Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пастеризоване молоко 3,2%
Очікувана вартість
55 440,00 UAH
UA-2020-05-19-001806-c 62bd3163d80341b4b7f447f158f84d62
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ірина Піцик

+380567662961 tb-sanat5@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДИТЯЧИЙ ФТИЗІОПУЛЬМОНОЛОГІЧНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01984808
Місцезнаходження: 49052, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Щепкіна, буд. 35
Контактна особа: Ірина Піцик
+380567662961
tb-sanat5@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 травня 2020 11:26
Звернення за роз’ясненнями: до 28 травня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2020 17:00
Початок аукціону: 13 липня 2020 14:56
Очікувана вартість: 55 440,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 278,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2100 літр
Молоко
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49052, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Щепкіна, буд.35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 травня 2020 15:58
Оголошення_молоко.doc
20 травня 2020 15:22
Договір_молоко 2020.doc
27 травня 2020 15:58
Оголошення_молоко.doc
26 травня 2020 17:18
Оголошення_молоко_26.05.2020.doc
20 травня 2020 15:21
Оголошення_молоко.doc
19 травня 2020 11:26
Оголошення_молоко.doc
20 травня 2020 15:22
Договір_молоко 2020.doc
20 травня 2020 15:21
Договір_молоко 2020.doc
19 травня 2020 11:26
Договір_молоко 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

молоко
Дата подання: 21 травня 2020 10:09
Дата відповіді: 22 травня 2020 15:48
Просимо надати відповідь, чи буде відхилена пропозиція учасника , якщо він не надасть у складі своєї пропозиції наступні документи ? : - Офіціальний лист від виробника який підтверджує, що учасник є його офіційним дистриб’ютором; · Якщо учасник не є виробником продукції або його офіційним дистриб’ютором, у складі пропозиції подається оригінал гарантійного листа, від безпосереднього виробника, про забезпечення поставки у необхідній кількості, якості, зі строками придатності та у строки визначені в оголошенні; Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимоги, зазначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі не суперечать чинному законодавству.
Пропозиція учасника спрощеної закупівлі повинна подаватись відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі.
Переможцем спрощеної закупівлі може бути визначений учасник, пропозиція якого відповідає усім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визначена найбільш економічно вигідною та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю.
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 26 травня 2020 16:36
Дата відповіді: 26 травня 2020 17:20
Доброго дня! В Оголошенні про закупівлю вказано, що "Всю необхідну документацію, згідно кваліфікаційних вимог, учасник надає на електронний майданчик протягом одного робочого дня з моменту закінчення аукціону". Але, з введенням у дію нового Закону "Про публічні закупівлі", можливість завантажувати документи Учасниками на етапі Кваліфікація переможця була заблокована системою Прозоро, про що розміщено відповдні оголошення на сайті Прозоро. Поясніть, будь-ласка, як буде проходити надання документації Учасником після аукціону?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. В оголошення внесені зміни

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-19-001806-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "МОЛОКО-КРАЇНА", Код ЄДРПОУ:31877099
Дата подання: 26 травня 2020 16:29
Щодо вимог скасованих документів
Шановний Замовнику!
В оголошенні Ви вимагаєте такі документи як: санітарний паспорт на автотранспорт, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на учасника (діючий) та акт санітарно-епідеміологічного обстеження об’єктів на учасника (діючий); висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на продукцію (за наявністю). В квітні 2016 року була проведена реорганізація державних служб, які контролюють дотримання санітарних правил та норм щодо продуктів харчування, в результаті якої було створено нову установу Держпродспоживслужбу. Санітарно-епідеміологічна служба втратила свої повноваження, а ряд документів було відмінено або замінено на інші, які прописані в нових законах: ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», ЗУ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів». Так, відповідно, новими законами такий документ, як санітарний паспорт, не передбачено. Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на продукцію заміняють Протоколи випробувань, видані лабораторіями Держпродспоживслужби або іншими акредитованими лабораторіями. Так як СЕС втратила повноваження на проведення будь-яких перевірок, такі документи, як висновки СЕС обстежень складських та виробничих приміщень, являються скасованими. Просимо внести зміни до Оголошення та привести вимоги до Учасників відповідно до діючого законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 травня 2020 16:00
В оголошення про проведення закупівлі внесено зміни

Документи подані скаржником

26 травня 2020 16:29
Вимога.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2020 15:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОПТІТРЕЙД" 52 920,00
UAH з ПДВ
51 534,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЙТ" 54 180,00
UAH з ПДВ
51 660,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 липня 2020 19:34
Електронний підпис
13 липня 2020 19:31
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.PDF
10 липня 2020 16:44
Електронний підпис
10 липня 2020 16:38
ISO 9001, 22000.pdf
10 липня 2020 16:38
ГЛ - ТОВ.pdf
09 липня 2020 20:20
ISO.pdf
09 липня 2020 20:20
ЛИСТ-ЗГОДА.PDF
09 липня 2020 19:51
МК - ВОРОНИЙ П.П..PDF
09 липня 2020 19:51
АКТ АУДИТУ - НАССР.PDF
09 липня 2020 19:50
ДОГОВІР ОРЕНДИ 2019.PDF
09 липня 2020 19:50
ДОГОВІР ОРЕНДИ 2015.pdf
09 липня 2020 19:21
КОПІЯ СТАТУТУ.PDF
09 липня 2020 19:21
ДОВІРЕНІСТЬ.PDF
09 липня 2020 19:21
ВИТЯГ ПДВ.PDF
09 липня 2020 19:21
4опп.PDF
09 липня 2020 19:21
Документ_ЄДР_1006086176.zip
09 липня 2020 19:21
ВИПИСКА ЄДР.PDF
09 липня 2020 19:21
ДОВІДКА ЄДРПОУ.PDF

Публічні документи

02 червня 2020 14:42
статут 027.pdf
02 червня 2020 14:42
статут 023.pdf
02 червня 2020 14:42
статут 006.pdf
02 червня 2020 14:42
статут 026.pdf
02 червня 2020 14:42
статут 021.pdf
02 червня 2020 14:42
довідка мтб.PDF
02 червня 2020 14:42
статут 015.pdf
02 червня 2020 14:42
зміни статут3.pdf
02 червня 2020 14:42
статут 019.pdf
02 червня 2020 14:42
статут 025.pdf
02 червня 2020 14:42
статут 009.pdf
02 червня 2020 14:42
інформація.PDF
02 червня 2020 14:42
статут 018.pdf
02 червня 2020 14:42
статут 022.pdf
02 червня 2020 14:42
статут 005.pdf
02 червня 2020 14:42
Св-во госрегистр1.pdf
02 червня 2020 14:42
статут 020.pdf
02 червня 2020 14:42
статут 011.pdf
02 червня 2020 14:42
статут 014.pdf
02 червня 2020 14:42
зміни статут1.pdf
02 червня 2020 14:42
гарант. лист сан.pdf
02 червня 2020 14:42
Св-во госрегистр 2.pdf
02 червня 2020 14:42
статут 012.pdf
02 червня 2020 14:42
статут 017.pdf
02 червня 2020 14:42
довідка ЄДРПОУ 2.pdf
02 червня 2020 14:42
довідка ЄДРПОУ 1.pdf
02 червня 2020 14:42
статут 010.pdf
02 червня 2020 14:42
статут 004.pdf
02 червня 2020 14:42
витяг пдв.pdf
02 червня 2020 14:42
статут 013.pdf
02 червня 2020 14:42
статут 016.pdf
02 червня 2020 14:42
зміни статут2.pdf
02 червня 2020 14:42
Document_USR_1003431359.rtf
02 червня 2020 14:42
зміни статут4.pdf
02 червня 2020 14:42
статут 024.pdf
02 червня 2020 14:42
статут 008.pdf
02 червня 2020 14:42
document.pdf
02 червня 2020 14:42
статут 007.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОПТІТРЕЙД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЙТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОПТІТРЕЙД"
#32298653
Переможець 51 534,00
UAH з ПДВ
14 липня 2020 14:03

Документи

14 липня 2020 14:03
Електронний підпис
14 липня 2020 14:02
79.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 липня 2020 14:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОПТІТРЕЙД"
#32298653
51 534,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 липня 2020 14:03
Електронний підпис
14 липня 2020 14:02
79.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 листопада 2020 16:21
02 договір 62.pdf укладений
25 листопада 2020 16:19
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2020 14:44
Дод. 1 до 62.jpg зміни до договору
29 вересня 2020 14:25
Електронний підпис зміни до договору
14 вересня 2020 10:53
004.jpg зміни до договору
14 вересня 2020 10:53
Електронний підпис укладений
28 липня 2020 09:32
Молоко договор.pdf укладений
28 липня 2020 09:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Термін поставки: з дати укладання договору до 31 грудня 2020р.
Номер договору про закупівлю: 62
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжити строк виконання зобов’язань щодо поставки товару до 31 грудня 2020, в зв’язку з довготривалим простоєм Замовника з причини карантину (з 18.03.2020 по 31.07.2020), припиненням планової госпіталізації, відсутності потреби здійснювати постачання продуктів харчування на цей період.
Номер договору про закупівлю: 62
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 6 748,50
UAH (в тому числі ПДВ 1 124,75 UAH)
Причини розірвання договору: Довготривалий простій у звязку з причини карантину, припиненням планової госпіталізації, відсутність потреби здійснювати постачання продуктів харчування