Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-09 Мукачево – Рахів – Богородчани – Івано-Франківськ – Рогатин – Бібрка – Львів на ділянках км 151+400 – км 154+100, км 157+545 - км 157+905, км 159+590 - км 159+720, Закарпатська область
Current average repair of the road of state importance N-09 Mukachevo-Rakhiv-Bogorodchany-Ivano-Frankivsk-Rohatyn-Bibrka-Lviv on sections km 151+400 - km 154+100, km 157+545 - km 157+905, km 159+590 - km 159+720
Очікувана вартість
192 229 000,00 UAH
UA-2020-05-19-001801-a 02c4b73cad494967bd492f25c8e08741
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мохня Михайло Михайлович

380312643397 tdv.zak@ukravtodor.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 25449824
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська область обл., Ужгород, Собранецька,39
Контактна особа: Мохня Михайло Михайлович
380312643397
tdv.zak@ukravtodor.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Road administration in transkarpathian region
National ID: 25449824
Contact point: Mokhnia Mykhailo Mykhailovich
380312643397
tdv.zak@ukravtodor.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 19 травня 2020 13:18
Звернення за роз’ясненнями: до 14 червня 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 червня 2020 13:00
Початок аукціону: 13 липня 2020 12:42
Очікувана вартість: 192 229 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 961 145,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5500000 UAH
Publication date: 19 травня 2020 13:18
Enquiries until: 14 червня 2020 13:00
Complaints submission until: до 20 червня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 24 червня 2020 13:00

Information

Estimated total value: 192 229 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 961 145 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Категорія замовника Служби автомобільних доріг у Закарпатській області – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Місце знаходження замовника - 88000, вул. Собранецька, 39, м. Ужгород, Закарпатська область. Код ЄДРПОУ - 25449824.
Розгорнути Згорнути
Category of the customer Road services in the Zakarpattia region - according to item 3 part 1. Art. 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" in the new wording of 19.04.2020 - a legal entity is a recipient of budget funds. All documents related to the Bidder's tender offer shall be drawn up in the Ukrainian language. Location of the customer - 88000, st. Sobranetska, 39, Uzhhorod, Zakarpattia region. Code - 25449824.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-09 Мукачево – Рахів – Богородчани – Івано-Франківськ – Рогатин – Бібрка – Львів на ділянках км 151+400 – км 154+100, км 157+545 - км 157+905, км 159+590 - км 159+720, Закарпатська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, Собранецька, 39 (Згідно технічного завдання та умов договору)
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Індекс автомобільних доріг: H-09 — Мукачево - Рахів - Богородчани - Івано-Франківськ - Рогатин - Бібрка - Львів

Current average repair of the road of state importance N-09 Mukachevo-Rakhiv-Bogorodchany-Ivano-Frankivsk-Rohatyn-Bibrka-Lviv on sections km 151+400 - km 154+100, km 157+545 - km 157+905, km 159+590 - km 159+720
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування - державний бюджет. Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг. Замовник може здійснювати подекадно проміжні платежі за надані послуги. Представник Замовника протягом п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами Графіку надання послуг перевіряє згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань та здійснює оплату не пізніше як за 5 робочих днів після підписання акту, але тільки в межах фактично виділених бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 червня 2020 11:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 червня 2020 11:25
Перелік змін Н09 151 159 3.doc
17 червня 2020 11:25
ТД Н-09 151-159 НОВА РЕДАКЦІЯ 3.doc
19 травня 2020 14:36
Відомості по штучних спорудах км 151 400- -159 720.7z
17 червня 2020 11:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 20:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 12:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 травня 2020 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 червня 2020 11:25
Перелік змін Н09 151 159 3.doc
29 травня 2020 20:01
Перелік змін Н09 151 159 2.doc
29 травня 2020 12:28
Перелік змін Н09 151 159.doc
17 червня 2020 11:25
ТД Н-09 151-159 НОВА РЕДАКЦІЯ 3.doc
29 травня 2020 19:56
ТД Н-09 151-159 НОВА РЕДАКЦІЯ 2.doc
29 травня 2020 12:27
ТД Н-09 151-159 НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
19 травня 2020 14:33
ТД Н-09 151-159.doc
19 травня 2020 14:36
Відомості по штучних спорудах км 151 400- -159 720.7z

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-03-24-000033 ● 99c4562d82a441c6afaa84aa86b29968
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 березня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 березня 2021 17:07
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
Львів
24.03.2021 № 208

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами.

НАКАЗУЮ:

1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 25.01.2021 №003100-18/866-2021 почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Світлана АНІЩЕНКО

Додаток
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 24.03.2021 № 208
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-05-19-001801-a 19.05.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-04-07 11:10:54

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі послуг Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-09 Мукачево – Рахів – Богородчани – Івано-Франківськ – Рогатин – Бібрка – Львів на ділянках км 151+400 – км 154+100, км 157+545 - км 157+905, км 159+590 - км 159+720, Закарпатська область за код ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-05-19-001801-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. На яких підставах укладено договір з переможцем ТОВ " ПБС ", якщо в ході моніторингу встановлено, що ТОВ «ПБС» не надав документи про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених пунктом 6 частини першої статті 17 Закону у спосіб, визначений Замовником в тендерній документації?
Так, ТОВ «ПБС» 27.07.2020 року завантажено довідку, видану Департаментом інформатизації МВС України щодо не притягнення до кримінальної відповідальності, відсутності не знятої чи непогашеної судимості та не перебування в розшуку станом на 23.07.2020, тоді як повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель оприлюднене Замовником 27.07.2020 (абзац другий підпункт 5.5 пункт 5 розділ ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», тендерної документації Замовника).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-04-12 10:13:04

Пояснення на запит

На ваше питання повідомляємо наступне:
Відповідно до абзацу другого підпункту 5.5 пункту 5 розділ ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що Переможець процедури закупівлі надає довідку, складену учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої п.12 частини 1 ст.17 Закону.
Переможець ТОВ «ПБС», 27.07.2020 року, через електронну систему закупівель надав довідку №27/07-03 від 27.07.2020 року, про відсутність підстави, передбаченої п.12 частини 1 ст.17 Закону, а саме: Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю «ПБС» директор Пастернак Олексій Станіславович, якого уповноважено представляти ТОВ «ПБС» під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми;
Щодо довідки МВС, то слід зазначити, що Переможцем закупівлі завантажено Довідку МВС, про те, що Пастернак Олексій Станіславович до кримінальної відповідальності НЕ ПРИТЯГУЄТЬСЯ, незнятої чи непогашеної не має та в розшуку не перебуває.
Слід зазначити, що Термін дії відомостей Довідкою не визначається, так як вони надаються станом на дату здійснення перевірки. Він може встановлюватися установою або іншим органом, який з урахуванням її змісту приймає рішення про призначення на певні посади, надання права займатися визначеними видами професійної діяльності або скористатися іншими правами, що в даному випадку є оформлення участі в процедурі закупівель. Довідка про несудимість (для використання на території України) дійсна протягом строку, який встановлено установою до якої вона подається. За загальним правилом термін дії довідки (для використання на території України) становить один місяць. Однак Тендерною документацію такий строк не визначений.
Відповідно до відомостей, зазначених на https://hsc.gov.ua/index/poslugi/dovidka-pro-vidsutnist-sudimosti/ вказано, що Відповідно до чинного законодавства максимальний термін видачі Довідки про несудимість — 30 календарних днів з дня надходження запиту.
Одночасно, звертаємо увагу на те, що Переможцем процедури закупівлі було надано Інформаційну довідку про відсутність відповідальності за будь – яке правопорушення чи злочин.
Враховуючи вище наведене Переможець підтвердив відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення 1. «Під час аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій учасників встановлено, що Замовником в тендерній документації додатку 1 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановлених замовником кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону» визначено, що учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі, інформацією та документами. Відповідно до вимог пункту 8 після Таблиці 3 розділу «Наявність власного та/або орендованого асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) для надання послуг згідно предмету закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації, на підтвердження дотримання учасником вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС учасник надає транспортну схему за формою наведеною в таблиці 4. Таблицею 4 «Транспортна схема» передбачено надання інформації, зокрема, про перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування. При цьому, у примітці 2 до Таблиці 4 вказано, що перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування необхідно вказувати із зазначенням довжини відрізку маршруту в км, що проходить по ним (з точністю до 1км). Однак, проведеним моніторингом питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПБС» встановлено, що у складі тендерної пропозиції вказаним учасником надано Транспортну схему (№15/06-63 від 15.06.2020, файл «Транспортна схема АБЗ КМД-2067.pdf»), у якій не зазначено довжини кожного відрізку маршруту в км, що проходить по маршруту транспортування (з точністю до 1км), чим не дотримано вищезазначених вимог Замовника» Відповідно до вимог пункту 8 після Таблиці 3 «Наявність власного та/або орендованого асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) для надання послуг згідно предмету закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації, в підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС Учасник надає транспортну схему за формою наведеною в таблиці 4. Таблицею 4 «Транспортна схема» передбачено надання інформації, зокрема, про перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування. При цьому, у примітці 2 до Таблиці 4 вказано, що перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування необхідно вказувати із зазначенням довжини відрізку маршруту в км, що проходить по ним (з точністю до 1км). Учасник закупівлі ТОВ «ПБС» на виконання вимог тендерної документації у складі тендерної пропозиції завантажив файл «Транспортна схема АБЗ КДМ-2067.pdf» у якому міститься Транспортна схема (вих №15/06-63 від 15.06.2020 року) із заповненням усієї інформації яка вимагалась. Одночасно зазначаємо, що відповідно до примітки 2 Таблиці 4 вказано, що «Перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування вказувати із зазначенням довжини відрізку маршруту в км, що проходить по ним (з точністю до 1км).», БЕЗ ЗАЗНАЧЕННЯ «довжини кожного відрізку маршруту в км», як вказано у Висновкові від 13.04.2021 року. Також слід зазначити, що у наданій транспортній схемі зазначено, що середня відстань перевезення асфальтобетонної сумуші становить 102 км. (64 км – поза межами населеного пункту та 38 км в межах населеного пункту). Окрім того в транспортній схемі у графі Перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування зазначена безпосередньо назва доріг та вулиць маршруту транспортування, зважаючи на що Замовник самостійно може встановити довжину відрізку маршруту в км (з точністю до 1 км) за допомогою онлайн-сервісів які є загальновідомими та загальнодоступними. Зважаючи на вище наведене, Учасник ТОВ «ПБС» виконав умови тендерної документації у повному обсязі. У Висновкові від 13.04.2021 року навмисно здійснюється перекручування вимог тендерної документації для встановлення нібито порушень під час кваліфікації учасників. Учасник ТОВ ПБС зазначив у таблиці Перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування, що складає 102 км. 2. «Також, транспортна схема (вих.№ Т-2534 від 15.06.2020, файл «60.Транспортна схема.PDF») подана у складі тендерної пропозиції ТОВ «ШБУ-77», не містить довжини кожного відрізку маршруту в км, що проходить по них (з точністю до 1км), окрім переліку автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування (а/д Н-09, а/д Н-09 в межах с.Сокирниця Хустського р-ну Закарпатської обл., а/д Н-09 в межах с.Стеблівка Хустського р-ну Закарпатської обл., вул. Головна в смт. Буштино Тячівського р-ну Закарпатської обл., вул.Армійська, вул.Незалежності в м.Тячів Закарпатської обл. і т.д.), чим недотримано вимог примітки 2 до Таблиці 4 розділу «Наявність власного та/або орендованого асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) для надання послуг згідно предмету закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації.» Відповідно до вимог пункту 8 після Таблиці 3 «Наявність власного та/або орендованого асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) для надання послуг згідно предмету закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації, в підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС Учасник надає транспортну схему за формою наведеною в таблиці 4. Таблицею 4 «Транспортна схема» передбачено надання інформації, зокрема, про перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування. При цьому, у примітці 2 до Таблиці 4 вказано, що перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування необхідно вказувати із зазначенням довжини відрізку маршруту в км, що проходить по ним (з точністю до 1км). Учасник закупівлі ТОВ «ШБУ-77» на виконання вимог тендерної документації у складі тендерної пропозиції завантажив файл «60. Транспортна схема.pdf» у якому міститься Транспортна схема (вих.№ Т-2534 від 15.06.2020 року) із заповненням усієї інформації яка вимагалась. Одночасно зазначаємо, що відповідно до примітки 2 Таблиці 4 вказано, що «Перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування вказувати із зазначенням довжини відрізку маршруту в км, що проходить по ним (з точністю до 1км).», БЕЗ ЗАЗНАЧЕННЯ «довжини кожного відрізку маршруту в км», як вказано у Висновкові від 13.04.2021 року. Також слід зазначити, що у наданій транспортній схемі зазначено, що середня відстань перевезення асфальтобетонної сумуші становить 104 км. (92 км – поза межами населеного пункту та 12 км в межах населеного пункту). Окрім того в транспортній схемі у графі Перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування зазначена безпосередньо назва доріг та вулиць маршруту транспортування, зважаючи на що Замовник самостійно може встановити довжину відрізку маршруту в км (з точністю до 1 км) за допомогою онлайн-сервісів які є загальновідомими та загальнодоступними. Зважаючи на вище наведене, Учасник ТОВ «ШБУ-77» виконав умови тендерної документації у повному обсязі. У Висновкові від 13.04.2021 року навмисно здійснюється перекручування вимог тендерної документації для встановлення нібито порушень під час кваліфікації учасників. Учасник ТОВ «ШБУ-77» зазначив у таблиці Перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування, що складає 104 км. Зважаючи на вище наведене, Учасник ТОВ «ШБУ-77» виконав умови тендерної документації у повному обсязі. Враховуючи вище наведене, учасники закупівлі ТОВ «ШБУ-77» та ТОВ «ПБС» відповідали кваліфікаційним критеріям, встановленому у тендерній документації, у зв’язку з чим були допущені до аукціону. 3. «Окрім того, в ході моніторингу встановлено, що Замовником для переможця процедури закупівлі встановлено спосіб надання документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, зокрема: надання довідки Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель. Зазначена довідка надається щодо осіб (особи), визначених згідно п. 5, 6, частини 1 ст. 17 Закону (абзац другий пункт 5.5 розділ ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», тендерної документації Замовника). Проте, ТОВ «ПБС», як переможець процедури закупівлі 27.07.2020 (1720 год) завантажив довідку, видану Департаментом інформатизації МВС України щодо не притягнення до кримінальної відповідальності, відсутності не знятої чи непогашеної судимості та не перебування в розшуку станом на 23.07.2020, тоді як повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель Замовником оприлюднене 27.07.2020 (1455 год )» Відповідно до абзацу другого підпункту 5.5 пункту 5 розділ ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що Переможець процедури закупівлі надає довідку, складену учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої п.12 частини 1 ст.17 Закону. Переможець ТОВ «ПБС», 27.07.2020 року, через електронну систему закупівель надав довідку №27/07-03 від 27.07.2020 року, про відсутність підстави, передбаченої п.12 частини 1 ст.17 Закону, а саме: Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю «ПБС» директор Пастернак Олексій Станіславович, якого уповноважено представляти ТОВ «ПБС» під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми; Щодо довідки МВС, то слід зазначити, що Переможцем закупівлі завантажено Довідку МВС, про те, що Пастернак Олексій Станіславович до кримінальної відповідальності НЕ ПРИТЯГУЄТЬСЯ, незнятої чи непогашеної не має та в розшуку не перебуває. Слід зазначити, що Термін дії відомостей Довідкою не визначається, так як вони надаються станом на дату здійснення перевірки. Він може встановлюватися установою або іншим органом, який з урахуванням її змісту приймає рішення про призначення на певні посади, надання права займатися визначеними видами професійної діяльності або скористатися іншими правами, що в даному випадку є оформлення участі в процедурі закупівель. Довідка про несудимість (для використання на території України) дійсна протягом строку, який встановлено установою до якої вона подається. За загальним правилом термін дії довідки (для використання на території України) становить один місяць. Однак Тендерною документацію такий строк не визначений. Відповідно до відомостей, зазначених на https://hsc.gov.ua/index/poslugi/dovidka-pro-vidsutnist-sudimosti/ вказано, що Відповідно до чинного законодавства максимальний термін видачі Довідки про несудимість — 30 календарних днів з дня надходження запиту. Одночасно, звертаємо увагу на те, що Переможцем процедури закупівлі було надано Інформаційну довідку про відсутність відповідальності за будь – яке правопорушення чи злочин. Службою автомобільних доріг у Закарпатській області буде оскаржено висновок до суду.

2021-04-20 10:21:14


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 квітня 2021
Кінцевий строк оскарження: 28 квітня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Службою автомобільних доріг у Закарпатській області оскаржено висновок до суду
Дата публікації: 27 квітня 2021

Документи:

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 06 липня 2020
UA-2020-05-19-001801-a02c4b73cad494967bd492f25c8e08741
Найменування: Служба автомобільних доріг у Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 25449824
Місцезнаходження: 88000, Україна, Закарпатська область обл., Ужгород, Собранецька,39
Учасник Документи Рішення
ТОВ ПБС Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ШБУ-77" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

27 липня 2020 17:22
Електронний підпис
27 липня 2020 17:20
Ліцензія ТОВ ПБС копія
27 липня 2020 17:20
Довідка з МВС
23 червня 2020 22:20
Електронний підпис
23 червня 2020 22:20
Електронний підпис
23 червня 2020 22:16
ІТП 4.pdf
23 червня 2020 22:16
Інформація до ст. 17 3.pdf
23 червня 2020 22:16
Довідка про учасника.pdf
23 червня 2020 22:16
Технічне завдання.pdf
23 червня 2020 22:16
дор.роб2.pdf
23 червня 2020 22:16
дор.роб1.pdf
23 червня 2020 22:16
ВОДІЇ5_.pdf
23 червня 2020 22:16
ВОДІЇ4 _.pdf
23 червня 2020 22:16
ВОДІЇ3_ (1).pdf
23 червня 2020 22:16
10 Витяг ПДВ копія.pdf
23 червня 2020 22:16
ВОДІЇ2.pdf
23 червня 2020 22:16
9 Ліцензія ТОВ ПБС.PDF
23 червня 2020 22:16
ВОДІЇ1.pdf
23 червня 2020 22:16
8 Витяг ЄДРПОУ копія.pdf
23 червня 2020 22:16
Проект договору.pdf
23 червня 2020 22:16
7 Виписка ПБС.pdf
23 червня 2020 22:16
МЕХАНІЗАТОРИ5.pdf
23 червня 2020 22:16
МЕХАНІЗАТОРИ4.pdf
23 червня 2020 22:16
МЕХАНІЗАТОРИ3.pdf
23 червня 2020 22:16
МЕХАНІЗАТОРИ2.pdf
23 червня 2020 22:16
дор.роб4..pdf
23 червня 2020 22:16
МЕХАНІЗАТОРИ1.pdf
23 червня 2020 22:15
дор.роб3.pdf
23 червня 2020 22:15
Довідка про досвід.pdf
23 червня 2020 22:15
ІТП 3.pdf
23 червня 2020 22:15
ІТП 2.pdf
23 червня 2020 22:15
ІТП 1_.pdf
23 червня 2020 22:15
НАКАЗИ (8).pdf
23 червня 2020 22:15
Дипломи.pdf

Документи

Публічні документи

24 червня 2020 10:41
Електронний підпис
24 червня 2020 10:41
Електронний підпис
24 червня 2020 10:39
65. Технічне завдання.PDF
24 червня 2020 10:39
62. Проект договору .PDF
24 червня 2020 10:39
60. Транспортна схема.PDF
24 червня 2020 10:39
59. Технічний паспорт.zip
24 червня 2020 10:39
56 Листи.zip
24 червня 2020 10:39
55. Копії договорів.zip
24 червня 2020 10:38
53 Відгук Н-09 22-32.pdf
24 червня 2020 10:38
52 КБ-3_ КБ2В (дог.96) .PDF
24 червня 2020 10:38
53 Відгук Н-09 2-21.pdf
24 червня 2020 10:38
52 КБ2В_ КБ3 ч2 (дог.26).pdf
24 червня 2020 10:38
52 КБ2в і КБ3 ч.1 (дог.26).pdf
24 червня 2020 10:38
44 Копії наказів та ЦПУ.zip
24 червня 2020 10:38
51 Копія дог._26 з ДУ.pdf
24 червня 2020 10:38
40. Повірка обладнання.zip
24 червня 2020 10:38
39. Гарантійний лист .PDF
24 червня 2020 10:37
21. Лист (и) зобов_язання.PDF
24 червня 2020 10:37
16 Оригінал ліцензії.pdf
24 червня 2020 10:37
15. Гарантійний лист .PDF
24 червня 2020 10:37
31. Листи підтвердження.pdf
24 червня 2020 10:36
7. Доручення.PDF
24 червня 2020 10:36
6. Копія Статуту.PDF
24 червня 2020 10:36
5. Виписки з протоколу .PDF
24 червня 2020 10:36
_Гарантія 5 500 000.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПБС

ТОВ "ШБУ-77"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2020 13:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ПБС 188 800 000,00
UAH з ПДВ
186 877 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ШБУ-77" 190 500 000,00
UAH з ПДВ
186 877 710,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 липня 2020 17:22
Електронний підпис
27 липня 2020 17:20
Ліцензія ТОВ ПБС копія
27 липня 2020 17:20
Довідка з МВС
23 червня 2020 22:20
Електронний підпис
23 червня 2020 22:20
Електронний підпис
23 червня 2020 22:16
ІТП 4.pdf
23 червня 2020 22:16
Інформація до ст. 17 3.pdf
23 червня 2020 22:16
Довідка про учасника.pdf
23 червня 2020 22:16
Технічне завдання.pdf
23 червня 2020 22:16
дор.роб2.pdf
23 червня 2020 22:16
дор.роб1.pdf
23 червня 2020 22:16
ВОДІЇ5_.pdf
23 червня 2020 22:16
ВОДІЇ4 _.pdf
23 червня 2020 22:16
ВОДІЇ3_ (1).pdf
23 червня 2020 22:16
10 Витяг ПДВ копія.pdf
23 червня 2020 22:16
ВОДІЇ2.pdf
23 червня 2020 22:16
9 Ліцензія ТОВ ПБС.PDF
23 червня 2020 22:16
ВОДІЇ1.pdf
23 червня 2020 22:16
8 Витяг ЄДРПОУ копія.pdf
23 червня 2020 22:16
Проект договору.pdf
23 червня 2020 22:16
7 Виписка ПБС.pdf
23 червня 2020 22:16
МЕХАНІЗАТОРИ5.pdf
23 червня 2020 22:16
МЕХАНІЗАТОРИ4.pdf
23 червня 2020 22:16
МЕХАНІЗАТОРИ3.pdf
23 червня 2020 22:16
МЕХАНІЗАТОРИ2.pdf
23 червня 2020 22:16
дор.роб4..pdf
23 червня 2020 22:16
МЕХАНІЗАТОРИ1.pdf
23 червня 2020 22:15
дор.роб3.pdf
23 червня 2020 22:15
Довідка про досвід.pdf
23 червня 2020 22:15
ІТП 3.pdf
23 червня 2020 22:15
ІТП 2.pdf
23 червня 2020 22:15
ІТП 1_.pdf
23 червня 2020 22:15
НАКАЗИ (8).pdf
23 червня 2020 22:15
Дипломи.pdf

Публічні документи

24 червня 2020 10:41
Електронний підпис
24 червня 2020 10:41
Електронний підпис
24 червня 2020 10:39
65. Технічне завдання.PDF
24 червня 2020 10:39
62. Проект договору .PDF
24 червня 2020 10:39
60. Транспортна схема.PDF
24 червня 2020 10:39
59. Технічний паспорт.zip
24 червня 2020 10:39
56 Листи.zip
24 червня 2020 10:39
55. Копії договорів.zip
24 червня 2020 10:38
53 Відгук Н-09 22-32.pdf
24 червня 2020 10:38
52 КБ-3_ КБ2В (дог.96) .PDF
24 червня 2020 10:38
53 Відгук Н-09 2-21.pdf
24 червня 2020 10:38
52 КБ2В_ КБ3 ч2 (дог.26).pdf
24 червня 2020 10:38
52 КБ2в і КБ3 ч.1 (дог.26).pdf
24 червня 2020 10:38
44 Копії наказів та ЦПУ.zip
24 червня 2020 10:38
51 Копія дог._26 з ДУ.pdf
24 червня 2020 10:38
40. Повірка обладнання.zip
24 червня 2020 10:38
39. Гарантійний лист .PDF
24 червня 2020 10:37
21. Лист (и) зобов_язання.PDF
24 червня 2020 10:37
16 Оригінал ліцензії.pdf
24 червня 2020 10:37
15. Гарантійний лист .PDF
24 червня 2020 10:37
31. Листи підтвердження.pdf
24 червня 2020 10:36
7. Доручення.PDF
24 червня 2020 10:36
6. Копія Статуту.PDF
24 червня 2020 10:36
5. Виписки з протоколу .PDF
24 червня 2020 10:36
_Гарантія 5 500 000.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПБС

ТОВ "ШБУ-77"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ПБС
#32872788
Переможець 186 877 700,00
UAH з ПДВ
27 липня 2020 14:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 липня 2020 14:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ПБС
#32872788
186 877 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 березня 2024 13:08
дод.уг.№26.15.pdf зміни до договору
27 березня 2024 13:07
Електронний підпис зміни до договору
20 квітня 2023 10:37
Дод.угода №26-14.pdf зміни до договору
20 квітня 2023 10:37
Електронний підпис зміни до договору
23 березня 2023 11:37
Дод.угода №26-13.pdf зміни до договору
23 березня 2023 11:37
Електронний підпис зміни до договору
03 серпня 2022 15:45
д.у.№26.12 від 03.08.22. до дог.№ 26 від 14.08.20.pdf зміни до договору
03 серпня 2022 15:43
Електронний підпис зміни до договору
12 травня 2022 11:48
Дод.угода №26-11.pdf зміни до договору
12 травня 2022 11:48
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2022 14:07
Дод.угода №26-10.pdf зміни до договору
30 березня 2022 14:06
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2021 11:46
Дод.угода №26-9.pdf зміни до договору
13 грудня 2021 11:46
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2021 09:24
Дод.угода №26-8.pdf зміни до договору
18 листопада 2021 09:24
Електронний підпис зміни до договору
19 жовтня 2021 11:20
Дод.угода №26-7.pdf зміни до договору
19 жовтня 2021 11:20
Електронний підпис зміни до договору
22 березня 2021 15:04
26-6.pdf зміни до договору
22 березня 2021 15:04
Електронний підпис зміни до договору
19 березня 2021 11:48
Додаткова угода 26-5.pdf зміни до договору
19 березня 2021 11:47
Електронний підпис зміни до договору
10 березня 2021 11:02
Дод.угода №26-4.pdf зміни до договору
10 березня 2021 11:02
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 14:59
Дод.угода №26-3.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 14:59
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 10:04
Дод.угода №26-2.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 10:02
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2020 11:41
Дод.угода №26-1.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 11:41
Електронний підпис укладений
14 серпня 2020 16:15
Договір №26.pdf укладений
14 серпня 2020 16:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 26/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 26/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 26/3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2021 рік, продовження строку надання послуг та дії договору до 31.03.2022 року
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 26/4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі. Попередня оплата (аванс).
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 26/5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 26/6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 26/7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 26/8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 26/9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку надання послуг та дії договору до 31.12.2022 року
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 26/10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
12 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 26/11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2022 рік, продовження строку дії договору по 31.03.2023
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 26/12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
23 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну надання послуг та дії договору до 31.12.2023 року
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 26/13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 квітня 2023
Дата публікації змін до договору:
20 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2023 рік, продовження терміну надання послуг та дії договору до 31.03.2024 року, зміна назви Замовника
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 26/14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну надання послуг та дії договору до 31.12.2024 року. Зміна реквізитів.
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: №26/15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML