМАГАЄ:
1. Надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» умовам тендерної документації З ПОСИЛАННЯМ НА ТІ УМОВИ, ЩО ВИМАГАЛИСЯ ТЕНДЕРНОЮ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ.
Розгорнути
Згорнути
Так, свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на ВАНТАЖНИЙ СПЕЦІАЛЬНИЙ ВАНТАЖНИЙ- С КАМАЗ 53605, 2011 року випуску у кількості 2 одиниць дійсно не містять запису «машина поливально-мийна», але містять особливі відмітки про те, що транспортні засоби були переобладнані.
Окрім того, у п.64 Додатку 1 до Договору про надання послуг дорожньо-будівельних машин та механізмів №01/06 від 01.06.2019 р. укладеного з ТОВ «СПМК-17» наявна інформація про поливально-мийні машини ВАНТАЖНИЙ СПЕЦІАЛЬНИЙ ВАНТАЖНИЙ- С КАМАЗ 53605 у кількості 6 одиниць.
Для того, щоб у Замовника не виникало сумнівів у тому, що ВАНТАЖНИЙ СПЕЦІАЛЬНИЙ ВАНТАЖНИЙ- С КАМАЗ 53605 це поливо-мийна машина, додаємо до вимоги фотофіксацію вищезазначених транспортних засобів.
У тендерній документації зазначено:«3.3. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити наступну інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.(умови тендерної документації, визначені п.1 До №1 до тендерної документації)»
Тож, замовник зобов’язаний був розмістити вимогу про усунення порушення «невідповідностей» на думку Замовника, в інформації та/або документах оскільки вказана у протоколі причина відхилення нашої тендерної пропозиція якраз стосується відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону.
Враховуючи вищевикладене, та керуючись ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» ВИМАГАЄ:
1. Надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» умовам тендерної документації З ПОСИЛАННЯМ НА ТІ УМОВИ, ЩО ВИМАГАЛИСЯ ТЕНДЕРНОЮ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ.
Скасована
Дата: 22 липня 2020 22:27
Причина: .
Номер вимоги: UA-2020-05-19-001808-b.b5
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ Миколаївбудцентр, Код ЄДРПОУ:40984166
Дата подання: 22 липня 2020 22:29
ВИМОГА
Шановний Замовнику, ваше твердження про те, що жодний документ, наданий у складі нашої тендерної пропозиції не містить інформації, про те що ВАНТАЖНИЙ СПЕЦІАЛЬНИЙ ВАНТАЖНИЙ- С КАМАЗ 53605, 2011 року випуску у кількості 2 одиниць є машинами поливально-мийними є таким, що не відповідає дійсності.
Так, свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на ВАНТАЖНИЙ СПЕЦІАЛЬНИЙ ВАНТАЖНИЙ- С КАМАЗ 53605, 2011 року випуску у кількості 2 одиниць дійсно не містять запису «машина поливально-мийна», але містять особливі відмітки про те, що транспортні засоби були переобладнані.
Окрім того, у п.64 Додатку 1 до Договору про надання послуг дорожньо-будівельних машин та механізмів №01/06 від 01.06.2019 р. укладеного з ТОВ «СПМК-17» наявна інформація про поливально-мийні машини ВАНТАЖНИЙ СПЕЦІАЛЬНИЙ ВАНТАЖНИЙ- С КАМАЗ 53605 у кількості 6 одиниць.
Для того, щоб у Замовника не виникало сумнівів у тому, що ВАНТАЖНИЙ СПЕЦІАЛЬНИЙ ВАНТАЖНИЙ- С КАМАЗ 53605 це поливо-мийна машина, додаємо до вимоги фотофіксацію вищезазначених транспортних засобів.
У тендерній документації зазначено:«3.3. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити наступну інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.(умови тендерної документації, визначені п.1 До №1 до тендерної документації)»
Тож, замовник зобов’язаний був розмістити вимогу про усунення порушення «невідповідностей» на думку Замовника, в інформації та/або документах оскільки вказана у протоколі причина відхилення нашої тендерної пропозиція якраз стосується відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону.
Враховуючи вищевикладене, та керуючись ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» ВИМАГАЄ:
1. Надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» умовам тендерної документації З ПОСИЛАННЯМ НА ТІ УМОВИ, ЩО ВИМАГАЛИСЯ ТЕНДЕРНОЮ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ.
Розгорнути
Згорнути
Так, свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на ВАНТАЖНИЙ СПЕЦІАЛЬНИЙ ВАНТАЖНИЙ- С КАМАЗ 53605, 2011 року випуску у кількості 2 одиниць дійсно не містять запису «машина поливально-мийна», але містять особливі відмітки про те, що транспортні засоби були переобладнані.
Окрім того, у п.64 Додатку 1 до Договору про надання послуг дорожньо-будівельних машин та механізмів №01/06 від 01.06.2019 р. укладеного з ТОВ «СПМК-17» наявна інформація про поливально-мийні машини ВАНТАЖНИЙ СПЕЦІАЛЬНИЙ ВАНТАЖНИЙ- С КАМАЗ 53605 у кількості 6 одиниць.
Для того, щоб у Замовника не виникало сумнівів у тому, що ВАНТАЖНИЙ СПЕЦІАЛЬНИЙ ВАНТАЖНИЙ- С КАМАЗ 53605 це поливо-мийна машина, додаємо до вимоги фотофіксацію вищезазначених транспортних засобів.
У тендерній документації зазначено:«3.3. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити наступну інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.(умови тендерної документації, визначені п.1 До №1 до тендерної документації)»
Тож, замовник зобов’язаний був розмістити вимогу про усунення порушення «невідповідностей» на думку Замовника, в інформації та/або документах оскільки вказана у протоколі причина відхилення нашої тендерної пропозиція якраз стосується відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону.
Враховуючи вищевикладене, та керуючись ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» ВИМАГАЄ:
1. Надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» умовам тендерної документації З ПОСИЛАННЯМ НА ТІ УМОВИ, ЩО ВИМАГАЛИСЯ ТЕНДЕРНОЮ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ.
Рішення замовника: Очікується
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 17 липня 2020
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25878206 |
Місцезнаходження: | 54029, Україна, Миколаївська область обл., Миколаїв, ВУЛИЦЯ ГАЛИНИ ПЕТРОВОЇ, будинок 2-А |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
AzVirt MMC | Документи |
Допущено до аукціону
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ОАО "ДСТ № 4 г.Брест" | Документи |
Допущено до аукціону
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ Миколаївбудцентр | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 липня 2020 14:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ОАО "ДСТ № 4 г.Брест" |
182 455 870,00
UAH з ПДВ
|
182 455 870,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
205 099 896,00
UAH з ПДВ
|
205 099 896,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
206 200 000,00
UAH з ПДВ
|
206 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
AzVirt MMC |
206 610 000,00
UAH з ПДВ
|
206 610 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" |
208 000 000,00
UAH з ПДВ
|
208 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ОАО "ДСТ № 4 г.Брест" #200274482 |
Переможець |
182 455 870,00
UAH з ПДВ
|
23 липня 2020 15:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 липня 2021 10:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 липня 2021 10:56
|
ДУ№5 14.07.2021 дог.№60-Б (1).pdf | зміни до договору |
15 липня 2021 10:55
|
Електронний підпис | укладений |
10 серпня 2020 10:10
|
Договір 60-Б від 06.08.20.pdf | укладений |
10 серпня 2020 10:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі абзацу 2 підпункту 3.3.1 пункту 3.3. Договору Сторони дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі за Договором та викласти абзац 1 пункту 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «Ціна договору визначається на підставі договірної ціни (Додаток 1 до Договору) і становить 148 302 031,05 грн. без ПДВ, крім того ПДВ 29660406,21 грн. разом з ПДВ 177 962 437,26 грн. (сто сімдесят сім мільйонів дев’ятсот шістдесят дві тисячі чотириста тридцять сім гривень 26 коп.) в тому числі: 2020 рік – 170 678 671,95 грн.; 2021 рік – 7 283 765,31 грн.». |
Номер договору про закупівлю: | 60-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |