Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Пастеризоване молоко 3,2%
Очікувана вартість
55 440,00 UAH
UA-2020-05-19-001806-c ● 62bd3163d80341b4b7f447f158f84d62
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДИТЯЧИЙ ФТИЗІОПУЛЬМОНОЛОГІЧНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 01984808 |
Місцезнаходження: | 49052, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Щепкіна, буд. 35 |
Контактна особа: |
Ірина Піцик +380567662961 tb-sanat5@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 травня 2020 11:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 травня 2020 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 липня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 13 липня 2020 14:56 |
Очікувана вартість: | 55 440,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 278,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2100 літр
Молоко
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49052, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Щепкіна, буд.35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 травня 2020 15:58 |
Оголошення_молоко.doc |
20 травня 2020 15:22 |
Договір_молоко 2020.doc |
27 травня 2020 15:58 |
Оголошення_молоко.doc
|
||||||
20 травня 2020 15:22 |
Договір_молоко 2020.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
молоко
Дата подання: 21 травня 2020 10:09
Дата відповіді: 22 травня 2020 15:48
Просимо надати відповідь, чи буде відхилена пропозиція учасника , якщо він не надасть у складі своєї пропозиції наступні документи ? : - Офіціальний лист від виробника який підтверджує, що учасник є його офіційним дистриб’ютором; · Якщо учасник не є виробником продукції або його офіційним дистриб’ютором, у складі пропозиції подається оригінал гарантійного листа, від безпосереднього виробника, про забезпечення поставки у необхідній кількості, якості, зі строками придатності та у строки визначені в оголошенні; Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимоги, зазначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі не суперечать чинному законодавству.
Пропозиція учасника спрощеної закупівлі повинна подаватись відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі.
Переможцем спрощеної закупівлі може бути визначений учасник, пропозиція якого відповідає усім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визначена найбільш економічно вигідною та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю.
Пропозиція учасника спрощеної закупівлі повинна подаватись відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі.
Переможцем спрощеної закупівлі може бути визначений учасник, пропозиція якого відповідає усім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визначена найбільш економічно вигідною та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю.
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 26 травня 2020 16:36
Дата відповіді: 26 травня 2020 17:20
Доброго дня!
В Оголошенні про закупівлю вказано, що "Всю необхідну документацію, згідно кваліфікаційних вимог, учасник надає на електронний майданчик протягом одного робочого дня з моменту закінчення аукціону". Але, з введенням у дію нового Закону "Про публічні закупівлі", можливість завантажувати документи Учасниками на етапі Кваліфікація переможця була заблокована системою Прозоро, про що розміщено відповдні оголошення на сайті Прозоро.
Поясніть, будь-ласка, як буде проходити надання документації Учасником після аукціону?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. В оголошення внесені зміни
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-19-001806-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "МОЛОКО-КРАЇНА", Код ЄДРПОУ:31877099
Дата подання: 26 травня 2020 16:29
Щодо вимог скасованих документів
Шановний Замовнику!
В оголошенні Ви вимагаєте такі документи як: санітарний паспорт на автотранспорт, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на учасника (діючий) та акт санітарно-епідеміологічного обстеження об’єктів на учасника (діючий); висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на продукцію (за наявністю). В квітні 2016 року була проведена реорганізація державних служб, які контролюють дотримання санітарних правил та норм щодо продуктів харчування, в результаті якої було створено нову установу Держпродспоживслужбу. Санітарно-епідеміологічна служба втратила свої повноваження, а ряд документів було відмінено або замінено на інші, які прописані в нових законах: ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», ЗУ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів». Так, відповідно, новими законами такий документ, як санітарний паспорт, не передбачено. Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на продукцію заміняють Протоколи випробувань, видані лабораторіями Держпродспоживслужби або іншими акредитованими лабораторіями. Так як СЕС втратила повноваження на проведення будь-яких перевірок, такі документи, як висновки СЕС обстежень складських та виробничих приміщень, являються скасованими. Просимо внести зміни до Оголошення та привести вимоги до Учасників відповідно до діючого законодавства України.
Розгорнути
Згорнути
В оголошенні Ви вимагаєте такі документи як: санітарний паспорт на автотранспорт, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на учасника (діючий) та акт санітарно-епідеміологічного обстеження об’єктів на учасника (діючий); висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на продукцію (за наявністю). В квітні 2016 року була проведена реорганізація державних служб, які контролюють дотримання санітарних правил та норм щодо продуктів харчування, в результаті якої було створено нову установу Держпродспоживслужбу. Санітарно-епідеміологічна служба втратила свої повноваження, а ряд документів було відмінено або замінено на інші, які прописані в нових законах: ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», ЗУ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів». Так, відповідно, новими законами такий документ, як санітарний паспорт, не передбачено. Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на продукцію заміняють Протоколи випробувань, видані лабораторіями Держпродспоживслужби або іншими акредитованими лабораторіями. Так як СЕС втратила повноваження на проведення будь-яких перевірок, такі документи, як висновки СЕС обстежень складських та виробничих приміщень, являються скасованими. Просимо внести зміни до Оголошення та привести вимоги до Учасників відповідно до діючого законодавства України.
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 травня 2020 16:00
В оголошення про проведення закупівлі внесено зміни
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОПТІТРЕЙД" #32298653 |
Переможець |
51 534,00
UAH з ПДВ
|
14 липня 2020 14:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 листопада 2020 16:21
|
02 договір 62.pdf | укладений |
25 листопада 2020 16:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 вересня 2020 14:44
|
Дод. 1 до 62.jpg | зміни до договору |
29 вересня 2020 14:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 вересня 2020 10:53
|
004.jpg | зміни до договору |
14 вересня 2020 10:53
|
Електронний підпис | укладений |
28 липня 2020 09:32
|
Молоко договор.pdf | укладений |
28 липня 2020 09:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Термін поставки: з дати укладання договору до 31 грудня 2020р. |
Номер договору про закупівлю: | 62 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовжити строк виконання зобов’язань щодо поставки товару до 31 грудня 2020, в зв’язку з довготривалим простоєм Замовника з причини карантину (з 18.03.2020 по 31.07.2020), припиненням планової госпіталізації, відсутності потреби здійснювати постачання продуктів харчування на цей період. |
Номер договору про закупівлю: | 62 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 27 липня 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
6 748,50
UAH (в тому числі ПДВ 1 124,75 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Довготривалий простій у звязку з причини карантину, припиненням планової госпіталізації, відсутність потреби здійснювати постачання продуктів харчування |